Dit kan echt niet .quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
Deze energie heeft Simeone in 1,5 jaar lege stadions opgespaard.
Napoli, United, Sevilla zo door de jaren heen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst van een club van dit formaat gewonnen?
Is dit negatief bedoelt? Want wat hij nu laat zien is echt niks mis mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
Slot qua interviews in vergelijking met Advocaat is zo schrijnend.
Best een paar eigenlijk afgelopen jaren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In positief opzicht.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit negatief bedoelt? Want wat hij nu laat zien is echt niks mis mee.
Hendriks laat elke keer wel goede dingen zien ja.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Burger en Fer achterin kan echt niet. Zet Hendriks daar toch neer joh.
Idd wat een kutvraag.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hansie, Hansie is lekker aan het stoken.
Hans is alleen leuk bij de KKD.quote:
Feyenoord wint in de poule thuis van de club uit Pot 1 is een vaste rubriek inmiddels.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Napoli, United, Sevilla zo door de jaren heen.
Nou niet doen alsof dit eens in de twintig jaar gebeurt.
Laten we wel heel eerlijk wezen, los van de CL campagne van een paar jaar terug gaat Ajax er tegen clubs van dit formaat ook gewoon af of max gelijk. Zie Chelsea, Liverpool, United.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hele zomer hoor je af en toe wat over Kitolano en dan binnen een paar uur van gerucht naar definitief rond met deze gozer, lekker hoor.quote:
Dat is een 6 ja, ook een 6 die aardig wat assist (en kools) achter zijn naam heeft. Maar ik weet niet of we 6 mogen zeggen van @Scrummiequote:
Ja hoor, daar is niets mis mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een 6 ja, ook een 6 die aardig wat assist achter zijn naam heeft. Maar ik weet niet of we 6 mogen zeggen van @:scrummie
Misschien binnenkort ook te bewonderen tegen Nederland, hij heeft kortgeleden zijn debuut gemaakt zie ik.quote:
Zal wel weer een 1 miljoen zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:07 schreef Pistolero het volgende:
Die Aursnes had trouwens een contract t/m 31 december 2021, dus heel duur zal hij niet zijn geweest.
Jij kent hem verder ook niet neem ik aan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien binnenkort ook te bewonderen tegen Nederland, hij heeft kortgeleden zijn debuut gemaakt zie ik.
Nee de enige twee keer dat ik Molde heb zien spelen was in 2015 ben ik bang.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij kent hem verder ook niet neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |