Dit is waar ik op hoopte met Slot.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:57 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb gisteren niet gezien, maar zo te zien zijn veel mensen overgekomen naar de optimistische kant. Erg mooi
De momenten in de samenvatting waren in ieder geval leuk, mooi om zo'n grote tegenstander in de Kuip te kloppen met goed voetbal, ook al is het maar een oefenwedstrijd.
Ook weleens leuk ipv nadat er na 1 wedstrijd al wordt gezegd dat iemand er niks van kan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er is nog amper een serieuze wedstrijd gespeeld door een aanwinst
Dat opportunisme
Dat toont hij zelf eigenlijk maar weinig. Het moet altijd een beetje de Gozubuyuk show zijn.quote:
Hij kreeg toch ook geen enkele topper toegewezen vorig seizoen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat toont hij zelf eigenlijk maar weinig. Het moet altijd een beetje de Gozubuyuk show zijn.
PSV - AZ wel. En Ajax - Vitesse als je dat een topper wil noemen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kreeg toch ook geen enkele topper toegewezen vorig seizoen?
Een voor de hand liggend @:GGMM grapje zou zijn dat hij daarom ook Willem II - Feyenoord heeft toegewezen gekregen.
Hij vond het zelf geen toppers.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV - AZ wel. En Ajax - Vitesse als je dat een topper wil noemen.
Gek genoeg heeft ie ons 0x gefloten afgelopen seizoen.
Edit: oh en Ajax - PSV in de beker
Voordat hij er was ja. Voornamelijk ook nog van Stam. Toen hij er eenmaal was, was direct duidelijk dat het niks zou worden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over Kelly kwamen er ook allemaal goede verhalen.
De rest is geschiedenis. Ik wil het over 10 wedstrijden nog wel eens zien.
Ik hoop natuurlijk dat het goed valt.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voordat hij er was ja. Voornamelijk ook nog van Stam. Toen hij er eenmaal was, was direct duidelijk dat het niks zou worden.
Wel mooi dat Slot meteen zag dat het een parodie op een voetballer is, nadat ie afgelopen seizoen zoveel speeltijd kreeg.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Diemers is een beetje de nieuwe Kelly. Je weet dat ie nog onder contract staat, maar verder zie je er helemaal niets meer van.
Hopelijk snel een oplossing.
Toch maar mooi vlak voor de neus van Groningen weg gekaapt!quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel mooi dat Slot meteen zag dat het een parodie op een voetballer is, nadat ie afgelopen seizoen zoveel speeltijd kreeg.
Nou ja kan mij herinneren dat Scharie ooit in dezelfde situatie zat en dat werd ineens een cruciale speler in het kampioensjaarquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Diemers is een beetje de nieuwe Kelly. Je weet dat ie nog onder contract staat, maar verder zie je er helemaal niets meer van.
Hopelijk snel een oplossing.
de kans dat een speler van Fortuna het zou kunnen maken bij Feyenoord was natuurlijk al bijzonder kleinquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja kan mij herinneren dat Scharie ooit in dezelfde situatie zat en dat werd ineens een cruciale speler in het kampioensjaar
Niet dat dat met Diemers gaat gebeuren, die is gewoon uitgespeeld. Zoals verwacht, past totaal niet bij de speelstijl van Slot met zijn getreuzel aan de bal.
Patrick Paauwequote:Op maandag 9 augustus 2021 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kans dat een speler van Fortuna het zou kunnen maken bij Feyenoord was natuurlijk al bijzonder klein
Dat was wel een aardig sterk Fortuna met Van Marwijk als trainer. Van Bommel, Hofland, Ricksen.quote:
Klopt, mooi team. In mijn herinnering had je toen ook zo'n spits die er achterlijk veel in schoot, Ronald Hamming geloof ik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat was wel een aardig sterk Fortuna met Van Marwijk als trainer. Van Bommel, Hofland, Ricksen.
Ronald Hamming was echt een goede spits. Ik ga even dat elftal opzoeken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, mooi team. In mijn herinnering had je toen ook zo'n spits die er achterlijk veel in schoot, Ronald Hamming geloof ik.
Mooie tijden hoor, toen had De Graafschap ook nog gewoon zo'n Alibaba ofzoiets (even opgezocht, het was Ali Ibrahim) in de spits, ook best een aardige spits. Bombarda bij Willem 2.
Klopt, ook regelmatig geruchten toen dat hij wel naar 1 van de top 3 zou gaan maar dat is er nooit van gekomen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ronald Hamming was echt een goede spits. Ik ga even dat elftal opzoeken.
Zeker op die positie. Een verdediger of spits kan het vaak nog wel maar bij middenvelders / buitenspelers zie je een dergelijke stap zelden lukken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kans dat een speler van Fortuna het zou kunnen maken bij Feyenoord was natuurlijk al bijzonder klein
Kan je er überhaupt eentje opnoemen? Lijkt wel alsof ik gestopt ben met dingen onthouden vanaf 2000 ofzo dus ik kom niet verder dan een Tomasz Iwan (van Roda), Radoslav Samardzic (Heerenveen) maar die waren ook niet echt succesvol. Later nog wel Schaken maar ja, dat is Schaken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker op die positie. Een verdediger of spits kan het vaak nog wel maar bij middenvelders / buitenspelers zie je een dergelijke stap zelden lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |