quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
Ik had dit ook niet verwacht. Kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ze bij Atlético nog eens flink wilden knokken. Benieuwd wat 'ie met Carrasco gaat doen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede actie van Simeone. Is nou niet bepaald de eerste waar ik het van had verwacht
Wij nu ook.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ach Atletico speelt ook met 10 man
Eens. Het positiespel is bij vlagen echt goed. En tot aan de rode kaart waren we zeker niet minder dan Atlético. Selectie blijft kwalitatief wat smal en er moet zeker nog wat bij, maar heb er wel vertrouwen in dat dit nog gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg zo gewoon zin in het nieuwe seizoen hoor. Er wordt fris gevoetbald door Feyenoord. Natuurlijk speel je tegen 10 man en is Atleti niet op volle oorlogssterkte. Maar zelfs dan is dit gewoon nog een puike prestatie.
Ik geniet van het positiespel van Feyenoord en de ingestudeerde corners. Wat heb ik me de afgelopen jaren daar aan lopen storen zeg. Het oogt allemaal zeer fris.
Één van je betere posts in het Feyenoord-topic makkerquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg zo gewoon zin in het nieuwe seizoen hoor. Er wordt fris gevoetbald door Feyenoord. Natuurlijk speel je tegen 10 man en is Atleti niet op volle oorlogssterkte. Maar zelfs dan is dit gewoon nog een puike prestatie.
Ik geniet van het positiespel van Feyenoord en de ingestudeerde corners. Wat heb ik me de afgelopen jaren daar aan lopen storen zeg. Het oogt allemaal zeer fris.
De namen die er staan, was buiten Giuliano gewoon allemaal A-spul. Gewoon prima dat je die geen seconde in de wedstrijd laat. Alleen De Paul en nu Correa wat leuke dingen zien doen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Waar is Felix eigenlijk?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De namen die er staan, was buiten Giuliano gewoon allemaal A-spul. Gewoon prima dat je die geen seconde in de wedstrijd laat. Alleen De Paul en nu Correa wat leuke dingen zien doen.
We moeten nu ook niet meteen in het positieve doorslaan natuurlijk. Feyenoord kan altijd wat extra’s tegen betere tegenstanders. Dat zien we al jaren. Als we wat van het goede spel tegen Luzern donderdag en daarna Willem II terugzien, dan ga ik langzaamaan de toekomst toch wel echt wat positiever zien. Ik blijf me namelijk nog wel zorgen maken om de wat kleinere tegenstanders.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Één van je betere posts in het Feyenoord-topic makker. Fijn dat je hier ook positief wordt in tegenstelling tot een deel van de ellendige eeuwige azijnzeikers hier. Eindelijk is de weg naar boven ingezet waar we al jaren op zitten te wachten, met beter beleid en voornamelijk aantrekkelijker voetbal. De sleur is eruit.
Het is wel volledig des Feyenoords om zondag tegen Willem II weer compleet door de ondergrens te zakken jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:34 schreef fetX het volgende:
[..]
We moeten nu ook niet meteen in het positieve doorslaan natuurlijk. Feyenoord kan altijd wat extra’s tegen betere tegenstanders. Dat zien we al jaren. Als we wat van het goede spel tegen Luzern donderdag en daarna Willem II terugzien, dan ga ik langzaamaan de toekomst toch wel echt wat positiever zien. Ik blijf me namelijk nog wel zorgen maken om de wat kleinere tegenstanders.
Die is op de weg terug van een enkeloperatie. Daar werd hij vlak na het EK aan geopereerd. Schijnt er maanden mee te hebben rondgelopen, wat ik geen ondenkbare theorie vind. In het begin van het seizoen was hij vrij sterk, later zakte het wat weg.quote:
Moe aan de competitie beginnen omdat je alles maar dan ook alles hebt gegeven in een oefenduel een week voor de startquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wel volledig des Feyenoords om zondag tegen Willem II weer compleet door de ondergrens te zakken ja
Maar ik heb wel vertrouwen in Slotgod.
Ja daarom.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wel volledig des Feyenoords om zondag tegen Willem II weer compleet door de ondergrens te zakken ja
Dit doet mij denken aan de wedstrijd Feyenoord - Ajax.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar 'm dat verschil nou inzit. Die wedstrijden tegen Drita / Luzern & ADO / Atleti. Een week later is het een wereld van verschil. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja daarom.
Het is overigens niet erg dat het een paar keer overkomt dat je door de ondergrens zakt, maar het afgelopen seizoen was dit ongeveer 1/3 van de wedstrijden
Je doelt op die 6-2?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de wedstrijd Feyenoord - Ajax.
Drita paste zich aan aan Feyenoord, Luzern voetbalt meer mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar 'm dat verschil nou inzit. Die wedstrijden tegen Drita / Luzern & ADO / Atleti. Een week later is het een wereld van verschil. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
En een fitte Bijlow wil ook meehelpen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Drita paste zich aan aan Feyenoord, Luzern voetbalt meer mee.
ADO heb ik niet gezien, maar Atlético heeft een voorbereiding waar iedereen in fasen vrij laat instroomt/fysiek nog helemaal op gang moet komen, en lang niet iedereen staat op zijn juiste positie. Volgende week speelt Atlético tegen FC Tapia en als ze zo voor de dag komen gaan ze daar niet van winnen.
Klopt, maar even los van de tegenstander wordt ook het voetbal beter en beter. Minder slordige passes, niet veel onnodig balverlies, tempo ligt hoger, meer combinaties etc.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Drita paste zich aan aan Feyenoord, Luzern voetbalt meer mee.
ADO heb ik niet gezien, maar Atlético heeft een voorbereiding waar iedereen in fasen vrij laat instroomt/fysiek nog helemaal op gang moet komen, en lang niet iedereen staat op zijn juiste positie. Volgende week speelt Atlético tegen FC Tapia en als ze zo voor de dag komen gaan ze daar niet van winnen.
Grim kennende gaan ze Feyenoord wel fanatiek afjagen en hebben natuurlijk vrij snelle jongens voorin.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar even los van de tegenstander wordt ook het voetbal beter en beter. Minder slordige passes, niet veel onnodig balverlies, tempo ligt hoger, meer combinaties etc.
Maar goed, ik moet het allemaal nog maar zien in hoeverre we dat dan doortrekken naar bijvoorbeeld Willem II.
Hoe staat het eigenlijk met Veerman?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:45 schreef fetX het volgende:
Heb wel genoeg gezien van die Bozenik trouwens.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:45 schreef fetX het volgende:
Heb wel genoeg gezien van die Bozenik trouwens.
Geen idee. Neem aan dat ‘ie nog steeds te duur is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met Veerman?
Maar in plaats van dat we tegen betere tegenstanders winnen omdat we ze (vanuit ons perspectief) achterin vastzetten maken we het nu betere tegenstanders moeilijk omdat we ze voorin al vastzetten. Wezenlijk verschil.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:34 schreef fetX het volgende:
[..]
We moeten nu ook niet meteen in het positieve doorslaan natuurlijk. Feyenoord kan altijd wat extra’s tegen betere tegenstanders. Dat zien we al jaren. Als we wat van het goede spel tegen Luzern donderdag en daarna Willem II terugzien, dan ga ik langzaamaan de toekomst toch wel echt wat positiever zien. Ik blijf me namelijk nog wel zorgen maken om de wat kleinere tegenstanders.
Twee middenvelders centraal achterin waarvan één de naam Fer draagt.quote:
Maar als hij de 1-0 maakt kun je wel roepen dat de bannis gebrokenquote:
Deze post krijgt echt géén like.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar als hij de 1-0 maakt kun je wel roepen dat de bannis gebroken.
Hij was ook binnen de minuut buiten adem en doorgezweet en heb hem sindsdien enkel hijgend in beeld gezien.quote:
Diego is met andere dingen bezigquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:58 schreef CR7 het volgende:
Bozenik wat een actie. Hoop niet dat Simeone dat gezien heeft en 20 miljoen wil bieden.
Maar je hebt geen vies dikke trainer die heeft meer bewogen dan de veldspelers.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
Simeone is een gevaarlijke gek. TeMpeRameNt. Dit is gedrag van een ontsnapte TBS-er.
Viel letterlijk sterk in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Burger en Fer achterin kan echt niet. Zet Hendriks daar toch neer joh.
Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst van een club van dit formaat gewonnen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit kan echt niet .quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
Deze energie heeft Simeone in 1,5 jaar lege stadions opgespaard.
Napoli, United, Sevilla zo door de jaren heen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst van een club van dit formaat gewonnen?
Is dit negatief bedoelt? Want wat hij nu laat zien is echt niks mis mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
Slot qua interviews in vergelijking met Advocaat is zo schrijnend.
Best een paar eigenlijk afgelopen jaren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In positief opzicht.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit negatief bedoelt? Want wat hij nu laat zien is echt niks mis mee.
Hendriks laat elke keer wel goede dingen zien ja.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Idd wat een kutvraag.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hansie, Hansie is lekker aan het stoken.
Hans is alleen leuk bij de KKD.quote:
Feyenoord wint in de poule thuis van de club uit Pot 1 is een vaste rubriek inmiddels.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Napoli, United, Sevilla zo door de jaren heen.
Nou niet doen alsof dit eens in de twintig jaar gebeurt.
Laten we wel heel eerlijk wezen, los van de CL campagne van een paar jaar terug gaat Ajax er tegen clubs van dit formaat ook gewoon af of max gelijk. Zie Chelsea, Liverpool, United.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hele zomer hoor je af en toe wat over Kitolano en dan binnen een paar uur van gerucht naar definitief rond met deze gozer, lekker hoor.quote:
Dat is een 6 ja, ook een 6 die aardig wat assist (en kools) achter zijn naam heeft. Maar ik weet niet of we 6 mogen zeggen van @Scrummiequote:
Ja hoor, daar is niets mis mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een 6 ja, ook een 6 die aardig wat assist achter zijn naam heeft. Maar ik weet niet of we 6 mogen zeggen van @:scrummie
Misschien binnenkort ook te bewonderen tegen Nederland, hij heeft kortgeleden zijn debuut gemaakt zie ik.quote:
Zal wel weer een 1 miljoen zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:07 schreef Pistolero het volgende:
Die Aursnes had trouwens een contract t/m 31 december 2021, dus heel duur zal hij niet zijn geweest.
Jij kent hem verder ook niet neem ik aan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien binnenkort ook te bewonderen tegen Nederland, hij heeft kortgeleden zijn debuut gemaakt zie ik.
Nee de enige twee keer dat ik Molde heb zien spelen was in 2015 ben ik bang.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij kent hem verder ook niet neem ik aan?
Volgens Twitter gaat het genieten worden in elk geval:quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee de enige twee keer dat ik Molde heb zien spelen was in 2015 ben ik bang.
Net ook een Molde-fan gesproken. Een paar quotes:quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens Twitter gaat het genieten worden in elk geval:
[ twitter ]
Al was de Noorse Iniesta destijds geen succes.
We zullen het wel zien, maar klinkt goed.quote:Central midfielder. Our best player for 3 years now. So underrated.
This guy is an engine. Plays every game and runs like some1 chasing him
Die gaat gewoon in de plaats van Toornstra spelen lijkt me? Aursnes op 6 en dan Kokcu en Til ervoor. Toornstra net als afgelopen seizoen als ideale 12e man en verder Antonucci, Hartjes en Milambo die kunnen invallen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus hij zal onze nieuwe 6 moeten worden neem ik aan?
Denk niet dat hij een breedte aankoop zal zijn.
Klinkt goedquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Net ook een Molde-fan gesproken. Een paar quotes:
[..]
We zullen het wel zien, maar klinkt goed.
Ja eigenlijk wel alles wat je wil van zo’n oefenpotje en meer, Simeone die het hele veld oversteekt om in de eerste helft Carrasco en de tweede helft Arne Slot klappen te geven. Malacia en Bijlow die laten zien waarom ze in Oranje thuishoren. Topvermaak.quote:
Opportunist.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel alles wat je wil van zo’n oefenpotje en meer, Simeone die het hele veld oversteekt om in de eerste helft Carrasco en de tweede helft Arne Slot klappen te geven. Malacia en Bijlow die laten zien waarom ze in Oranje thuishoren. Topvermaak.
Bijlow, Sinisterra, Senesi, Kökcü en Malacia mogen blijven, Toornstra en Linssen als ideale reserves, de rest wieberenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Klinkt als een versterking, we zullen zien. Nu alleen nog een leuke spits uit de hoge hoed toveren.
Dan is onze basisopstelling straks toch op 5 a 6 plekken verandert ten opzichte van vorig seizoen.
Type KEA volgens @kapiteintjequote:Op zondag 8 augustus 2021 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Aursnes kan zomaar een best leuke speler zijn trouwens.
Is dat kapiteintje? (rip)quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Broekje uit
@:fetX
@:Gurneyisbestoke
Haaa die reacties over werderquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef Divje het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_midfielder_fredrik/
Staan leuke reacties tussen
Even de aursnes masseren voor een stevige inspanningquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:35 schreef fetX het volgende:
Hoe meer ik lees, hoe positiever je wordt over die Aursnes.
(behalve de naam)
quote:Orkun Kökcü kreeg de afgelopen tijd veel kritiek te verduren, maar liet tegen FC Luzern en Atlético Madrid al een stuk meer zien. Na afloop van de 2-1 zege op laatstgenoemde gaf de middenvelder voor de camera eerlijk toe waar zijn vormdip aan lag.
Trainer Arne Slot was namelijk niet tevreden over hoe de Turks international terugkwam van het EK. "Ik heb daar weinig gespeeld, maar wel gewoon getraind", begon Kökcü tegenover ESPN. "Daarna heb ik tien dagen vakantie genomen, maar het team was al begonnen voor onze laatste wedstrijd was afgelopen."
"Dit jaar hebben we een andere aanpak en trainen we veel intensiever, dus achteraf was het niet slim", vervolgde Kökcü. "Ik dacht dat ik me in twee weken wel fit kon krijgen, maar daar heb ik me in vergist. Dat zal ik volgende keer anders doen."
Kökcü kreeg de vraag wat er dit seizoen van hem verwacht mag worden. "Dat ik elke dag een vast niveau haal en daar niet onder ga zakken", antwoordde de Feyenoorder. "Als ik nog fitter word, kan ik nog meer voor het doel komen en daar belangrijk zijn. Dat is wat ik mezelf als doel heb gesteld: topfit worden. Daar ben ik mee bezig. Ik train nu veel extra en hoop dat ik zo snel mogelijk ben waar ik wil zijn."
Laten we hopen van niet, hype.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Helene Hendriks bij de Oranje zomer wordt Giakoumakis genoemd bij Feyenoord.
Geen idee hoe goed hun bronnen zijn. Als het Chris Woerts is dan weten we in ieder geval zeker dat het niet klopt.
Bijlowgodquote:'Het kan niet anders of Van Gaal zal Bijlow gezien hebben''
Justin Bijlow maakt een sterke indruk in het nieuwe seizoen. Volgens De Telegraaf moet de doelman van Feyenoord een kans krijgen onder de nieuwe bondscoach Louis van Gaal bij het Nederlands elftal.
"Speciale vermelding verdiende ook Justin Bijlow", schrijft de krant na de oefenzege op Atletico Madrid. "De doelman van Feyenoord onderscheidde zich zondagmiddag een aantal maal, bijvoorbeeld op een inzetten van Mario Hermoso en tweemaal Thomas Lemar."
"Het kan niet anders of de nieuwe bondscoach Louis van Gaal zal gezien hebben dat Bijlow op dit moment een plaats verdient in de selectie van het Nederlands elftal", wordt besloten. Van Gaal maakt binnenkort zijn eerste voorselectie bekend.
Ik hoop het.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is het vooral die zaakwaarnemer van Giakoumakis die Feyenoord juist elke keer noemt.
Krabby met een 'analyse' door zijn spelersgent te vragen en Bergdolmo, dan kun je beter Pieter zijn stukjes hebben.quote:
Als hij niet om de week geblesseerd zou zijn geweest en het jong oranje gedoe niet speelde dan had hij er ook vast dit EK al bijgezeten lijkt mijquote:
Njah Bizot boven hem heb ik nooit begrepen al kan je daar nog wel het fitheidargument laten meespelen ja.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij niet om de week geblesseerd zou zijn geweest en het jong oranje gedoe niet speelde dan had hij er ook vast dit EK al bijgezeten lijkt mij
Beter blijft hij fit.
Ze konden of met oranje mee of jong oranje en als je hem dan toch als derde keeper inschat door waarschijnlijk de fitheidtroef.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah Bizot boven hem heb ik nooit begrepen al kan je daar nog wel het fitheidargument laten meespelen ja.
Bizot heeft het in dat korte corona seizoen gewoon heel goed gedaan en daar teerde hij een tijdje opquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah Bizot boven hem heb ik nooit begrepen al kan je daar nog wel het fitheidargument laten meespelen ja.
Dat hij er geen reet van kan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:46 schreef CR7 het volgende:
Toch heeft die maar 1 interland gespeeld voor het grote Noorwegen. Zegt dat tegenwoordig zo weinig meer? Die rechtsback van PSV uit Oostenrijk die nog nooit een interland heeft gespeeld en onze Trauner 5. Nu deze Noor 1 met zijn 25 jaar. Waar ligt dat aan?
Maar in het nieuwe seizoen bakte hij er juist niets van. Maar goed het ging inderdaad om de 3e keeper, dus dit was voor Bijlow misschien wel prima.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bizot heeft het in dat korte corona seizoen gewoon heel goed gedaan en daar teerde hij een tijdje op
Persoonlijke voorkeur is wel een dingetje natuurlijk bij die trainers, benieuwd wie Frans Hoek uit gaat kiezen maar het zou logisch zijn als Bijlow er bij zit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar in het nieuwe seizoen bakte hij er juist niets van. Maar goed het ging inderdaad om de 3e keeper, dus dit was voor Bijlow misschien wel prima.
Denk dat vGaal wel voor Bijlow als eerste keeper gaat kiezen. De andere opties zijn fossielen of kunnen er niks van, dan is de keuze snel gemaakt. Zeker voor Louis die niet voor ‘ervaring’ kiestquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Komt op mij over als Michiel Kramer 2.0.
Was hij eerste keeper geweest.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij niet om de week geblesseerd zou zijn geweest en het jong oranje gedoe niet speelde dan had hij er ook vast dit EK al bijgezeten lijkt mij
Beter blijft hij fit.
Die Giakoumakis schijnt al in serieuze onderhandeling met FC Basel te zijn gelukkig.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik zou kunnen leven met die Griek als tussenoplossing net als Kramer ooit was. Maar das meer als we de laatste dag van augustus niemand anders hebben kunnen vinden.
Ze gaan echter die gast uit Slovenië halen denk ik
Sporar wil naar Feyenoord, Lissabon hoeft hem niet meer, dat betekent dat het wel naar elkaar toe zal groeien. Daar zal wel een akkoord komen van rond de 2,5 miljoen alhoewel het de vraag is hoe Feyenoord zelfs dat gaat betalen, dan moet Haps wel vertrekken denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2021 07:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die Giakoumakis schijnt al in serieuze onderhandeling met FC Basel te zijn gelukkig.
Ik hoop ook op Sporar, maar vraag me af hoe Feyenoord die gaat betalen dan. Moet zo'n 5 miljoen kosten.
Het hardnekkige gerucht in de Portugese media ging dat Feyenoord al 4,5 miljoen zou hebben geboden + zelfs een mogelijke bonus van 5 ton.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sporar wil naar Feyenoord, Lissabon hoeft hem niet meer, dat betekent dat het wel naar elkaar toe zal groeien. Daar zal wel een akkoord komen van rond de 2,5 miljoen alhoewel het de vraag is hoe Feyenoord zelfs dat gaat betalen, dan moet Haps wel vertrekken denk ik
Aursnes heeft denk ik hooguit zo'n 6 ton gekost ofzo, aangezien hij nog maar een contract heeft van 4,5 maand.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:34 schreef Rocket Ride het volgende:
Arnesen riep na de aankoop van onze Abwehrchef Trauner dat het geld op was. Toch komt er nu een middenvelder bij, welliswaar goedkoper dan de beoogde Veerman maar toch. Zal me daarom ook niet verbazen als hij nog een stiekem potje heeft voor een betaalbare spits.
Slot geeft intern (en soms via de media) precies aan op welke plekken hij versterking nodig heeft en daar wordt volgens mij goed naar geluisterd.
Ben trouwens best onder de indruk van de gerichte en verstandige aankopen dit seizoen, is ook wel eens anders geweest.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:34 schreef Rocket Ride het volgende:
Ben trouwens best onder de indruk van de gerichte en verstandige aankopen dit seizoen, is ook wel eens anders geweest.
Ik ben ook voorzichtig enthousiast maar laten we wel even voorzichtig blijven. Trauner heeft net 2 wedstrijdjes erop zitten, die Noor nog niets, Pedersen doet het aardig tot nu toe, Til uitstekend.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar alle aankopen lijken dit keer tot nu toe inderdaad allemaal goede versterkingen.
Dat lijkt me niet reëel. Zou zelf al tevreden zijn als we met goed voetbal derde worden en misschien stunten in de beker. En dan volgend seizoen verder bouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:49 schreef GwaiLow het volgende:
Oke mannen. Je pakt de nummer 1 van Spanje op. Gaan nu dan ook eindelijk de verwachtingen omhoog voor dit seizoen? In ieder geval lang mee blijven doen voor de titel. Dat zou toch wel heel leuk zijn.
Daar is de selectie toch wel écht iets te smal voor, zeker centraal achterin (waar we feitelijk maar 2 acceptabele spelers hebben voor 2 posities). Lekker aanvallend voetbal spelen, Kuip erachter, jeugdspelers die zich ontwikkelen en dan over 2-3 jaar oogsten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:57 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb gisteren niet gezien, maar zo te zien zijn veel mensen overgekomen naar de optimistische kant. Erg mooi
De momenten in de samenvatting waren in ieder geval leuk, mooi om zo'n grote tegenstander in de Kuip te kloppen met goed voetbal, ook al is het maar een oefenwedstrijd.
Wat vooral hoopgevend is is dat op alle posities waar brandhout staat nu doorgeselecteerd wordt (met name het middenveld) met spelers die echt aansluiten bij de speelstijl van Slot. Enkel Senesi, Malacia, Bijlow, Kökcü en Sinisterra lijken de shifting te overleven en das een prima signaal. Vorig seizoen werd er maar wat willekeurig aangeschaft leek welquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook voorzichtig enthousiast maar laten we wel even voorzichtig blijven. Trauner heeft net 2 wedstrijdjes erop zitten, die Noor nog niets, Pedersen doet het aardig tot nu toe, Til uitstekend.
Maar de wereld kan er over een maandje weer helemaal anders uitzien (zoals het een weekje ook nog allemaal kommer en kwel was).
Ja, dat begrijp ik. Maar je wint wel van de Spaanse kampioen. Dat is niet niks..quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:58 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet reëel. Zou zelf al tevreden zijn als we met goed voetbal derde worden en misschien stunten in de beker. En dan volgend seizoen verder bouwen.
Zonder, maar ervaring uit het verleden leert dat we vaak zat alsnog de speler na zo’n periode hebben overgenomen (zie: Berghuis en Pelle).quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:00 schreef Erasmus het volgende:
Hebben we Til met of zonder optie tot koop gehuurd?
Dat is waar. Maar vrees dat die Russen wel veel geld willen zien om nog iets van hun mislukte investering terug te halen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zonder, maar ervaring uit het verleden leert dat we vaak zat alsnog de speler na zo’n periode hebben overgenomen (zie: Berghuis en Pelle).
Met die insteek probeer ik ook ieder seizoen een paar potjes van Excelsior mee te pakken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:42 schreef Keyos het volgende:
Ook weer een mooie reden om af en toe weer eens een vrijdagavondje Kralingen mee te pikken op de RvP-tribune met écht bier.
PSV en Ajax gaan uitmaken wie #1 en #2 worden. Feyenoord en AZ #3 en #4. Ik denk dat er nagenoeg niemand is die van Feyenoord verwacht dat ze komend jaar om de titel meedoen. Er zullen weer genoeg punten verloren gaan tegen de 'kleintjes'.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:49 schreef GwaiLow het volgende:
Oke mannen. Je pakt de nummer 1 van Spanje op. Gaan nu dan ook eindelijk de verwachtingen omhoog voor dit seizoen? In ieder geval lang mee blijven doen voor de titel. Dat zou toch wel heel leuk zijn.
Er is nog amper een serieuze wedstrijd gespeeld door een aanwinstquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar alle aankopen lijken dit keer tot nu toe inderdaad allemaal goede versterkingen.
dan kunnen het nog wel goede aanwinsten lijkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er is nog amper een serieuze wedstrijd gespeeld door een aanwinst
Dat opportunisme
16.45 is nog geen avond. Wel een kuttijd, dat dan weer wel.quote:
Dit is waar ik op hoopte met Slot.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:57 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb gisteren niet gezien, maar zo te zien zijn veel mensen overgekomen naar de optimistische kant. Erg mooi
De momenten in de samenvatting waren in ieder geval leuk, mooi om zo'n grote tegenstander in de Kuip te kloppen met goed voetbal, ook al is het maar een oefenwedstrijd.
Ook weleens leuk ipv nadat er na 1 wedstrijd al wordt gezegd dat iemand er niks van kan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er is nog amper een serieuze wedstrijd gespeeld door een aanwinst
Dat opportunisme
Dat toont hij zelf eigenlijk maar weinig. Het moet altijd een beetje de Gozubuyuk show zijn.quote:
Hij kreeg toch ook geen enkele topper toegewezen vorig seizoen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat toont hij zelf eigenlijk maar weinig. Het moet altijd een beetje de Gozubuyuk show zijn.
PSV - AZ wel. En Ajax - Vitesse als je dat een topper wil noemen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kreeg toch ook geen enkele topper toegewezen vorig seizoen?
Een voor de hand liggend @:GGMM grapje zou zijn dat hij daarom ook Willem II - Feyenoord heeft toegewezen gekregen.
Hij vond het zelf geen toppers.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV - AZ wel. En Ajax - Vitesse als je dat een topper wil noemen.
Gek genoeg heeft ie ons 0x gefloten afgelopen seizoen.
Edit: oh en Ajax - PSV in de beker
Voordat hij er was ja. Voornamelijk ook nog van Stam. Toen hij er eenmaal was, was direct duidelijk dat het niks zou worden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over Kelly kwamen er ook allemaal goede verhalen.
De rest is geschiedenis. Ik wil het over 10 wedstrijden nog wel eens zien.
Ik hoop natuurlijk dat het goed valt.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voordat hij er was ja. Voornamelijk ook nog van Stam. Toen hij er eenmaal was, was direct duidelijk dat het niks zou worden.
Wel mooi dat Slot meteen zag dat het een parodie op een voetballer is, nadat ie afgelopen seizoen zoveel speeltijd kreeg.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Diemers is een beetje de nieuwe Kelly. Je weet dat ie nog onder contract staat, maar verder zie je er helemaal niets meer van.
Hopelijk snel een oplossing.
Toch maar mooi vlak voor de neus van Groningen weg gekaapt!quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel mooi dat Slot meteen zag dat het een parodie op een voetballer is, nadat ie afgelopen seizoen zoveel speeltijd kreeg.
Nou ja kan mij herinneren dat Scharie ooit in dezelfde situatie zat en dat werd ineens een cruciale speler in het kampioensjaarquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Diemers is een beetje de nieuwe Kelly. Je weet dat ie nog onder contract staat, maar verder zie je er helemaal niets meer van.
Hopelijk snel een oplossing.
de kans dat een speler van Fortuna het zou kunnen maken bij Feyenoord was natuurlijk al bijzonder kleinquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja kan mij herinneren dat Scharie ooit in dezelfde situatie zat en dat werd ineens een cruciale speler in het kampioensjaar
Niet dat dat met Diemers gaat gebeuren, die is gewoon uitgespeeld. Zoals verwacht, past totaal niet bij de speelstijl van Slot met zijn getreuzel aan de bal.
Patrick Paauwequote:Op maandag 9 augustus 2021 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kans dat een speler van Fortuna het zou kunnen maken bij Feyenoord was natuurlijk al bijzonder klein
Dat was wel een aardig sterk Fortuna met Van Marwijk als trainer. Van Bommel, Hofland, Ricksen.quote:
Klopt, mooi team. In mijn herinnering had je toen ook zo'n spits die er achterlijk veel in schoot, Ronald Hamming geloof ik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat was wel een aardig sterk Fortuna met Van Marwijk als trainer. Van Bommel, Hofland, Ricksen.
Ronald Hamming was echt een goede spits. Ik ga even dat elftal opzoeken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, mooi team. In mijn herinnering had je toen ook zo'n spits die er achterlijk veel in schoot, Ronald Hamming geloof ik.
Mooie tijden hoor, toen had De Graafschap ook nog gewoon zo'n Alibaba ofzoiets (even opgezocht, het was Ali Ibrahim) in de spits, ook best een aardige spits. Bombarda bij Willem 2.
Klopt, ook regelmatig geruchten toen dat hij wel naar 1 van de top 3 zou gaan maar dat is er nooit van gekomen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ronald Hamming was echt een goede spits. Ik ga even dat elftal opzoeken.
Zeker op die positie. Een verdediger of spits kan het vaak nog wel maar bij middenvelders / buitenspelers zie je een dergelijke stap zelden lukken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kans dat een speler van Fortuna het zou kunnen maken bij Feyenoord was natuurlijk al bijzonder klein
Kan je er überhaupt eentje opnoemen? Lijkt wel alsof ik gestopt ben met dingen onthouden vanaf 2000 ofzo dus ik kom niet verder dan een Tomasz Iwan (van Roda), Radoslav Samardzic (Heerenveen) maar die waren ook niet echt succesvol. Later nog wel Schaken maar ja, dat is Schaken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker op die positie. Een verdediger of spits kan het vaak nog wel maar bij middenvelders / buitenspelers zie je een dergelijke stap zelden lukken.
Nee enkel Schaken weet ik. Bij Ajax kan je nog wel Ziyech en Schöne noemen, alhoewel eerstgenoemde in principe naar Twente was gegaan om topvoetbal te spelen ipv degradatievoetbal en juist bij Schöne zie je diezelfde tempoproblemen, alleen had hij een geweldig rendement in veel lastige wedstrijden dankzij zijn geweldige schot.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je er überhaupt eentje opnoemen? Lijkt wel alsof ik gestopt ben met dingen onthouden vanaf 2000 ofzo dus ik kom niet verder dan een Tomasz Iwan (van Roda), Radoslav Samardzic (Heerenveen) maar die waren ook niet echt succesvol. Later nog wel Schaken maar ja, dat is Schaken.
De laatste echte transfer van Excelsior was Slory toch?quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Thomas Buffel had destijds ook een behoorlijk grote overstap. Hij kwam van Excelsior.
Oh nee, ik lees net dat hij alleen uitgeleend was aan Excelsior. Dat was me even ontgaan.
Immersquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je er überhaupt eentje opnoemen? Lijkt wel alsof ik gestopt ben met dingen onthouden vanaf 2000 ofzo dus ik kom niet verder dan een Tomasz Iwan (van Roda), Radoslav Samardzic (Heerenveen) maar die waren ook niet echt succesvol. Later nog wel Schaken maar ja, dat is Schaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
ImmersGelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaf 2000 met 50+ wedstrijden:quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan mag je Kuyt ook wel noemenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:17 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Vanaf 2000 met 50+ wedstrijden:
Castelen (65 wedstrijden, van ADO)
Hofs (61 wedstrijden, van Vitesse)
Buijs (51 wedstrijden, van ADO)
Slory (50 wedstrijden, van Excelsior)
Cissé (59 wedstrijden, van Roda JC)
Schaken (113 wedstrijden, van VVV)
Başacıkoğlu (76 wedstrijden, van Heerenveen)
Toornstra (200 wedstrijden, van FC Utrecht)
Sam Larsson (72 wedstrijden, van Heerenveen)
Maar ook een veelvoud zonder 50 wedstrijden
Vitesse, Heerenveen en FC Utrecht zijn te goed voor zo'n rijtje hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:17 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Vanaf 2000 met 50+ wedstrijden:
Castelen (65 wedstrijden, van ADO)
Hofs (61 wedstrijden, van Vitesse)
Buijs (51 wedstrijden, van ADO)
Slory (50 wedstrijden, van Excelsior)
Cissé (59 wedstrijden, van Roda JC)
Schaken (113 wedstrijden, van VVV)
Başacıkoğlu (76 wedstrijden, van Heerenveen)
Toornstra (200 wedstrijden, van FC Utrecht)
Sam Larsson (72 wedstrijden, van Heerenveen)
Maar ook een veelvoud zonder 50 wedstrijden
Je weet het nooit. Tapia die doet het gewoon ontzettend goed in La Liga, terwijl hij bij Feyenoord echt een van de domste voetballers is die ik ooit in een Feyenoord shirt gezien heb. En dat zegt veelquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja kan mij herinneren dat Scharie ooit in dezelfde situatie zat en dat werd ineens een cruciale speler in het kampioensjaar
Niet dat dat met Diemers gaat gebeuren, die is gewoon uitgespeeld. Zoals verwacht, past totaal niet bij de speelstijl van Slot met zijn getreuzel aan de bal.
Hendriks moeten ze gewoon als back-up voor lcv gaan gebruiken. Dat mannetje valt elke keer uitstekend in.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Met die Noor erbij hebben we alleen nog een spits nodig
Trouwens ik zag Hendriks weer invallen als Rb.
Wat is er met Hall aan de hand?
Beetje formaat Kelly hé.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Weet iemand hoe lang Hartjes is
Die is vooral nog dun, niet heel klein. Ik denk 1,72 ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Weet iemand hoe lang Hartjes is
Fernandez?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste echte transfer van Excelsior was Slory toch?
Hattrickje in de Kuipquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ronald Hamming was echt een goede spits. Ik ga even dat elftal opzoeken.
Bouma en Amoah speelde ook onder BvM.
Gelukkig wel veel langer dan dat, Kelly is 1m63quote:
Niet heel klein.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die is vooral nog dun, niet heel klein. Ik denk 1,72 ofzo
*blank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig wel veel langer dan dat, Kelly is 1m63. Hartjes is er alleen fysiek nog niet klaar voor. Maar hij is 18, wit en oogt nog jong, daar komt nog wel wat bij denk ik.
Simeone op het einde tegen Slotquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:56 schreef Zipportal het volgende:
HELS GEVECHT tussen FEYENOORD en ATLETICO in De Kuip! 🤩💥| Samenvatting Feyenoord -Atlético Madrid
#1 IN TRENDING
FEYENOORDED.
Taap is altijd verkeerd gebruikt bij Feyenoord, dat viel goed te zien. Die heeft onmiskenbaar veel talent alleen kwam het er bij Feyenoord gewoon te weinig uit. Beetje vreemde eend in de bijt, maar hij had gewoon een keer een langere periode op het middenveld de kans moeten krijgen want das nooit gebeurd en zijn concurrentie deed het na het kampioensjaar niet bepaald beter.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:47 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Tapia die doet het gewoon ontzettend goed in La Liga, terwijl hij bij Feyenoord echt een van de domste voetballers is die ik ooit in een Feyenoord shirt gezien heb. En dat zegt veel
Nou ja er bestonden natuurlijk al speciale homoverenigingen. Ach maakt het uit, gefeliciteerd @fetX !quote:
Inb4 "Homo's lopen hand in hand".quote:
LHBT+ers lopen hand in hand*quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inb4 "Homo's lopen hand in hand".
Te makkelijk dit.
Zou niet weten waarom. Bovendien was er ook interesse voor Dost uit Turkije.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las dat Bas Dost op de bank zit in België.... Arnesen gaat toch niet bij hem uitkomen?
Dat zal wel een last minute dingetje worden met die spits.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Ben echt benieuwd of er nog een spits uit de hoge hoed getoverd wordt.
Logisch. Is een prima technische voetballer, maar vrij traag. Oogt een beetje als een veteraan. Lekker nieuwe start maken op iets lager niveau, dan kan het nog best wat worden voor hem.quote:
Fer moet gewoon centen pakken in Turkije, is hem gegund. Kan het niet meer bijbenen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu hoop ik niet dat Slot zowel Fer als Burger ziet als CV's en Hendriks voor de backpositie.
Anders mag daar echt nog wel wat bij. Maar eerst een spits.
Ja, aan de andere kant mag je ook wel concluderen dat het het gewoon niet gaat worden. Kuiptalk zegt het al; als je 4 voorbereidingen mee mag doen en je 4 keer een trainer niet weet te overtuigen is het beter om ergens anders wel speeltijd te gaan krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook erg jammer eerlijk gezegd. Prima voetballer.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:00 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Logisch. Is een prima technische voetballer, maar vrij traag. Oogt een beetje als een veteraan. Lekker nieuwe start maken op iets lager niveau, dan kan het nog best wat worden voor hem.
Was wel te verwachten maar het is echt een behoorlijke metamorfose geworden zo. Achterin voor de helft anders, het middenveld blijft 1 speler van over (als die nieuwe gozer bevalt dan) en dan denk ik dat Kokcu blijft spelen. En voorin is er ook wel het 1 en ander anders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:04 schreef fetX het volgende:
Diemers, AEB, Teixeira en Fer mogen dus vertrekken op het middenveld. Hopelijk gaan er daar dan in ieder geval nog 2/3 van weg.
Houden we dus dit over:
Toornstra
Kokcu
Til
Aursnes
Hartjes
Milambo
Antonucci
Niet verkeerd.
Niet elke groepering hoeft toch een apart clubje op te richten? Als je dat vindt ben je blijkbaar direct homofoob.quote:
Zeker en een metamorfose in positieve zin vermoed ik. Ook leuk dat talenten als Milambo, Hartjes en Hendriks aan mogen haken (en terecht van wat ik tot nu toe heb gezien).quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was wel te verwachten maar het is echt een behoorlijke metamorfose geworden zo. Achterin voor de helft anders, het middenveld blijft 1 speler van over (als die nieuwe gozer bevalt dan) en dan denk ik dat Kokcu blijft spelen. En voorin is er ook wel het 1 en ander anders.
Weet iemand hoe lang die Baldé er nog uit is?
Niet zo serieus joh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet elke groepering hoeft toch een apart clubje op te richten? Als je dat vindt ben je blijkbaar direct homofoob.
Dat zijn uitspraken!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat ieder mens evenveel rechten heeft, ongeacht of iemand homo, lesbisch of noem het maar op is.
Zo dan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat ieder mens evenveel rechten heeft, ongeacht of iemand homo, lesbisch of noem het maar op is.
Eens. En ik geloof Slot ook wel als ie zegt dat ze gewoon 'dicht tegen de basis aanzitten'. Mooi om te zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker en een metamorfose in positieve zin vermoed ik. Ook leuk dat talenten als Milambo, Hartjes en Hendriks aan mogen haken (en terecht van wat ik tot nu toe heb gezien).
Die Hartjes zag er wel goed uit. Die Milambo oogde soms nog wat fragiel, maar dat ventje is 16 toch? Wel leuk dat dit soort jongens echt een kans krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. En ik geloof Slot ook wel als ie zegt dat ze gewoon 'dicht tegen de basis aanzitten'. Mooi om te zien.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
Bas Dost is een goede spits, maar hij past totaal niet in de speelstijl van Arne Slot met hoog druk zetten, afjagen en veel meevoetballen toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las dat Bas Dost op de bank zit in België.... Arnesen gaat toch niet bij hem uitkomen?
Ja 16 idd. Wat mij vooral opvalt bij Milambo is dat ie het wel ziet, bijvoorbeeld qua passing. Dus een bal in 1 keer door naar een medespeler wanneer het kan, positioneel goed, etc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Hartjes zag er wel goed uit. Die Milambo oogde soms nog wat fragiel, maar dat ventje is 16 toch? Wel leuk dat dit soort jongens echt een kans krijgen.
Dat is ook de reden waarom hij op het bankje zit volgens een AD artikel van vandaag, Brugge zou wat anders spelen dan verleden jaar en Dost is daar het slachtoffer van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Bas Dost is een goede spits, maar hij past totaal niet in de speelstijl van Arne Slot met hoog druk zetten, afjagen en veel meevoetballen toch?
Het zou in ieder geval leuk zijn als ze dit seizoen een paar keer speelminuten kunnen maken in de beker of zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja 16 idd. Wat mij vooral opvalt bij Milambo is dat ie het wel ziet, bijvoorbeeld qua passing. Dus een bal in 1 keer door naar een medespeler wanneer het kan, positioneel goed, etc.
Hartjes is wat meer degene met het overzicht volgens mij. Beetje een Clasie achtig type maar dan beter (in potentie).
Misschien kunnen ze hem inzetten als aanbetaling op Malacia.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom hij op het bankje zit volgens een AD artikel van vandaag, Brugge zou wat anders spelen dan verleden jaar en Dost is daar het slachtoffer van.
Dost + 5 miljoen dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:30 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem inzetten als aanbetaling op Malacia.
Zeker, die maakt echt stappen. Eigenlijk sinds halverwege vorig seizoen, daarvoor ook al wel redelijk maar hij lijkt erg snel volwassen te worden nu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Malacia speelt wel echt goed hè de afgelopen wedstrijden
Vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Malacia speelt wel echt goed hè de afgelopen wedstrijden
Ja, zoiets. En eens, Dost had 3 jaar geleden moeten komen. Was ook een Van Geel wens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dost + 5 miljoen dan.
Maar geen spits voor ons, dan zie ik liever Sporar komen.
Elke speler met ervaring zou gewenst moeten zijn op dit moment. ik denk niet dat ze heel picky kunnen zijn in deze fasequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dost + 5 miljoen dan.
Maar geen spits voor ons, dan zie ik liever Sporar komen.
Dost kwam voor 4 naar Brugge en dan willen jullie hem voor Malacia en 5 miljoen wel hebben? Wtf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:43 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ja, zoiets. En eens, Dost had 3 jaar geleden moeten komen. Was ook een Van Geel wens.
Ja dat slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dost kwam voor 4 naar Brugge en dan willen jullie hem voor Malacia en 5 miljoen wel hebben? Wtf.
Ja en dan een hele grote ‘misschien’. Wel gelachen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat slaat echt nergens op
Als Dost 10 jaar jonger was misschien
Ik denk vooral dat de spelers die wel genoeg fysieke kwaliteiten hebben te weinig specifieke techniektraining krijgen om een complete voetballer te worden en dan ergens rond hun 17e/18e afvallen. Snap wel dat die technische gastjes in de jeugd de beste spelers lijken, maar bij de profs moet je toch wel van een minimaal fysiek niveau zijn om stand te houden. En dan is dat in de Eredivisie nog relatief makkelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:54 schreef Pleun2011 het volgende:
El Bouchataoui mag ook al vertrekken lees ik.. misschien klopt er iets niet in de jeugdopleiding van Feyenoord. Al die kleine, technisch begaafde Marokkanen (meestal) komen tekort in het grote mensenvoetbal. Misschien maar eens anders gaan scouten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |