Wow, kenner.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat nog voor de wedstrijd te denken: "Waarom in vredesnaam Schippers?"
Manmanman
quote:
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inb4 Schippers alsnog te vroeg weg.
Close enoughquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:30 schreef FundsAreSafu het volgende:
Voorspelling: Schippers laat het stokje vallen
Visser deed helemaal niets fout.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:33 schreef D_A het volgende:
Dat je twee lopers met de meeste ervaring de boel hier slopen.
Late wissel op het eind, maar volgens mij op tijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik keek naar Jamaica, wat gebeurde er?
dafne weer 10 sec te vroeg wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik bedoel die lachende knaap van de week.quote:
Ja, waarom mag je niet gooien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind het wel heel flauw dat je per se dat stokje moet doorgeven. Jammer dat Nederland gediskwalificeerd wordt op zulke technicaliteiten.
De wissel van Sven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef -XOR- het volgende:
Welke wissel was eigenlijk slechter, Visser -> Schippers of Robben --> Bosvelt?
Ja eigenlijk slaat dat nergens op, heel vreemde regel die totaal geen toegevoegde waarde heeft. Welke idioot zou dat bedacht hebben?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind het wel heel flauw dat je per se dat stokje moet doorgeven. Jammer dat Nederland gediskwalificeerd wordt op zulke technicaliteiten.
Correct, maar de uitslag kan feitelijk nog uren wijzigen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef heywoodu het volgende:
Dat die graphic in beeld komt is niet officieel he Leon
Logischquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:36 schreef AgnesGru het volgende:
De haat op Dafne is wel groter dan die op MartinaGod
Je kunt inderdaad gewoon beter niet gaan oefenen dan heb je een beter excuusquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:36 schreef Redefine het volgende:
Elke keer horen we weer hoeveel er in Nederland geoefend wordt met het wisselen. En dan zo vaak gaat het fout. Hier drie keer gelopen (mannen en vrouwen). Twee keer DSQ en één keer bijna
Ze moesten wel enorme risico's nemen voor een medaille, dus logisch dat het dan mis kan gaan, maar dit was echt bizarquote:
4x400 ging goed, jawel!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:36 schreef Redefine het volgende:
Elke keer horen we weer hoeveel er in Nederland geoefend wordt met het wisselen. En dan zo vaak gaat het fout. Hier drie keer gelopen (mannen en vrouwen). Twee keer DSQ en één keer bijna
Schippers doet het dan ook twee keer achter elkaar. En voor de derde keer op de OS. In Rio ook al.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:36 schreef AgnesGru het volgende:
De haat op Dafne is wel groter dan die op MartinaGod
Daar is de wissel niet heel erg van belang.quote:
Amerikanen vinden dit niet leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar is de wissel niet heel erg van belang.
Ik was Rio alweer vergetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schippers doet het dan ook twee keer achter elkaar. En voor de derde keer op de OS. In Rio ook al.
Echt een beginnersfoutquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:35 schreef Marcoss het volgende:
Dit was echt bizar, Schippers leek al zowat op topsnelheid toen Visser nog een heel deel moest lopen
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schippers mag overvaren ja of nee, moet ik dan een stok betalen ja of nee?
Precies. Bij de Zwitsers gaat die laatste wissel ook kut maar dat was nodig voor brons en heel nipt. Bij ons zat er een gat van hier tot Tokio tussen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze moesten wel enorme risico's nemen voor een medaille, dus logisch dat het dan mis kan gaan, maar dit was echt bizar
Het lijkt een beetje alsof ik zeg dat ik heel erg veel oefen om 6 meter te halen bij het verspringen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:36 schreef Redefine het volgende:
Ik heb slaapgebrekquote:
Erg mooi. Samen met de eveneens onsympathieke Bertens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, gelukkig stopt Schippers dus daar hebben we ook geen last meer van
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Amerikaantjes kregen er anders een DSQ voor!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar is de wissel niet heel erg van belang.
Slechter dan de wissel ditquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ook weer even aandacht voor de outfit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef PippenScottie het volgende:
Nu even aandacht voor het Kenyaanse volkslied. Past totaal niet bij het land, maar is wel mooi!
Bezuinigingen op GGZ is ook merkbaar in sportquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi. Samen met de eveneens onsympathieke Bertens.
Kipje gone.quote:
JAAAAA.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:40 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zal je zien dat Schippers nog positief test ook
Schippers veel te vroeg en dan ook nog vol door blijven trekken, bizar.quote:
De Jamaicanen waren zelf ook niet zeker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:40 schreef Redefine het volgende:
Haan die ook nog eens dacht dat die laatste wissel bij Jamaica fout was. Die laatste stond gewoon bijna stil om een DQ te voorkomen. Dat was wel een hele slechte wissel, maar natuurlijk nooit een wissel buiten het vak
Die eerste wissel van Jamaica ging bijna fout, en was wellicht voorbij de streep. Maar kennelijk toch niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:40 schreef Redefine het volgende:
Haan die ook nog eens dacht dat die laatste wissel bij Jamaica fout was. Die laatste stond gewoon bijna stil om een DQ te voorkomen. Dat was wel een hele slechte wissel, maar natuurlijk nooit een wissel buiten het vak
Inhouden heeft dan geen nut natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Schippers veel te vroeg en dan ook nog vol door blijven trekken, bizar.
10 dagen naar de Coronja gevangenis!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:40 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zal je zien dat Schippers nog positief test ook
Leek het wel op jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Zat Schippers nou Visser de schuld te geven?
Als je moest kiezen: Muir of Archibald?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:44 schreef DeeBee het volgende:
De hondslelijke Muir, goed dat ze dierenarts is dus.
Dit was 100% de fout van de loper die het stokje moet krijgenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:43 schreef kilon het volgende:
Dafne veel te vroeg weg en Nadine net wat te traag.
Ik zeg 70/30 Dafne
Met de snelste vrouw van het veld erbij, zie ik mogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
Een medaille op de 4x00 bij de dames kan Nederland bij deze OS wel vergeten.
Visser kan niet harder gaan dan ze doet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit was 100% de fout van de loper die het stokje moet krijgen
Nadine heeft in ieder geval een goed individueel toernooi kunnen lopen. Als je alleen voor de estafette komt is dit helemaal mooi kut.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Zonde voor Nadine. Ik zou Dafne haar kartonnen bed helemaal uit elkaar trekken.
Eens, en ze heeft geen ideequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit was 100% de fout van de loper die het stokje moet krijgen
Zo vroeg vertrekken is toch altijd de schuld van de 2e?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:43 schreef kilon het volgende:
Dafne veel te vroeg weg en Nadine net wat te traag.
Ik zeg 70/30 Dafne
Dat is moeilijk te zien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:45 schreef Zorro het volgende:
Nadine loop zo hard ze kan en komt niet bij Schippers. Rara wie is er dan fout
Stukje Muirquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je moest kiezen: Muir of Archibald?
Dit was de finalequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:45 schreef kilon het volgende:
En terecht. Dafne zorgt er persoonlijk voor dat je geen olympische finale loopt.
Jaa, maar dat stukje ging niet mee en ze hebben hem niet uitgelopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met de snelste vrouw van het veld erbij, zie ik mogelijkheden.
Dafne zelf uit elkaar trekken gaat niet meer lukken met die hernia.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Zonde voor Nadine. Ik zou Dafne haar kartonnen bed helemaal uit elkaar trekken.
Ik doe het ook voor 95/5 Dafne hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo vroeg vertrekken is toch altijd de schuld van de 2e?
Die reactie van Dafnequote:
Dat was al toen ze goed wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Wat een haat hier op Schippers trouwens.
kutwijfquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Kaanaadaa.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef PippenScottie het volgende:
De mannen. Wie wint? Heel open strijd, denk ik?
Niet zo trutten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef Zorro het volgende:
Hoe kunnen ze zeggen dat ze het niet weten? Wat moet Visser dan doen? Nog harder lopen dan ze kan? Hoe dan?
In dit geval toch terecht. Drie races (inclusief) Rio dat Schippers te vroeg weg is. En geen enkele keer zichzelf de schuld gegeven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Je moet af en toe wel gokken om het uiterste eruit te halen. Lijkt erop dat ze het te weinig onder hoogspanning geoefend hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo vroeg vertrekken is toch altijd de schuld van de 2e?
Stream staat aan!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens nodig ik jullie na het atletiek van harte uit om de voetbalfinale te kijken
Het is toch volledig begrijpelijk dat die anderen teleurgesteld zijn, ze zou verstandiger moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hahaha de Dafne ACT met een volledige meltdown.
Met zo'n enorm zwaar en scherp zwaard?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:48 schreef kilon het volgende:
Dafne verdient het wel om geridderd te worden na zo'n carrière
Ligt helemal open, bal is rond, er kan er maar 1 de snelste zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef PippenScottie het volgende:
De mannen. Wie wint? Heel open strijd, denk ik?
Overtime.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Stream staat aan!
Straks shootouts, strafcorners of hoe werkt dat bij die sport?
Dat zien narcisten dus nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dafne vertrekt twee seconden eerder dan die Franse boven haar. Dat zal ze zelf toch ook zien?
Maar als het in de series al bijna fout gaat, dan doe je het nu toch voorzichtiger?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je moet af en toe wel gokken om het uiterste eruit te halen. Lijkt erop dat ze het te weinig onder hoogspanning geoefend hebben.
Dit was inderdaad wel een moment om dat wel te zijn.quote:
Bij de NOS geven ze vast duiding vanuit de studio.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Stream staat aan!
Straks shootouts, strafcorners of hoe werkt dat bij die sport?
Mja, men is gewoon zat dat er nul zelfkritiek is bij haarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |