Zeker en een metamorfose in positieve zin vermoed ik. Ook leuk dat talenten als Milambo, Hartjes en Hendriks aan mogen haken (en terecht van wat ik tot nu toe heb gezien).quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was wel te verwachten maar het is echt een behoorlijke metamorfose geworden zo. Achterin voor de helft anders, het middenveld blijft 1 speler van over (als die nieuwe gozer bevalt dan) en dan denk ik dat Kokcu blijft spelen. En voorin is er ook wel het 1 en ander anders.
Weet iemand hoe lang die Baldé er nog uit is?
Niet zo serieus joh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet elke groepering hoeft toch een apart clubje op te richten? Als je dat vindt ben je blijkbaar direct homofoob.
Dat zijn uitspraken!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat ieder mens evenveel rechten heeft, ongeacht of iemand homo, lesbisch of noem het maar op is.
Zo dan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat ieder mens evenveel rechten heeft, ongeacht of iemand homo, lesbisch of noem het maar op is.
Eens. En ik geloof Slot ook wel als ie zegt dat ze gewoon 'dicht tegen de basis aanzitten'. Mooi om te zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker en een metamorfose in positieve zin vermoed ik. Ook leuk dat talenten als Milambo, Hartjes en Hendriks aan mogen haken (en terecht van wat ik tot nu toe heb gezien).
Die Hartjes zag er wel goed uit. Die Milambo oogde soms nog wat fragiel, maar dat ventje is 16 toch? Wel leuk dat dit soort jongens echt een kans krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. En ik geloof Slot ook wel als ie zegt dat ze gewoon 'dicht tegen de basis aanzitten'. Mooi om te zien.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
Bas Dost is een goede spits, maar hij past totaal niet in de speelstijl van Arne Slot met hoog druk zetten, afjagen en veel meevoetballen toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las dat Bas Dost op de bank zit in België.... Arnesen gaat toch niet bij hem uitkomen?
Ja 16 idd. Wat mij vooral opvalt bij Milambo is dat ie het wel ziet, bijvoorbeeld qua passing. Dus een bal in 1 keer door naar een medespeler wanneer het kan, positioneel goed, etc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Hartjes zag er wel goed uit. Die Milambo oogde soms nog wat fragiel, maar dat ventje is 16 toch? Wel leuk dat dit soort jongens echt een kans krijgen.
Dat is ook de reden waarom hij op het bankje zit volgens een AD artikel van vandaag, Brugge zou wat anders spelen dan verleden jaar en Dost is daar het slachtoffer van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Bas Dost is een goede spits, maar hij past totaal niet in de speelstijl van Arne Slot met hoog druk zetten, afjagen en veel meevoetballen toch?
Het zou in ieder geval leuk zijn als ze dit seizoen een paar keer speelminuten kunnen maken in de beker of zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja 16 idd. Wat mij vooral opvalt bij Milambo is dat ie het wel ziet, bijvoorbeeld qua passing. Dus een bal in 1 keer door naar een medespeler wanneer het kan, positioneel goed, etc.
Hartjes is wat meer degene met het overzicht volgens mij. Beetje een Clasie achtig type maar dan beter (in potentie).
Misschien kunnen ze hem inzetten als aanbetaling op Malacia.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom hij op het bankje zit volgens een AD artikel van vandaag, Brugge zou wat anders spelen dan verleden jaar en Dost is daar het slachtoffer van.
Dost + 5 miljoen dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:30 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem inzetten als aanbetaling op Malacia.
Zeker, die maakt echt stappen. Eigenlijk sinds halverwege vorig seizoen, daarvoor ook al wel redelijk maar hij lijkt erg snel volwassen te worden nu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Malacia speelt wel echt goed hè de afgelopen wedstrijden
Vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Malacia speelt wel echt goed hè de afgelopen wedstrijden
Ja, zoiets. En eens, Dost had 3 jaar geleden moeten komen. Was ook een Van Geel wens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dost + 5 miljoen dan.
Maar geen spits voor ons, dan zie ik liever Sporar komen.
Elke speler met ervaring zou gewenst moeten zijn op dit moment. ik denk niet dat ze heel picky kunnen zijn in deze fasequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dost + 5 miljoen dan.
Maar geen spits voor ons, dan zie ik liever Sporar komen.
Dost kwam voor 4 naar Brugge en dan willen jullie hem voor Malacia en 5 miljoen wel hebben? Wtf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:43 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ja, zoiets. En eens, Dost had 3 jaar geleden moeten komen. Was ook een Van Geel wens.
Ja dat slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dost kwam voor 4 naar Brugge en dan willen jullie hem voor Malacia en 5 miljoen wel hebben? Wtf.
Ja en dan een hele grote ‘misschien’. Wel gelachen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat slaat echt nergens op
Als Dost 10 jaar jonger was misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |