Ach gosquote:
Ze staan allemaal bij de balonnenkraam. Daarom is het er te druk.quote:
Geel en donkerblauwquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:31 schreef H_T het volgende:
Ik geef toe @:Meke, het staat wel gezellig
[ afbeelding ]
Financieel niet per se wijs om het zo te doen, maar da's een ander verhaal
Gezellig met al die verschillende kleurtjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:31 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is altijd een leuk gezicht.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:34 schreef H_T het volgende:
En als je het level haalt laat iedereen de ballon los
[ afbeelding ]
Dit is sowieso nooit mogelijk.quote:Okay, ik heb weer even genoeg gepost over RCT
Ja leukquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:31 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:34 schreef H_T het volgende:
En als je het level haalt laat iedereen de ballon los
[ afbeelding ]
Okay, ik heb weer even genoeg gepost over RCT
Wij Nederlanders hadden wat goed te maken na Abel Tasman die Australië over het hoofd zagquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
1722
Natuurlijk het jaar dat Paaseiland ontdekt werd door een Nederlandse expeditie onder leiding van Jacob Roggeveen.
Op paaszondag, vandaar de naam, op zoek naar Zuidland, ontdekten zij per toeval dit kleine eiland met haar mysterieuze beelden die we allemaal wel kennen.
[ afbeelding ]
Paaseiland is een van de meest geïsoleerde eilanden ter wereld en het mag bijna een wonder heten dat Roggeveen en zijn drie schepen het eiland überhaupt hebben gevonden. Zeker als je bedenkt dat het slechts zo groot is als Texel en ongeveer hier ligt:
[ afbeelding ]
Ja, dat zeker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Wij Nederlanders hadden wat goed te maken na Abel Tasman die Australië over het hoofd zag
Ja, kan natuurlijk dat het gewoon toeval is maar ik vond het wel wat opvallend. Zware benen hier ook inderdaad. Nu alles wel weer oké?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
oh dat kwam de dag erna opzetten? Ik heb wel hoofdpijn gehad, was erg moe de dag erna en had zware benen.
1 van de ballonnen is helemaal daar terecht gekomenquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
1722
Natuurlijk het jaar dat Paaseiland ontdekt werd door een Nederlandse expeditie onder leiding van Jacob Roggeveen.
Op paaszondag, vandaar de naam, op zoek naar Zuidland, ontdekten zij per toeval dit kleine eiland met haar mysterieuze beelden die we allemaal wel kennen.
[ afbeelding ]
Paaseiland is een van de meest geïsoleerde eilanden ter wereld en het mag bijna een wonder heten dat Roggeveen en zijn drie schepen het eiland überhaupt hebben gevonden. Zeker als je bedenkt dat het slechts zo groot is als Texel en ongeveer hier ligt:
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld vrij veel ja. Maar dan vooral ook met een bezweet hoofd want voor mij is het vooral de route die ik voor m'n lichaamsbeweging gebruikquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vraag me af op hoeveel foto’s @:strani op de achtergrond staat te loeren.
Bezweet hoofd, in al die sneeuw?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ongetwijfeld vrij veel ja. Maar dan vooral ook met een bezweet hoofd want voor mij is het vooral de route die ik voor m'n lichaamsbeweging gebruik![]()
Ik heb ook al heel wat mogelijke composities onmogelijk gemaakt, tot frustratie van de wannabe modellen
Dit is zo'n moment waarop ik denk dat ik misschien toch het volledige vorige topic had moeten lezen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bezweet hoofd, in al die sneeuw?
Misschien wel, misschien niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop ik denk dat ik misschien toch het volledige vorige topic had moeten lezen.
Ik waag het erop; ik doe het nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet.
Oh ok, wat jij wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
In principe vragen ze niet veel meer moeite dan je erin wil steken, de oogst zal daar dan alleen wel ook naar zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:49 schreef H_T het volgende:
@:Roger_Epiales jij hebt een peperplant toch? Vragen die veel moeite en hoe zit het met de oogst?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:31 schreef H_T het volgende:
Voor de gein even gekeken wat voor vliegreis ik dit weekend zou kunnen maken. Een van de goedkoopste opties is een reis van Schiphol naar Brussel, geboekt bij Garuda Indonesia, uitgevoerd door KLM Cityhopper en uiteindelijk is het een reis per trein
Kun je wel zeggen: 'ik ben dit weekend met KLM weggeweest'.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:31 schreef H_T het volgende:
Voor de gein even gekeken wat voor vliegreis ik dit weekend zou kunnen maken. Een van de goedkoopste opties is een reis van Schiphol naar Brussel, geboekt bij Garuda Indonesia, uitgevoerd door KLM Cityhopper en uiteindelijk is het een reis per trein
En nu nog even FOK!ken en het is alweer bijna tijd om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:58 schreef Arizona het volgende:
Mogguh! Ben al een uur op kantoor en heb alleen nog maar gekletst met collega’s. Ben thuis productievermaar het is wel even gezellig
Spannend, ga je vandaag trouwen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zit bij de kapper trouwens, stap 1 in mezelf opkalefateren voor m'n bruiloft.
Leuk! Hopelijk mag ik vanaf september ook weer. We mochten laatst wel intekenen en dan met een paar collega's op kantoor, maar dat werd ook weer teruggedraaid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:58 schreef Arizona het volgende:
Mogguh! Ben al een uur op kantoor en heb alleen nog maar gekletst met collega’s. Ben thuis productievermaar het is wel even gezellig
Nee zaterdag. Dus vandaag knippen, donderdag naar de pedicure en vrijdag naar de manicure. En dan moet ie wel ja zeggen hoor, zoveel moeite.quote:
Ja daar komt ie niet meer onderuitquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee zaterdag. Dus vandaag knippen, donderdag naar de pedicure en vrijdag naar de manicure. En dan moet ie wel ja zeggen hoor, zoveel moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag werk ik inderdaad weer thuisquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:00 schreef Strani het volgende:
[..]
En nu nog even FOK!ken en het is alweer bijna tijd om naar huis te gaan
Goed bezig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zit bij de kapper trouwens, stap 1 in mezelf opkalefateren voor m'n bruiloft.
Mijn hele team is nu volledig gevaccineerd, wij vinden het wel best en komen vanaf nu weer 1x in de week naar kantoor. Niet allemaal dezelfde dag hoor. Maar we trekken het continu thuiswerken niet meer, de rek is eruit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Leuk! Hopelijk mag ik vanaf september ook weer. We mochten laatst wel intekenen en dan met een paar collega's op kantoor, maar dat werd ook weer teruggedraaid.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
De pepers in m'n vensterbank groeien niet.
Iemand tips?"Take my like and get out of hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Ik ga ervan uit dat het ja zeggen wel goed gaat komen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee zaterdag. Dus vandaag knippen, donderdag naar de pedicure en vrijdag naar de manicure. En dan moet ie wel ja zeggen hoor, zoveel moeite.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
De pepers in m'n vensterbank groeien niet.
Iemand tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Mijn vrouw zei twee keer ja (omdat ze voor haar beurt praatte toen het eigenlijk mijn beurt was). Dus ook daarin kan er nog een hoop fout gaan hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het ja zeggen wel goed gaat komen.![]()
Maar je kan natuurlijk voor de zekerheid hem voor de kapper en zo laten betalen, dan wordt het een investering en daar wil je toch aan vasthouden.![]()
Dan is het ook wel verantwoord toch? En dit is waarschijnlijk waar wij ook na de zomer naar toe gaan maar dan meerdere dagen per week. Paar van mijn team gaan nu ook 1x per week naar kantoor. Voor mij hoeft het (nog) niet. Ik wacht nog even tot het weer wat drukker mag zijn op kantoor zodat ik wat meer 'verschillende' collega's kan spreken. Ik heb ook maar 1 rechtstreekse collega en die spreek ik wekelijks (meerdere keren).quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn hele team is nu volledig gevaccineerd, wij vinden het wel best en komen vanaf nu weer 1x in de week naar kantoor. Niet allemaal dezelfde dag hoor. Maar we trekken het continu thuiswerken niet meer, de rek is eruit.
Juist dat even socializen en even fysiek bij elkaar wat zaken doornemen maakt dat je thuis weer lekker aan de slag kunt.
Je verwacht het niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn vrouw zei twee keer ja (omdat ze voor haar beurt praatte toen het eigenlijk mijn beurt was). Dus ook daarin kan er nog een hoop fout gaan hoor
Maar bij jou vast niet, @:Egeltje1985 - dat kan ik me niet voorstellen. Nee toch? Of toch wel? Nee, vast niet.
Ik hoop dat ze ook gaan proberen heel hard te fietsen, met hopen alleen gaan ze het niet redden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:20 schreef Strani het volgende:
Ondertussen hopen op Goud bij het baanwielrennen!
Tot zover lukt dat welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook gaan proberen heel hard te fietsen, met hopen alleen gaan ze het niet redden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Britten op hun gestolen fietsen.![]()
Die mogen nu echt nooit meer kritiek hebben op de Duitsers.![]()
Haha, nee gaat goed komen. Ik begreep wel van onze BABS dat je geen grapjes mag maken als 'mwa, oké dan'. Want dan mag je eigenlijk die dag niet meer trouwen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn vrouw zei twee keer ja (omdat ze voor haar beurt praatte toen het eigenlijk mijn beurt was). Dus ook daarin kan er nog een hoop fout gaan hoor
Maar bij jou vast niet, @:Egeltje1985 - dat kan ik me niet voorstellen. Nee toch? Of toch wel? Nee, vast niet.
Neequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, nee gaat goed komen. Ik begreep wel van onze BABS dat je geen grapjes mag maken als 'mwa, oké dan'. Want dan mag je eigenlijk die dag niet meer trouwen.
Geen jager?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:25 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeVolgens mij hebben we dit gesprek wel eens eerder gehad en liep dat uit op een serie quotes van Herman Finkers
"Wij hebben een compleet nieuwe fiets gestolen waarmee we alles en iedereen aankunnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:24 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Heeft een ander land iets nieuws zijn ze ineens vismand
De Britse sportwereldquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Wij hebben een compleet nieuwe fiets gestolen waarmee we alles en iedereen aankunnen."
"Oh noes!!! De Denen hebben plakbandjes, nu zijn we nergens meer. Snel klagen"
Ja, vinden wij ook. Veel meer kun je niet doen en je moet toch een keer terug naar een normaler leven. (Ok ik smokkel wel iets want het is pas as vrijdag 2 weken na mijn 2e prikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan is het ook wel verantwoord toch? En dit is waarschijnlijk waar wij ook na de zomer naar toe gaan maar dan meerdere dagen per week. Paar van mijn team gaan nu ook 1x per week naar kantoor. Voor mij hoeft het (nog) niet. Ik wacht nog even tot het weer wat drukker mag zijn op kantoor zodat ik wat meer 'verschillende' collega's kan spreken. Ik heb ook maar 1 rechtstreekse collega en die spreek ik wekelijks (meerdere keren).
De standaard vliegroute Tokyo - Warsaw doet dat precies wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:30 schreef Strani het volgende:
Ik hoop trouwens dat als de Wit-Russische naar Polen vliegt, ze niet over Wit-Rusland vliegen
Dus is jouw vrouw nu met jouw vrouw getrouwd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Verschilt dat niet per maatschappij?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:43 schreef Em31 het volgende:
Er wordt volgens mij al niet meer over Wit-Rusland gevlogen, toch?
Ja, zij draagt dan ook twee ringen en ik niks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus is jouw vrouw nu met jouw vrouw getrouwd?
Ze waren eventueel onderweg naar een nieuw wereldrecord die Denenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:50 schreef Strani het volgende:
Oh nou rijdt een Brit ook gewoon een Deen omver. Nieuwe wieleroorlog?
GB doet gewoon een Hamilton.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze waren eventueel onderweg naar een nieuw wereldrecord die Denen
In juni heeft de EU besloten dat Wit-Russische maatschappijen niet meer naar en over de EU mogen vliegen en EU maatschappijen niet meer naar en over Wit-Rusland, maar ik weet niet of dat ook per direct is ingegaan (neem aan van wel).quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:43 schreef Em31 het volgende:
Er wordt volgens mij al niet meer over Wit-Rusland gevlogen, toch?
Maar de Denen hadden plakbandjes, dus dan vraag je natuurlijk om een kamikazeactie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:50 schreef Strani het volgende:
Mag hopen dat ze daar wel rekening mee houden, al weet ik niet of ze dat nog een keer gaan flikken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In juni heeft de EU besloten dat Wit-Russische maatschappijen niet meer naar en over de EU mogen vliegen en EU maatschappijen niet meer naar en over Wit-Rusland, maar ik weet niet of dat ook per direct is ingegaan (neem aan van wel).
Maar dan moet je dus wel met een maatschappij van in de EU vliegen en ik weet niet hoe groot die kans is vanuit Tokyo.
Ja, het is wel 'slechts een atlete' maar door het door Polen verleende asiel wordt het ook direct een principekwestie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze daar wel rekening mee houden, al weet ik niet of ze dat nog een keer gaan flikken.
Al is dat land wel helemaal van het padje nuheel erg voor de bevolking.
Het blijkt dat de Brit hier niet fout zit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:50 schreef Strani het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze daar wel rekening mee houden, al weet ik niet of ze dat nog een keer gaan flikken.
Al is dat land wel helemaal van het padje nuheel erg voor de bevolking.
Helpt natuurlijk ook wel dat Wit-Rusland (en Rusland, want die is er met die steun ook gewoon bij betrokken) toch al steeds in de clinch ligt met de EU en met Amerika, dus een 'westers' vliegtuig kapen kon er ook nog wel bij. Als ze nu echter ook Aziatische (Japanse bijvoorbeeld) vliegtuigen gaan neerhalen hebben ze daar straks ook een probleem en daar zitten ze denk ik niet ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het is wel 'slechts een atlete' maar door het door Polen verleende asiel wordt het ook direct een principekwestie.
Rationeel wel, maar dat is hier even de stemming niet. Britten zijn kut en fout en zo, dus ja...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijkt dat de Brit hier fout zi.
Terechtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijkt dat de Brit hier fout zi.
De Russische steun is hét grote probleem. Als die er niet was kon Wit-Rusland niet zo hoog van de toren blazen, want dan zouden ze geïsoleerd zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Helpt natuurlijk ook wel dat Wit-Rusland (en Rusland, want die is er met die steun ook gewoon bij betrokken) toch al steeds in de clinch ligt met de EU en met Amerika, dus een 'westers' vliegtuig kapen kon er ook nog wel bij. Als ze nu echter ook Aziatische (Japanse bijvoorbeeld) vliegtuigen gaan neerhalen hebben ze daar straks ook een probleem en daar zitten ze denk ik niet ook niet op te wachten.
Het woord 'niet' ontbrakquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Terecht
En al was het niet terecht, dan vind ik dat ze alsnog de schuld moeten krijgen.
Helemaal eens natuurlijk, maar omdat ze "officieel" niet bij dit incident betrokken waren zet ik het toch even zo tussen haakjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Russische steun is hét grote probleem. Als die er niet was kon Wit-Rusland niet zo hoog van de toren blazen, want dan zouden ze geïsoleerd zijn.
Ik dacht eerst ook dat de Brit fout zat. Maar dus blijkbaar nietquote:
Nee dat begreep ik ook maar toch voelt het nogal vreemd dat iemand op z'n gemakje uit kan gaan rijden en in de weg kan gaan zitten van een ploeg die op dat moment misschien bezig is met een WR.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijkt dat de Brit hier niet fout zit.
Ja maar zo zijn dus de regels. De langzame moet aan de binnenkant blijven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat begreep ik ook maar toch voelt het nogal vreemd dat iemand op z'n gemakje uit kan gaan rijden en in de weg kan gaan zitten van een ploeg die op dat moment misschien bezig is met een WR.
Hahaha deze kende ik nog niet. Er zijn ook mensen die op de tweets reageren en daar reageert de bot dan weer opquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef H_T het volgende:
Af en toe toch weer gniffelen om RealistBot
[ twitter ]
Ja. Maar goed, kut-GB. Dat verandert niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar zo zijn dus de regels. De langzame moet aan de binnenkant blijven.
De Denen overigens wel naar de finale morgen.
Ja, dat is idd het idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |