abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200758900

Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Gerard Joling óf Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een canvas met kerstboomprint, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)

oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_200758907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:58 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat komt denk ik meer omdat je verder zelden op tv ziet. Als je ze vaker zou zien, dan krijg je eventueel nog een band. Plus dat je door Corona ook weinig extra van ze meekrijgt.

Verder is het ook gewoon zo dat je een medaille mooier gaat vinden als er een verhaal aan vastzit. De medailles van Van Vleuten en Dumoulin zijn mooi door alle wat er gebeurd is. Bij de roeiers war er niet zoiets.
Roeien is ook niet zo’n heel spectaculaire sport natuurlijk. Medailles in de atletiek of bij teamsporten maken meestal toch wat meer indruk.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 augustus 2021 @ 17:22:26 #3
39237 crew  H_T
2733
pi_200758940
TANZEN! *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200758976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:15 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Een beetje hetzelfde als het mannenhockeyteam, zo'n verzameling corpsballen. Hele saaie mensen eigenlijk.
Bij de vrouwen zitten vaker wat meer persoonlijkheden ja :D al zit er nu ook niet echt een Naomi van As/Ellen Hoog/Maartje Paumen bij.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 17:26:09 #5
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200758995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Roeien is ook niet zo’n heel spectaculaire sport natuurlijk. Medailles in de atletiek of bij teamsporten maken meestal toch wat meer indruk.
Klopt. Plus dat het eigenlijk altijd vroeg op het programma staat, zowel qua tijd (bij Spelen in onze tijdzone is het ook altijd wel in de ochtend of begin van de middag voordat andere sporten losbarsten).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport donderdag 5 augustus 2021 @ 17:45:07 #6
109131 crew  sportfreak
pi_200759231
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Klopt. Plus dat het eigenlijk altijd vroeg op het programma staat, zowel qua tijd (bij Spelen in onze tijdzone is het ook altijd wel in de ochtend of begin van de middag voordat andere sporten losbarsten).
Nu hadden ze ook de pech goud te winnen in het holst van de nacht en het ook nog eens dag was waarop het medailles regende. O.a met de verhalen van Van Vleuten en Dumoulin, dus ging daar de meeste aandacht naar uit.
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 19:03:35 #7
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200760404
Ik ben een podcastmusical aan het luisteren, en het is ZO LEUK :D _O_
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_200760628
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:22 schreef H_T het volgende:
TANZEN! *O*
Rasputin? :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 augustus 2021 @ 19:48:24 #9
39237 crew  H_T
2733
pi_200761047
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:21 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Rasputin? :P
Mag ook, maar zelf dacht ik meer aan het nummer uit de TT :)

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200761090
EIN ZWEI! EIN ZWEI DREI!
pi_200761120
My english nicht verstehen.. Let's speak dance! *O*
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:03:49 #12
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200761340
Messi gaat weg bij Barca :o
Feest in huize @Strani!
pi_200761360
:o dit gaat raar zijn, waar zou hij heengaan :o
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:07:14 #14
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200761438
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:04 schreef Em31 het volgende:
Een club met geld, lijkt mij, dus PSG en Man City zouden dan wel de grote favorieten zijn :Y
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:13:32 #15
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200761559
quote:
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:13:38 #16
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200761563
quote:
Ik denk naar huis, bloemkolen en tuinboontjes kweken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:14:32 #17
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200761593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:07 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Een club met geld, lijkt mij, dus PSG en Man City zouden dan wel de grote favorieten zijn :Y
Een van die twee lijkt inderdaad. Dat zijn de enige twee die hem kunnen en willen betalen. Waarbij het ook beide clubs zijn die de CL eens moeten winnen.
pi_200761621
Moet hij straks nog Engels leren ook _O- ik dacht die blijft voor altijd en dan naar Argentinië.
pi_200761641
quote:
Valencia. Hij wil even een jaar iets doen wat niets met voetbal te maken heeft. :D :D :D

(En dan is deze matige grap nog sneller dan ‘ludieke’ reacties op Twitter van TOP Oss en Telstar enzo dat hij welkom is). :')
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:18:13 #20
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200761671
Ik dacht eindelijk eens wat respect voor Messi te krijgen, omdat die voor minder dan de helft van zijn salaris had bijgetekend. Maar dit gedoe laat hem weer in mijn achting dalen...

Ik snap overigens heel goed dat dit soort topspelers heel veel verdienen. En dat je steeds veel vraagt. Maar waarom zou je 130 miljoen vragen als 30 miljoen al absurd veel is?

Op zich snap ik ook wel dat als je het kan vragen je het ook doet. Maar als de club waar je voor speelt al jaren in de schulden zit, dan is het toch van de zotte dat je zoveel geld blijft vragen?

Dat geldt overigens niet puur voor Messi, maar voor heel spelers. Ook bij NBA, MLB en NFL bij de Amerikaanse sporters en diverse andere voetballers.
pi_200761701
Vind het echt raar _O- Had ik bij Ronaldo ook, maar die was eerst nog wel bij Manchester, hier weet je gewoon niet beter.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:20:53 #22
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200761736
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:15 schreef Em31 het volgende:
Moet hij straks nog Engels leren ook _O- ik dacht die blijft voor altijd en dan naar Argentinië.
Dat wordt nog een groot probleem ja. En dan ook nog eens dat Engelse weer _O- Dat gaat toch niet werken joh. Altijd Argentinië en Spanje gewend en dan ga je naar Engeland. Naar de kou, naar een hele andere cultuur. En dan moet die het ook nog eens een heel seizoen zien te redden tegen dat fysieke Engelse spel. Uiteraard schud die ze nog makkelijker van zich af, maar hij gaat echt aangepakt worden. En die Engelse scheidsrechters geven hem niet alles mee zoals in La Liga.

Enige optie is PSG dus.
pi_200761816
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:20 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat wordt nog een groot probleem ja. En dan ook nog eens dat Engelse weer _O- Dat gaat toch niet werken joh. Altijd Argentinië en Spanje gewend en dan ga je naar Engeland. Naar de kou, naar een hele andere cultuur. En dan moet die het ook nog eens een heel seizoen zien te redden tegen dat fysieke Engelse spel. Uiteraard schud die ze nog makkelijker van zich af, maar hij gaat echt aangepakt worden. En die Engelse scheidsrechters geven hem niet alles mee zoals in La Liga.

Enige optie is PSG dus.
Ja daarom zie ik Engeland echt niet gebeuren. Parijs kan nog wel.

Uiteindelijk is het voor Barcelona misschien niet eens mega erg, liever daar stoppen natuurlijk, maar er hing steeds al een spanning omheen.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:25:50 #24
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200761886
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:22 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja daarom zie ik Engeland echt niet gebeuren. Parijs kan nog wel.

Uiteindelijk is het voor Barcelona misschien niet eens mega erg, liever daar stoppen natuurlijk, maar er hing steeds al een spanning omheen.
Eens. Dat zei ik vorig jaar ook. Toen hebben ze een megabod afgeslagen van City. 100 miljoen plus drie spelers, waaronder Eric Garcia die ze nu hebben gehaald. Was wel een gerucht, maar het zal wel iets in die richting hebben gezeten.

Dat hebben ze toen niet geaccepteerd, omdat de leiding van de club dan waarschijnlijk gelyncht zouden worden. Maar ze hadden dan niet zo diep in de financiële problemen gezeten. Plus dat ze dan echt aan de toekomst hadden kunnen bouwen. Nu was het toch een uitstel van executie om je team weer op te hangen aan Messi. Waarbij het wel zo is dat Messi er nog voor gezorgd heeft dat het afgelopen seizoen nog ergens op leek.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:26:46 #25
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200761906
Maar goed dat Memphis is gehaald, die gaat natuurlijk het gat opvullen wat nu achter wordt gelaten :7
pi_200761955
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Eens. Dat zei ik vorig jaar ook. Toen hebben ze een megabod afgeslagen van City. 100 miljoen plus drie spelers, waaronder Eric Garcia die ze nu hebben gehaald. Was wel een gerucht, maar het zal wel iets in die richting hebben gezeten.

Dat hebben ze toen niet geaccepteerd, omdat de leiding van de club dan waarschijnlijk gelyncht zouden worden. Maar ze hadden dan niet zo diep in de financiële problemen gezeten. Plus dat ze dan echt aan de toekomst hadden kunnen bouwen. Nu was het toch een uitstel van executie om je team weer op te hangen aan Messi. Waarbij het wel zo is dat Messi er nog voor gezorgd heeft dat het afgelopen seizoen nog ergens op leek.
Ja en nu gaan ze wel iets beter uit elkaar. Ook niet ideaal, maar wel met veel minder gedoe/ruzie (van wat waar was). Dat moet voor iedereen beter zijn, na zo’n lange periode en successen daar.
pi_200761975
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Maar goed dat Memphis is gehaald, die gaat natuurlijk het gat opvullen wat nu achter wordt gelaten :7
Hij deed het wel lekker in zijn eerste oefenwedstrijd :D

Nee maar dit lijkt me voor Memphis ook serieus beter.
pi_200761988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:18 schreef Redefine het volgende:
Ik dacht eindelijk eens wat respect voor Messi te krijgen, omdat die voor minder dan de helft van zijn salaris had bijgetekend. Maar dit gedoe laat hem weer in mijn achting dalen...

Ik snap overigens heel goed dat dit soort topspelers heel veel verdienen. En dat je steeds veel vraagt. Maar waarom zou je 130 miljoen vragen als 30 miljoen al absurd veel is?

Op zich snap ik ook wel dat als je het kan vragen je het ook doet. Maar als de club waar je voor speelt al jaren in de schulden zit, dan is het toch van de zotte dat je zoveel geld blijft vragen?

Dat geldt overigens niet puur voor Messi, maar voor heel spelers. Ook bij NBA, MLB en NFL bij de Amerikaanse sporters en diverse andere voetballers.
Er wordt ook al 20 jaar op hem ingepraat door zaakwaarnemers en ‘vrienden’ enzo, die er ook van willen meeprofiteren. Dan krijg je vanzelf het gevoel ondergewaardeerd te worden. Al kan ik natuurlijk ook niet in Messi’s hoofd kijken.

Ik denk overigens dat de meeste grote clubs een mislukking gaan worden, al kan PSG met zijn vertrouweling Neymar misschien iets worden.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:30:34 #29
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200761990
Ik heb zojuist 35 km gefietst en nu ben ik moe :')
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:31:27 #30
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200762020
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Er wordt ook al 20 jaar op hem ingepraat door zaakwaarnemers en ‘vrienden’ enzo, die er ook van willen meeprofiteren. Dan krijg je vanzelf het gevoel ondergewaardeerd te worden. Al kan ik natuurlijk ook niet in Messi’s hoofd kijken.

Ik denk overigens dat de meeste grote clubs een mislukking gaan worden, al kan PSG met zijn vertrouweling Neymar misschien iets worden.
Ja dat is wel vaak met dat soort sterren. Al is bij Messi het wel zo dat zijn vader het meeste regelt.
pi_200762021
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Van Messi naar Memphis. Het leven van een socio valt niet mee deze dagen :D
pi_200762041
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:30 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hij deed het wel lekker in zijn eerste oefenwedstrijd :D

Nee maar dit lijkt me voor Memphis ook serieus beter.
Memphis en Koeman :! w/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_200762060
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:30 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist 35 km gefietst en nu ben ik moe :')
Respect _O_
George Michael
pi_200762091
PSG is ook wel veilig, worden toch bijna altijd kampioen en makkelijk veel goals scoren.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:34:24 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200762106
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik denk dat ze eerder Aguero als opvolger zien :P
pi_200762117
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Beide in één team kon ik me al niet voorstellen _O-
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:36:45 #37
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200762170
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:33 schreef Em31 het volgende:
PSG is ook wel veilig, worden toch bijna altijd kampioen en makkelijk veel goals scoren.
Met Messi erbij worden zullen ze het magere afgelopen seizoen wel rechtzetten ja. En ook met een nog betere keeper erbij. Navas erbij was al niet slecht. Maar Donnaruma is nog beter.

Als Messi komt, hebben ze er dan wel weer een transfervrije speler bij. Ze hebben allemaal toppers gehaald, maar geen cent uitgegeven aan transferkosten :D
pi_200762276
Wat een legendarisch slechte keuze toch van Koeman, om naar Barca te gaan. Je zag hem vorig jaar ook steeds zo ontzettend gefrustreerd en zenuwachtig langs de lijn staan.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:43:48 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200762333
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:40 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een legendarisch slechte keuze toch van Koeman, om naar Barca te gaan. Je zag hem vorig jaar ook steeds zo ontzettend gefrustreerd en zenuwachtig langs de lijn staan.
Mja, Hij woont al jaren in Barcelona en het is altijd zijn droomclub gebleven. Dan was er al eerder een moment geweest dat hij naar Barca kon, maar toen heeft die nog nee gezegd. Als ze dan na een halfjaar weer komen, dan voelt dat toch als een niet te missen kans.

Waarbij hij toen ook nog niet wist dat de directeur die hem aannam zo onder vuur zou komen liggen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 augustus 2021 @ 21:02:28 #40
39237 crew  H_T
2733
pi_200762736
Ik kende deze sketch uit een radioshow, maar echt hulde voor de animatie _O_

Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 21:04:43 #41
375570 crew  Cyan9
pi_200762767
Er is beeldmateriaal, ik herhaal, er is beeldmateriaal.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_200762796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:43 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mja, Hij woont al jaren in Barcelona en het is altijd zijn droomclub gebleven. Dan was er al eerder een moment geweest dat hij naar Barca kon, maar toen heeft die nog nee gezegd. Als ze dan na een halfjaar weer komen, dan voelt dat toch als een niet te missen kans.

Waarbij hij toen ook nog niet wist dat de directeur die hem aannam zo onder vuur zou komen liggen.
Het was wel een beetje nu of nooit
pi_200762804
quote:
6s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:04 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is FOK, niet OnlyFans Cyan
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 21:07:27 #44
375570 crew  Cyan9
pi_200762818
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:06 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dit is FOK, niet OnlyFans Cyan
Alsof dat succesvol zou zijn.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:15:39 #45
345170 Roger_Epiales
pi_200763002
1725

Het jaar dat de 15-jarige koning Louis XV van Frankrijk trouwde met de 22-jarige Maria Carolina Sophia Felicitas Leszczyńska, dochter van de voormalig Poolse koning Stanisław Bogusław Leszczyński.

Ook het jaar dat in Schiedam het Zakkendragersgildehuis gebouwd werd:

En natuurlijk was een gildehuis voor het nobele ambt van zakkendragers
niet compleet zonder een heuse smakbak. :7
Feel free to insult me.
pi_200763035
quote:
81s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:07 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Alsof dat succesvol zou zijn.
Met deze instelling zul je dat nooit weten :o
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:18:43 #47
345170 Roger_Epiales
pi_200763048
Zo, nu een stukje wandelen.
Feel free to insult me.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:26:07 #48
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200763179
quote:
Gevonden :D
Heel erg leuk!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:27:25 #49
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200763204
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:32 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Respect _O_
Het was wel op mijn e-bike maar voor iemand die tot 2 maanden geleden 0 km per jaar fietste, vind ik het zelf ook wel een prestatie 8-)
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:31:12 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200763250
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:26 schreef Arizona het volgende:

[..]

Gevonden :D
Heel erg leuk!
Ik niet. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 21:34:46 #51
375570 crew  Cyan9
pi_200763299
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:17 schreef Em31 het volgende:

[..]

Met deze instelling zul je dat nooit weten :o
Denken dat ik het antwoord niet weet.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:40:47 #52
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200763385
Onlyfans :')

Mensen die betalen voor Onlyfans :')
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 augustus 2021 @ 21:41:05 #53
39237 crew  H_T
2733
pi_200763393
For the first time in forever weer eens Frozen aan het kijken :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200763445
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onlyfans :')

Mensen die betalen voor Onlyfans :')
Dus je bent niet van plan er binnenkort zelf 1 te maken?
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:44:29 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200763459
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:43 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Dus je bent niet van plan er binnenkort zelf 1 te maken?
Nee, dat stond niet in de planning.
Fuck the EBU.
pi_200763530
quote:
81s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:34 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Denken dat ik het antwoord niet weet.
Dit is een beetje een verkeerd voorbeeld zo met OnlyFans maar wil je verder jezelf niet zo downplayen :(
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 21:56:49 #57
375570 crew  Cyan9
pi_200763677
quote:
17s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:48 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dit is een beetje een verkeerd voorbeeld zo met OnlyFans maar wil je verder jezelf niet zo downplayen :(
Ik vind zeggen dat ik niet geschikt ben voor een OnlyFans niet echt downplayen hoor. :P
pi_200764025
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:56 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind zeggen dat ik niet geschikt ben voor een OnlyFans niet echt downplayen hoor. :P
Maar wie weet zitten er duizenden op je te wachten daar _O_ ga daar maar van uit!
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 22:20:05 #59
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200764159
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:41 schreef H_T het volgende:
Laat het los, laat het gaan :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 22:21:04 #60
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200764178
Ik vind je nieuwe haar mooi @Cyan9! Veel donkerder dan eerst volgens mij?
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:25:39 #61
345170 Roger_Epiales
pi_200764260
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:41 schreef H_T het volgende:
Dat is ook toevallig. Ik ben juist niet voor het eerst Frozen niet aan het kijken.
Feel free to insult me.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:28:21 #62
345170 Roger_Epiales
pi_200764308
quote:
Het kan aan mij liggen, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is dit niet veel veranderd sinds gisteren. :@
Feel free to insult me.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:32:42 #63
345170 Roger_Epiales
pi_200764386
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:02 schreef H_T het volgende:
Ik kende deze sketch uit een radioshow, maar echt hulde voor de animatie _O_

Leuk gemaakt idd, materiaal is natuurlijk ook leuk om mee te werken lijkt me. :D
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 augustus 2021 @ 22:36:54 #64
39237 crew  H_T
2733
pi_200764449
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat is ook toevallig. Ik ben juist niet voor het eerst Frozen niet aan het kijken.
Voor de hoeveelste keer dan wel?
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 augustus 2021 @ 22:37:47 #65
39237 crew  H_T
2733
pi_200764471
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:20 schreef Meke het volgende:

[..]

Laat het los, laat het gaan :')
Daarom kijk ik ook in het Engels ;) Maar ook in die taal hoeft Love is an open door voor mij niet zo nodig
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:47:16 #66
345170 Roger_Epiales
pi_200764657
quote:
12s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:36 schreef H_T het volgende:

[..]

Voor de hoeveelste keer dan wel?
Ehm, die film kwam uit op 10 november 2013 (volgens imdb) en het is nu 5 augustus 2021, dus dan is dit al de 2826e dag dat ik hem niet gekeken heb. (voor de release date tel ik niet mee, want het is logisch dat ik hem toen ook niet keek :+ )
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 augustus 2021 @ 22:59:43 #67
39237 crew  H_T
2733
pi_200764850
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ehm, die film kwam uit op 10 november 2013 (volgens imdb) en het is nu 5 augustus 2021, dus dan is dit al de 2826e dag dat ik hem niet gekeken heb. (voor de release date tel ik niet mee, want het is logisch dat ik hem toen ook niet keek :+ )
Ik waardeer dit soort research
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200765290
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:43 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij er al erg veel lol aan heeft beleefd. Maar goed, hij kan straks wel zeggen dat hij trainer van Barca is geweest.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:33:55 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200765357
Waarom kom ik niet in slaap. :{
Fuck the EBU.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:38:31 #70
345170 Roger_Epiales
pi_200765406
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kom ik niet in slaap. :{
Omdat je dit anders niet had kunnen typen.
Feel free to insult me.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:46:10 #71
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200765477
quote:
14s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Omdat je dit anders niet had kunnen typen.
Eigenlijk is dit het gevolg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 05-08-2021 23:57:28 ]
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 00:10:29 #72
345170 Roger_Epiales
pi_200765703
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit het gevolg.
Dat hangt van je kijk op het universum af.
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 augustus 2021 @ 00:47:22 #73
39237 crew  H_T
2733
pi_200765936
Fijn, de 50 km snelwandelen is live op Eurosport!
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 01:07:10 #74
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200766016
Nacht :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_200766081
Goede nacht allemaal :)
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 01:38:47 #76
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200766099
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 00:47 schreef H_T het volgende:
Fijn, de 50 km snelwandelen is live op Eurosport!
Hier blijf ik voor wakker!
(Eigenlijk lukt het niet om te slapen, maar details, details)
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 01:44:15 #77
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200766111
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 01:38 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Zijn ze er al?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 01:29 schreef BillDauterive het volgende:
Goede nacht allemaal :)
Joe :W
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 01:52:14 #78
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200766131
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 01:44 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Zijn ze er al?
[..]

Joe :W
Nog 6 kilometer!
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 04:35:51 #79
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200766458
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:37 schreef H_T het volgende:

[..]

Daarom kijk ik ook in het Engels ;) Maar ook in die taal hoeft Love is an open door voor mij niet zo nodig
We finish each other sandwiches
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 06:59:30 #80
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200766782
Goedemorgen :O
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 07:43:34 #81
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200767228
Ook goedemorgen!
Om @Roger_Epiales even rust te gunnen, zorg ik vandaag voor de koffie en thee!
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 07:53:39 #82
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200767319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 07:43 schreef Arizona het volgende:
Ook goedemorgen!
Om @:roger_epiales even rust te gunnen, zorg ik vandaag voor de koffie en thee!
Extra sterk graag :O :O :O
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 07:54:45 #83
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200767333
Verloren door de jury, je verwacht het niet.

jurysporten :')
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 07:58:58 #84
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200767366
Zo, onze bruiloftsplaylist gemaakt. En er zitten heus wel een paar songfestivalnummers in. :P
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:12:58 #85
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200767490
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 07:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, onze bruiloftsplaylist gemaakt. En er zitten heus wel een paar songfestivalnummers in. :P
Brengt altijd de sfeer in de tent Hadrid Mun Sigra
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:16:37 #86
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200767532
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 08:12 schreef Momo het volgende:

[..]

Brengt altijd de sfeer in de tent Hadrid Mun Sigra
Owja, goeie. *O*

:P we houden wel van wat hardere muziek, maar na een paar Rammstein kan ik dit tante Sjaan niet aandoen ben ik bang.
pi_200767592
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 08:16 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Owja, goeie. *O*

:P we houden wel van wat hardere muziek, maar na een paar Rammstein kan ik dit tante Sjaan niet aandoen ben ik bang.
Tante Sjaan overleeft Hatari wel :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:56:09 #88
345170 Roger_Epiales
pi_200768030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 07:43 schreef Arizona het volgende:
Ook goedemorgen!
Om @:roger_epiales even rust te gunnen, zorg ik vandaag voor de koffie en thee!
Wat een leuke verrassing, dank je wel. *)

* Kopje koffie pakt.
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:56:23 #89
345170 Roger_Epiales
pi_200768032
Goedemorgen
Feel free to insult me.
pi_200768050
Goedemorgen *O*
Waar is de sterke koffie? :O
George Michael
pi_200768070
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 08:16 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Owja, goeie. *O*

Je hebt het vast al gezegd, maar wanneer is de grote dag?
George Michael
pi_200768096
Vandaag ontvang ik een pakketje *O*

Vandaag met Silke naar dierenarts voor haar jaarlijkse inenting. Hopelijk wil ze in haar reismand vanmiddag.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:11:51 #93
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200768293
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 01:38 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Dit is zorgelijk :o
pi_200768301
ONZE fietsers staan klaar. ^O^

De NOS jinxte al heerlijk, dus wat kan er nog fout.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:28:24 #95
345170 Roger_Epiales
pi_200768594
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:12 schreef Fred_B het volgende:

En de eerste Nederlander die ik zie stuurt die rode lijn over en zet meteen iedereen in de zenuwen.
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:29:02 #96
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200768602
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 08:58 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Je hebt het vast al gezegd, maar wanneer is de grote dag?
Morgen *O*
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:29:32 #97
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200768614
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:29 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Morgen *O*
*O*
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:32:27 #98
345170 Roger_Epiales
pi_200768673
quote:

[..]

Morgen *O*
Dat is al best snel. *O*
Feel free to insult me.
pi_200768685
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En de eerste Nederlander die ik zie stuurt die rode lijn over en zet meteen iedereen in de zenuwen.
Ja, dit kan niet meer fout, dit
pi_200768721
Vreselijk dat snelwandelen :')
pi_200768728
quote:

[..]

Morgen *O*
Spannend *O* alvast een mooie dag gewenst O+
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:38:12 #102
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200768793
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:35 schreef Em31 het volgende:

[..]

Spannend *O* alvast een mooie dag gewenst O+
Tnx. :s)
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:41:07 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200768850
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:34 schreef Em31 het volgende:
Vreselijk dat snelwandelen :')
Dat moet je dan ook niet kijken :P
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:41:27 #104
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200768860
quote:

[..]

Morgen *O*
Veel plezier morgen *O*
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:41:53 #105
345170 Roger_Epiales
pi_200768866
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, dit kan niet meer fout, dit
Feel free to insult me.
pi_200768934
quote:

[..]

Morgen *O*
Oh wauw *O*
Geniet ervan! (Dat heb ik toen niet echt gedaan)
George Michael
pi_200768956
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:12 schreef Fred_B het volgende:

Dit. Laten ze gewoon stoppen met steeds over die medailles praten :{w
George Michael
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:50:41 #108
375570 crew  Cyan9
pi_200769011
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:13 schreef Em31 het volgende:

[..]

Maar wie weet zitten er duizenden op je te wachten daar _O_ ga daar maar van uit!
Je maakt tenminste wel leuke grappen. :+
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:52:57 #109
375570 crew  Cyan9
pi_200769046
quote:
17s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:21 schreef Meke het volgende:
Ik vind je nieuwe haar mooi @:Cyan9! Veel donkerder dan eerst volgens mij?
Dat valt eigenlijk wel mee. Ze hebben de aanzet gekleurd, de punten waren nog blond zat van het blonderen in maart (!). De foto is ietwat gefilterd, door het licht leek ik nog veel bleker dan normaal. ;( :@
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:53:52 #110
375570 crew  Cyan9
pi_200769064
quote:
11s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is dit niet veel veranderd sinds gisteren. :@
Andere platformen Rozjeeer!
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:55:13 #111
345170 Roger_Epiales
pi_200769089
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:53 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Andere platformen Rozjeeer!
Oh. -O-
Feel free to insult me.
pi_200769094
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat moet je dan ook niet kijken :P
Een samenvatting van een minuut is me al te veel :P
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:57:12 #113
375570 crew  Cyan9
pi_200769145
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh. -O-
Als je nou even gaat googelen op w.cyan91 kan het bijna niet meer mis.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:57:54 #114
375570 crew  Cyan9
pi_200769160
Geniet van morgen @egeltje1985 !! Het wordt vast een prachtige dag. O+
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:59:36 #115
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200769191
quote:

[..]

Morgen *O*
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:59:57 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200769218
w/ goud en zilver w/
Fuck the EBU.
pi_200769231
Goud *O*
Zilver *O*
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:00:28 #118
345170 Roger_Epiales
pi_200769248
cheerlie-oranje2.gifcheerlie-oranje2.gif
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:00:32 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200769255
Nederlandse finale *O*
pi_200769273
De TT is alweer achterhaald, want WE hebben zeker 8 keer goud.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:01:08 #121
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200769279
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:55 schreef Em31 het volgende:

[..]

Een samenvatting van een minuut is me al te veel :P
Zelfs dat kijk ik niet.
pi_200769306
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zelfs dat kijk ik niet.
Ik zal de volgende keer snel zappen
pi_200769309
GOUD EN ZILVER *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:04:51 #124
39237 crew  H_T
2733
pi_200769342
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 07:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Oh oh, oh oh oh ding dong

Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200769357
Dat lachje van Elis Ligtlee af en toe :D werkt nu ook beter zonder Tom _O-
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:07:29 #126
345170 Roger_Epiales
pi_200769401
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:57 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Als je nou even gaat googelen op w.cyan91 kan het bijna niet meer mis.
Oh hé, dat werkt gewoon, zelfs als je zelf niet op dat platform zit. :o

Combinatie van donker en licht werkt ook goed. ^O^
Prima kapsel (nee, geen taart @BillDauterive :+ ), niks meer aan doen (voorlopig iig, tot het weer nodig is) :7

SPOILER
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:08:54 #127
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200769437
WIJ zijn de beste baanwielrenners!! *O* w/ w/
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:11:16 #128
345170 Roger_Epiales
pi_200769462
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:08 schreef Arizona het volgende:
WIJ zijn de beste baanwielrenners!! *O* w/ w/
Altijd al geweten, ik voel het elke keer dat ik op een fiets zit. :Y

Dan zit ik enorm te puffen en denk "er moeten landgenoten zijn die dit véél beter kunnen" en dat blijkt te kloppen. :7
Feel free to insult me.
pi_200769557
Dit wordt weer chaos, zin in.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:33:24 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200769925
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Em31 het volgende:
Dit wordt weer chaos, zin in.
Nou :(
Fuck the EBU.
pi_200769974
Kirsten Wild is volgens mij door corona niet meer top. Dit was ook weer een rare move.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:35:30 #132
345170 Roger_Epiales
pi_200769981
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nou :(
Een Australische. Ik ga vanmiddag meteen mijn tante bellen om te vragen hoe dit zit.
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:36:04 #133
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200769996
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:35 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Een Australische. Ik ga vanmiddag meteen mijn tante bellen om te vragen hoe dit zit.
Nederland waarschuwing gekregen ervoor.
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:36:59 #134
345170 Roger_Epiales
pi_200770017
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nederland waarschuwing gekregen ervoor.
Japan en Australië zijn nogal close, dus ik verwacht geen onpartijdige beslissingen daar. :{w
Feel free to insult me.
pi_200770019
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:35 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Was duidelijk de fout van Kirsten Wild.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:38:12 #136
345170 Roger_Epiales
pi_200770049
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:37 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Was duidelijk de fout van Kirsten Wild.
En de opmerking dat ik mijn tante ging bellen hierover deed je denken dat ik serieus was hier? :+
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:41:35 #137
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200770150
Ik snap dit niet en ik vind het saai ;(
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:42:18 #138
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200770165
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:41 schreef Arizona het volgende:
Engeland wint dit onderdeel. Nederland faalt.
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:45:53 #139
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200770256
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Engeland wint dit onderdeel. Nederland faalt.
ZIJ kunnen echt niet baanwielrennen }:|
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:47:49 #140
345170 Roger_Epiales
pi_200770298
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:45 schreef Arizona het volgende:

[..]

ZIJ kunnen echt niet baanwielrennen }:|
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:11 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Altijd al geweten, ik voel het elke keer dat ik op een fiets zit. :Y

Dan zit ik enorm te puffen en denk "er moeten landgenoten zijn die dit véél beter kunnen toch ben ik beter dan sommige landgenoten" en dat blijkt te kloppen. :7
O-)
Feel free to insult me.
pi_200770391
quote:
Gewoon om de zoveel rondes een sprint voor de punten, en aan de finish extra punten. Judo is ingewikkelder :)
pi_200770512
quote:
Het was een chaos in de studio op de wielerbaan inderdaad.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:56:06 #143
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200770515
Dit was toch wel beetje teleurstellend :{
pi_200770541
Jammerrrr op naar goud en zilver w/
pi_200770549
Ook wel wat spanning voor hockey zo :o
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:58:03 #146
345170 Roger_Epiales
pi_200770564
Dan zeg je al plak en dan ga je het ook nog beklemtonen.
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:58:57 #147
345170 Roger_Epiales
pi_200770575
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:57 schreef Em31 het volgende:
Ook wel wat spanning voor hockey zo :o
Hier ook.
Zit zelfs al te zenuwen voor de 1500 van Sifan :@
Feel free to insult me.
pi_200770604
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hier ook.
Zit zelfs al te zenuwen voor de 1500 van Sifan :@
Ja dit is een spannende dag :o

Gelukkig kan dit goud niet meer misgaan :P
pi_200770620
Ik denk dat Lavreysen gaat winnen. Die is wat slimmer en minder snel gek te maken.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:02:25 #150
345170 Roger_Epiales
pi_200770641
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:00 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dit is een spannende dag :o

Gelukkig kan dit goud niet meer misgaan :P
En dan rijden ze straks elkaar na de eerste ronde het ziekenhuis in en kunnen ze de race niet afmaken, wat dan?
Nee, het metaal is pas zeker als ze over de streep zijn imo. :P
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:03:55 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200770667
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En dan rijden ze straks elkaar na de eerste ronde het ziekenhuis in en kunnen ze de race niet afmaken, wat dan?
Dan beide goud.
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:03:55 #152
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200770668
Is dit de OS SC? :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_200770676
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

2x goud!
pi_200770682
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:03 schreef Koen66 het volgende:
Ja
pi_200770702
w/ w/ w/
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:05:09 #156
345170 Roger_Epiales
pi_200770703
quote:
Dit is de enige SC.
Die ertoe doet iig. :7
Feel free to insult me.
pi_200770707
Doe maar 1-1 :7
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:05:21 #158
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200770708
quote:
Koenie! Hoe is het in Frankrijk?
pi_200770717
:o
pi_200770721
JAAAAAAAAAA! 1-0 voor Nederland *O*
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:06:02 #161
345170 Roger_Epiales
pi_200770725
Allebei erg sterk zeg. _O_
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:06:09 #162
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200770727
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:05 schreef Arizona het volgende:

[..]

Koenie! Hoe is het in Frankrijk?
Heerlijk O+. Laatste dagje Normandië vandaag
Same shit, different day
SC hopper present
pi_200770730
Vond Hoogland af en toe wel beter lijken, maar goed dat ligt ook maar net aan je tegenstander
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:06:52 #164
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200770749
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dit is de enige SC.
Die ertoe doet iig. :7
Gewoon de universele 42 SC *G*
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:07:23 #165
345170 Roger_Epiales
pi_200770765
Mooie helm trouwens, die oranje leeuw op dat glanzende zwart.
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:11:28 #166
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200770835
Ik ben wel blij met het thuiswerken nu.
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:12:02 #167
39237 crew  H_T
2733
pi_200770850
Toch een lekkere track dat I wanna be your slave :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:13:12 #168
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200770868
twitter

Deze man :D
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:15:34 #169
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200770909
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel blij met het thuiswerken nu.
Ik ook 8-)
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:17:59 #170
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200770954
Same shit, different day
SC hopper present
pi_200771014
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Deze man :D
Wel jammer dat hij niet écht een steward is :)

We about to muhmuhmuhmuhmuhmummify yo ass.
pi_200771033
Leuk kapsel Cyan!

(jammer dat er geen taart is)
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:41:24 #173
345170 Roger_Epiales
pi_200771325
Wauw _O_
Feel free to insult me.
pi_200771368
Lekker Lavreysen :)
pi_200771375
Hoogland choket. Typisch Nederlands :')
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:42:00 #176
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200771381
Derde heat GENOT _O_
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:43:54 #177
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200771453
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Derde heat GENOT _O_
Wat maken WIJ het spannend *O*
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:51:01 #178
345170 Roger_Epiales
pi_200771602
Nu zijn die medailles altijd leuk, maar dat kleine bosje bloemen is de echte prijs natuurlijk.
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:57:36 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200771765
Goud en zilver zijn binnen w/
Fuck the EBU.
pi_200771767
Lavreysen pakt hem!
pi_200771776
Deze was niet zo spannend, maar wel een mooie uitslag!
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:57:57 #182
345170 Roger_Epiales
pi_200771795
Goud! cheerlie-oranje2.gif

Zilver! cheerlie-oranje2.gif
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:58:15 #183
345170 Roger_Epiales
pi_200771808
Mooi hoor, wel echt de sterkste hier. _O_
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:58:58 #184
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200771832
GOUD *O*
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:01:52 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200771922
Nu op naar goud voor de dames. w/
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:13:14 #186
345170 Roger_Epiales
pi_200772198
Die types die bij elke sport het bijbehorende topic inkomen om tegen Nederland te juichen zou je ook liefst even een tijdje van het forum vegen. :')
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:14:44 #187
345170 Roger_Epiales
pi_200772235
Feel free to insult me.
pi_200772242
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die types die bij elke sport het bijbehorende topic inkomen om tegen Nederland te juichen zou je ook liefst even een tijdje van het forum vegen. :')
Zo'n subforum is over het algemeen één van de leukere dingen aan FOK, maar jemig af en toe |:(
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:16:25 #189
345170 Roger_Epiales
pi_200772281
Ik vind het krijgen van een groene kaart nog steeds klinken als een compliment. :@
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:21:01 #190
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200772379
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind het krijgen van een groene kaart nog steeds klinken als een compliment. :@
Goede overtreding. Doe maar even twee minuten rustig aan.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:21:57 #191
345170 Roger_Epiales
pi_200772399
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Goede overtreding. Doe maar even twee minuten rustig aan.
Ja, misschien moet ik er maar zo over gaan denken. :D
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:23:46 #192
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200772445
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja. Met een van de meest waardeloze users daar altijd bij. De user die nooit langer dan één zin post.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:24:45 #193
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200772463
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:14 schreef Em31 het volgende:

[..]

Zo'n subforum is over het algemeen één van de leukere dingen aan FOK, maar jemig af en toe |:(
Ja. Het is voor 90% echt heel leuk met hele toffe users. Maar helaas toch weer wat irritante types erbij.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:26:54 #194
345170 Roger_Epiales
pi_200772509
1-0
Feel free to insult me.
pi_200772514
Goaaaalll
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:27:24 #196
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200772531
*O* gooaaalll
Fuck the EBU.
pi_200772536
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Het is voor 90% echt heel leuk met hele toffe users. Maar helaas toch weer wat irritante types erbij.
Vooral dat 'dit wordt niets/is klaar' na een minuut :')
pi_200772601
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:23 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Met een van de meest waardeloze users daar altijd bij. De user die nooit langer dan één zin post.
Dit is pas een hockey

:T
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:29:33 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200772628
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dit is pas een hockey

[ afbeelding ]

Bestaan die dingen nog? :o
Fuck the EBU.
pi_200772635
quote:
Haha, leuk bedacht! Wist je dat de groene kaart de vorm van een driehoek heeft? :)
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:29:54 #201
345170 Roger_Epiales
pi_200772641
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:23 schreef Redefine het volgende:

[..]

Komt ook elk ESF even hier vragen of Nederland nou echt niks beters, om dan nog even 'rechterrijtje genot' oid te roepen en weer weg te gaan. :')

Als we het over dezelfde hebben iig, maar daar ga ik wel van uit. :+
Feel free to insult me.
pi_200772668
Eén ding, als er maar geen shoot-outs komen. :+ ;(
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:30:45 #203
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200772673
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dit is pas een hockey

[ afbeelding ]

Groene kaart voor deze grap.
pi_200772683
Jaaaaaaaaaa
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:30:59 #205
345170 Roger_Epiales
pi_200772694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:29 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Haha, leuk bedacht! Wist je dat de groene kaart de vorm van een driehoek heeft? :)
Ja, maar om dat te maken moet ik meer doen dan ik ervoor over had. :P
Feel free to insult me.
pi_200772707
jaaaa lekkerrrrrrrrrrrr
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:31:15 #207
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200772718
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Komt ook elk ESF even hier vragen of Nederland nou echt niks beters, om dan nog even 'rechterrijtje genot' oid te roepen en weer weg te gaan. :')

Als we het over dezelfde hebben iig, maar daar ga ik wel van uit. :+
Denk het wel.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:31:18 #208
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200772723
*O* w/
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:31:20 #209
345170 Roger_Epiales
pi_200772726
2-0
Feel free to insult me.
pi_200772728
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Groene kaart voor deze grap.
Hoho, ik open er niet eens een nieuw topic voor :P
pi_200772736
Wordt dit zo'n dag *O* w/ *O* w/
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:36:05 #212
345170 Roger_Epiales
pi_200772888
cheerlie-oranje2.gif 3-0
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:36:27 #213
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200772907
beslist 3-0 w/
Fuck the EBU.
pi_200772928
De Argentijnen krijgen een ongenadig pak slaag.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:37:36 #215
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200772946
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hoho, ik open er niet eens een nieuw topic voor :P
Die heb ik even gemist :+
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:38:21 #216
345170 Roger_Epiales
pi_200772968
-O- :(
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:39:46 #217
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200773018
Gewoon een onnodige strafcorner en dan weer door de benen :{w
Kleine domper aan het eind van een heel goed kwart!
pi_200773030
“Goed voor de wedstrijd”
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:41:46 #219
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200773068
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:40 schreef Fred_B het volgende:
“Goed voor de wedstrijd”
Wat een kútjinx in de studio weer :')
pi_200773116
Bij de OS hebben ze wel een mooie versie van het Wilhelmus
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:45:09 #221
345170 Roger_Epiales
pi_200773120
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:41 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wat een kútjinx in de studio weer :')
Ik anti-jinx het even door alvast een oranje versie hiervan te uploaden, voor het geval dat.

Feel free to insult me.
pi_200773192
Tijd voor een tosti
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:49:49 #223
39237 crew  H_T
2733
pi_200773203
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:49 schreef Em31 het volgende:
Tijd voor een tosti
Dat klinkt als een uitstekend idee!
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:51:35 #224
345170 Roger_Epiales
pi_200773248
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:49 schreef Em31 het volgende:
Tijd voor een tosti
Goed dat je het zegt, straks ook maar eens een keer wat gaan eten.
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:18:16 #225
345170 Roger_Epiales
pi_200773836
Eerste VAR momentje pas.
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:20:21 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200773883
Geen idee wat er was eigenlijk.
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:21:35 #227
345170 Roger_Epiales
pi_200773907
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wat er was eigenlijk.
Ik ook niet, eerlijk gezegd.
Feel free to insult me.
pi_200773944
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:23:24 #229
345170 Roger_Epiales
pi_200773961

cheerlie-wit.gif cheerlie-wit.gif cheerlie-wit.gif
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:23:55 #230
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200773989
w/ w/ w/ w/ w/ w/
Fuck the EBU.
pi_200774053
Wij juichen weer *O*
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:27:16 #232
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200774096
HAL-LO MEDAILLESPIEGEL
pi_200774141
Toch knap van ONS _O_
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:32:33 #234
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200774243
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:28 schreef Em31 het volgende:
Toch knap van ONS _O_
[ afbeelding ]
Duitslands voorbij zou ook nog mooi zijn.
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:33:44 #235
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200774262
WIJ zijn de beste hockeysters!
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:34:59 #236
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200774286
Vliegen hier net twee gevechtshelikopters over. :o
Fuck the EBU.
pi_200774377
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Duitslands voorbij zou ook nog mooi zijn.
Misschien straks door Sifan, maar weet niet wat er nog voor de Duitsers aankomt.
pi_200774552
Nu nog atletiek _O_ geweldige dag vandaag
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:48:38 #239
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200774597
Duidelijke blokkade van USA bij Nederland.
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:50:00 #240
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200774625
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vliegen hier net twee gevechtshelikopters over. :o
Niet gedacht dat die Argentijnen zo boos waren :o
Hebben ze ook iemand uit de heli in zee gegooid? :o
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:51:08 #241
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200774644
quote:
89s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:50 schreef Arizona het volgende:

[..]

Johnson terug boven Engeland gedropt.
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:51:10 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200774645
quote:

[..]

Dat heb ik niet kunnen zien.
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:51:20 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200774648
quote:

[..]

Ik wilde een like geven voor de eerste zin, las daarna de tweede zin pas goed :o
pi_200774649
quote:

[..]

Jezus Arizona _O-
pi_200774656
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:51 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik wilde een like geven voor de eerste zin, las daarna de tweede zin pas goed :o
Ik likete al :D kon niet meer terug vond ik _O-
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:52:52 #246
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200774676
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:51 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik likete al :D kon niet meer terug vond ik _O-
Ik heb m wel ingetrokken. Na bekijken door de VAR moest die like wel afgekeurd worden.
pi_200774701
Die ene jongen lijkt op die gast van Volt
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:58:45 #248
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200774821
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:53 schreef Em31 het volgende:
Die ene jongen lijkt op die gast van Volt
Die linker?

* Arizona laat zichzelf nu uit hoor :')
pi_200774829
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:58 schreef Arizona het volgende:

[..]

Die linker?

[me=Arizona]laat zichzelf nu uit hoor :') [/me]
:') _O-
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:13:11 #250
345170 Roger_Epiales
pi_200775129
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:52 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik heb m wel ingetrokken. Na bekijken door de VAR moest die like wel afgekeurd worden.
Doe ik er gewoon een extra
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:13:37 #251
345170 Roger_Epiales
pi_200775142
quote:

[..]

+1 14.gif
Feel free to insult me.
  Redactie Sport vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:15:20 #252
109131 crew  sportfreak
pi_200775191
quote:

[..]

Ik zou een bepaalde vakantievilla in Griekenland maar even goed in de gaten houden. :X
pi_200775309
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:15 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Ik zou een bepaalde vakantievilla in Griekenland maar even goed in de gaten houden. :X
@Arizona heeft naast een landgoed ook nog een Griekse villa :o
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:31:40 #254
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200775522
Lekker vals meezingen.
Fuck the EBU.
pi_200775989
Wat een opkomst van Hassan :') alsof ze net uit bed komt.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:51:07 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200776036
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef BillDauterive het volgende:
Die hoeft straks pas scherp te zijn.
pi_200776056
Deze keer wat minder lang in spanning of het gaat lukken
pi_200776074
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zou ook zo chagrijnig kijken als ik wist dat ik zo lang moest rennen.
pi_200776227
Spannend :X
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:55:37 #260
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200776257
Hassan brons.
Fuck the EBU.
pi_200776276
Hassan jammer -O-
George Michael
pi_200776280
Jammer
pi_200776286
Brons is niet verkeerd, maar ik had toch op iets meer gehoopt.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:56:50 #264
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200776325
1x brons door een man, de andere bronzen medailles allemaal door dames bij Nederland.
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:56:55 #265
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200776333
Hmmm, laatste ronde was de tank leeg, dat is met het oog op de 10km niet zo lekker :{
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:58:06 #266
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200776384
Jammer maar toch wel brons w/
Het blijft heel knap w/
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:01:10 #267
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200776484
Op zich is alles na die gewonnen 5 kilometer natuurlijk wel een bonus, dus wat dat betreft maakt het allemaal ook weer niet zo heel veel uit ^O^
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:05:33 #268
345170 Roger_Epiales
pi_200776617
Realistisch gezien gewoon heel knap om hier brons te pakken. w/
Zeker op een afstand die ze eigenlijk niet eens zeker ging doen. w/
Feel free to insult me.
pi_200776631
Sowieso mega knap ja. En goud heeft ze gelukkig al. _O_
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:07:21 #270
345170 Roger_Epiales
pi_200776658
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:51 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zou ook zo chagrijnig kijken als ik wist dat ik zo lang moest rennen.
Dit ja. :D

Bij de 10km van morgen zou ik daar zo gaan staan ^p^ en dan naar huis gaan, met de auto. :7
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:11:29 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200776758
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dit ja. :D

Bij de 10km van morgen zou ik daar zo gaan staan ^p^ en dan naar huis gaan, met de auto. :7
10 km is toch prima fietsafstand.
Fuck the EBU.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:15:11 #272
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200776839
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zelfs op de fiets word ik al moe van die afstand
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:15:35 #273
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200776848
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Zelfs op de fiets word ik al moe van die afstand
:N
Fuck the EBU.
pi_200776998
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Realistisch gezien gewoon heel knap om hier brons te pakken. w/
Zeker op een afstand die ze eigenlijk niet eens zeker ging doen. w/
Zeker, maar je gaat toch voor die legend status he. Met 3x goud word je een van de grootste Olympiërs ooit. Nu is het gewoon goed (ervan uitgaande dat ze morgen ook geen goud wint, de tank lijkt me een klein beetje leeg).
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:47:36 #275
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200777703
Rellen binnen de estafetteploeg.
Fuck the EBU.
pi_200777790
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rellen binnen de estafetteploeg.
Van een falend Schip gisteren naar een falende Schippers.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:51:36 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200777814
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:50 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Van een falend Schip gisteren naar een falende Schippers.
Ik heb het helaas niet gezien, ik kwam er pas hierbij in:
Fuck the EBU.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:53:04 #278
345170 Roger_Epiales
pi_200777886
Italië ook weer goud erbij.
Feel free to insult me.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:54:47 #279
345170 Roger_Epiales
pi_200777942
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Niet op mijn fiets, daar mankeert echt te veel aan om er 10km op te fietsen.
Feel free to insult me.
pi_200777998
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Italië ook weer goud erbij.
Slecht voor ons, maar GB verslagen dus ik accepteer het 8-)
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:59:11 #281
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200778019
"Brons Sifan Hassan op 1500 meter, streep door unieke gouden trilogie"
Lekkere negatieve kop weer van de AD-clan. Zou Stefan Raatgever deze kop bedacht hebben?
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:10:09 #282
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200778185
Dit was wel een race waarmee je de antipathie tegen Schippers maar weer eens kunt verklaren. In de series al te vroeg weg gaan, alles analyseren en dan precies hetzelfde doen in de finale (nadat ze in Rio ook al te vroeg weg was). En geen enkele keer haar verantwoordelijkheid daarvoor nemen. En dan nog gepikeerd zijn dat Van Hunestijn even geen zin heeft in je. Tja.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:10:51 #283
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200778200
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik heb het helaas niet gezien, ik kwam er pas hierbij in:
[ afbeelding ]
:o Schippers en van Hunesteijn boteren niet zo.
pi_200778221
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:10 schreef Redefine het volgende:
Dit was wel een race waarmee je de antipathie tegen Schippers maar weer eens kunt verklaren. In de series al te vroeg weg gaan, alles analyseren en dan precies hetzelfde doen in de finale (nadat ze in Rio ook al te vroeg weg was). En geen enkele keer haar verantwoordelijkheid daarvoor nemen. En dan nog gepikeerd zijn dat Van Hunestijn even geen zin heeft in je. Tja.
Ik begrijp het nu wel beter ja, dit was echt vaag :')
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:14:58 #285
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200778242
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:12 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik begrijp het nu wel beter ja, dit was echt vaag :')
Ja. Waarbij dit van die momenten zijn dat degene die het stokje mist altijd de schuld op zich neemt. Ook al is dat niet terecht.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:16:28 #286
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200778259
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:10 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

:o Schippers en van Hunesteijn boteren niet zo.
Alleen nu niet. Is ook niet zo vreemd als als loper niet eens aan de beurt komt. Je kunt je adrenaline niet kwijt. En iemand maakt voor de tweede keer dezelfde fout. Dan is iedereen wel even boos.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:19:18 #287
39237 crew  H_T
2733
pi_200778293
Toen ik vanmiddag begon aan een wandeling van uiteindelijk drie uur liep ik toch een stuk makkelijker dan aan het eind ervan, dus dat hele 'oefening baart kunst' is lariekoek!
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200778354
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:10 schreef Redefine het volgende:
Ik heb deze race niet gezien, maar ik word wel 'n beetje verdrietig van de totale afgang van Dafne Schippers. Toen ze doorbrak had ze een hele soepele Femke Bol-achtige loop, toen kwam die Rana Reider en die heeft van haar een soort bodybuilder gemaakt die helemaal niet meer vooruit kwam. Daar lijkt ze nooit echt van te zijn hersteld. Het is nu een brok frustratie en pijn, lijkt het wel.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:32:53 #289
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200778472
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik heb deze race niet gezien, maar ik word wel 'n beetje verdrietig van de totale afgang van Dafne Schippers. Toen ze doorbrak had ze een hele soepele Femke Bol-achtige loop, toen kwam die Rana Reider en die heeft van haar een soort bodybuilder gemaakt die helemaal niet meer vooruit kwam. Daar lijkt ze nooit echt van te zijn hersteld. Het is nu een brok frustratie en pijn, lijkt het wel.
Ja. Zo zonde. Ze had echt een hele mooie loopstijl. En daarna alleen maar kracht. En iedereen wist het, maar zelf vindt ze nog steeds dat de jaren bij Reider heel goed waren :{
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:45:26 #290
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200778723
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Zo zonde. Ze had echt een hele mooie loopstijl. En daarna alleen maar kracht. En iedereen wist het, maar zelf vindt ze nog steeds dat de jaren bij Reider heel goed waren :{
Ik denk dat ze hem vooral niet wil afvallen.
Maar achteraf lijkt het me dat het vooral een gedateerde filosofie was, die hij aanhield. Bijna alle sprinters van nu zijn minder 'bonkig' dan de sprinters van 20 jaar geleden.
  Redactie Sport vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:53:25 #291
109131 crew  sportfreak
pi_200778860
Ik heb even een vergelijking opgezocht met 2012. Dit jaar liep Schippers op de 200m 23.13 en 23.03. In 2012 kwam ze tot 22,83. En dat was nadat ze er al drie onderdelen van de zevenkamp op had zitten.

Die soepele stijl had ze meegenomen uit de zevenkamp. Dat werd al minder toen ze zich volledig op de sprint ging richten en werd er toen ze naar Amerika ging helemaal uit gehaald.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:55:27 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200778878
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:53 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb even een vergelijking opgezocht met 2012. Dit jaar liep Schippers op de 200m 23.13 en 23.03. In 2012 kwam ze tot 22,83. En dat was nadat ze er al drie onderdelen van de zevenkamp op had zitten.

Die soepele stijl had ze meegenomen uit de zevenkamp. Dat werd al minder toen ze zich volledig op de sprint ging richten en werd er toen ze naar Amerika ging helemaal uit gehaald.
De Amerikanen wilde geen concurrentie uit een ander land.
Fuck the EBU.
pi_200778960
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:45 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hem vooral niet wil afvallen.
Maar achteraf lijkt het me dat het vooral een gedateerde filosofie was, die hij aanhield. Bijna alle sprinters van nu zijn minder 'bonkig' dan de sprinters van 20 jaar geleden.
Felix heeft nog altijd één van de mooiste loopstijlen O+
pi_200778967
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:53 schreef sportfreak het volgende:

Ze liep haar beste tijden toen ze nog niet echt op de sprint trainde. Toen ze Elaine Thompson klopte op de 200 m (kun je je nu gewoon niet meer voorstellen!) had ze in datzelfde jaar gewoon nog een meerkamp gedaan.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:13:13 #295
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200779073
Zo, twee keer gestoksnaveld. 1 keer voor m'n bruiloft en 1 keer pcr voor m'n huwelijksreis.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:16:52 #296
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200779122
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, twee keer gestoksnaveld. 1 keer voor m'n bruiloft en 1 keer pcr voor m'n huwelijksreis.
Bijna De Dag *O*
Waar gaat de huwelijksreis naartoe?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:18:04 #297
39237 crew  H_T
2733
pi_200779135
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Je moet er wat voor over hebben ^) Ben je zenuwachtig voor morgen?
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:18:45 #298
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200779143
Ik ben nu bij de KFC en het is de hel op aarde. Allemaal gillende en rennende kinderen. En het gaat heel slow voor fast food.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:24:17 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200779182
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:18 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu bij de KFC en het is de hel op aarde. Allemaal gillende en rennende kinderen. En het gaat heel slow voor fast food.
Zit je niet bij Kinder Feest Corporatie?
pi_200779193
quote:
Je moet wel vasten voor het voedsel natuurlijk
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:26:03 #301
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200779200
quote:
Kippenhok daar dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')