We hebben geen andere spits wat zijn dan de betere alternatieven en kom niet met Tadic want dat is geen spits.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een 💊 is ook weer niet nodig. Ben gewoon niet onder de indruk van hem en ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.
daarnaast ook gewoon wat slordig soms. Ballen van de voet zien springen en daardoor balverlies.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haller miste wel weer 2 á 3 grote kansen toch
Ik begin ook een beetje m'n twijfels te krijgen.
Nee, dat niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:48 schreef Ramboetan het volgende:
ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.
niet echt even afhankelijk van de tegenstander maar die kom je in de eredivisie niet tegen, in de CL zou je wel tegenstanders kunnen krijgen waartegen Tadic de beter optie isquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een 💊 is ook weer niet nodig. Ben gewoon niet onder de indruk van hem en ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.
Dat kan wel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jawel, ik vind dat wel. Dat is het mooie aan een meningsverschil hebben; het kan gewoon.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan wel.
Maar in dit geval is jouw mening niet juist
Na 24 Oktober ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
Tot 24 oktober zou je eigenlijk alles makkelijk moeten winnen.
Volgende week alweer zo'n typisch klotepotjequote:Op zondag 15 augustus 2021 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
Tot 24 oktober zou je eigenlijk alles makkelijk moeten winnen.
Yup, Twente uit is altijd een potentiële bananenschil, zeker als we er te makkelijk over gaan denkenquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgende week alweer zo'n typisch klotepotje
Die zagen er toch niet al te indrukwekkend uit en als Ajax het tempo / de energie erin gooit zoals afgelopen weekend dan winnen we daar gewoon.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, Twente uit is altijd een potentiële bananenschil, zeker als we er te makkelijk over gaan denken
Zimling is nooit gekocht!quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Deze toppers vergeten zeker ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadic heeft in zijn eentje meer prijzen gepakt met Ajax dan die 2 bij elkaar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:22 schreef Gutanoth het volgende:
Jullie vergeten voor de grap even suarez en ibrahimovic? Tadic mag de veters niet eens strikken van die grootmachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |