4x400 ging goed, jawel!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:36 schreef Redefine het volgende:
Elke keer horen we weer hoeveel er in Nederland geoefend wordt met het wisselen. En dan zo vaak gaat het fout. Hier drie keer gelopen (mannen en vrouwen). Twee keer DSQ en één keer bijna
Schippers doet het dan ook twee keer achter elkaar. En voor de derde keer op de OS. In Rio ook al.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:36 schreef AgnesGru het volgende:
De haat op Dafne is wel groter dan die op MartinaGod
Daar is de wissel niet heel erg van belang.quote:
Amerikanen vinden dit niet leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar is de wissel niet heel erg van belang.
Ik was Rio alweer vergetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schippers doet het dan ook twee keer achter elkaar. En voor de derde keer op de OS. In Rio ook al.
Echt een beginnersfoutquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:35 schreef Marcoss het volgende:
Dit was echt bizar, Schippers leek al zowat op topsnelheid toen Visser nog een heel deel moest lopen
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schippers mag overvaren ja of nee, moet ik dan een stok betalen ja of nee?
Precies. Bij de Zwitsers gaat die laatste wissel ook kut maar dat was nodig voor brons en heel nipt. Bij ons zat er een gat van hier tot Tokio tussen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze moesten wel enorme risico's nemen voor een medaille, dus logisch dat het dan mis kan gaan, maar dit was echt bizar
Het lijkt een beetje alsof ik zeg dat ik heel erg veel oefen om 6 meter te halen bij het verspringen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:36 schreef Redefine het volgende:
Elke keer horen we weer hoeveel er in Nederland geoefend wordt met het wisselen. En dan zo vaak gaat het fout. Hier drie keer gelopen (mannen en vrouwen). Twee keer DSQ en één keer bijna
Ik heb slaapgebrekquote:
Erg mooi. Samen met de eveneens onsympathieke Bertens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, gelukkig stopt Schippers dus daar hebben we ook geen last meer van
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Amerikaantjes kregen er anders een DSQ voor!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar is de wissel niet heel erg van belang.
Slechter dan de wissel ditquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ook weer even aandacht voor de outfit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:38 schreef PippenScottie het volgende:
Nu even aandacht voor het Kenyaanse volkslied. Past totaal niet bij het land, maar is wel mooi!
Bezuinigingen op GGZ is ook merkbaar in sportquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi. Samen met de eveneens onsympathieke Bertens.
Kipje gone.quote:
JAAAAA.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:40 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zal je zien dat Schippers nog positief test ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |