Wow, kenner.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat nog voor de wedstrijd te denken: "Waarom in vredesnaam Schippers?"
Manmanman
quote:
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inb4 Schippers alsnog te vroeg weg.
Close enoughquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:30 schreef FundsAreSafu het volgende:
Voorspelling: Schippers laat het stokje vallen
Visser deed helemaal niets fout.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:33 schreef D_A het volgende:
Dat je twee lopers met de meeste ervaring de boel hier slopen.
Late wissel op het eind, maar volgens mij op tijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik keek naar Jamaica, wat gebeurde er?
dafne weer 10 sec te vroeg wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik bedoel die lachende knaap van de week.quote:
Ja, waarom mag je niet gooien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind het wel heel flauw dat je per se dat stokje moet doorgeven. Jammer dat Nederland gediskwalificeerd wordt op zulke technicaliteiten.
De wissel van Sven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef -XOR- het volgende:
Welke wissel was eigenlijk slechter, Visser -> Schippers of Robben --> Bosvelt?
Ja eigenlijk slaat dat nergens op, heel vreemde regel die totaal geen toegevoegde waarde heeft. Welke idioot zou dat bedacht hebben?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind het wel heel flauw dat je per se dat stokje moet doorgeven. Jammer dat Nederland gediskwalificeerd wordt op zulke technicaliteiten.
Correct, maar de uitslag kan feitelijk nog uren wijzigen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:34 schreef heywoodu het volgende:
Dat die graphic in beeld komt is niet officieel he Leon
Logischquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:36 schreef AgnesGru het volgende:
De haat op Dafne is wel groter dan die op MartinaGod
Je kunt inderdaad gewoon beter niet gaan oefenen dan heb je een beter excuusquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:36 schreef Redefine het volgende:
Elke keer horen we weer hoeveel er in Nederland geoefend wordt met het wisselen. En dan zo vaak gaat het fout. Hier drie keer gelopen (mannen en vrouwen). Twee keer DSQ en één keer bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |