Mag hopen dat ze daar wel rekening mee houden, al weet ik niet of ze dat nog een keer gaan flikken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In juni heeft de EU besloten dat Wit-Russische maatschappijen niet meer naar en over de EU mogen vliegen en EU maatschappijen niet meer naar en over Wit-Rusland, maar ik weet niet of dat ook per direct is ingegaan (neem aan van wel).
Maar dan moet je dus wel met een maatschappij van in de EU vliegen en ik weet niet hoe groot die kans is vanuit Tokyo.
Ja, het is wel 'slechts een atlete' maar door het door Polen verleende asiel wordt het ook direct een principekwestie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze daar wel rekening mee houden, al weet ik niet of ze dat nog een keer gaan flikken.
Al is dat land wel helemaal van het padje nuheel erg voor de bevolking.
Het blijkt dat de Brit hier niet fout zit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:50 schreef Strani het volgende:
Oh nou rijdt een Brit ook gewoon een Deen omver. Nieuwe wieleroorlog?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze daar wel rekening mee houden, al weet ik niet of ze dat nog een keer gaan flikken.
Al is dat land wel helemaal van het padje nuheel erg voor de bevolking.
Helpt natuurlijk ook wel dat Wit-Rusland (en Rusland, want die is er met die steun ook gewoon bij betrokken) toch al steeds in de clinch ligt met de EU en met Amerika, dus een 'westers' vliegtuig kapen kon er ook nog wel bij. Als ze nu echter ook Aziatische (Japanse bijvoorbeeld) vliegtuigen gaan neerhalen hebben ze daar straks ook een probleem en daar zitten ze denk ik niet ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het is wel 'slechts een atlete' maar door het door Polen verleende asiel wordt het ook direct een principekwestie.
Rationeel wel, maar dat is hier even de stemming niet. Britten zijn kut en fout en zo, dus ja...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijkt dat de Brit hier fout zi.
Terechtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijkt dat de Brit hier fout zi.
De Russische steun is hét grote probleem. Als die er niet was kon Wit-Rusland niet zo hoog van de toren blazen, want dan zouden ze geïsoleerd zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Helpt natuurlijk ook wel dat Wit-Rusland (en Rusland, want die is er met die steun ook gewoon bij betrokken) toch al steeds in de clinch ligt met de EU en met Amerika, dus een 'westers' vliegtuig kapen kon er ook nog wel bij. Als ze nu echter ook Aziatische (Japanse bijvoorbeeld) vliegtuigen gaan neerhalen hebben ze daar straks ook een probleem en daar zitten ze denk ik niet ook niet op te wachten.
Het woord 'niet' ontbrakquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Terecht
En al was het niet terecht, dan vind ik dat ze alsnog de schuld moeten krijgen.
Helemaal eens natuurlijk, maar omdat ze "officieel" niet bij dit incident betrokken waren zet ik het toch even zo tussen haakjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Russische steun is hét grote probleem. Als die er niet was kon Wit-Rusland niet zo hoog van de toren blazen, want dan zouden ze geïsoleerd zijn.
Ik dacht eerst ook dat de Brit fout zat. Maar dus blijkbaar nietquote:
Nee dat begreep ik ook maar toch voelt het nogal vreemd dat iemand op z'n gemakje uit kan gaan rijden en in de weg kan gaan zitten van een ploeg die op dat moment misschien bezig is met een WR.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijkt dat de Brit hier niet fout zit.
Ja maar zo zijn dus de regels. De langzame moet aan de binnenkant blijven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat begreep ik ook maar toch voelt het nogal vreemd dat iemand op z'n gemakje uit kan gaan rijden en in de weg kan gaan zitten van een ploeg die op dat moment misschien bezig is met een WR.
Hahaha deze kende ik nog niet. Er zijn ook mensen die op de tweets reageren en daar reageert de bot dan weer opquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef H_T het volgende:
Af en toe toch weer gniffelen om RealistBot
[ twitter ]
Ja. Maar goed, kut-GB. Dat verandert niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar zo zijn dus de regels. De langzame moet aan de binnenkant blijven.
De Denen overigens wel naar de finale morgen.
Ja, dat is idd het idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |