SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door PSVCL op 08-08-2021 14:32:47 ]![]()
Laten we hopen dat nu ook Mark Netto ervan overtuigd is dat er nog flink wat versterkingen bij moeten komen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Mwa, mwa.. zucht. speelden bij vlagen vrij goed, maar werk aan de winkel en duidelijk te zien dat het verdedigend nog niet goed stond bij aanvallend balbezit. Erik zijn kladblokje zal propvol staan.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Een flink aantal nog wel? Dit lijkt mij wat overdreven. Ajax is niet compleet van de mat getikt of zo. Men is met tien man een paar in het mes gelopen op de counter. Iets waarvan je weet dat dit kan gebeuren als je aan de ene kant een ploeg hebt die altijd wil aanvallen en graag de bal heeft en aan de andere kant een ploeg die juist de bal niet wil maar enkel reactievoetbal wil spelen met een paar snelle aanvallers.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:20 schreef Shreyas het volgende:
Laten we hopen dat nu ook Mark Netto ervan overtuigd is dat er nog flink wat versterkingen bij moeten komen.
Met 11 tegen 11 was dit zeker geen 0-4 geworden (wat sowieso een behoorlijk geflatteerde score is gezien het spelbeeld) en telt die goal van Haller dan krijg je ook een andere pot. Vooral in de fase van die afgekeurde goal was het ook duidelijk zichtbaar dat als er even goed druk wordt gezet op PSV en ze kunnen niet counteren, dat het direct alle hens aan dek is.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Berghuis was mokerslecht hè. Zo zie je maar weer dat de beste spelers van de subtop niet goed genoeg meer zijn voor de topclubs.![]()
Die kans zit er zeker in. Maar het lijkt mij niet dat Benfica zo aanvallend speelt als Ajax, dat is toch altijd meer een ploeg die zelf ook wat meer afwachtend spel hanteert in de grote wedstrijden. En als Benfica enigszins in staat is twee redelijke potten op de mat te leggen waarbij men niet op een vroege achterstand komt, dan zal PSV toch ook uit een ander vaatje moeten tappen dan simpelweg wat terugzakken en in de omschakeling Madueke trachten te lanceren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:17 schreef Tjacka het volgende:
PSV gaat wel CL halen. Dat is wel jammer.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Aanname van jouw kant, Ajax had duidelijk moeite om er doorheen te komen. PSV kon Ajax laten komen want defensief was het goed op orde en Haller, Berghuis en Tadic konden weinig afdwingen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Met 11 tegen 11 was dit zeker geen 0-4 geworden (wat sowieso een behoorlijk geflatteerde score is gezien het spelbeeld)
Geflatteerd? Nee hoor, PSV had nog een paar opgelegde kansen waar Pasveer moest redden.Wtf? Buitenspel is buitenspel, en als je tante een piemel heeft is het je oom. Ga je nu verwachtingen scheppen op basis van een terecht afgekeurde goal?quote:en telt die goal van Haller dan krijg je ook een andere pot.PSV stond voor en liet Ajax gewoon voetballen, wat voor enorme kansen heeft Ajax gekregen dan? Ajax kwam er niet doorheen en dat zorgde voor frustratie (zie Tagliafico en Klaassen).quote:Vooral in de fase van die afgekeurde goal was het ook duidelijk zichtbaar dat als er even goed druk wordt gezet op PSV en ze kunnen niet counteren, dat het direct alle hens aan dek is.![]()
Op basis van 1 potje tegen psvquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Berghuis was mokerslecht hè. Zo zie je maar weer dat de beste spelers van de subtop niet goed genoeg meer zijn voor de topclubs.weer een tering domme post van jou kant.
![]()
Zijn hele houding is gif voor de sfeer in je ploeg. Feijenoord lijkt juist verlost van deze sfeerverprutser.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Berghuis was mokerslecht hè. Zo zie je maar weer dat de beste spelers van de subtop niet goed genoeg meer zijn voor de topclubs.![]()
Nu kennen ze hem wel, denk ik. Beste aanvaller van de Eredivisie. Jammer dat hij waarschijnlijk deze maand nog wel vertrekt. 😡quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
Alleen de goals gezien, wisten ze nog niet wie Madueke was? Verder niet zo'n groot probleem hoor.![]()
Hahaha mad.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op basis van 1 potje tegen psvweer een tering domme post van jou kant.
![]()
Het was inderdaad een zeer geflatteerde zege inderdaad. En veel moeite had Ajax niet om er doorheen te komen. Het was vooral gaandeweg de eerste helft met momenten meer geluk dan wijsheid dat PSV geen goal moest incasseren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:01 schreef tja77 het volgende:
Aanname van jouw kant, Ajax had duidelijk moeite om er doorheen te komen. PSV kon Ajax laten komen want defensief was het goed op orde en Haller, Berghuis en Tadic konden weinig afdwingen.
Geflatteerd? Nee hoor, PSV had nog een paar opgelegde kansen waar Pasveer moest redden.Wat voornamelijk de irritatie bij Ajax opwekte was het gedrag van bepaalde spelers aan PSV-kant. Volgens mij begon men voor de 20e minuut al met tijdrekken en Zahavi die Klaassen provoceerde. Het is vanuit dat oogpunt ook wel duidelijk hoe PSV dit seizoen zal proberen de moeilijke wedstrijden over de streep te trekken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:01 schreef tja77 het volgende:
Ajax kwam er niet doorheen en dat zorgde voor frustratie (zie Tagliafico en Klaassen).'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
das wel een beste conclusie na een paar goede potjes. Werd ook gezegd over Ihattaren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu kennen ze hem wel, denk ik. Beste aanvaller van de Eredivisie. Jammer dat hij waarschijnlijk deze maand nog wel vertrekt. 😡![]()
Welke grote kansen had Ajax dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het was inderdaad een zeer geflatteerde zege inderdaad. En veel moeite had Ajax er niet om er doorheen te komen. Het was vooral gaandeweg de eerste helft met momenten meer geluk dan wijsheid dat PSV geen goal moest incasseren.
[..]
Wat voornamelijk de irritatie bij Ajax opwekte was het gedrag van bepaalde spelers aan PSV-kant. Volgens mij begon men voor de 20e minuut al met tijdrekken, en Zahavi die Klaassen provoceerde. Het is vanuit dat oogpunt ook wel duidelijk hoe PSV dit seizoen zal proberen de moeilijke wedstrijden over de streep te trekken.
Madueke en van Ginkel konden er in de 2e helft ook nog eentje bij maken, dus hoezo geflatteerd? Blijf je jezelf blindstaren op balbezit? Het gaat er toch echt om wat je met de bal doet.
Ajax zal echt nog wel stappen zetten de komende weken, dus die komen er wel. Maar er was niks geflatteerd aan deze overwinning.![]()
dat beste moeten we nog even afwachten maar hij is goed begonnen, zou jammer zijn als hij deze maand nog vertrekt, selectie is sowieso al te smal naar mijn mening voor het kampioenschap.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu kennen ze hem wel, denk ik. Beste aanvaller van de Eredivisie. Jammer dat hij waarschijnlijk deze maand nog wel vertrekt. 😡![]()
Zeker niet door mij. Ihattaren heeft het nooit in drie wedstrijden op rij laten zien. Laat staan in topwedstrijden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:22 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
das wel een beste conclusie na een paar goede potjes. Werd ook gezegd over Ihattaren.
Madueke is nu al te goed voor de Eredivisie. Hij zal nog wat wisselvallig zijn door de leeftijd, maar als hij blijft wordt hij dit jaar de ster.![]()
Idd, leuk hoor dat je lekker aanvalt maar anders geef je ff Madueke zeeen van ruimtequote:Op zondag 8 augustus 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
Alleen de goals gezien, wisten ze nog niet wie Madueke was? Verder niet zo'n groot probleem hoor.
Ten Hag was ook nog aan het slapen denk.![]()
wat ik al zei heb alleen de goals gezien maar als de tegenstander er binnen 2 minuten een bal inlegt heeft dat weinig met trainingsachterstand te maken maar gewoon met scherpte, dat het na het rood niets meer ging worden was te verwachten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Idd, leuk hoor dat je lekker aanvalt maar anders geef je ff Madueke zeeen van ruimte
Ten Hag was ook nog aan het slapen denk.![]()
Te goed nog wel, nu al? Nou, daar kunnen we dit jaar dus minstens 25 goals en 15 assists van verwachten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker niet door mij. Ihattaren heeft het nooit in drie wedstrijden op rij laten zien. Laat staan in topwedstrijden.
Madueke is nu al te goed voor de Eredivisie. Hij zal nog wat wisselvallig zijn door de leeftijd, maar als hij blijft wordt hij dit jaar de ster.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
En Ajacieden altijd maar verwijten jonge spelers te hypenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker niet door mij. Ihattaren heeft het nooit in drie wedstrijden op rij laten zien. Laat staan in topwedstrijden.
Madueke is nu al te goed voor de Eredivisie. Hij zal nog wat wisselvallig zijn door de leeftijd, maar als hij blijft wordt hij dit jaar de ster..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Das vooral PSVvCLquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Ajacieden altijd maar verwijten jonge spelers te hypen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2021 10:38:18 ]![]()
Ik bedoel het in het algemeen.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Bij vlagen speelde Ajax gewoon uitstekend voetbal, ook met 10 man. En die afgekeurde goal was er wel één uit het boekje hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik al zei heb alleen de goals gezien maar als de tegenstander er binnen 2 minuten een bal inlegt heeft dat weinig met trainingsachterstand te maken maar gewoon met scherpte, dat het na het rood niets meer ging worden was te verwachten.
Ondanks deze forse afstraffing denk ik dat Ajax 'gewoon' kampioen wordt aankomend seizoen.![]()
Je wilt dus zeggen dat als het Ajax mee zit, deze twee ploegen gelijkwaardig zijn? Zelfs als dat zo zou zijn, dan is dat een slechte zaak. Ajax en PSV zouden dit seizoen niet gelijkwaardig moeten zijn als het aankomt op kwaliteit van de selectie, Ajax moet op elke linie betere spelers hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een flink aantal nog wel? Dit lijkt mij wat overdreven. Ajax is niet compleet van de mat getikt of zo. Men is met tien man een paar in het mes gelopen op de counter. Iets waarvan je weet dat dit kan gebeuren als je aan de ene kant een ploeg hebt die altijd wil aanvallen en graag de bal heeft en aan de andere kant een ploeg die juist de bal niet wil maar enkel reactievoetbal wil spelen met een paar snelle aanvallers.
Met 11 tegen 11 was dit zeker geen 0-4 geworden (wat sowieso een behoorlijk geflatteerde score is gezien het spelbeeld) en telt die goal van Haller dan krijg je ook een andere pot. Vooral in de fase van die afgekeurde goal was het ook duidelijk zichtbaar dat als er even goed druk wordt gezet op PSV en ze kunnen niet counteren, dat het direct alle hens aan dek is.
Ajax heeft inmiddels vier keer zoveel geld als PSV, het verschil zou ook op het veld en in de competitie dan ook enorm moeten zijn. Echter vorig seizoen en dit seizoen presteert Ajax het toch weer op met een slechtere selectie aan de competitie te beginnen, dat kan gewoon niet. Dat mag Marc Overmars aangerekend worden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelachen, thanks.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat als het Ajax mee zit, deze twee ploegen gelijkwaardig zijn? Zelfs als dat zo zou zijn, dan is dat een slechte zaak. Ajax en PSV zouden dit seizoen niet gelijkwaardig moeten zijn als het aankomt op kwaliteit van de selectie, Ajax moet op elke linie betere spelers hebben.
Ajax heeft inmiddels vier keer zoveel geld als PSV, het verschil zou ook op het veld en in de competitie dan ook enorm moeten zijn. Echter vorig seizoen en dit seizoen presteert Ajax het toch weer op met een slechtere selectie aan de competitie te beginnen, dat kan gewoon niet. Dat mag Marc Overmars aangerekend worden.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Geflatteerd was de overwinning niet, maar het mag duidelijk zijn dat na de rode kaart Ajax de wedstrijd niet meer serieus nam. Tenminste als je spelers als Ekkelenkamp, Rensch en Magallan inbrengt, mag ik hopen dat Ten Hag de tweede helft heeft beschouwt als veredeld oefenpotje, anders breng je geen spelers in het veld die zelfs bij bepaalde clubs uit de Keukenkampioen divisie niet eens in de basis zouden staan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke grote kansen had Ajax dan?
Madueke en van Ginkel konden er in de 2e helft ook nog eentje bij maken, dus hoezo geflatteerd? Blijf je jezelf blindstaren op balbezit? Het gaat er toch echt om wat je met de bal doet.
Ajax zal echt nog wel stappen zetten de komende weken, dus die komen er wel. Maar er was niks geflatteerd aan deze overwinning.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat je weer tracht makkelijk scoren, probeer eens inhoudelijk te reageren. Ajax heeft veel meer geld dan PSV, maar we zien het maar niet terug op het veld. Dat is erg zorgwekkend en daarbij mag je best een kritische noot plaatsen bij het aankoopbeleid.quote:
Het is ook niet zo dat de spelers van PSV allemaal uit de eigen jeugd komen ofzo. Götze, Zahavi, Sangaré, van Ginkel en de hele defensie is gewoon aangekocht.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
je trekt gewoon wat teveel conclusies uit 1 wedstrijdquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat je weer tracht makkelijk scoren, probeer eens inhoudelijk te reageren. Ajax heeft veel meer geld dan PSV, maar we zien het maar niet terug op het veld. Dat is erg zorgwekkend en daarbij mag je best een kritische noot plaatsen bij het aankoopbeleid.
Het is ook niet zo dat de spelers van PSV allemaal uit de eigen jeugd komen ofzo. Götze, Zahavi, Sangaré, van Ginkel en de hele defensie is gewoon aangekocht.![]()
Nee, dat eerste argument wordt niet gemaakt. En je analogie omtrent financiën gaat ook niet op. Het is niet omdat een club meer geld heeft dat een club ook per definitie een x-aantal keer beter moet zijn. Dit is niet hoe het werkt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat als het Ajax mee zit, deze twee ploegen gelijkwaardig zijn? Zelfs als dat zo zou zijn, dan is dat een slechte zaak. Ajax en PSV zouden dit seizoen niet gelijkwaardig moeten zijn als het aankomt op kwaliteit van de selectie, Ajax moet op elke linie betere spelers hebben.
Ajax heeft inmiddels vier keer zoveel geld als PSV, het verschil zou ook op het veld en in de competitie dan ook enorm moeten zijn. Echter vorig seizoen en dit seizoen presteert Ajax het toch weer op met een slechtere selectie aan de competitie te beginnen, dat kan gewoon niet. Dat mag Marc Overmars aangerekend worden.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Bij PSV kwamen o.a. Oppegaard, Vertessen en Obispo en kregen bepalende spelers rust. Of het dan 0-2 blijft of 0-6 wordt is niet meer belangrijk en louter voor de statistieken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geflatteerd was de overwinning niet, maar het mag duidelijk zijn dat na de rode kaart Ajax de wedstrijd niet meer serieus nam. Tenminste als je spelers als Ekkelenkamp, Rensch en Magallan inbrengt, mag ik hopen dat Ten Hag de tweede helft heeft beschouwt als veredeld oefenpotje, anders breng je geen spelers in het veld die zelfs bij bepaalde clubs uit de Keukenkampioen divisie niet eens in de basis zouden staan.
Ajax zal echt nog wel beter gaan draaien en de selectie is een stuk breder dan die van PSV, zeker gedurende de tweede seizoenshelft in de strijd om de landstitel zie ik PSV dit niet vol blijven houden.![]()
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat men denkt dat het logisch is als PSV en Ajax samen strijden om het kampioenschap. Van zo een strijd zou helemaal geen sprake mogen zijn, gezien het enorme verschil is financiële middelen. Ajax zou een veel betere selectie moeten hebben en zwaar favoriet moeten zijn voor het kampioenschap.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
je trekt gewoon wat teveel conclusies uit 1 wedstrijd
Maar het is nu veel meer 50-50 wie de landstitel pakt, waarbij PSV momenteel zelfs de beste papieren heeft. Dat kan absoluut niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Huh?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat je weer tracht makkelijk scoren, probeer eens inhoudelijk te reageren. Ajax heeft veel meer geld dan PSV, maar we zien het maar niet terug op het veld. Dat is erg zorgwekkend en daarbij mag je best een kritische noot plaatsen bij het aankoopbeleid.
Het is ook niet zo dat de spelers van PSV allemaal uit de eigen jeugd komen ofzo. Götze, Zahavi, Sangaré, van Ginkel en de hele defensie is gewoon aangekocht.Na één redelijk geflatteerde nederlaag deze conclusie trekken, tering heequote:Op zondag 8 augustus 2021 11:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar het is nu veel meer 50-50 wie de landstitel pakt, waarbij PSV momenteel zelfs de beste papieren heeft. Dat kan absoluut niet..
In Southern Sun
Dat blijkt inderdaad. Het heeft ook te maken met wie doorstroomt uit de eigen jeugd, de trainer en het algehele transferbeleid. Zoals in net al aangaf zijn de meeste spelers bij PSV geen eigen jeugd, maar aangekocht, dus dat gaat niet op. Qua trainer denk ik dat Ten Hag en Schmidt gelijkwaardig zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat eerste argument wordt niet gemaakt. En je analogie omtrent financiën gaat ook niet op. Het is niet omdat een club meer geld heeft dat een club ook per definitie een x-aantal keer beter moet zijn. Dit is niet hoe het werkt.
Echter het transferbeleid van Ajax is gewoon niet best, anders heb je geen spelers als Klaiber, Martinez, Magallan en Ekkelenkamp in de selectie.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus jij denkt dat Ajax met gemak naar het kampioenschap wandelt en na 30 speelronden al officieus kampioen is?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Na één redelijk geflatteerde nederlaag deze conclusie trekken, tering hee.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Ajax met gemak naar het kampioenschap wandelt en na 30 speelronden al officieus kampioen is?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nergens, daarom vraag ik het. Zolang je deze vraag niet met ''Ja'' kan beantwoorden is de selectie van Ajax niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Uh nee, PSV heeft wat goede aankopen gedaan waardoor er een goede eerste 11 staan in het veld. De bank is meteen een stuk minder (m.u.v. Pröpper).quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat men denkt dat het logisch is als PSV en Ajax samen strijden om het kampioenschap. Van zo een strijd zou helemaal geen sprake mogen zijn, gezien het enorme verschil is financiële middelen. Ajax zou een veel betere selectie moeten hebben en zwaar favoriet moeten zijn voor het kampioenschap.
Maar het is nu veel meer 50-50 wie de landstitel pakt, waarbij PSV momenteel zelfs de beste papieren heeft. Dat kan absoluut niet.
Als PSV echt de strijd met Ajax aan wil gaan, dan moeten de miljoenen van Malen, Rosario en hopelijk Dumfries worden gestoken in versterkingen. Er komen echt wel schorsingen en blessures en die bezorgen PSV een groter probleem dan Ajax.![]()
Je begrijpt niet zo goed hoe een competitie werkt? Je speelt maar 2 keer tegen elkaar dus andere 32 wedstrijden speel je sowieso tegen een ploeg met minder kwaliteit, vorig seizoen speelden ze 2 keer gelijk maar toch eindigde het met een verschil van 16 punten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat men denkt dat het logisch is als PSV en Ajax samen strijden om het kampioenschap. Van zo een strijd zou helemaal geen sprake mogen zijn, gezien het enorme verschil is financiële middelen. Ajax zou een veel betere selectie moeten hebben en zwaar favoriet moeten zijn voor het kampioenschap.
Maar het is nu veel meer 50-50 wie de landstitel pakt, waarbij PSV momenteel zelfs de beste papieren heeft. Dat kan absoluut niet.
Denk wel dat PSV beter is dit seizoen maar qua selectie gewoon te smal om kampioen te worden, daar zit nog steeds een groot verschil met Ajax al zullen ze wat dichterbij komen dan vorig seizoen, dus 50/50 lijkt me niet 75/25 lijkt me een betere verhouding.
Wat ik wel vind is dat Ajax op keepergebied niet goed bezig is, als je Europese ambities hebt hoort daar ook wel een keeper bij die wedstrijden voor je redt.![]()
Want Klaiber, Rensch, Magallan, Ekkelenkamp en Schuurs zijn goede reservespelers?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uh nee, PSV heeft wat goede aankopen gedaan waardoor er een goede eerste 11 staan in het veld. De bank is meteen een stuk minder (m.u.v. Pröpper).
Als PSV echt de strijd met Ajax aan wil gaan, dan moeten de miljoenen van Malen, Rosario en hopelijk Dumfries worden gestoken in versterkingen. Er komen echt wel schorsingen en blessures en die bezorgen PSV een groter probleem dan Ajax.
Ik krijg sterk het idee dat jouw verwachtingen enigszins onrealistisch zijn. Je kunt niet een selectie hebben van 25 of 30 absolute toppers. Helemaal niet als een club spelende in de Eredivisie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad. Het heeft ook te maken met wie doorstroomt uit de eigen jeugd, de trainer en het algehele transferbeleid. Zoals in net al aangaf zijn de meeste spelers bij PSV geen eigen jeugd, maar aangekocht, dus dat gaat niet op. Qua trainer denk ik dat Ten Hag en Schmidt gelijkwaardig zijn.
Echter het transferbeleid van Ajax is gewoon niet best, anders heb je geen spelers als Klaiber, Martinez, Magallan en Ekkelenkamp in de selectie.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Op basis van één redelijk geflatteerde nederlaag concluderen dat PSV de beste papieren heeft voor de landstitel en dat de selectie van Ajax niet goed genoeg is, is gewoon wat simplistisch. Beetje niveau niet-voetbalvolgers (meestal van het vrouwelijke geslacht) die na een goede wedstrijd van Oranje gillen dat we wel even wereldkampioen worden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nergens, daarom vraag ik het. Zolang je deze vraag niet met ''Ja'' kan beantwoorden is de selectie van Ajax niet goed genoeg.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Absolute toppers hoeft niet, maar je mag wel verwachten dat Ajax op elke linie betere spelers heeft dan PSV.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik krijg sterk het idee dat jouw verwachtingen enigszins onrealistisch zijn. Je kunt niet een selectie hebben van 25 of 30 absolute toppers. Helemaal niet als een club spelende in de Eredivisie.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Noem voor de beeldvorming gerust wat namen ..quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Absolute toppers hoeft niet, maar je mag wel verwachten dat Ajax op elke linie betere spelers heeft dan PSV.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Andersom gebeurt hier nog veel vaker, als Ajax volgende week met drie goals verschil wint van NEC dan roept iedereen wel weer dat het kampioenschap binnen isquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op basis van één redelijk geflatteerde nederlaag concluderen dat PSV de beste papieren heeft voor de landstitel en dat de selectie van Ajax niet goed genoeg is, is gewoon wat simplistisch. Beetje niveau niet-voetbalvolgers (meestal van het vrouwelijke geslacht) die na een goede wedstrijd van Oranje gillen dat we wel even wereldkampioen worden.
Was wel lekker om terug te zijn in het stadion, maar wat een wanvertoning zeg.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
En dat terwijl jij nooit overdrijft..quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Andersom gebeurt hier nog veel vaker, als Ajax volgende week met drie goals verschil wint van NEC dan roept iedereen wel weer dat het kampioenschap binnen is
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
De hele frontlinie van PSV (Madueke, Zahavi, Gakpo) is beter dan die van Ajax. Götze is de beste speler van de eredivisie. Van Ginkel is beter dan Gravenberch, vooral meer ervaring.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Noem voor de beeldvorming gerust wat namen ..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Rensch en Schuurs zijn zeer zeker prima reserve spelers.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want Klaiber, Rensch, Magallan, Ekkelenkamp en Schuurs zijn goede reservespelers?![]()
Weer gelachen. Opnieuw dank.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hele frontlinie van PSV (Madueke, Zahavi, Gakpo) is beter dan die van Ajax. Götze is de beste speler van de eredivisie. Van Ginkel is beter dan Gravenberch, vooral meer ervaring.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Rensch is natuurlijk een talent die je nog niet moet afschrijven, maar je kan er ook niet veel van verwachten. Het is een speler die je inbrengt als je 3-0 voorstaat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rensch en Schuurs zijn zeer zeker prima reserve spelers.
Schuurs heeft kansen zat gehad en het mag duidelijk zijn dat hij het gewoon niet heeft. Te weinig kwaliteit om een betrouwbare solide centrale verdediger te zijn. Ondanks zijn lengte wordt hij vaak fysiek afgetroefd, verliest vaak kopduels door slechte timing, maakt te vaak inschattingsfouten en qua opbouw is hij veel te onzeker.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit had mijn post kunnen zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:23 schreef dimmak het volgende:
Was wel lekker om terug te zijn in het stadion, maar wat een wanvertoning zeg.![]()
Ongekend zoveel domheid in een post. We zijn geen City die 3 volwaardige teams kunnen opstellen. In de Eredivisie is er geen enkel team die verdedigers van het niveau Rensch en Schuurs op de bank heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rensch is natuurlijk een talent die je nog niet moet afschrijven, maar je kan er ook niet veel van verwachten. Het is een speler die je inbrengt als je 3-0 voorstaat.
Schuurs heeft kansen zat gehad en het mag duidelijk zijn dat hij het gewoon niet heeft. Te weinig kwaliteit om een betrouwbare solide centrale verdediger te zijn. Ondanks zijn lengte wordt hij vaak fysiek afgetroefd, verliest vaak kopduels door slechte timing, maakt te vaak inschattingsfouten en qua opbouw is hij veel te onzeker.![]()
Dat je bij een jongen van net 18 al begint over ‘nog niet moet afschrijven’ geeft maar waar in hoe goed je bent in onzin verhaaltjes.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rensch is natuurlijk een talent die je nog niet moet afschrijven, maar je kan er ook niet veel van verwachten. Het is een speler die je inbrengt als je 3-0 voorstaat.I love music |Ajax forever
Daar ben ik het niet mee eens, en dit zijn namen van PSV. Ik had het over namen waarvan jij vindt dat Ajax die zou moeten halen ter vervangingen van de spelers die jij eerder als ongeschikt had bestempeld ..quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hele frontlinie van PSV (Madueke, Zahavi, Gakpo) is beter dan die van Ajax. Götze is de beste speler van de eredivisie. Van Ginkel is beter dan Gravenberch, vooral meer ervaring.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Zullen we de begeleiding van user Shreyas overlaten aan zijn verzorgers in zijn instelling? Dan kunnen we overgaan tot de orde van de dag![]()
Vermoeionde rubriek.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we de begeleiding van user Shreyas overlaten aan zijn verzorgers in zijn instelling? Dan kunnen we overgaan tot de orde van de dag![]()
Ik heb geen idee welke spelers er momenteel beschikbaar zijn en haalbaar zijn, maar daar ben ik ook niet voor aangesteld. Het enige wat ik zie is dat er in de selectie een aantal spelers zijn die Ajax onwaardig zijn qua niveau. Daarmee word je geen kampioen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, en dit zijn namen van PSV. Ik had het over namen waarvan jij vindt dat Ajax die zou moeten halen ter vervangingen van de spelers die jij eerder als ongeschikt had bestempeld ..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we de begeleiding van user Shreyas overlaten aan zijn verzorgers in zijn instelling? Dan kunnen we overgaan tot de orde van de dagWant iedereen die hier een iets andere mening heeft is ineens vermoeiend? Het zou wat zijn op dit forum als iedereen spontaan over alles hetzelfde zou denken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig seizoen 18 punten voorsprong en we zijn niemand kwijt geraakt dus wat lul je.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke spelers er momenteel beschikbaar zijn en haalbaar zijn, maar daar ben ik ook niet voor aangesteld. Het enige wat ik zie is dat er in de selectie een aantal spelers zijn die Ajax onwaardig zijn qua niveau. Daarmee word je geen kampioen.![]()
Zwaluw zomer.
Incident.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
16 maar dat is nog veelquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig seizoen 18 punten voorsprong en we zijn niemand kwijt geraakt dus wat lul je.![]()
Matig middenveld, PSV met wedstrijdritme, vroege rode kaart en zeer slechte wissels. That’s it, geen man overboord.
Bizarste vond ik het spandoek voor Etous btw😂'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Te goed nog wel, nu al? Nou, daar kunnen we dit jaar dus minstens 25 goals en 15 assists van verwachten.Waarom denk je dat ik dit uitgerekend hier post.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Ajacieden altijd maar verwijten jonge spelers te hypen.
Natuurlijk is het voorbarig. Maar ik ben niet verbaasd als hij er inderdaad 25+ in legt.![]()
die wissels vond ik wel echt kenmerkend. Ekkelenkamp en danilo is echt pure armoedequote:Op zondag 8 augustus 2021 12:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Matig middenveld, PSV met wedstrijdritme, vroege rode kaart en zeer slechte wissels. That’s it, geen man overboord.
Bizarste vond ik het spandoek voor Etous btw😂![]()
Vond t wel echt een zwaar overdreven rode kaart. Eigenlijk gewoon bullshit. Dit geef je niet eens in ee Eredivisie wedstrijd, laat staan een 'finale'.
Voor derest was PSV gewoon de baas, en met de aankopen die ze gedaan hebben, ook wel een beetje te verwachten. Ajax gaat t nog lastig kriigen dit seizoen.
En waar sloegen die wissels op?
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek![]()
Jong Ajax is niet lekker bezig. Het is dat ze Gorter hebben, anders was het 3-0 denk ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Verder niet gelezen maar laat me eens raden : PSV heeft de betere selectie. Zowel achterin, middenveld en voorin heeft PSV de betere spelers. Schande dat Ajax met zoveel geld niet veel betere spelers kan kopen etc etc.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Want iedereen die hier een iets andere mening heeft is ineens vermoeiend? Het zou wat zijn op dit forum als iedereen spontaan over alles hetzelfde zou denken.
Kortom, de jaarlijkse act van Shreyas,
Maar goed, van iemand die helemaal gek was van Baumgartl, Bruma en meer van dat soort prutsers kun je ook niet meer verwachten natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij keept zeker sterkquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jong Ajax is niet lekker bezig. Het is dat ze Gorter hebben, anders was het 3-0 denk ik.![]()
Overigens was het voetballen tot aan de rode kaart prima, achterin alleen nog niet scherp.
Uitslag is jammer maar helaas.
Gaat wel spannender worden om het kampioenschap dan vorig jaar al denk ik wel dat het gewoon weer Ajax gaat worden. Bredere selectie en uiteindelijk ook op meer posities betere spelers.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zit even te kijken maar ik zie in korte tijd ook al 3 kansen voor Jong Ajax (al was het daarvoor anders begrijp ik).quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jong Ajax is niet lekker bezig. Het is dat ze Gorter hebben, anders was het 3-0 denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
3 kansen nog wel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit even te kijken maar ik zie in korte tijd ook al 3 kansen voor Jong Ajax (al was het er daarvoor anders begrijp ik).
En ja.![]()
Hopelijk kan hij zich ontwikkelen tot eerste keeper. Goede keepers zijn dun gezaaid, en met de 2 bejaarden voor hem krijgt hij vast spoedig een kans.quote:1 kans van Rasmussen die zoals altijd in paniek raakt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit even te kijken maar ik zie in korte tijd ook al 3 kansen voor Jong Ajax (al was het daarvoor anders begrijp ik).
Je ziet duidelijk dat de gasten nog tekort komen tegen echte mannen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daarom is het goed dat ze nu al op dit niveau spelen ipv tegen leeftijdsgenotenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij zich ontwikkelen tot eerste keeper. Goede keepers zijn dun gezaaid, en met de 2 bejaarden voor hem krijgt hij vast spoedig een kans.
[..]
1 kans van Rasmussen die zoals altijd in paniek raakt.
Je ziet duidelijk dat de gasten nog tekort komen tegen echte mannen.![]()
Ik kijk precies op het goede moment blijkbaar, Jong Ajax speelt prima op dit moment.
Zit best wel veel voetbal in. En ze zullen best wel eens voor gaas gaan tegen fysiek sterkere en slimmere tegenstanders, prima leerschool dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zeker. Het voordeel van het verhuren, maar ze blijven wel met elkaar spelen en ze blijven beter in beeld.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat ze nu al op dit niveau spelen ipv tegen leeftijdsgenotenMiddenveld is beter in balans nu met Regeer meer naar voren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:52 schreef Pedroso het volgende:
Ik kijk precies op het goede moment blijkbaar, Jong Ajax speelt prima op dit moment.
Zit best wel veel voetbal in. En ze zullen best wel eens voor gaas gaan tegen fysiek sterkere en slimmere tegenstanders, prima leerschool dus.
Unuvar brengt wat meer beweeglijkheid.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gorter is top. Denk dat dat wel een keeper zou kunnen worden die punten voor je pakt. Zou eigenijk niet eens heel gek zijn om hem er al in te zetten bij Ajax 1. Al zit je dan met Stekelenburg en Pasveer daarachter. Die twee zijn prima solide keepers. Geen echte punten pakkers, maar wel gewoon prima.
Ajax speelde trouwens gisteren ook niet eens zo slecht voor een eerste serieuze wedstrijd van het seizoen. PSV heeft het gewoon goed gedaan, en het zat Ajax een paar keer niet mee. Denk dat dit een nuttige wedstrijd is geweest voor beide teams.![]()
Hou op hoor met Gorter, prima talent maar die moet eerst een jaartje het laten zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:30 schreef GwaiLow het volgende:
Gorter is top. Denk dat dat wel een keeper zou kunnen worden die punten voor je pakt. Zou eigenijk niet eens heel gek zijn om hem er al in te zetten bij Ajax 1. Al zit je dan met Stekelenburg en Pasveer daarachter. Die twee zijn prima solide keepers. Geen echte punten pakkers, maar wel gewoon prima.
Ajax speelde trouwens gisteren ook niet eens zo slecht voor een eerste serieuze wedstrijd van het seizoen. PSV heeft het gewoon goed gedaan, en het zat Ajax een paar keer niet mee. Denk dat dit een nuttige wedstrijd is geweest voor beide teams.![]()
Dat lijkt me ook prima. Alleen juist omdat het een goed talent is en Ajax geen keepers heeft die heel veel beter zijn zou het niet zo gek zijn om hem op het hoogste niveau te laten spelen. Aan de andere kant krijgt hij veel meer ballen op zijn doel afgevuurd bij Jong Ajax natuurlijk, dus misschien is dat wel beter ja.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou op hoor met Gorter, prima talent maar die moet eerst een jaartje het laten zien.![]()
Tagliaficoquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:48 schreef Ramboetan het volgende:
Wie moet er gaan banken als Alvarez weer kan spelen?![]()
Gewoon tagliafico laten staan dan of verkopen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk eigenlijk Martinez. Blind is ook een optie.
Davy en Ryan zie ik Hag er niet uithalen.![]()
Verkopen zal op niet al te lange termijn wel gebeuren, denk ik. Je kan hem ook laten staan. Alleen wie gaat er dan uit? Of Alvarez zelf gewoon op de bank?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon tagliafico laten staan dan of verkopen.![]()
Wat een vreemde manier om te laten blijken dat je onzeker bentquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op basis van één redelijk geflatteerde nederlaag concluderen dat PSV de beste papieren heeft voor de landstitel en dat de selectie van Ajax niet goed genoeg is, is gewoon wat simplistisch. Beetje niveau niet-voetbalvolgers (meestal van het vrouwelijke geslacht) die na een goede wedstrijd van Oranje gillen dat we wel even wereldkampioen worden.![]()
![]()
Het past ook wel weer bij Ajax om hem er gewoon in te gooien. Onana kwam er ook in na vooral blunders gemaakt te hebben bij Jong Ajax.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou op hoor met Gorter, prima talent maar die moet eerst een jaartje het laten zien.Oh.![]()
Waren wel andere tijden qua financiën, geen idee of die Gorter al goed genoeg is maar die andere twee zijn sowieso geen topkeepers meer.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het past ook wel weer bij Ajax om hem er gewoon in te gooien. Onana kwam er ook in na vooral blunders gemaakt te hebben bij Jong Ajax.![]()
In zoverre een wedstrijd wat zegt leek hij vandaag zijn vorm van afgelopen seizoen nog niet te zijn verloren in ieder geval. Het was enkel hij die jong Ajax nog lang op de been hieldquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waren wel andere tijden qua financiën, geen idee of die Gorter al goed genoeg is maar die andere twee zijn sowieso geen topkeepers meer.![]()
Misschien geleidelijk aan in het seizoen, Stekelenburg was wel stabiel maar het is de vraag hoelang hij dat nog kan volhouden. En ik zie liever een keeper met toekomst.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waren wel andere tijden qua financiën, geen idee of die Gorter al goed genoeg is maar die andere twee zijn sowieso geen topkeepers meer.Oh.![]()
Een wedstrijdje winnen van de Godenzonen is natuurlijk een uitzonderlijke prestatie. Alle eer en lof daarvoor. Verder denk ik beter om met de pootjes op de grond te blijven. Iets met 1 zwaluw en zomer enzoquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hele frontlinie van PSV (Madueke, Zahavi, Gakpo) is beter dan die van Ajax. Götze is de beste speler van de eredivisie. Van Ginkel is beter dan Gravenberch, vooral meer ervaring.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2021 20:03:33 ]![]()
Van die vrouwen? Klopt wel inderdaad.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een vreemde manier om te laten blijken dat je onzeker bent'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Uitzonderlijke prestatie? Denk dat de algehele consensus meer is dat Ajax op het gebied van doorselecteren bijzonder hard heeft gefaald en dat deze wedstrijd dat heeft blootgelegd. Of zijn ze in Amsterdam nog steeds heel blij met Tagliafico en Haller? Kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een wedstrijdje winnen van de Godenzonen is natuurlijk een uitzonderlijke prestatie. Alle eer en lof daarvoor. Verder denk ik beter om met de pootjes op de grond te blijven. Iets met 1 zwaluw en zomer enzoDit, dus.![]()
Ten hag presteert uiteindelijk vaak wel weer uitzonderlijk met middelmaat, fantastisch dat psv eindelijk wat op de mat legt na al die jarenquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitzonderlijke prestatie? Denk dat de algehele consensus meer is dat Ajax op het gebied van doorselecteren bijzonder hard heeft gefaald en dat deze wedstrijd dat heeft blootgelegd. Of zijn ze in Amsterdam nog steeds heel blij met Tagliafico en Haller? Kan ook natuurlijk.![]()
Het is vooral een kwalijke zaak dat je met 150 miljoen euro op de bank nog steeds middelmaat in je selectie hebt. Maar in dit topic vinden de meeste dat volledig acceptabel. Nou ja, dan gaat de schaal komend seizoen dus naar PSV, die dan vervolgens 30 miljoen euro CL geld mag bijschrijven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ten hag presteert uiteindelijk vaak wel weer uitzonderlijk met middelmaat, fantastisch dat psv eindelijk wat op de mat legt na al die jarenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is ook weer wat overdreven. Ajax heeft altijd nog wel de beste papieren, denk ik. Maar wat betreft de middelmaat in de selectie ben ik het met je eens.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is vooral een kwalijke zaak dat je met 150 miljoen euro op de bank nog steeds middelmaat in je selectie hebt. Maar in dit topic vinden de meeste dat volledig acceptabel. Nou ja, dan gaat de schaal komend seizoen dus naar PSV, die dan vervolgens 30 miljoen euro CL geld mag bijschrijven.Dit, dus.![]()
Dat werd gisteren ook gedacht ja, resultaat 0-4 nederlaag.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven. Ajax heeft altijd nog wel de beste papieren, denk ik. Maar wat betreft de middelmaat in de selectie ben ik het met je eens.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker, maar dan moet je ook wel met wat meer factoren rekening houden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat werd gisteren ook gedacht ja, resultaat 0-4 nederlaag.Dit, dus.![]()
Als ten hag maar een plan heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is vooral een kwalijke zaak dat je met 150 miljoen euro op de bank nog steeds middelmaat in je selectie hebt. Maar in dit topic vinden de meeste dat volledig acceptabel. Nou ja, dan gaat de schaal komend seizoen dus naar PSV, die dan vervolgens 30 miljoen euro CL geld mag bijschrijven.
Ik wacht even een paar maandjes af om conclusies te trekken.
Al is een goede keeper, een centrale verdediger en een behendige spits geen overbodige luxe.
Maar wellicht zijn zulke talenten als Anthony moeilijk te verkrijgen.
Het gaat spannend worden om de titel.![]()
Mja 1 wedstrijd vind ik een beetje magere basis om dit soort zware conclusies te trekken. Dat is mijn punt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitzonderlijke prestatie? Denk dat de algehele consensus meer is dat Ajax op het gebied van doorselecteren bijzonder hard heeft gefaald en dat deze wedstrijd dat heeft blootgelegd. Of zijn ze in Amsterdam nog steeds heel blij met Tagliafico en Haller? Kan ook natuurlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2021 22:12:28 ]![]()
Bijzonder hard gefaald nog wel hard gelachen. Haller is net een half jaar bij Ajax beoordeel die na dit seizoen eens.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitzonderlijke prestatie? Denk dat de algehele consensus meer is dat Ajax op het gebied van doorselecteren bijzonder hard heeft gefaald en dat deze wedstrijd dat heeft blootgelegd. Of zijn ze in Amsterdam nog steeds heel blij met Tagliafico en Haller? Kan ook natuurlijk.![]()
Haller is gewoon een prima spits,maar gisteren was gewoon niet z'n beste pot.... dat gezeik altijd als iemand wat minder speelt, die knalt er gewoon minimaal 20 in dit seizoen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja, ik denk dat het doorselecteren echt droevig is gelopen. En ik wil Haller best tot het einde van het seizoen geven maar 22,5 miljoen transfersom en 4 miljoen salaris per jaar? Kom op zeg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bijzonder hard gefaald nog wel hard gelachen. Haller is net een half jaar bij Ajax beoordeel die na dit seizoen eens.Dit, dus.![]()
Zodra Ajax interesse in hem had zei ik dat het een mislukte versie van Luukinho is … heb ik toch weer gelijk gekregenquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Haller is gewoon een prima spits,maar gisteren was gewoon niet z'n beste pot.... dat gezeik altijd als iemand wat minder speelt, die knalt er gewoon minimaal 20 in dit seizoen.![]()
Je hebt de afgelopen jaren voor zowat 150 miljoen verkocht als hey niet meer is en je hebt alleen Tagliafico als voorbeeld van niet goed door selecteren kom op zeg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het doorselecteren echt droevig is gelopen. En ik wil Haller best tot het einde van het seizoen geven maar 22,5 miljoen transfersom en 4 miljoen salaris per jaar? Kom op zeg.![]()
Wat ik al eerder zei: ik denk dat de concurrentie van Ajax erg blij is met een blik op deze selectie in vergelijking met de selectie van een paar jaar terug.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen jaren voor zowat 150 miljoen verkocht als hey niet meer is en je hebt alleen Tagliafico als voorbeeld van niet goed door selecteren kom op zeg.Dit, dus.![]()
Ja goh paar jaar terug hadden we Ziyech, Frenk en De Ligt. Lijkt me nogal logisch dat we die buitencategorie niet elk jaar hebben. Ajax heeft nog steeds veruit de beste selectie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: ik denk dat de concurrentie van Ajax erg blij is met een blik op deze selectie in vergelijking met de selectie van een paar jaar terug.![]()
Je hoeft ook niet ieder jaar buitencategorie, maar het is wel handig als je iets beter doorselecteert dan met Pasveer, Haller en Berghuis.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja goh paar jaar terug hadden we Ziyech, Frenk en De Ligt. Lijkt me nogal logisch dat we die buitencategorie niet elk jaar hebben. Ajax heeft nog steeds veruit de beste selectie.Dit, dus.![]()
Ik kan goed begrijpen dat je een talentvolle keeper haalt deze een jaar laat keepen in jong en dan doorschuift dit vul je dan op met 2 zeer gerespecteerde keepers. Haller komt er echt wel zonder twijfel en Berghuis is prima in de rotatie met Antony. Bij Berghuis weet je wat je haalt voor een spotprijsje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet ieder jaar buitencategorie, maar het is wel handig als je iets beter doorselecteert dan met Pasveer, Haller en Berghuis.![]()
Beste meneer of mevrouw Shreyas. De issue is dat u de afgelopen jaren exact hetzelfde beweerde bij aanvang van het seizoen. Steeds was de uitkomst een eerste plek / kampioenschap voor Ajax. Tevens hield u gedurende die seizoenen tot het laatste moment vol dat het allemaal kommer en kwel was inzake de selectie van ons aller Ajax en dat er in Eindhoven een wonderploeg op het veld stond. Vandaar dat sommige andere users, waaronder ondergetekende, uw input niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is vooral een kwalijke zaak dat je met 150 miljoen euro op de bank nog steeds middelmaat in je selectie hebt. Maar in dit topic vinden de meeste dat volledig acceptabel. Nou ja, dan gaat de schaal komend seizoen dus naar PSV, die dan vervolgens 30 miljoen euro CL geld mag bijschrijven.
Nu kunt u dat verhaaltje elk jaar volhouden en dan komt er vanzelf een seizoen waarin u kunt zeggen: zie je wel, ik wist het al. Nou: Fantastisch.
Terzake: niemand zal hier ontkennen dat het er naar uitziet dat de verschillen dit jaar kleiner zijn geworden met onze vrinden uit Ehv, doordat ze de zaakjes beter voor elkaar hebben. Een leuk en spannend seizoen voor de boeg; geen gelopen race maar we hoeven ook niet te doen alsof we er niets meer van kunnen / er prutsers op het veld staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door manny op 09-08-2021 09:17:46 ]proberen is de eerste stap naar falen
Veruit? Dat vind ik toch wel meevallen. Vooral achterin lijken we een stuk zwakker dan voorgaande jaren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja goh paar jaar terug hadden we Ziyech, Frenk en De Ligt. Lijkt me nogal logisch dat we die buitencategorie niet elk jaar hebben. Ajax heeft nog steeds veruit de beste selectie.![]()
Er is precies niks veranderd t.o.v. vorig jaar in die linie? Zelfs het slechte aansluiten van het middenveld bij het verdedigen van counters is hetzelfde probleem als begin vorig seizoen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veruit? Dat vind ik toch wel meevallen. Vooral achterin lijken we een stuk zwakker dan voorgaande jaren.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Welnee, Ajax heeft altijd even nodig om op gang te komen in het begin van het seizoen. En omdat tactisch nog niet alles denderend staat en omdat spelers nog niet helemaal fit zijn liggen er al sneller gaten op het veld waardoor het lijkt of de verdediging er niks van bakt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veruit? Dat vind ik toch wel meevallen. Vooral achterin lijken we een stuk zwakker dan voorgaande jaren.Oh.![]()
Daar is letterlijk nog niemand vertrokken in vergelijking met vorig jaar, het heeft gewoon met ritme en fitheid te maken van de late instromers dat de verdedigende afspraken nog niet kloppen, da's elk jaar zo geweest. Alleen heb je nu de pech dat je een Madueke in bloedvorm tegen kwam, voor de rest vond ik PSV namelijk nauwelijks gevaarlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veruit? Dat vind ik toch wel meevallen. Vooral achterin lijken we een stuk zwakker dan voorgaande jaren.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Madueke had ff een goed dagje, dat zou zo maar een eendagsvliegje kunnen zijn. Wordt nu al de hemel in geprezen na 1 goede wedstijd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar is letterlijk nog niemand vertrokken in vergelijking met vorig jaar, het heeft gewoon met ritme en fitheid te maken van de late instromers dat de verdedigende afspraken nog niet kloppen, da's elk jaar zo geweest. Alleen heb je nu de pech dat je een Madueke in bloedvorm tegen kwam, voor de rest vond ik PSV namelijk nauwelijks gevaarlijk.
Ik zie dat niet zo'n vaart lopen met dergelijke spelers. Gotze zie ik dit jaar wel nog het verschil maken voor hun![]()
De ploeg met de beste selectie wordt niet altijd kampioen, zo is het afgelopen seizoen gebleken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:53 schreef manny het volgende:
[..]
Nu kunt u dat verhaaltje elk jaar volhouden en dan komt er vanzelf een seizoen waarin u kunt zeggen: zie je wel, ik wist het al. Nou: Fantastisch.Of iemand dat ontkent weet ik niet, maar er vanuit gaande dat dit jouw mening is, vind jij het prima dat ze bij PSV de zaken beter voor elkaar hebben? Want dit is in feite de basis van het probleem dat ik steeds probeer duidelijk te maken. PSV heeft de zaken inderdaad beter voor elkaar en hier wuift iedereen het weg met: ach we worden toch wel kampioen.quote:Terzake: niemand zal hier ontkennen dat het er naar uitziet dat de verschillen dit jaar kleiner zijn geworden met onze vrinden uit Ehv, doordat ze de zaakjes beter voor elkaar hebben.
Verder is het financiële verschil tussen Ajax en PSV alleen maar groter geworden, dus dan mag je hopen dat we dit seizoen eindelijk een selectie hebben die beter is dan die van PSV, maar dat is wederom niet het geval. Dat mag je Overmars en Ten Hag zwaar aanrekenen en is vrij schandalig te noemen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij vond Martinez toch een wereldverdediger? Of begin je nu ook eindelijk in te zien dat die jongen er weinig van kan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veruit? Dat vind ik toch wel meevallen. Vooral achterin lijken we een stuk zwakker dan voorgaande jaren.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wist niet dat Mike&Valentijn een account delen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Uit de statistieken (xG) blijkt dus gewoon dat Ajax verdiende om te winnen. De efficiëntie van de passmaps zeggen me niet zoveel: Ajax moest opbouwen en PSV loerde op de counter... dat zorgt automatisch voor een betere efficiëntie van de counterende ploeg (mits ze niet slecht spelen wat PSV niet deed).quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
90% van de ploegen die dit seizoen tegen Ajax zullen spelen, zullen massaal verdedigen met 9 man op de eigen helft en voortdurend loeren op de counter. Als Ajax daar niet mee om kan gaan moet ze goed naar zichzelf kijken. Als de verdediging te traag is in de omschakeling, dan moeten er verdedigers worden aangekocht met meer snelheid, inzicht en duelkracht.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Uit de statistieken (xG) blijkt dus gewoon dat Ajax verdiende om te winnen. De efficiëntie van de passmaps zeggen me niet zoveel: Ajax moest opbouwen en PSV loerde op de counter... dat zorgt automatisch voor een betere efficiëntie van de counterende ploeg (mits ze niet slecht spelen wat PSV niet deed).Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog maar eens de samenvatting gekeken, wat een ongelooflijke zoutzak is die Berghuis zeg![]()
Nadat hij de bal ingeleverd had bij PSV sjokt hij een beetje traag richting eigen goal, in plaats van dat hij met vuur in zijn ogen zijn fout wilt goedmaken![]()
![]()
![]()
![]()
De wil om te winnen ontbrak bij veel spelers, van Berghuis weten we trouwens dat als het niet loopt, we niet op hem hoeven te rekenen. Maar goed, zo een speler voor 5.5 miljoen euro is natuurlijk geen geld, tegen de kleinere clubs zal hij wel zijn waarde bewijzen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
Nog maar eens de samenvatting gekeken, wat een ongelooflijke zoutzak is die Berghuis zeg![]()
Nadat hij de bal ingeleverd had bij PSV sjokt hij een beetje traag richting eigen goal, in plaats van dat hij met vuur in zijn ogen zijn fout wilt goedmaken![]()
verdiende om te winnen vind ik wat overdreven want uiteindelijk gaat voetbal om het maken van goals maar beter veldspel kan je hier wel uit opmaken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Uit de statistieken (xG) blijkt dus gewoon dat Ajax verdiende om te winnen. De efficiëntie van de passmaps zeggen me niet zoveel: Ajax moest opbouwen en PSV loerde op de counter... dat zorgt automatisch voor een betere efficiëntie van de counterende ploeg (mits ze niet slecht spelen wat PSV niet deed).![]()
Prima dat je de wil om te winnen mist (niet écht prima, maar soit) maar als ik zo'n ziekenhuisbal had gespeeld en daarna met zo'n nonchalance een beetje mee sjokte, had mijn trainer na de wedstrijd mijn schoenen afgepakt en moest ik op blote voeten naar huis lopen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De wil om te winnen ontbrak bij veel spelers, van Berghuis weten we trouwens dat als het niet loopt, we niet op hem hoeven te rekenen. Maar goed, zo een speler voor 5.5 miljoen euro is natuurlijk geen geld, tegen de kleinere clubs zal hij wel zijn waarde bewijzen.![]()
toont maar weer aan dat je er niet zoveel van begrijpt al doe je wel alsofquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:58 schreef Shreyas het volgende:
Als de verdediging te traag is in de omschakeling, dan moeten er verdedigers worden aangekocht met meer snelheid, inzicht en duelkracht.![]()
Als Anthony terug is, dan is Berghuis wellicht toch geen basisspeler.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Prima dat je de wil om te winnen mist (niet écht prima, maar soit) maar als ik zo'n ziekenhuisbal had gespeeld en daarna met zo'n nonchalance een beetje mee sjokte, had mijn trainer na de wedstrijd mijn schoenen afgepakt en moest ik op blote voeten naar huis lopen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het doelpunt wat werd afgekeurd was wel echt een mooi doelpunt. Heb je weinig aan maar tochDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
en dit was de voorbije seizoenen anders?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
90% van de ploegen die dit seizoen tegen Ajax zullen spelen, zullen massaal verdedigen met 9 man op de eigen helft en voortdurend loeren op de counter. Als Ajax daar niet mee om kan gaan moet ze goed naar zichzelf kijken. Als de verdediging te traag is in de omschakeling, dan moeten er verdedigers worden aangekocht met meer snelheid, inzicht en duelkracht.I love music |Ajax forever
Ik hou deze tt in the pocket.
Wat zal jij hard neer vallen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
xG zegt natuurlijk niks als je tegen een verdedigende ploeg speelt die wil counteren. De verdediging had Madueke gewoon niet 2 keer lekker laten lopen. 2x fout, 2x goals.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Uit de statistieken (xG) blijkt dus gewoon dat Ajax verdiende om te winnen. De efficiëntie van de passmaps zeggen me niet zoveel: Ajax moest opbouwen en PSV loerde op de counter... dat zorgt automatisch voor een betere efficiëntie van de counterende ploeg (mits ze niet slecht spelen wat PSV niet deed).
Sowieso zou het goed zijn als Ajax een goede CV had die de boel scherp houdt en vertrouwens geeft. Een routinier die in een grote league in de verdediging heeft gespeeld zou Ajax echt veel helpen. Heb vaak het idee dat spelers gewoon niet op hun plek staan en niemand daar wat van zegt achterin. Tadic loopt wel constant te lullen tegen die jongens voorin (en soms achterin).![]()
Oke Frank de Boerquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
it de statistieken (xG) blijkt dus gewoon dat Ajax verdiende om te winnen![]()
Gelukkig heeft het gros van de voetbalkijkers 2 ogen gekregen om een wedstrijd te kunnen en zelf een mening te vormen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Uit de statistieken (xG) blijkt dus gewoon dat Ajax verdiende om te winnen. De efficiëntie van de passmaps zeggen me niet zoveel: Ajax moest opbouwen en PSV loerde op de counter... dat zorgt automatisch voor een betere efficiëntie van de counterende ploeg (mits ze niet slecht spelen wat PSV niet deed).
Maarre “gewoon”?
Ajax heeft gewoon met 4-0 verloren.![]()
Het lijkt me zwaar vermoeiend zo negatief in het leven te staan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De ploeg met de beste selectie wordt niet altijd kampioen, zo is het afgelopen seizoen gebleken.
[..]
Of iemand dat ontkent weet ik niet, maar er vanuit gaande dat dit jouw mening is, vind jij het prima dat ze bij PSV de zaken beter voor elkaar hebben? Want dit is in feite de basis van het probleem dat ik steeds probeer duidelijk te maken. PSV heeft de zaken inderdaad beter voor elkaar en hier wuift iedereen het weg met: ach we worden toch wel kampioen.
Verder is het financiële verschil tussen Ajax en PSV alleen maar groter geworden, dus dan mag je hopen dat we dit seizoen eindelijk een selectie hebben die beter is dan die van PSV, maar dat is wederom niet het geval. Dat mag je Overmars en Ten Hag zwaar aanrekenen en is vrij schandalig te noemen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Mijn reactie was een klein beetje trollendquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het gros van de voetbalkijkers 2 ogen gekregen om een wedstrijd te kunnen en zelf een mening te vormen.
Maarre “gewoon”?
Ajax heeft gewoon met 4-0 verloren.. Natuurlijk heeft PSV verdiend gewonnen. Maar de statistieken tonen aan waarom de meeste Ajacieden die de wedstrijd gezien hebben niet in paniek zijn en niet ondersteboven zijn van dit verlies. De analisten bij ESPN en Oranjezomer ook niet. Omdat de uitslag een enorm vertekend beeld geeft.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Veel eredivisie clubs hebben een minder goede aanval dan PSV, maar ook vorig seizoen was het vaak gatenkaas achterin. Alleen ja, als je zelf de bal hebt dan kan de tegenstander niet scoren en als je één keer meer scoort dan je tegenstander win je ook. Neemt niet weg dat ook vorig seizoen we zeer matige verdediging hadden die alleen maar minder is geworden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dit was de voorbije seizoenen anders?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
en als we PSV een prijs gunnen is het deze welquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mijn reactie was een klein beetje trollend. Natuurlijk heeft PSV verdiend gewonnen. Maar de statistieken tonen aan waarom de meeste Ajacieden die de wedstrijd gezien hebben niet in paniek zijn en niet ondersteboven zijn van dit verlies. De analisten bij ESPN en Oranjezomer ook niet. Omdat de uitslag een enorm vertekend beeld geeft.
![]()
Ja en nee, bij de term enorm vertekend beeld zou je kunnen bedoelen dat de uitslag onterecht of geflatteerd zou zijn. Maar als je de kansen op een rijtje zet, is er niks geflatteerds aan. PSV had alleen al in de tweede helft 3 open kansen (2x van Ginkel en 1x Madueke) om de score nog meer op te voeren.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mijn reactie was een klein beetje trollend. Natuurlijk heeft PSV verdiend gewonnen. Maar de statistieken tonen aan waarom de meeste Ajacieden die de wedstrijd gezien hebben niet in paniek zijn en niet ondersteboven zijn van dit verlies. De analisten bij ESPN en Oranjezomer ook niet. Omdat de uitslag een enorm vertekend beeld geeft.
Qua krachtsverhouding liggen beide teams veel dichter bij elkaar dan dat de score doet vermoeden. Daarnaast zit Ajax nog in de voorbereiding en speelde het meer dan een halve wedstrijd met een man minder. Dus inderdaad geen reden tot paniek bij Ajax en weinig reden tot euforie bij PSV.![]()
blijft toch vreemd dat je dat in de xG niet terug zietquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nee, bij de term enorm vertekend beeld zou je kunnen bedoelen dat de uitslag onterecht of geflatteerd zou zijn. Maar als je de kansen op een rijtje zet, is er niks geflatteerds aan. PSV had alleen al in de tweede helft 3 open kansen (2x van Ginkel en 1x Madueke) om de score nog meer op te voeren.
Qua krachtsverhouding liggen beide teams veel dichter bij elkaar dan dat de score doet vermoeden. Daarnaast zit Ajax nog in de voorbereiding en speelde het meer dan een halve wedstrijd met een man minder. Dus inderdaad geen reden tot paniek bij Ajax en weinig reden tot euforie bij PSV.![]()
Dat is wel de essentie van voetbal he? Vaker scoren dan de tegenstander..quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veel eredivisie clubs hebben een minder goede aanval dan PSV, maar ook vorig seizoen was het vaak gatenkaas achterin. Alleen ja, als je zelf de bal hebt dan kan de tegenstander niet scoren en als je één keer meer scoort dan je tegenstander win je ook. Neemt niet weg dat ook vorig seizoen we zeer matige verdediging hadden die alleen maar minder is geworden.I love music |Ajax forever
Misschien zegt xG lang niet alles?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft toch vreemd dat je dat in de xG niet terug ziet
Hoeveel echte kansen heeft Ajax gehad in de gehele wedstrijd? En dan doel ik op open kansen waar Drommel belangrijk was voor PSV? Ik vond Pasveer veel sterker en belangrijker voor Ajax en best wel wat reddingen verrichten.![]()
dat doet het ook niet maar het blijft vreemd, ik heb de wedstrijd niet gezien maar jij hebt het over 3-4 open kansen buiten de goals en nog is de xG van PSV lagerquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien zegt xG lang niet alles?
Hoeveel echte kansen heeft Ajax gehad in de gehele wedstrijd? En dan doel ik op open kansen waar Drommel belangrijk was voor PSV? Ik vond Pasveer veel sterker en belangrijker voor Ajax en best wel wat reddingen verrichten.![]()
Ik heb het over 3 grote kansen in de 2e helftquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doet het ook niet maar het blijft vreemd, ik heb de wedstrijd niet gezien maar jij hebt het over 3-4 open kansen buiten de goals en nog is de xG van PSV lager
Het schot van Madueke op 07:00 beschouw ik niet als een grote kans.
Maar die?
Op 7:50
Op 8:20
Op 10:00
![]()
dat zijn echt wel kansen inderdaad, vreemdquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb het over 3 grote kansen in de 2e helft
Het schot van Madueke op 07:00 beschouw ik niet als een grote kans.
Maar die?
Op 7:50
Op 8:20
Op 10:00![]()
Ja natuurlijk er is achterin niks weg gegaan tot nu toe. Dit was de eerste wedstrijd dat ze weer samen speelde dit komt echt wel goed.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veruit? Dat vind ik toch wel meevallen. Vooral achterin lijken we een stuk zwakker dan voorgaande jaren.![]()
Blind op het middenveld is best moeilijk, dan moeten de ruimtes echt kloppen verdedigend, dat probleem lost zich nu vanzelf even op omdat Tagliafico wel een wedstrijd of 2-3 niet mee mag doen en Blind op lb komt te spelen, Alvarez kan dat beter die gaten dichtlopen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja natuurlijk er is achterin niks weg gegaan tot nu toe. Dit was de eerste wedstrijd dat ze weer samen speelde dit komt echt wel goed.![]()
Eens Alvarez is zo belangrijk voor Ajax dat gaat al een hele hoop schelen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind op het middenveld is best moeilijk, dan moeten de ruimtes echt kloppen verdedigend, dat probleem lost zich nu vanzelf even op omdat Tagliafico wel een wedstrijd of 2-3 niet mee mag doen en Blind op lb komt te spelen, Alvarez kan dat beter die gaten dichtlopen.![]()
Hij komt wel verschrikkelijk goed weg met twee wedstrijden, imo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
mocht hij toch vertrekken was dit z'n laatste wedstrijd♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
de scheids vond het geel, hoe meer je er naar kijkt hoe roder het wordtquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij komt wel verschrikkelijk goed weg met twee wedstrijden, imo.![]()
![]()
In de drukte zo invliegen zie ik wel vrij zelden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
de scheids vond het geel, hoe meer je er naar kijkt hoe roder het wordt♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wat zijn nu de concrete geruchten? Ik heb het idee dat er weinig tot geen interesse is...quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
mocht hij toch vertrekken was dit z'n laatste wedstrijdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
was een beetje dom uiteraardquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de drukte zo invliegen zie ik wel vrij zelden.![]()
Het is net als met Neres. 'Verwachtingen', maar voor twee spelers die geen speciale seizoenen achter de rug hebben is het sowieso irreëel te verwachten dat een club 'wel even' 15+ neerlegt voor een van beiden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat zijn nu de concrete geruchten? Ik heb het idee dat er weinig tot geen interesse is...♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Inter.... maar die hebben geen geld. Wel zodra de Lukaku-deal rond is.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat zijn nu de concrete geruchten? Ik heb het idee dat er weinig tot geen interesse is...Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Met verkoop van Lukaku en Lautaro Martinez naast onbeschikbaarheid van Eriksen denk ik dat hun prioriteiten elders liggenquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Inter.... maar die hebben geen geld. Wel zodra de Lukaku-deal rond is.![]()
![]()
Haha, inderdaad. Terwijl ze in Eindhoven dat woord ook pas deze zomer hebben geleerd. Voorgaande seizoenen mocht je geen kwaad woord zeggen over Hendrix en Rosario. Die zijn nu ongeveer gewoon al vergeten. En eentje daarvan is pas net een week de deur uit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen jaren voor zowat 150 miljoen verkocht als hey niet meer is en je hebt alleen Tagliafico als voorbeeld van niet goed door selecteren kom op zeg.
Maar prima hoor. Ajax heeft gewoon een enorme tik gekregen. Liever nu, in deze wedstrijd, en hier lering uit trekken. Zit er middelmaat in onze selectie? Europees bekeken, CL-niveau...ja, dat denk ik wel. Verwacht daar geen grootse prestaties, eerlijk gezegd. Europees overwinteren, zelfs als derde in de CL-poule, zou toch al mooi zijn?![]()
2+1 wedstrijden schorsing is wel echt bizar veel voor zo'n tackle.
In Southern Sun
Vrij redelijk toch? Al vind ik het ook overdreven om te stellen dat hij verschrikkelijk goed weg komt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
![]()
Valt wel mee, St. Juste kreeg destijds drie wedstrijden onvoorwaardelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Berghuis kreeg vorig seizoen ook twee wedstrijden + één voorwaardelijk na zijn te late tackle tegen Vitesse.#12 is not for sale!![]()
[grapjas aan]quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat zijn nu de concrete geruchten? Ik heb het idee dat er weinig tot geen interesse is...
UFC en Glory hebben zich gemeld.
[lachsalvo’s ten einde]proberen is de eerste stap naar falen
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:48 schreef Scorpie het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)La_j47BTDs6Z01HRem44
Zei ik gelijk al, interessante optie toch?
Geen idee of die man legitiem isRED ONS HENNIEGOD![]()
Toetertjes indien waarquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Geen idee of die man legitiem is![]()
Ja en nee, het wordt nondeju dan wel erg druk op het middenveld voor die plekken met Kudus, Klaassen, Gravenberch, Alvarez die alle 4 volwaardig zijnquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gewoon lekker 3-6-1 spelen.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
18 puntenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:58 schreef amp25 het volgende:
Net de poule indeling van champions League gezien
Zal wel
Bayern München
Barcelona
Ajax
AC Milan
WordenIdemquote:![]()
Barcelona is niks meer. PSG daarentegenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:58 schreef amp25 het volgende:
Net de poule indeling van champions League gezien
Zal wel
Bayern München
Barcelona
Ajax
AC Milan
Worden![]()
![]()
Toch kan je daar op de counter wel wat tegen doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Barcelona is niks meer. PSG daarentegen
Dan verlies je wel met 7-3 maar toch.Oh.![]()
Beetje een lucky loting (voor zover dat kan) zou wel welkom zijn....proberen is de eerste stap naar falen
Lille is inmiddels wel traditiequote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:13 schreef manny het volgende:
Beetje een lucky loting (voor zover dat kan) zou wel welkom zijn....![]()
Laten we die traditie handhaven...quote:proberen is de eerste stap naar falen
al zal dat moeilijk worden omdat er maar 2 Franse clubs meedoen dus Inter dan maar als alternatiefquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:21 schreef manny het volgende:
[..]
Laten we die traditie handhaven...![]()
Sporting Portugal mag ook wel eventueel.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
al zal dat moeilijk worden omdat er maar 2 Franse clubs meedoen dus Inter dan maar als alternatiefAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
eens maar die hebben er ook maar 2quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sporting Portugal mag ook wel eventueel.![]()
Gaat geruchten rond op twitter dat Eriksen in Amsterdam is voor een medische check? Kan iemand hier een betrouwbare bron voor delen?![]()
Verweij heeft gisteren al gezegd dat het onzin was.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gaat geruchten rond op twitter dat Eriksen in Amsterdam is voor een medische check? Kan iemand hier een betrouwbare bron voor delen?![]()
Eriksen is wel een andere categorie dan minimaal 3 van die 4. Je zou alleen kunnen stellen dat hij de jeugd dan in de weg zou kunnen zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en nee, het wordt nondeju dan wel erg druk op het middenveld voor die plekken met Kudus, Klaassen, Gravenberch, Alvarez die alle 4 volwaardig zijn
Maar Klaassen en Alvarez zijn natuurlijk een flinke klap minder dan Eriksen.![]()
Ok dan is het dus rondquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verweij heeft gisteren al gezegd dat het onzin was.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
goeie spelers heb je nooit genoeg maar hij is ook weer eentje die in de bal komt en je hebt juist wat dynamiek nodig en dat brengt Klaassen welquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eriksen is wel een andere categorie dan minimaal 3 van die 4. Je zou alleen kunnen stellen dat hij de jeugd dan in de weg zou kunnen zitten.
Maar Klaassen en Alvarez zijn natuurlijk een flinke klap minder dan Eriksen.![]()
Morgen gaan we weer van start Ajacieden... Gaarne meteen een flinke overwinning om de toon te zetten.proberen is de eerste stap naar falen
ik ben zenuwachtigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:44 schreef manny het volgende:
Morgen gaan we weer van start Ajacieden... Gaarne meteen een flinke overwinning om de toon te zetten.Groot fan van User Wotte![]()
hou je bek manquote:
jij bent nog steeds vrijgezel toch
een vrijgezel die gaat pas slapen....Groot fan van User Wotte![]()
Doesliefquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou je bek man
jij bent nog steeds vrijgezel toch
een vrijgezel die gaat pas slapen....![]()
Zou me vooral niet te druk maken over de eredivisie, Ajax gaat samen met PSV in onderlinge wedstrijden bepalen wie kampioen wordt, de rest van de potjes wordt gewoon gewonnenquote:![]()
dat lijkt me wat overdreven maar veel puntverlies kunnen ze zich niet veroorlovenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zou me vooral niet te druk maken over de eredivisie, Ajax gaat samen met PSV in onderlinge wedstrijden bepalen wie kampioen wordt, de rest van de potjes wordt gewoon gewonnen![]()
40k weer op de tribunesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zou me vooral niet te druk maken over de eredivisie, Ajax gaat samen met PSV in onderlinge wedstrijden bepalen wie kampioen wordt, de rest van de potjes wordt gewoon gewonnen
was gekkenhuis met oefenwedstrijden
ik ben daarvoor druk met werk en feestje
STRESSGroot fan van User Wotte![]()
Kampioen word je tegen de kleintjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zou me vooral niet te druk maken over de eredivisie, Ajax gaat samen met PSV in onderlinge wedstrijden bepalen wie kampioen wordt, de rest van de potjes wordt gewoon gewonnen![]()
Uiteraard, maar ik verwacht dat ajax en psv dit seizoen beide met 85+ punten gaan eindigenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Kampioen word je tegen de kleintjes![]()
en geen oranje meer, geen idee of dat van hem zelf komt of dat Louis het ingefluisterd heeftquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Steek keept zaterdag weer, zoals verwacht.![]()
Dat laatste.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
en geen oranje meer, geen idee of dat van hem zelf komt of dat Louis het ingefluisterd heeftIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
zou best kunnen want als Van Gaal wil verjongen zet hij Pasveer niet op de lijstquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)er-voor-oranje-keept
Zelf besloten zegt hij.![]()
Rennes wil nog meer betalen voor Álvarez: twintig miljoen
https://www.vi.nl/nieuws/(...)arez-twintig-miljoen
Dat is een flink bedrag zeg.![]()
Matchday. Op naar glorie!
21.00... en met ons nieuwe geweldige ticketsysteem zou ik het niet wagen pas om 20.55 aan te komen fietsen...proberen is de eerste stap naar falen
Mwah, als Ajax twee keer kansloos met 5-0 verliest van PSV en alle andere wedstrijden wint met een verschrikkelijke 1-0 is Ajax gewoon kampioen hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er zijn altijd bananenschillen en wedstrijden waarin het net niet lukt. Voor beide. Ik verwacht echt geen 100% overwinningen in alle andere wedstrijden. Zeker met blessures, evt Corona, Europees, etc....quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mwah, als Ajax twee keer kansloos met 5-0 verliest van PSV en alle andere wedstrijden wint met een verschrikkelijke 1-0 is Ajax gewoon kampioen hoor.proberen is de eerste stap naar falen
afgelopen seizoen was erg goed wat dat betreft, maar 2 verloren en 4 gelijk, dat evenaren en het kampioenschap is een feitquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:38 schreef manny het volgende:
[..]
Er zijn altijd bananenschillen en wedstrijden waarin het net niet lukt. Voor beide. Ik verwacht echt geen 100% overwinningen in alle andere wedstrijden. Zeker met blessures, evt Corona, Europees, etc....![]()
Ja, net als bij Antony ... Als je spelers voor 15 a 20 miljoen koopt, dan is een transfersom van 20 tot 25 miljoen niet echt een topbedrag te noemen. Van Alvarez ben ik niet de grootste fan, maar zolang er nog geen fatsoenlijk alternatief is, lijkt het niet verstandig om hem weg te doen.![]()
Houden. Zo een speler heb je nodig. En 15 zal ie altijd opbrengen; je krijgt je geld terug.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, net als bij Antony ... Als je spelers voor 15 a 20 miljoen koopt, dan is een transfersom van 20 tot 25 miljoen niet echt een topbedrag te noemen. Van Alvarez ben ik niet de grootste fan, maar zolang er nog geen fatsoenlijk alternatief is, lijkt het niet verstandig om hem weg te doen.
Daarnaast, waarom komen clubs als Rennes, Lille en Nice enzo ineens met budget voor dit soort transfers. Zijn de TV gelden daar enorm omhoog gegaan ofzo. Ik zit niet zo in de franse competitie en weet uiteraard dat PSG buitencategorie is, maar Rennes dat zo maar even 20 mio kan neerleggen voor Alvarez had ik niet verwacht.proberen is de eerste stap naar falen
Nice is overgenomen en bij Rennes gaat camavinga voor veel weg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:32 schreef manny het volgende:
[..]
Houden. Zo een speler heb je nodig. En 15 zal ie altijd opbrengen; je krijgt je geld terug.
Daarnaast, waarom komen clubs als Rennes, Lille en Nice enzo ineens met budget voor dit soort transfers. Zijn de TV gelden daar enorm omhoog gegaan ofzo. Ik zit niet zo in de franse competitie en weet uiteraard dat PSG buitencategorie is, maar Rennes dat zo maar even 20 mio kan neerleggen voor Alvarez had ik niet verwacht.![]()
Lille heeft volgens mij nog geen geld. Rennes nieuwe rijke eigenaarpquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:32 schreef manny het volgende:
[..]
Houden. Zo een speler heb je nodig. En 15 zal ie altijd opbrengen; je krijgt je geld terug.
Daarnaast, waarom komen clubs als Rennes, Lille en Nice enzo ineens met budget voor dit soort transfers. Zijn de TV gelden daar enorm omhoog gegaan ofzo. Ik zit niet zo in de franse competitie en weet uiteraard dat PSG buitencategorie is, maar Rennes dat zo maar even 20 mio kan neerleggen voor Alvarez had ik niet verwacht.![]()
Rennes heeft ook een rijke eigenaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nice is overgenomen en bij Rennes gaat camavinga voor veel weg.![]()
Die prikt hem Salma Hayek in het dagelijkse leven, de snoepert.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rennes heeft ook een rijke eigenaarUitvinder van de biersmiley.![]()
zal door z'n mooie ogen zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die prikt hem Salma Hayek in het dagelijkse leven, de snoepert.![]()
Linkquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:35 schreef LitmanenAFCA het volgende: en bij Rennes gaat camavinga voor veel weg.
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat naar PSG voor flink wat geld gok ik zo al wil United hem ook hebben.
Mogelijk gratis de deur uit, bedoel je.
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2021 13:07:12 ]![]()
Dat zou balen zijn voor Rennes maar je ziet het steeds vaker. Je geeft zo'n speler een opleiding een kans om zich te ontwikkelen en voetbal op het hoogste niveau en je krijgt er niks voor terug.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mogelijk gratis de deur uit, bedoel je.![]()
Dat is klote ja, anderzijds zie je in het bedrijfsleven niet anders hè.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou balen zijn voor Rennes maar je ziet het steeds vaker. Je geeft zo'n speler een opleiding een kans om zich te ontwikkelen en voetbal op het hoogste niveau en je krijgt er niks voor terug.
En? Die jongen voetbalt toch gewoon voor z’n geld?quote:je krijgt er niks voor terug![]()
Van dat Johan Derksen-gejank word ik altijd heel moe. Contractueel kan het en ze moeten het allemaal lekker zelf weten. Wie zijn wij om dat te bepalen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou balen zijn voor Rennes maar je ziet het steeds vaker. Je geeft zo'n speler een opleiding een kans om zich te ontwikkelen en voetbal op het hoogste niveau en je krijgt er niks voor terug.![]()
Eens ik heb gelukkig al heel lang niet meer na die zeiksnor gekeken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van dat Johan Derksen-gejank word ik altijd heel moe. Contractueel kan het en ze moeten het allemaal lekker zelf weten. Wie zijn wij om dat te bepalen.![]()
Het systeem met contracten en afkoopsommen is dan ook wel een vreemd spel dat buiten de voetbalwereld niet echt terug komt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van dat Johan Derksen-gejank word ik altijd heel moe. Contractueel kan het en ze moeten het allemaal lekker zelf weten. Wie zijn wij om dat te bepalen.![]()
De gehele voetballerij is een vreemd spel. Ver buiten onze reikwijdte.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Het systeem met contracten en afkoopsommen is dan ook wel een vreemd spel dat buiten de voetbalwereld niet echt terug komt.![]()
Tenzij psv al die andere wedstrijden net zo lelijk wint met 1-0quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mwah, als Ajax twee keer kansloos met 5-0 verliest van PSV en alle andere wedstrijden wint met een verschrikkelijke 1-0 is Ajax gewoon kampioen hoor.![]()
![]()
Bank is wel vrij matig vanavond aanvallend gezien, geen Danilo en AntonyOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die rare Dolberg schopt er toch weer 2 in vandaag.proberen is de eerste stap naar falen
![]()
10 10 10
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is ook geen slechte speler. Alleen een behoorlijk lamzakquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:57 schreef manny het volgende:
Die rare Dolberg schopt er toch weer 2 in vandaag.No bitch to me![]()
Hij had er al 3 in moeten leggen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is ook geen slechte speler. Alleen een behoorlijk lamzak![]()
Heb je gekeken ? Mooi resultaat hoor maar dit gunde ze NEC/Schone want anders was dit VVV- stijl afgelopenquote:![]()
Ja man ze schoten express mis en tegen de keeper.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb je gekeken ? Mooi resultaat hoor maar dit gunde ze NEC/Schone want anders was dit VVV- stijl afgelopen![]()
Echt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja man ze schoten express mis en tegen de keeper.![]()
Proficiat met het kampioenschap.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Gewoon geconfronteerd worden met een keiharde waarheid hoor.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik zit vrij dicht tegen het Haller moe zijn aan. Kunnen ze die niet slijten aan stade rennes voor 20 miljoen. Ga lekker met Tadic in de spits spelen want vleugelspelers genoeg.![]()
dan wordt het een zwaar seizoen voor jequote:Op zondag 15 augustus 2021 10:54 schreef Ramboetan het volgende:
Ik zit vrij dicht tegen het Haller moe zijn aan. Kunnen ze die niet slijten aan stade rennes voor 20 miljoen. Ga lekker met Tadic in de spits spelen want vleugelspelers genoeg.![]()
Prima goal gisteren andersquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:54 schreef Ramboetan het volgende:
Het is gewoon ook niet heel erg logisch. Toen hij nog bij Utrecht speelde was er enorm veel twijfel over hem bij Ajax en is besloten hem niet te nemen. Natuurlijk kan iemand groeien, maar vind het geen sterke zet van het technische team. Dit is er een uit de koker van Ten Hag.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:54 schreef Ramboetan het volgende:
Ik zit vrij dicht tegen het Haller moe zijn aan. Kunnen ze die niet slijten aan stade rennes voor 20 miljoen. Ga lekker met Tadic in de spits spelen want vleugelspelers genoeg.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
als jij je in zo'n 1e helft als gisteren nog aan hem ergert raad ik je een pilletje aan, een Kluivert is het niet nee, dat zien wij ook wel.quote:![]()
Haller schiet er gewoon 20+ in dit jaar en dat is voor een Ajax-spits meer dan genoeg.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is gewoon ook niet heel erg logisch. Toen hij nog bij Utrecht speelde was er enorm veel twijfel over hem bij Ajax en is besloten hem niet te nemen. Natuurlijk kan iemand groeien, maar vind het geen sterke zet van het technische team. Dit is er een uit de koker van Ten Hag.![]()
daarom, het oogt allemaal wat minder maar nuttig is hij welquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Haller schiet er gewoon 20+ in dit jaar en dat is voor een Ajax-spits meer dan genoeg.![]()
Hadden er wel eigenlijk drie moeten zijn.quote:
Maar die gaat er met gemak 20+ maken. Benieuwd of 'ie het ook in Europa kan laten zien.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat is de grote vraag inderdaad, vooral CL. Op EL niveau heeft ie, als ik me niet vergis, al wat laten zien.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hadden er wel eigenlijk drie moeten zijn.
Maar die gaat er met gemak 20+ maken. Benieuwd of 'ie het ook in Europa kan laten zien.proberen is de eerste stap naar falen
Ik heb me na de 5-0 aan iedereen lopen ergeren beetje sneu om dan alleen Haller eruit te blijven pikken.quote:![]()
Haller miste wel weer 2 á 3 grote kansen tochquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb me na de 5-0 aan iedereen lopen ergeren beetje sneu om dan alleen Haller eruit te blijven pikken.
Ik begin ook een beetje m'n twijfels te krijgen.![]()
Die ene kans moest met links geloof ik zo dat was niet heel makkelijk. 2 goals had hij wel kunnen maken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haller miste wel weer 2 á 3 grote kansen toch
Ik begin ook een beetje m'n twijfels te krijgen.![]()
Een 💊 is ook weer niet nodig. Ben gewoon niet onder de indruk van hem en ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij je in zo'n 1e helft als gisteren nog aan hem ergert raad ik je een pilletje aan, een Kluivert is het niet nee, dat zien wij ook wel.![]()
We hebben geen andere spits wat zijn dan de betere alternatieven en kom niet met Tadic want dat is geen spits.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een 💊 is ook weer niet nodig. Ben gewoon niet onder de indruk van hem en ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.![]()
daarnaast ook gewoon wat slordig soms. Ballen van de voet zien springen en daardoor balverlies.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haller miste wel weer 2 á 3 grote kansen toch
Ik begin ook een beetje m'n twijfels te krijgen.
Ben niet overtuigd. In NL is het prima en hij zal er ook wel 20 maken, maar zeker europees moet dit beter.![]()
Nee, dat niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:48 schreef Ramboetan het volgende:
ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.![]()
niet echt even afhankelijk van de tegenstander maar die kom je in de eredivisie niet tegen, in de CL zou je wel tegenstanders kunnen krijgen waartegen Tadic de beter optie isquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een 💊 is ook weer niet nodig. Ben gewoon niet onder de indruk van hem en ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.![]()
Dat kan wel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jawel, ik vind dat wel. Dat is het mooie aan een meningsverschil hebben; het kan gewoon.
Maar in dit geval is jouw mening niet juist![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan wel.
Maar in dit geval is jouw mening niet juist![]()
![]()
Na 24 Oktober ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
Tot 24 oktober zou je eigenlijk alles makkelijk moeten winnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
Volgende week alweer zo'n typisch klotepotjequote:Op zondag 15 augustus 2021 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
Tot 24 oktober zou je eigenlijk alles makkelijk moeten winnen.![]()
Yup, Twente uit is altijd een potentiële bananenschil, zeker als we er te makkelijk over gaan denkenquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgende week alweer zo'n typisch klotepotjeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vandaag ook nog een oefenwedstrijd tussen de reserves van Ajax en Heracles (2-0 winst). Er wordt over en weer d ene na de andere kans gemist.![]()
Die zagen er toch niet al te indrukwekkend uit en als Ajax het tempo / de energie erin gooit zoals afgelopen weekend dan winnen we daar gewoon.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, Twente uit is altijd een potentiële bananenschil, zeker als we er te makkelijk over gaan denken
Gezien het programma hebben we echt kans / bijna een verplichting een hele mooie openingsserie neer te zetten.proberen is de eerste stap naar falen
Over haller moe verhaal. Ik word al jaren moe vd spits van Ajax. En ook Haller had het zichzelf gemakkelijk gemaakt om er zaterdag 5 in te schieten, want die kansen waren er meer dan genoeg voor hem. Maar zolang hij productief is met goals en assists, dan kunnen we dat beter maar koesteren. Ookal ziet het er soms wel erg houterig uit.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zimling is nooit gekocht!quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Deze toppers vergeten zeker ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jullie vergeten voor de grap even suarez en ibrahimovic? Tadic mag de veters niet eens strikken van die grootmachten![]()
Tadic heeft in zijn eentje meer prijzen gepakt met Ajax dan die 2 bij elkaar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:22 schreef Gutanoth het volgende:
Jullie vergeten voor de grap even suarez en ibrahimovic? Tadic mag de veters niet eens strikken van die grootmachtenUitvinder van de biersmiley.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: