SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door PSVCL op 08-08-2021 14:32:47 ]![]()
Laten we hopen dat nu ook Mark Netto ervan overtuigd is dat er nog flink wat versterkingen bij moeten komen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Mwa, mwa.. zucht. speelden bij vlagen vrij goed, maar werk aan de winkel en duidelijk te zien dat het verdedigend nog niet goed stond bij aanvallend balbezit. Erik zijn kladblokje zal propvol staan.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Een flink aantal nog wel? Dit lijkt mij wat overdreven. Ajax is niet compleet van de mat getikt of zo. Men is met tien man een paar in het mes gelopen op de counter. Iets waarvan je weet dat dit kan gebeuren als je aan de ene kant een ploeg hebt die altijd wil aanvallen en graag de bal heeft en aan de andere kant een ploeg die juist de bal niet wil maar enkel reactievoetbal wil spelen met een paar snelle aanvallers.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:20 schreef Shreyas het volgende:
Laten we hopen dat nu ook Mark Netto ervan overtuigd is dat er nog flink wat versterkingen bij moeten komen.
Met 11 tegen 11 was dit zeker geen 0-4 geworden (wat sowieso een behoorlijk geflatteerde score is gezien het spelbeeld) en telt die goal van Haller dan krijg je ook een andere pot. Vooral in de fase van die afgekeurde goal was het ook duidelijk zichtbaar dat als er even goed druk wordt gezet op PSV en ze kunnen niet counteren, dat het direct alle hens aan dek is.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Berghuis was mokerslecht hè. Zo zie je maar weer dat de beste spelers van de subtop niet goed genoeg meer zijn voor de topclubs.![]()
Die kans zit er zeker in. Maar het lijkt mij niet dat Benfica zo aanvallend speelt als Ajax, dat is toch altijd meer een ploeg die zelf ook wat meer afwachtend spel hanteert in de grote wedstrijden. En als Benfica enigszins in staat is twee redelijke potten op de mat te leggen waarbij men niet op een vroege achterstand komt, dan zal PSV toch ook uit een ander vaatje moeten tappen dan simpelweg wat terugzakken en in de omschakeling Madueke trachten te lanceren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:17 schreef Tjacka het volgende:
PSV gaat wel CL halen. Dat is wel jammer.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Aanname van jouw kant, Ajax had duidelijk moeite om er doorheen te komen. PSV kon Ajax laten komen want defensief was het goed op orde en Haller, Berghuis en Tadic konden weinig afdwingen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Met 11 tegen 11 was dit zeker geen 0-4 geworden (wat sowieso een behoorlijk geflatteerde score is gezien het spelbeeld)
Geflatteerd? Nee hoor, PSV had nog een paar opgelegde kansen waar Pasveer moest redden.Wtf? Buitenspel is buitenspel, en als je tante een piemel heeft is het je oom. Ga je nu verwachtingen scheppen op basis van een terecht afgekeurde goal?quote:en telt die goal van Haller dan krijg je ook een andere pot.PSV stond voor en liet Ajax gewoon voetballen, wat voor enorme kansen heeft Ajax gekregen dan? Ajax kwam er niet doorheen en dat zorgde voor frustratie (zie Tagliafico en Klaassen).quote:Vooral in de fase van die afgekeurde goal was het ook duidelijk zichtbaar dat als er even goed druk wordt gezet op PSV en ze kunnen niet counteren, dat het direct alle hens aan dek is.![]()
Op basis van 1 potje tegen psvquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Berghuis was mokerslecht hè. Zo zie je maar weer dat de beste spelers van de subtop niet goed genoeg meer zijn voor de topclubs.weer een tering domme post van jou kant.
![]()
Zijn hele houding is gif voor de sfeer in je ploeg. Feijenoord lijkt juist verlost van deze sfeerverprutser.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Berghuis was mokerslecht hè. Zo zie je maar weer dat de beste spelers van de subtop niet goed genoeg meer zijn voor de topclubs.![]()
Nu kennen ze hem wel, denk ik. Beste aanvaller van de Eredivisie. Jammer dat hij waarschijnlijk deze maand nog wel vertrekt. 😡quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
Alleen de goals gezien, wisten ze nog niet wie Madueke was? Verder niet zo'n groot probleem hoor.![]()
Hahaha mad.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op basis van 1 potje tegen psvweer een tering domme post van jou kant.
![]()
Het was inderdaad een zeer geflatteerde zege inderdaad. En veel moeite had Ajax niet om er doorheen te komen. Het was vooral gaandeweg de eerste helft met momenten meer geluk dan wijsheid dat PSV geen goal moest incasseren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:01 schreef tja77 het volgende:
Aanname van jouw kant, Ajax had duidelijk moeite om er doorheen te komen. PSV kon Ajax laten komen want defensief was het goed op orde en Haller, Berghuis en Tadic konden weinig afdwingen.
Geflatteerd? Nee hoor, PSV had nog een paar opgelegde kansen waar Pasveer moest redden.Wat voornamelijk de irritatie bij Ajax opwekte was het gedrag van bepaalde spelers aan PSV-kant. Volgens mij begon men voor de 20e minuut al met tijdrekken en Zahavi die Klaassen provoceerde. Het is vanuit dat oogpunt ook wel duidelijk hoe PSV dit seizoen zal proberen de moeilijke wedstrijden over de streep te trekken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:01 schreef tja77 het volgende:
Ajax kwam er niet doorheen en dat zorgde voor frustratie (zie Tagliafico en Klaassen).'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
das wel een beste conclusie na een paar goede potjes. Werd ook gezegd over Ihattaren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu kennen ze hem wel, denk ik. Beste aanvaller van de Eredivisie. Jammer dat hij waarschijnlijk deze maand nog wel vertrekt. 😡![]()
Welke grote kansen had Ajax dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het was inderdaad een zeer geflatteerde zege inderdaad. En veel moeite had Ajax er niet om er doorheen te komen. Het was vooral gaandeweg de eerste helft met momenten meer geluk dan wijsheid dat PSV geen goal moest incasseren.
[..]
Wat voornamelijk de irritatie bij Ajax opwekte was het gedrag van bepaalde spelers aan PSV-kant. Volgens mij begon men voor de 20e minuut al met tijdrekken, en Zahavi die Klaassen provoceerde. Het is vanuit dat oogpunt ook wel duidelijk hoe PSV dit seizoen zal proberen de moeilijke wedstrijden over de streep te trekken.
Madueke en van Ginkel konden er in de 2e helft ook nog eentje bij maken, dus hoezo geflatteerd? Blijf je jezelf blindstaren op balbezit? Het gaat er toch echt om wat je met de bal doet.
Ajax zal echt nog wel stappen zetten de komende weken, dus die komen er wel. Maar er was niks geflatteerd aan deze overwinning.![]()
dat beste moeten we nog even afwachten maar hij is goed begonnen, zou jammer zijn als hij deze maand nog vertrekt, selectie is sowieso al te smal naar mijn mening voor het kampioenschap.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu kennen ze hem wel, denk ik. Beste aanvaller van de Eredivisie. Jammer dat hij waarschijnlijk deze maand nog wel vertrekt. 😡![]()
Zeker niet door mij. Ihattaren heeft het nooit in drie wedstrijden op rij laten zien. Laat staan in topwedstrijden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:22 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
das wel een beste conclusie na een paar goede potjes. Werd ook gezegd over Ihattaren.
Madueke is nu al te goed voor de Eredivisie. Hij zal nog wat wisselvallig zijn door de leeftijd, maar als hij blijft wordt hij dit jaar de ster.![]()
Idd, leuk hoor dat je lekker aanvalt maar anders geef je ff Madueke zeeen van ruimtequote:Op zondag 8 augustus 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
Alleen de goals gezien, wisten ze nog niet wie Madueke was? Verder niet zo'n groot probleem hoor.
Ten Hag was ook nog aan het slapen denk.![]()
wat ik al zei heb alleen de goals gezien maar als de tegenstander er binnen 2 minuten een bal inlegt heeft dat weinig met trainingsachterstand te maken maar gewoon met scherpte, dat het na het rood niets meer ging worden was te verwachten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Idd, leuk hoor dat je lekker aanvalt maar anders geef je ff Madueke zeeen van ruimte
Ten Hag was ook nog aan het slapen denk.![]()
Te goed nog wel, nu al? Nou, daar kunnen we dit jaar dus minstens 25 goals en 15 assists van verwachten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker niet door mij. Ihattaren heeft het nooit in drie wedstrijden op rij laten zien. Laat staan in topwedstrijden.
Madueke is nu al te goed voor de Eredivisie. Hij zal nog wat wisselvallig zijn door de leeftijd, maar als hij blijft wordt hij dit jaar de ster.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
En Ajacieden altijd maar verwijten jonge spelers te hypenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker niet door mij. Ihattaren heeft het nooit in drie wedstrijden op rij laten zien. Laat staan in topwedstrijden.
Madueke is nu al te goed voor de Eredivisie. Hij zal nog wat wisselvallig zijn door de leeftijd, maar als hij blijft wordt hij dit jaar de ster..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Das vooral PSVvCLquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Ajacieden altijd maar verwijten jonge spelers te hypen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2021 10:38:18 ]![]()
Ik bedoel het in het algemeen.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Bij vlagen speelde Ajax gewoon uitstekend voetbal, ook met 10 man. En die afgekeurde goal was er wel één uit het boekje hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik al zei heb alleen de goals gezien maar als de tegenstander er binnen 2 minuten een bal inlegt heeft dat weinig met trainingsachterstand te maken maar gewoon met scherpte, dat het na het rood niets meer ging worden was te verwachten.
Ondanks deze forse afstraffing denk ik dat Ajax 'gewoon' kampioen wordt aankomend seizoen.![]()
Je wilt dus zeggen dat als het Ajax mee zit, deze twee ploegen gelijkwaardig zijn? Zelfs als dat zo zou zijn, dan is dat een slechte zaak. Ajax en PSV zouden dit seizoen niet gelijkwaardig moeten zijn als het aankomt op kwaliteit van de selectie, Ajax moet op elke linie betere spelers hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een flink aantal nog wel? Dit lijkt mij wat overdreven. Ajax is niet compleet van de mat getikt of zo. Men is met tien man een paar in het mes gelopen op de counter. Iets waarvan je weet dat dit kan gebeuren als je aan de ene kant een ploeg hebt die altijd wil aanvallen en graag de bal heeft en aan de andere kant een ploeg die juist de bal niet wil maar enkel reactievoetbal wil spelen met een paar snelle aanvallers.
Met 11 tegen 11 was dit zeker geen 0-4 geworden (wat sowieso een behoorlijk geflatteerde score is gezien het spelbeeld) en telt die goal van Haller dan krijg je ook een andere pot. Vooral in de fase van die afgekeurde goal was het ook duidelijk zichtbaar dat als er even goed druk wordt gezet op PSV en ze kunnen niet counteren, dat het direct alle hens aan dek is.
Ajax heeft inmiddels vier keer zoveel geld als PSV, het verschil zou ook op het veld en in de competitie dan ook enorm moeten zijn. Echter vorig seizoen en dit seizoen presteert Ajax het toch weer op met een slechtere selectie aan de competitie te beginnen, dat kan gewoon niet. Dat mag Marc Overmars aangerekend worden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelachen, thanks.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat als het Ajax mee zit, deze twee ploegen gelijkwaardig zijn? Zelfs als dat zo zou zijn, dan is dat een slechte zaak. Ajax en PSV zouden dit seizoen niet gelijkwaardig moeten zijn als het aankomt op kwaliteit van de selectie, Ajax moet op elke linie betere spelers hebben.
Ajax heeft inmiddels vier keer zoveel geld als PSV, het verschil zou ook op het veld en in de competitie dan ook enorm moeten zijn. Echter vorig seizoen en dit seizoen presteert Ajax het toch weer op met een slechtere selectie aan de competitie te beginnen, dat kan gewoon niet. Dat mag Marc Overmars aangerekend worden.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Geflatteerd was de overwinning niet, maar het mag duidelijk zijn dat na de rode kaart Ajax de wedstrijd niet meer serieus nam. Tenminste als je spelers als Ekkelenkamp, Rensch en Magallan inbrengt, mag ik hopen dat Ten Hag de tweede helft heeft beschouwt als veredeld oefenpotje, anders breng je geen spelers in het veld die zelfs bij bepaalde clubs uit de Keukenkampioen divisie niet eens in de basis zouden staan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke grote kansen had Ajax dan?
Madueke en van Ginkel konden er in de 2e helft ook nog eentje bij maken, dus hoezo geflatteerd? Blijf je jezelf blindstaren op balbezit? Het gaat er toch echt om wat je met de bal doet.
Ajax zal echt nog wel stappen zetten de komende weken, dus die komen er wel. Maar er was niks geflatteerd aan deze overwinning.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat je weer tracht makkelijk scoren, probeer eens inhoudelijk te reageren. Ajax heeft veel meer geld dan PSV, maar we zien het maar niet terug op het veld. Dat is erg zorgwekkend en daarbij mag je best een kritische noot plaatsen bij het aankoopbeleid.quote:
Het is ook niet zo dat de spelers van PSV allemaal uit de eigen jeugd komen ofzo. Götze, Zahavi, Sangaré, van Ginkel en de hele defensie is gewoon aangekocht.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
je trekt gewoon wat teveel conclusies uit 1 wedstrijdquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat je weer tracht makkelijk scoren, probeer eens inhoudelijk te reageren. Ajax heeft veel meer geld dan PSV, maar we zien het maar niet terug op het veld. Dat is erg zorgwekkend en daarbij mag je best een kritische noot plaatsen bij het aankoopbeleid.
Het is ook niet zo dat de spelers van PSV allemaal uit de eigen jeugd komen ofzo. Götze, Zahavi, Sangaré, van Ginkel en de hele defensie is gewoon aangekocht.![]()
Nee, dat eerste argument wordt niet gemaakt. En je analogie omtrent financiën gaat ook niet op. Het is niet omdat een club meer geld heeft dat een club ook per definitie een x-aantal keer beter moet zijn. Dit is niet hoe het werkt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat als het Ajax mee zit, deze twee ploegen gelijkwaardig zijn? Zelfs als dat zo zou zijn, dan is dat een slechte zaak. Ajax en PSV zouden dit seizoen niet gelijkwaardig moeten zijn als het aankomt op kwaliteit van de selectie, Ajax moet op elke linie betere spelers hebben.
Ajax heeft inmiddels vier keer zoveel geld als PSV, het verschil zou ook op het veld en in de competitie dan ook enorm moeten zijn. Echter vorig seizoen en dit seizoen presteert Ajax het toch weer op met een slechtere selectie aan de competitie te beginnen, dat kan gewoon niet. Dat mag Marc Overmars aangerekend worden.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Bij PSV kwamen o.a. Oppegaard, Vertessen en Obispo en kregen bepalende spelers rust. Of het dan 0-2 blijft of 0-6 wordt is niet meer belangrijk en louter voor de statistieken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geflatteerd was de overwinning niet, maar het mag duidelijk zijn dat na de rode kaart Ajax de wedstrijd niet meer serieus nam. Tenminste als je spelers als Ekkelenkamp, Rensch en Magallan inbrengt, mag ik hopen dat Ten Hag de tweede helft heeft beschouwt als veredeld oefenpotje, anders breng je geen spelers in het veld die zelfs bij bepaalde clubs uit de Keukenkampioen divisie niet eens in de basis zouden staan.
Ajax zal echt nog wel beter gaan draaien en de selectie is een stuk breder dan die van PSV, zeker gedurende de tweede seizoenshelft in de strijd om de landstitel zie ik PSV dit niet vol blijven houden.![]()
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat men denkt dat het logisch is als PSV en Ajax samen strijden om het kampioenschap. Van zo een strijd zou helemaal geen sprake mogen zijn, gezien het enorme verschil is financiële middelen. Ajax zou een veel betere selectie moeten hebben en zwaar favoriet moeten zijn voor het kampioenschap.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
je trekt gewoon wat teveel conclusies uit 1 wedstrijd
Maar het is nu veel meer 50-50 wie de landstitel pakt, waarbij PSV momenteel zelfs de beste papieren heeft. Dat kan absoluut niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Huh?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat je weer tracht makkelijk scoren, probeer eens inhoudelijk te reageren. Ajax heeft veel meer geld dan PSV, maar we zien het maar niet terug op het veld. Dat is erg zorgwekkend en daarbij mag je best een kritische noot plaatsen bij het aankoopbeleid.
Het is ook niet zo dat de spelers van PSV allemaal uit de eigen jeugd komen ofzo. Götze, Zahavi, Sangaré, van Ginkel en de hele defensie is gewoon aangekocht.Na één redelijk geflatteerde nederlaag deze conclusie trekken, tering heequote:Op zondag 8 augustus 2021 11:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar het is nu veel meer 50-50 wie de landstitel pakt, waarbij PSV momenteel zelfs de beste papieren heeft. Dat kan absoluut niet..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat blijkt inderdaad. Het heeft ook te maken met wie doorstroomt uit de eigen jeugd, de trainer en het algehele transferbeleid. Zoals in net al aangaf zijn de meeste spelers bij PSV geen eigen jeugd, maar aangekocht, dus dat gaat niet op. Qua trainer denk ik dat Ten Hag en Schmidt gelijkwaardig zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat eerste argument wordt niet gemaakt. En je analogie omtrent financiën gaat ook niet op. Het is niet omdat een club meer geld heeft dat een club ook per definitie een x-aantal keer beter moet zijn. Dit is niet hoe het werkt.
Echter het transferbeleid van Ajax is gewoon niet best, anders heb je geen spelers als Klaiber, Martinez, Magallan en Ekkelenkamp in de selectie.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus jij denkt dat Ajax met gemak naar het kampioenschap wandelt en na 30 speelronden al officieus kampioen is?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Na één redelijk geflatteerde nederlaag deze conclusie trekken, tering hee.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Ajax met gemak naar het kampioenschap wandelt en na 30 speelronden al officieus kampioen is?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nergens, daarom vraag ik het. Zolang je deze vraag niet met ''Ja'' kan beantwoorden is de selectie van Ajax niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Uh nee, PSV heeft wat goede aankopen gedaan waardoor er een goede eerste 11 staan in het veld. De bank is meteen een stuk minder (m.u.v. Pröpper).quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat men denkt dat het logisch is als PSV en Ajax samen strijden om het kampioenschap. Van zo een strijd zou helemaal geen sprake mogen zijn, gezien het enorme verschil is financiële middelen. Ajax zou een veel betere selectie moeten hebben en zwaar favoriet moeten zijn voor het kampioenschap.
Maar het is nu veel meer 50-50 wie de landstitel pakt, waarbij PSV momenteel zelfs de beste papieren heeft. Dat kan absoluut niet.
Als PSV echt de strijd met Ajax aan wil gaan, dan moeten de miljoenen van Malen, Rosario en hopelijk Dumfries worden gestoken in versterkingen. Er komen echt wel schorsingen en blessures en die bezorgen PSV een groter probleem dan Ajax.![]()
Je begrijpt niet zo goed hoe een competitie werkt? Je speelt maar 2 keer tegen elkaar dus andere 32 wedstrijden speel je sowieso tegen een ploeg met minder kwaliteit, vorig seizoen speelden ze 2 keer gelijk maar toch eindigde het met een verschil van 16 punten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat men denkt dat het logisch is als PSV en Ajax samen strijden om het kampioenschap. Van zo een strijd zou helemaal geen sprake mogen zijn, gezien het enorme verschil is financiële middelen. Ajax zou een veel betere selectie moeten hebben en zwaar favoriet moeten zijn voor het kampioenschap.
Maar het is nu veel meer 50-50 wie de landstitel pakt, waarbij PSV momenteel zelfs de beste papieren heeft. Dat kan absoluut niet.
Denk wel dat PSV beter is dit seizoen maar qua selectie gewoon te smal om kampioen te worden, daar zit nog steeds een groot verschil met Ajax al zullen ze wat dichterbij komen dan vorig seizoen, dus 50/50 lijkt me niet 75/25 lijkt me een betere verhouding.
Wat ik wel vind is dat Ajax op keepergebied niet goed bezig is, als je Europese ambities hebt hoort daar ook wel een keeper bij die wedstrijden voor je redt.![]()
Want Klaiber, Rensch, Magallan, Ekkelenkamp en Schuurs zijn goede reservespelers?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uh nee, PSV heeft wat goede aankopen gedaan waardoor er een goede eerste 11 staan in het veld. De bank is meteen een stuk minder (m.u.v. Pröpper).
Als PSV echt de strijd met Ajax aan wil gaan, dan moeten de miljoenen van Malen, Rosario en hopelijk Dumfries worden gestoken in versterkingen. Er komen echt wel schorsingen en blessures en die bezorgen PSV een groter probleem dan Ajax.
Ik krijg sterk het idee dat jouw verwachtingen enigszins onrealistisch zijn. Je kunt niet een selectie hebben van 25 of 30 absolute toppers. Helemaal niet als een club spelende in de Eredivisie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad. Het heeft ook te maken met wie doorstroomt uit de eigen jeugd, de trainer en het algehele transferbeleid. Zoals in net al aangaf zijn de meeste spelers bij PSV geen eigen jeugd, maar aangekocht, dus dat gaat niet op. Qua trainer denk ik dat Ten Hag en Schmidt gelijkwaardig zijn.
Echter het transferbeleid van Ajax is gewoon niet best, anders heb je geen spelers als Klaiber, Martinez, Magallan en Ekkelenkamp in de selectie.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Op basis van één redelijk geflatteerde nederlaag concluderen dat PSV de beste papieren heeft voor de landstitel en dat de selectie van Ajax niet goed genoeg is, is gewoon wat simplistisch. Beetje niveau niet-voetbalvolgers (meestal van het vrouwelijke geslacht) die na een goede wedstrijd van Oranje gillen dat we wel even wereldkampioen worden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nergens, daarom vraag ik het. Zolang je deze vraag niet met ''Ja'' kan beantwoorden is de selectie van Ajax niet goed genoeg.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Absolute toppers hoeft niet, maar je mag wel verwachten dat Ajax op elke linie betere spelers heeft dan PSV.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik krijg sterk het idee dat jouw verwachtingen enigszins onrealistisch zijn. Je kunt niet een selectie hebben van 25 of 30 absolute toppers. Helemaal niet als een club spelende in de Eredivisie.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Noem voor de beeldvorming gerust wat namen ..quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Absolute toppers hoeft niet, maar je mag wel verwachten dat Ajax op elke linie betere spelers heeft dan PSV.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Andersom gebeurt hier nog veel vaker, als Ajax volgende week met drie goals verschil wint van NEC dan roept iedereen wel weer dat het kampioenschap binnen isquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op basis van één redelijk geflatteerde nederlaag concluderen dat PSV de beste papieren heeft voor de landstitel en dat de selectie van Ajax niet goed genoeg is, is gewoon wat simplistisch. Beetje niveau niet-voetbalvolgers (meestal van het vrouwelijke geslacht) die na een goede wedstrijd van Oranje gillen dat we wel even wereldkampioen worden.
Was wel lekker om terug te zijn in het stadion, maar wat een wanvertoning zeg.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
En dat terwijl jij nooit overdrijft..quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Andersom gebeurt hier nog veel vaker, als Ajax volgende week met drie goals verschil wint van NEC dan roept iedereen wel weer dat het kampioenschap binnen is
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
De hele frontlinie van PSV (Madueke, Zahavi, Gakpo) is beter dan die van Ajax. Götze is de beste speler van de eredivisie. Van Ginkel is beter dan Gravenberch, vooral meer ervaring.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Noem voor de beeldvorming gerust wat namen ..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Rensch en Schuurs zijn zeer zeker prima reserve spelers.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want Klaiber, Rensch, Magallan, Ekkelenkamp en Schuurs zijn goede reservespelers?![]()
Weer gelachen. Opnieuw dank.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hele frontlinie van PSV (Madueke, Zahavi, Gakpo) is beter dan die van Ajax. Götze is de beste speler van de eredivisie. Van Ginkel is beter dan Gravenberch, vooral meer ervaring.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Rensch is natuurlijk een talent die je nog niet moet afschrijven, maar je kan er ook niet veel van verwachten. Het is een speler die je inbrengt als je 3-0 voorstaat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rensch en Schuurs zijn zeer zeker prima reserve spelers.
Schuurs heeft kansen zat gehad en het mag duidelijk zijn dat hij het gewoon niet heeft. Te weinig kwaliteit om een betrouwbare solide centrale verdediger te zijn. Ondanks zijn lengte wordt hij vaak fysiek afgetroefd, verliest vaak kopduels door slechte timing, maakt te vaak inschattingsfouten en qua opbouw is hij veel te onzeker.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit had mijn post kunnen zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:23 schreef dimmak het volgende:
Was wel lekker om terug te zijn in het stadion, maar wat een wanvertoning zeg.![]()
Ongekend zoveel domheid in een post. We zijn geen City die 3 volwaardige teams kunnen opstellen. In de Eredivisie is er geen enkel team die verdedigers van het niveau Rensch en Schuurs op de bank heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rensch is natuurlijk een talent die je nog niet moet afschrijven, maar je kan er ook niet veel van verwachten. Het is een speler die je inbrengt als je 3-0 voorstaat.
Schuurs heeft kansen zat gehad en het mag duidelijk zijn dat hij het gewoon niet heeft. Te weinig kwaliteit om een betrouwbare solide centrale verdediger te zijn. Ondanks zijn lengte wordt hij vaak fysiek afgetroefd, verliest vaak kopduels door slechte timing, maakt te vaak inschattingsfouten en qua opbouw is hij veel te onzeker.![]()
Dat je bij een jongen van net 18 al begint over ‘nog niet moet afschrijven’ geeft maar waar in hoe goed je bent in onzin verhaaltjes.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rensch is natuurlijk een talent die je nog niet moet afschrijven, maar je kan er ook niet veel van verwachten. Het is een speler die je inbrengt als je 3-0 voorstaat.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Daar ben ik het niet mee eens, en dit zijn namen van PSV. Ik had het over namen waarvan jij vindt dat Ajax die zou moeten halen ter vervangingen van de spelers die jij eerder als ongeschikt had bestempeld ..quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hele frontlinie van PSV (Madueke, Zahavi, Gakpo) is beter dan die van Ajax. Götze is de beste speler van de eredivisie. Van Ginkel is beter dan Gravenberch, vooral meer ervaring.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Zullen we de begeleiding van user Shreyas overlaten aan zijn verzorgers in zijn instelling? Dan kunnen we overgaan tot de orde van de dag![]()
Vermoeionde rubriek.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we de begeleiding van user Shreyas overlaten aan zijn verzorgers in zijn instelling? Dan kunnen we overgaan tot de orde van de dag![]()
Ik heb geen idee welke spelers er momenteel beschikbaar zijn en haalbaar zijn, maar daar ben ik ook niet voor aangesteld. Het enige wat ik zie is dat er in de selectie een aantal spelers zijn die Ajax onwaardig zijn qua niveau. Daarmee word je geen kampioen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, en dit zijn namen van PSV. Ik had het over namen waarvan jij vindt dat Ajax die zou moeten halen ter vervangingen van de spelers die jij eerder als ongeschikt had bestempeld ..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we de begeleiding van user Shreyas overlaten aan zijn verzorgers in zijn instelling? Dan kunnen we overgaan tot de orde van de dagWant iedereen die hier een iets andere mening heeft is ineens vermoeiend? Het zou wat zijn op dit forum als iedereen spontaan over alles hetzelfde zou denken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig seizoen 18 punten voorsprong en we zijn niemand kwijt geraakt dus wat lul je.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke spelers er momenteel beschikbaar zijn en haalbaar zijn, maar daar ben ik ook niet voor aangesteld. Het enige wat ik zie is dat er in de selectie een aantal spelers zijn die Ajax onwaardig zijn qua niveau. Daarmee word je geen kampioen.![]()
Zwaluw zomer.
Incident.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
16 maar dat is nog veelquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig seizoen 18 punten voorsprong en we zijn niemand kwijt geraakt dus wat lul je.![]()
Matig middenveld, PSV met wedstrijdritme, vroege rode kaart en zeer slechte wissels. That’s it, geen man overboord.
Bizarste vond ik het spandoek voor Etous btw😂'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Te goed nog wel, nu al? Nou, daar kunnen we dit jaar dus minstens 25 goals en 15 assists van verwachten.Waarom denk je dat ik dit uitgerekend hier post.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Ajacieden altijd maar verwijten jonge spelers te hypen.
Natuurlijk is het voorbarig. Maar ik ben niet verbaasd als hij er inderdaad 25+ in legt.![]()
die wissels vond ik wel echt kenmerkend. Ekkelenkamp en danilo is echt pure armoedequote:Op zondag 8 augustus 2021 12:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Matig middenveld, PSV met wedstrijdritme, vroege rode kaart en zeer slechte wissels. That’s it, geen man overboord.
Bizarste vond ik het spandoek voor Etous btw😂
Forum Opties Forumhop: Hop naar: