Fernandez?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste echte transfer van Excelsior was Slory toch?
Hattrickje in de Kuipquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ronald Hamming was echt een goede spits. Ik ga even dat elftal opzoeken.
Bouma en Amoah speelde ook onder BvM.
Gelukkig wel veel langer dan dat, Kelly is 1m63quote:
Niet heel klein.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die is vooral nog dun, niet heel klein. Ik denk 1,72 ofzo
*blank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig wel veel langer dan dat, Kelly is 1m63. Hartjes is er alleen fysiek nog niet klaar voor. Maar hij is 18, wit en oogt nog jong, daar komt nog wel wat bij denk ik.
Simeone op het einde tegen Slotquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:56 schreef Zipportal het volgende:
HELS GEVECHT tussen FEYENOORD en ATLETICO in De Kuip! 🤩💥| Samenvatting Feyenoord -Atlético Madrid
#1 IN TRENDING
FEYENOORDED.
Taap is altijd verkeerd gebruikt bij Feyenoord, dat viel goed te zien. Die heeft onmiskenbaar veel talent alleen kwam het er bij Feyenoord gewoon te weinig uit. Beetje vreemde eend in de bijt, maar hij had gewoon een keer een langere periode op het middenveld de kans moeten krijgen want das nooit gebeurd en zijn concurrentie deed het na het kampioensjaar niet bepaald beter.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:47 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Tapia die doet het gewoon ontzettend goed in La Liga, terwijl hij bij Feyenoord echt een van de domste voetballers is die ik ooit in een Feyenoord shirt gezien heb. En dat zegt veel
Nou ja er bestonden natuurlijk al speciale homoverenigingen. Ach maakt het uit, gefeliciteerd @fetX !quote:
Inb4 "Homo's lopen hand in hand".quote:
LHBT+ers lopen hand in hand*quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inb4 "Homo's lopen hand in hand".
Te makkelijk dit.
Zou niet weten waarom. Bovendien was er ook interesse voor Dost uit Turkije.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las dat Bas Dost op de bank zit in België.... Arnesen gaat toch niet bij hem uitkomen?
Dat zal wel een last minute dingetje worden met die spits.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Ben echt benieuwd of er nog een spits uit de hoge hoed getoverd wordt.
Logisch. Is een prima technische voetballer, maar vrij traag. Oogt een beetje als een veteraan. Lekker nieuwe start maken op iets lager niveau, dan kan het nog best wat worden voor hem.quote:
Fer moet gewoon centen pakken in Turkije, is hem gegund. Kan het niet meer bijbenen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu hoop ik niet dat Slot zowel Fer als Burger ziet als CV's en Hendriks voor de backpositie.
Anders mag daar echt nog wel wat bij. Maar eerst een spits.
Ja, aan de andere kant mag je ook wel concluderen dat het het gewoon niet gaat worden. Kuiptalk zegt het al; als je 4 voorbereidingen mee mag doen en je 4 keer een trainer niet weet te overtuigen is het beter om ergens anders wel speeltijd te gaan krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook erg jammer eerlijk gezegd. Prima voetballer.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:00 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Logisch. Is een prima technische voetballer, maar vrij traag. Oogt een beetje als een veteraan. Lekker nieuwe start maken op iets lager niveau, dan kan het nog best wat worden voor hem.
Was wel te verwachten maar het is echt een behoorlijke metamorfose geworden zo. Achterin voor de helft anders, het middenveld blijft 1 speler van over (als die nieuwe gozer bevalt dan) en dan denk ik dat Kokcu blijft spelen. En voorin is er ook wel het 1 en ander anders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:04 schreef fetX het volgende:
Diemers, AEB, Teixeira en Fer mogen dus vertrekken op het middenveld. Hopelijk gaan er daar dan in ieder geval nog 2/3 van weg.
Houden we dus dit over:
Toornstra
Kokcu
Til
Aursnes
Hartjes
Milambo
Antonucci
Niet verkeerd.
Niet elke groepering hoeft toch een apart clubje op te richten? Als je dat vindt ben je blijkbaar direct homofoob.quote:
Zeker en een metamorfose in positieve zin vermoed ik. Ook leuk dat talenten als Milambo, Hartjes en Hendriks aan mogen haken (en terecht van wat ik tot nu toe heb gezien).quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was wel te verwachten maar het is echt een behoorlijke metamorfose geworden zo. Achterin voor de helft anders, het middenveld blijft 1 speler van over (als die nieuwe gozer bevalt dan) en dan denk ik dat Kokcu blijft spelen. En voorin is er ook wel het 1 en ander anders.
Weet iemand hoe lang die Baldé er nog uit is?
Niet zo serieus joh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet elke groepering hoeft toch een apart clubje op te richten? Als je dat vindt ben je blijkbaar direct homofoob.
Dat zijn uitspraken!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat ieder mens evenveel rechten heeft, ongeacht of iemand homo, lesbisch of noem het maar op is.
Zo dan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat ieder mens evenveel rechten heeft, ongeacht of iemand homo, lesbisch of noem het maar op is.
Eens. En ik geloof Slot ook wel als ie zegt dat ze gewoon 'dicht tegen de basis aanzitten'. Mooi om te zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker en een metamorfose in positieve zin vermoed ik. Ook leuk dat talenten als Milambo, Hartjes en Hendriks aan mogen haken (en terecht van wat ik tot nu toe heb gezien).
Die Hartjes zag er wel goed uit. Die Milambo oogde soms nog wat fragiel, maar dat ventje is 16 toch? Wel leuk dat dit soort jongens echt een kans krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. En ik geloof Slot ook wel als ie zegt dat ze gewoon 'dicht tegen de basis aanzitten'. Mooi om te zien.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
Bas Dost is een goede spits, maar hij past totaal niet in de speelstijl van Arne Slot met hoog druk zetten, afjagen en veel meevoetballen toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las dat Bas Dost op de bank zit in België.... Arnesen gaat toch niet bij hem uitkomen?
Ja 16 idd. Wat mij vooral opvalt bij Milambo is dat ie het wel ziet, bijvoorbeeld qua passing. Dus een bal in 1 keer door naar een medespeler wanneer het kan, positioneel goed, etc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Hartjes zag er wel goed uit. Die Milambo oogde soms nog wat fragiel, maar dat ventje is 16 toch? Wel leuk dat dit soort jongens echt een kans krijgen.
Dat is ook de reden waarom hij op het bankje zit volgens een AD artikel van vandaag, Brugge zou wat anders spelen dan verleden jaar en Dost is daar het slachtoffer van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Bas Dost is een goede spits, maar hij past totaal niet in de speelstijl van Arne Slot met hoog druk zetten, afjagen en veel meevoetballen toch?
Het zou in ieder geval leuk zijn als ze dit seizoen een paar keer speelminuten kunnen maken in de beker of zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja 16 idd. Wat mij vooral opvalt bij Milambo is dat ie het wel ziet, bijvoorbeeld qua passing. Dus een bal in 1 keer door naar een medespeler wanneer het kan, positioneel goed, etc.
Hartjes is wat meer degene met het overzicht volgens mij. Beetje een Clasie achtig type maar dan beter (in potentie).
Misschien kunnen ze hem inzetten als aanbetaling op Malacia.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom hij op het bankje zit volgens een AD artikel van vandaag, Brugge zou wat anders spelen dan verleden jaar en Dost is daar het slachtoffer van.
Dost + 5 miljoen dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:30 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem inzetten als aanbetaling op Malacia.
Zeker, die maakt echt stappen. Eigenlijk sinds halverwege vorig seizoen, daarvoor ook al wel redelijk maar hij lijkt erg snel volwassen te worden nu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Malacia speelt wel echt goed hè de afgelopen wedstrijden
Vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Malacia speelt wel echt goed hè de afgelopen wedstrijden
Ja, zoiets. En eens, Dost had 3 jaar geleden moeten komen. Was ook een Van Geel wens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dost + 5 miljoen dan.
Maar geen spits voor ons, dan zie ik liever Sporar komen.
Elke speler met ervaring zou gewenst moeten zijn op dit moment. ik denk niet dat ze heel picky kunnen zijn in deze fasequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dost + 5 miljoen dan.
Maar geen spits voor ons, dan zie ik liever Sporar komen.
Dost kwam voor 4 naar Brugge en dan willen jullie hem voor Malacia en 5 miljoen wel hebben? Wtf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:43 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ja, zoiets. En eens, Dost had 3 jaar geleden moeten komen. Was ook een Van Geel wens.
Ja dat slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dost kwam voor 4 naar Brugge en dan willen jullie hem voor Malacia en 5 miljoen wel hebben? Wtf.
Ja en dan een hele grote ‘misschien’. Wel gelachen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat slaat echt nergens op
Als Dost 10 jaar jonger was misschien
Ik denk vooral dat de spelers die wel genoeg fysieke kwaliteiten hebben te weinig specifieke techniektraining krijgen om een complete voetballer te worden en dan ergens rond hun 17e/18e afvallen. Snap wel dat die technische gastjes in de jeugd de beste spelers lijken, maar bij de profs moet je toch wel van een minimaal fysiek niveau zijn om stand te houden. En dan is dat in de Eredivisie nog relatief makkelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:54 schreef Pleun2011 het volgende:
El Bouchataoui mag ook al vertrekken lees ik.. misschien klopt er iets niet in de jeugdopleiding van Feyenoord. Al die kleine, technisch begaafde Marokkanen (meestal) komen tekort in het grote mensenvoetbal. Misschien maar eens anders gaan scouten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |