Ik ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wat er was eigenlijk.
Duitslands voorbij zou ook nog mooi zijn.quote:
Misschien straks door Sifan, maar weet niet wat er nog voor de Duitsers aankomt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duitslands voorbij zou ook nog mooi zijn.
Niet gedacht dat die Argentijnen zo boos warenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vliegen hier net twee gevechtshelikopters over.
Johnson terug boven Engeland gedropt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet gedacht dat die Argentijnen zo boos waren![]()
Hebben ze ook iemand uit de heli in zee gegooid?
Dat heb ik niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde een like geven voor de eerste zin, las daarna de tweede zin pas goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jezus Arizonaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik likete alquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wilde een like geven voor de eerste zin, las daarna de tweede zin pas goed
Ik heb m wel ingetrokken. Na bekijken door de VAR moest die like wel afgekeurd worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik likete alkon niet meer terug vond ik
Die linker?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:53 schreef Em31 het volgende:
Die ene jongen lijkt op die gast van Volt
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die linker?
[me=Arizona]laat zichzelf nu uit hoor[/me]
Doe ik er gewoon een extraquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb m wel ingetrokken. Na bekijken door de VAR moest die like wel afgekeurd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |