Heb je gekeken ? Mooi resultaat hoor maar dit gunde ze NEC/Schone want anders was dit VVV- stijl afgelopenquote:
Ja man ze schoten express mis en tegen de keeper.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb je gekeken ? Mooi resultaat hoor maar dit gunde ze NEC/Schone want anders was dit VVV- stijl afgelopen
Echt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja man ze schoten express mis en tegen de keeper.
Gewoon geconfronteerd worden met een keiharde waarheid hoor.quote:
dan wordt het een zwaar seizoen voor jequote:Op zondag 15 augustus 2021 10:54 schreef Ramboetan het volgende:
Ik zit vrij dicht tegen het Haller moe zijn aan. Kunnen ze die niet slijten aan stade rennes voor 20 miljoen. Ga lekker met Tadic in de spits spelen want vleugelspelers genoeg.
Prima goal gisteren andersquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:54 schreef Ramboetan het volgende:
Ik zit vrij dicht tegen het Haller moe zijn aan. Kunnen ze die niet slijten aan stade rennes voor 20 miljoen. Ga lekker met Tadic in de spits spelen want vleugelspelers genoeg.
Het is gewoon ook niet heel erg logisch. Toen hij nog bij Utrecht speelde was er enorm veel twijfel over hem bij Ajax en is besloten hem niet te nemen. Natuurlijk kan iemand groeien, maar vind het geen sterke zet van het technische team. Dit is er een uit de koker van Ten Hag.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:54 schreef Ramboetan het volgende:
als jij je in zo'n 1e helft als gisteren nog aan hem ergert raad ik je een pilletje aan, een Kluivert is het niet nee, dat zien wij ook wel.quote:
Haller schiet er gewoon 20+ in dit jaar en dat is voor een Ajax-spits meer dan genoeg.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is gewoon ook niet heel erg logisch. Toen hij nog bij Utrecht speelde was er enorm veel twijfel over hem bij Ajax en is besloten hem niet te nemen. Natuurlijk kan iemand groeien, maar vind het geen sterke zet van het technische team. Dit is er een uit de koker van Ten Hag.
daarom, het oogt allemaal wat minder maar nuttig is hij welquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Haller schiet er gewoon 20+ in dit jaar en dat is voor een Ajax-spits meer dan genoeg.
Hadden er wel eigenlijk drie moeten zijn.quote:
Dat is de grote vraag inderdaad, vooral CL. Op EL niveau heeft ie, als ik me niet vergis, al wat laten zien.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hadden er wel eigenlijk drie moeten zijn.
Maar die gaat er met gemak 20+ maken. Benieuwd of 'ie het ook in Europa kan laten zien.
Ik heb me na de 5-0 aan iedereen lopen ergeren beetje sneu om dan alleen Haller eruit te blijven pikken.quote:
Haller miste wel weer 2 á 3 grote kansen tochquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb me na de 5-0 aan iedereen lopen ergeren beetje sneu om dan alleen Haller eruit te blijven pikken.
Die ene kans moest met links geloof ik zo dat was niet heel makkelijk. 2 goals had hij wel kunnen maken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haller miste wel weer 2 á 3 grote kansen toch
Ik begin ook een beetje m'n twijfels te krijgen.
Een 💊 is ook weer niet nodig. Ben gewoon niet onder de indruk van hem en ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij je in zo'n 1e helft als gisteren nog aan hem ergert raad ik je een pilletje aan, een Kluivert is het niet nee, dat zien wij ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |