abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200820744
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 21:35 schreef fetX het volgende:
Hoe meer ik lees, hoe positiever je wordt over die Aursnes.

(behalve de naam)
Even de aursnes masseren voor een stevige inspanning
  zondag 8 augustus 2021 @ 21:47:28 #152
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_200820943
quote:
Orkun Kökcü kreeg de afgelopen tijd veel kritiek te verduren, maar liet tegen FC Luzern en Atlético Madrid al een stuk meer zien. Na afloop van de 2-1 zege op laatstgenoemde gaf de middenvelder voor de camera eerlijk toe waar zijn vormdip aan lag.

Trainer Arne Slot was namelijk niet tevreden over hoe de Turks international terugkwam van het EK. "Ik heb daar weinig gespeeld, maar wel gewoon getraind", begon Kökcü tegenover ESPN. "Daarna heb ik tien dagen vakantie genomen, maar het team was al begonnen voor onze laatste wedstrijd was afgelopen."

"Dit jaar hebben we een andere aanpak en trainen we veel intensiever, dus achteraf was het niet slim", vervolgde Kökcü. "Ik dacht dat ik me in twee weken wel fit kon krijgen, maar daar heb ik me in vergist. Dat zal ik volgende keer anders doen."

Kökcü kreeg de vraag wat er dit seizoen van hem verwacht mag worden. "Dat ik elke dag een vast niveau haal en daar niet onder ga zakken", antwoordde de Feyenoorder. "Als ik nog fitter word, kan ik nog meer voor het doel komen en daar belangrijk zijn. Dat is wat ik mezelf als doel heb gesteld: topfit worden. Daar ben ik mee bezig. Ik train nu veel extra en hoop dat ik zo snel mogelijk ben waar ik wil zijn."
pi_200821066
Die nieuwe speler klinkt wel goed. Dan heb je net Toornstra ook nog een prima back-up voor alle 3 de plekken. En met Hartjes nog een prima jeugdspeler voor wat minuten. Hopelijk betekent dit ook dat Diemers of Fer in ferregaande onderhandeling zijn met een nieuwe club.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_200821506
Volgens Helene Hendriks bij de Oranje zomer wordt Giakoumakis genoemd bij Feyenoord.

Geen idee hoe goed hun bronnen zijn. Als het Chris Woerts is dan weten we in ieder geval zeker dat het niet klopt. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:28:33 #155
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200821629
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Helene Hendriks bij de Oranje zomer wordt Giakoumakis genoemd bij Feyenoord.

Geen idee hoe goed hun bronnen zijn. Als het Chris Woerts is dan weten we in ieder geval zeker dat het niet klopt. :)
Laten we hopen van niet, hype.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:31:37 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200821692
Als Giakoumakis komt moet Arnesen ontslagen worden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200821759
Volgens mij is het vooral die zaakwaarnemer van Giakoumakis die Feyenoord juist elke keer noemt.
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:36:30 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200821799
quote:
'Het kan niet anders of Van Gaal zal Bijlow gezien hebben''

Justin Bijlow maakt een sterke indruk in het nieuwe seizoen. Volgens De Telegraaf moet de doelman van Feyenoord een kans krijgen onder de nieuwe bondscoach Louis van Gaal bij het Nederlands elftal.

"Speciale vermelding verdiende ook Justin Bijlow", schrijft de krant na de oefenzege op Atletico Madrid. "De doelman van Feyenoord onderscheidde zich zondagmiddag een aantal maal, bijvoorbeeld op een inzetten van Mario Hermoso en tweemaal Thomas Lemar."

"Het kan niet anders of de nieuwe bondscoach Louis van Gaal zal gezien hebben dat Bijlow op dit moment een plaats verdient in de selectie van het Nederlands elftal", wordt besloten. Van Gaal maakt binnenkort zijn eerste voorselectie bekend.
Bijlowgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:39:19 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200821833
twitter

BETERE VERSIE VAN MIDTSJO
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200821848
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is het vooral die zaakwaarnemer van Giakoumakis die Feyenoord juist elke keer noemt.
Ik hoop het.

Komt op mij over als Michiel Kramer 2.0.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:41:25 #161
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_200821869
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Feyenoord is AZ alweer op alle fronten voorbij.
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:43:00 #162
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200821887
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Krabby met een 'analyse' door zijn spelersgent te vragen en Bergdolmo, dan kun je beter Pieter zijn stukjes hebben.
pi_200821899
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Bijlowgod
Als hij niet om de week geblesseerd zou zijn geweest en het jong oranje gedoe niet speelde dan had hij er ook vast dit EK al bijgezeten lijkt mij

Beter blijft hij fit.
pi_200821918
Beste doelverdediging van de Eredivisie.
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:45:56 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200821919
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Als hij niet om de week geblesseerd zou zijn geweest en het jong oranje gedoe niet speelde dan had hij er ook vast dit EK al bijgezeten lijkt mij

Beter blijft hij fit.
Njah Bizot boven hem heb ik nooit begrepen al kan je daar nog wel het fitheidargument laten meespelen ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200821924
Toch heeft die maar 1 interland gespeeld voor het grote Noorwegen. Zegt dat tegenwoordig zo weinig meer? Die rechtsback van PSV uit Oostenrijk die nog nooit een interland heeft gespeeld en onze Trauner 5. Nu deze Noor 1 met zijn 25 jaar. Waar ligt dat aan?
pi_200821944
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Njah Bizot boven hem heb ik nooit begrepen al kan je daar nog wel het fitheidargument laten meespelen ja.
Ze konden of met oranje mee of jong oranje en als je hem dan toch als derde keeper inschat door waarschijnlijk de fitheidtroef.

Nooit meer Cillessen dat is het devies en voor de rest stikken ze er maar in.
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:51:24 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200821979
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Bizot heeft het in dat korte corona seizoen gewoon heel goed gedaan en daar teerde hij een tijdje op
pi_200821982
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:46 schreef CR7 het volgende:
Toch heeft die maar 1 interland gespeeld voor het grote Noorwegen. Zegt dat tegenwoordig zo weinig meer? Die rechtsback van PSV uit Oostenrijk die nog nooit een interland heeft gespeeld en onze Trauner 5. Nu deze Noor 1 met zijn 25 jaar. Waar ligt dat aan?
Dat hij er geen reet van kan.
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:58:22 #170
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200822060
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Bizot heeft het in dat korte corona seizoen gewoon heel goed gedaan en daar teerde hij een tijdje op
Maar in het nieuwe seizoen bakte hij er juist niets van. Maar goed het ging inderdaad om de 3e keeper, dus dit was voor Bijlow misschien wel prima.
  zondag 8 augustus 2021 @ 23:07:44 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200822177
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar in het nieuwe seizoen bakte hij er juist niets van. Maar goed het ging inderdaad om de 3e keeper, dus dit was voor Bijlow misschien wel prima.
Persoonlijke voorkeur is wel een dingetje natuurlijk bij die trainers, benieuwd wie Frans Hoek uit gaat kiezen maar het zou logisch zijn als Bijlow er bij zit.
  maandag 9 augustus 2021 @ 00:41:59 #172
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200823042
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Bijlowgod
Denk dat vGaal wel voor Bijlow als eerste keeper gaat kiezen. De andere opties zijn fossielen of kunnen er niks van, dan is de keuze snel gemaakt. Zeker voor Louis die niet voor ‘ervaring’ kiest
Makkelijk eerste
  maandag 9 augustus 2021 @ 00:51:48 #173
474254 GurneyIsBestOke
pi_200823098
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik hoop het.

Komt op mij over als Michiel Kramer 2.0.
twitter

Ik zou kunnen leven met die Griek als tussenoplossing net als Kramer ooit was. Maar das meer als we de laatste dag van augustus niemand anders hebben kunnen vinden.

Ze gaan echter die gast uit Slovenië halen denk ik
Makkelijk eerste
  maandag 9 augustus 2021 @ 01:13:05 #174
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200823209
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Beter blijft hij fit.
Was hij eerste keeper geweest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_200823979
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 00:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

[ twitter ]

Ik zou kunnen leven met die Griek als tussenoplossing net als Kramer ooit was. Maar das meer als we de laatste dag van augustus niemand anders hebben kunnen vinden.

Ze gaan echter die gast uit Slovenië halen denk ik
Die Giakoumakis schijnt al in serieuze onderhandeling met FC Basel te zijn gelukkig.

Ik hoop ook op Sporar, maar vraag me af hoe Feyenoord die gaat betalen dan. Moet zo'n 5 miljoen kosten.
  maandag 9 augustus 2021 @ 08:04:08 #176
474254 GurneyIsBestOke
pi_200824046
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 07:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die Giakoumakis schijnt al in serieuze onderhandeling met FC Basel te zijn gelukkig.

Ik hoop ook op Sporar, maar vraag me af hoe Feyenoord die gaat betalen dan. Moet zo'n 5 miljoen kosten.
Sporar wil naar Feyenoord, Lissabon hoeft hem niet meer, dat betekent dat het wel naar elkaar toe zal groeien. Daar zal wel een akkoord komen van rond de 2,5 miljoen alhoewel het de vraag is hoe Feyenoord zelfs dat gaat betalen, dan moet Haps wel vertrekken denk ik
Makkelijk eerste
  maandag 9 augustus 2021 @ 09:00:11 #177
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_200824614
Was weer een leuk potje gisteren. Ik begin steeds enthousiaster te worden over dit elftal.
Kokcu begint ook op gang te komen en ook Senesi straalt weer wat uit.
pi_200824695
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Sporar wil naar Feyenoord, Lissabon hoeft hem niet meer, dat betekent dat het wel naar elkaar toe zal groeien. Daar zal wel een akkoord komen van rond de 2,5 miljoen alhoewel het de vraag is hoe Feyenoord zelfs dat gaat betalen, dan moet Haps wel vertrekken denk ik
Het hardnekkige gerucht in de Portugese media ging dat Feyenoord al 4,5 miljoen zou hebben geboden + zelfs een mogelijke bonus van 5 ton.

Als dat gerucht klopt dan vraag ik me af hoe ze aan dat geld komen. Of dat speelt wellicht alleen als er nog een speler wordt verkocht ofzo.

Als de Portugese media te vertrouwen is natuurlijk. Maar vast niet alle media uit Portugal zijn onbetrouwbaar.
  maandag 9 augustus 2021 @ 09:34:24 #179
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_200825067
Arnesen riep na de aankoop van onze Abwehrchef Trauner dat het geld op was. Toch komt er nu een middenvelder bij, welliswaar goedkoper dan de beoogde Veerman maar toch. Zal me daarom ook niet verbazen als hij nog een stiekem potje heeft voor een betaalbare spits.

Slot geeft intern (en soms via de media) precies aan op welke plekken hij versterking nodig heeft en daar wordt volgens mij goed naar geluisterd.

Ben trouwens best onder de indruk van de gerichte en verstandige aankopen dit seizoen, is ook wel eens anders geweest.
pi_200825125
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:34 schreef Rocket Ride het volgende:
Arnesen riep na de aankoop van onze Abwehrchef Trauner dat het geld op was. Toch komt er nu een middenvelder bij, welliswaar goedkoper dan de beoogde Veerman maar toch. Zal me daarom ook niet verbazen als hij nog een stiekem potje heeft voor een betaalbare spits.

Slot geeft intern (en soms via de media) precies aan op welke plekken hij versterking nodig heeft en daar wordt volgens mij goed naar geluisterd.

Ben trouwens best onder de indruk van de gerichte en verstandige aankopen dit seizoen, is ook wel eens anders geweest.
Aursnes heeft denk ik hooguit zo'n 6 ton gekost ofzo, aangezien hij nog maar een contract heeft van 4,5 maand.

Maar alle aankopen lijken dit keer tot nu toe inderdaad allemaal goede versterkingen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')