Wat vind jij ervan dat Tjibbe Joustra zich moet terugtrekken als voorzitter commissie die moord Peter R. de Vries onderzoekt?quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Tjibbe Joustra zich moet terugtrekken als voorzitter commissie die moord Peter R. de Vries onderzoekt?
En, pas op voor soldaten!!!quote:
quote:n 2012 kreeg de Amerikaanse soldaat Isaac Young een hikaanval toen hij met zijn maten een football-wedstrijd op televisie aan het kijken was. Een van hen wilde Young van de hik afhelpen door hem aan het schrikken te brengen. Hij richtte zijn wapen op hem en haalde de trekker over. Dat had hij beter niet kunnen doen: er zat nog een kogel in. Young werd in het hoofd getroffen en overleed korte tijd later
Vanavond weer bij Op1.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ellie Lust wordt ernstig gemist daar.
Waarom, die doet toch helemaal niets meer dat op enige manier ook maar enigszins nieuwswaardig kan zijn?quote:
Homobootjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom, die doet toch helemaal niets meer dat op enige manier ook maar enigszins nieuwswaardig kan zijn?
Oh ja, dat hebben we ook nog.quote:
Ik snap gayprides nog altijd niet. Gelijke behandeling willen maar je daarom bewust ... Laat ook maar.quote:
Eens! Vooral met het laatste.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap gayprides nog altijd niet. Gelijke behandeling willen maar je daarom bewust ... Laat ook maar.
Want als je op zo'n bootje gaat staan vraag je om mishandeling en dat soort zaken ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap gayprides nog altijd niet. Gelijke behandeling willen maar je daarom bewust ... Laat ook maar.
Hele rare conclusie maar als je het dusdanig in een Hongarije viert dan zeker. Dan streef je naar het martelaarschap.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want als je op zo'n bootje gaat staan vraag je om mishandeling en dat soort zaken ofzo?
Nou ja, dit laat jou natuurlijk ook niet helemaal onberoerd,quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is het meest confronterende van alles.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, dit laat jou natuurlijk ook niet helemaal onberoerd,
[ afbeelding ]
Dat ik gewoon helemaal niks snap aan de wijze waarop het gevierd wordt/aandacht gevraagd wordt. Als jij dat gelijk wil zien aan het toejuichen van homogeweld dan accepteer ik dat volkomen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel precies zeggen met je post?
Oh nee zo wil ik dat niet zien hoor ik vind het gewoon raar dat blijkbaar een voorwaarde voor een gelijke behandeling niet op zo'n bootje staan is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is het meest confronterende van alles.
[..]
Dat ik gewoon helemaal niks snap aan de wijze waarop het gevierd wordt/aandacht gevraagd wordt. Als jij dat gelijk wil zien aan het toejuichen van homogeweld dan accepteer ik dat volkomen.
Ik zie nu pas dat ik "willen" typte.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nee zo wil ik dat niet zien hoor ik vind het gewoon raar dat blijkbaar een voorwaarde voor een gelijke behandeling niet op zo'n bootje staan is.
Ik begrijp je punt ook wel een beetje. Zijn volgens mij ook een hoop homo's die niet echt blij zijn met de Pride.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik "willen" typte.
Mooi dat ik mijn fout niet ga toegeven!
Nee hoor. Sporadisch geef ik een subtopper aandacht. Toevallig is het nu Feijenoord.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
@:tong80 is weer érg druk met Feyenoord.
Trek eens aan mijn vinger.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Sporadisch geef ik een subtopper aandacht. Toevallig is het nu Feijenoord.
Water is nat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ja laat ook maar. Anders blijf je aan de gang je fouten te herstellen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Besteedde je maar aandacht aan ze dan zou je niet zon flater van onwaarheden gegeven geslagenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Sporadisch geef ik een subtopper aandacht. Toevallig is het nu Feijenoord.
Malen schiet op de keeperquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zat vanmiddag dat filmpje te kijken dat 'ie die brug boven die snelweg in Kiev opklom.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Shiey is trouwens wel een ongelooflijke baas. Zijn trein vlogs
Homoseksualiteit is niet iets wat je kunt herstellen tong. Deze post vind ik ver gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja laat ook maar. Anders blijf je aan de gang je fouten te herstellen.
Er is niemand die ook maar een beetje in de buurt komt van het aantal topics dat jij al over Feyenoord hebt geopend, dit is echt onzin.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door jouw foto draai ik nu Right said Fredquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is niemand die ook maar een beetje in de buurt komt van het aantal topics dat jij al over Feyenoord hebt geopend, dit is echt onzin.
Ik blijf me nog steeds verbazen over alle ophef over dat moment op het EK.quote:
Ken je Bert Schierbeek ? Die schreef mooiere surrealistische gedichten over Feijenoord. Die van Sparta waren uit het hart.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Besteedde je maar aandacht aan ze dan zou je niet zon flater van onwaarheden gegeven geslagen
Als je echt niet meer weet wat je moet doen is er altijd deze nog: https://www.youtube.com/channel/UCXdDxrh95aBl7u3OsVMG-gAquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jouw foto draai ik nu Right said Fred
VBL / Wat nou Berghuis ?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is niemand die ook maar een beetje in de buurt komt van het aantal topics dat jij al over Feyenoord hebt geopend, dit is echt onzin.
Toen ik in de waan was, begon Caland te stotteren in Feedback dat ik te veel topics over Feijenoord opende. Een half jaar verder inmiddels. Niks veranderd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Haha toen hij rook al tongend in andere mannen hun keelgat begon te roeren heb ik even een pauze genomen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je echt niet meer weet wat je moet doen is er altijd deze nog: https://www.youtube.com/channel/UCXdDxrh95aBl7u3OsVMG-gA
@:Doublepain
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met "in de waan was".quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik in de waan was, begon Caland te stotteren in Feedback dat ik te veel topics over Feijenoord opende. Een half jaar verder inmiddels. Niks veranderd.
Dronkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met "in de waan was".
Misschien moet je het wat rustiger opbouwen en voorzichtig beginnen met het ruiken aan ongewassen mannensokken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha toen hij rook al tongend in andere mannen hun keelgat begon te roeren heb ik even een pauze genomen.
In de waan dat Feijenoord het predikt 'subtopper' kon ontstijgen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met "in de waan was".
Volgens mij krijg je momenteel een weekje gratis, kan je kijken of het wat is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klinkt wel boeiend, helaas geen Apple tv.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je momenteel een weekje gratis, kan je kijken of het wat is.
Wellicht kom ik binnenkort in een nostalgische bui om het terug te kijken maar voor nu vier ik Pascal Redeker zijn retweet. Wat een artiest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien moet je het wat rustiger opbouwen en voorzichtig beginnen met het ruiken aan ongewassen mannensokken.
Boomquote:
Je zal maar een moordenaar in je elftal hebben in Rotterdam. Of een matennaaier bij het kaarten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hou die proletentroep lekker daar.
Zit je weer aan de wijn Herman?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar een moordenaar in je elftal hebben in Rotterdam. Of een matennaaier bij het kaarten.
Leuk waar gaat die over?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef Caland het volgende:
Gisteren Tsjernobyl gekeken (de serie)
7.7/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Hij begint weer vast te lopen in zijn gebruikelijke brabbeltaal. Ik voorzie een terugslag.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch gewoon gelijk?
Weet ik niet Niek door jou zit ik al flink aan het bier.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch gewoon gelijk?
Het is een zwaktepunt een user bij zijn echte naam te noemen. Verder ben ik al 2 maanden abstinent. Het is al absurd dat ik op jouw post reageer.quote:
Dit deed ik van de week bij @Karina die de bende van Os aan het kijken was, ze gaf serieus antwoord.quote:
Okquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport trouwens
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvonne @:coco
Ga maar weer lekker terug naar hools dan, of word je daar ook al uitgekotst?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een zwaktepunt een user bij zijn echte naam te noemen. Verder ben ik al 2 maanden abstinent. Het is al absurd dat ik op jouw post reageer.
Ik zit aan de Merlot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik niet Niek door jou zit ik al flink aan het bier.
Bende van Oss?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit deed ik van de week bij @:Karina die de bende van Os aan het kijken was, ze gaf serieus antwoord.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:49 schreef GGMM het volgende:
Oh Toto is er
Dat wordt weer lachen geblazen
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:49 schreef GGMM het volgende:
Oh Toto is er
Ik vind mijn opmerking een tijdje geleden over een vlieg die maar niet weg wil ondanks dat je in de lucht slaat steeds accurater.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:49 schreef GGMM het volgende:
Oh Toto is er
Neem nog een snuif en doe stoer over je kater.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mijn opmerking een tijdje geleden over een vlieg die maar niet weg wil ondanks dat je in de lucht slaat steeds accurater.
Stoerquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik niet Niek door jou zit ik al flink aan het bier.
Ajax Shower power kopen. 1 keer spuiten en die beesies creperenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mijn opmerking een tijdje geleden over een vlieg die maar niet weg wil ondanks dat je in de lucht slaat steeds accurater.
Ik heb sinds mijn 2 katten geen last meer van ongedierte in huis. (behalve de 2 katten)quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax Shower power kopen. 1 keer spuiten en die beesies creperen
Geen idee waarom je plots weer zo rabiaat post.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga maar weer lekker terug naar hools dan, of word je daar ook al uitgekotst?
Dat zei je ja en ik overweeg ze over te nemen dan mag jij mijn nutteloze klote beest die letterlijk 2x per dag beweegtquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn 2 katten geen last meer van ongedierte in huis. (behalve de 2 katten)
Dan moet je wel alles wat eventueel breekbaar is wegzetten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zei je ja en ik overweeg ze over te nemen dan mag je mijn nutteloze klote beest die letterlijk 2x per dag beweegt
Ik dacht dat je meer van de honden was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn 2 katten geen last meer van ongedierte in huis. (behalve de 2 katten)
Nee hoor. Tong is open geweest over zijn drankgebruik. Heb verteld wat voor een ellende me dat heeft gebracht. Reageer gewoon op iemand die 30 jaar jonger is dan mij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
Tong die mensen wijst op hun middelengebruik, humor.
Dan ik*. Wel even bij de (f)les blijven Tong!quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Tong is open geweest over zijn drankgebruik. Heb verteld wat voor een ellende me dat heeft gebracht. Reageer gewoon op iemand die 30 jaar jonger is dan mij.
Vind beide erg leuk maar als ik wat meer thuis zou zijn (na covid) zou ik wel een hond nemen denk ik. Maar met katten heb je wat meer vrijheid.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer van de honden was.
Erg interessant.
Zo jong is @Caland niet hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Tong is open geweest over zijn drankgebruik. Heb verteld wat voor een ellende me dat heeft gebracht. Reageer gewoon op iemand die 30 jaar jonger is dan mij.
Wat voor ras zou je willen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ze beide erg leuk maar als ik wat meer thuis zou zijn (na covid) zou ik wel een hond nemen denk ik. Maar met katten heb je wat meer vrijheid.
Ik twijfelde al. Vond mij mooier, en in de context toepasselijker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan ik*. Wel even bij de (f)les blijven Tong!
Zeker, hebben 'we' er twee van gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel oprecht mooie honden
Caland valt nog mee. Kun je nagaan.quote:
ik legde het gewoon nog even uit ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit deed ik van de week bij @:Karina die de bende van Os aan het kijken was, ze gaf serieus antwoord.
Nu ga je te ver. 'mensen'quote:
Wij hadden vroegâh thuis een Golden Retriever, m'n oudjes hebben tegenwoordig een ratjequote:Op maandag 2 augustus 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, hebben 'we' er twee van gehad.
Dat noemen wij thuis een wandelende vleermuis.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wij hadden vroegâh thuis een Golden Retriever, m'n oudjes hebben tegenwoordig een ratje
(chihuahua, wel lief beestje hoor)
Mijn ouders wilden helaas geen hond meer, wel jammer want als het lekker weer is wel prima om te wandelen met zo'n beestje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wij hadden vroegâh thuis een Golden Retriever, m'n oudjes hebben tegenwoordig een ratje
Ja klopt. Met katten is dat wat lastigerquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden helaas geen hond meer, wel jammer want als het lekker weer is wel prima om te wandelen met zo'n beestje.
Oh, ik had je eigenlijk helemaal niet ingeschat als een enorme tokkie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja we hebben er letterlijk nooit problemen mee gehad. Alleen was wel altijd oppassen of er niet een kat liep ergens in het weiland, voordat je er weer achteraan kon.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oprecht fantastische honden. Slim en spelen met elke hond zonder gezeur.
Kijk, hier hebben we wat aan.quote:
Hoe sta jij in voor een stroopwafel anekdote van mijn hand?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stroopwafels zijn hartstikke lekker.
Geniet er lekker van
Voor een kwartje qua guldens de kruimels op de zaterdagmarkt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stroopwafels zijn hartstikke lekker.
Geniet er lekker van
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:25 schreef tong80 het volgende:
Nu naar SBS. Lekker ergeren aan een chauvinistische Feijenoorder.
Ik kijk ook gezellig even mee. De altijd sympathieke Bossie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:25 schreef tong80 het volgende:
Nu naar SBS. Lekker ergeren aan een chauvinistische Feijenoorder.
Lache man.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk ook gezellig even mee. De altijd sympathieke Bossie.
Mijn interesse is gewekt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe sta jij in voor een stroopwafel anekdote van mijn hand?
Ik had ooit een dusdanig dampende arragraat in mijn bus dat de benzinedampen in mijn stroopwafels trokken over de nacht. De volgende dag duurde het 2 stroopwafels om het te beseffen en was ik de rest van de dag misselijk.quote:
Wat een naar verhaalquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ooit een dusdanig dampende arragraat in mijn bus dat de benzinedampen in mijn stroopwafels trokken over de nacht. De volgende dag duurde het 2 stroopwafels om het te beseffen en was ik de rest van de dag misselijk.
Sindsdien lust ik geen stroopwafels meer
Wat is een arragaat? Ik ken wel een aggregaat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ooit een dusdanig dampende arragraat in mijn bus dat de benzinedampen in mijn stroopwafels trokken over de nacht. De volgende dag duurde het 2 stroopwafels om het te beseffen en was ik de rest van de dag misselijk.
Sindsdien lust ik geen stroopwafels meer
Lastige woorden hebben geen vaste schrijfwijze.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is een arragaat? Ik ken wel een aggregaat.
@GGMM wist toch niet waar je op doelde.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lastige woorden hebben geen vaste schrijfwijze.
Totdat jij mij besloot te expooossen. Zo jammer weer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm wist toch niet waar je op doelde.
Is het wel eens in je opgekomen dat ik LittleRabbit gewoon in zijn waarde laat?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm wist toch niet waar je op doelde.
Sorry.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat jij mij besloot te expooossen. Zo jammer weer.
Dat had ik ook moeten doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het wel eens in je opgekomen dat ik LittleRabbit gewoon in zijn waarde laat?
Heftig verhaal over de ouders van Wilfriet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:39 schreef GGMM het volgende:
Hij vertelt net dat hij nooit meer stroopwafels kan eten
Wat een raar moment om iemand nog een trap te geven
URL?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heftig verhaal over de ouders van Wilfriet.
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Z'n moeder is van de trap gevallen, z'n vader dacht dat ze dood was en kreeg een hartinfarct en overleed later.
Veel erger is Feijenoord zonder puntjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:39 schreef GGMM het volgende:
Hij vertelt net dat hij nooit meer stroopwafels kan eten
Wat een raar moment om iemand nog een trap te geven
Okquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:42 schreef GGMM het volgende:
Misschien kunnen jullie even in mijn LOTR-topic reageren
F&S / Lord of the Rings (Amazon Prime)
Je bent irritant vandaagquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel erger is Feijenoord zonder puntjes.
Het is nooit goed. Ik kan niet meedoen aan het afzeiken van elkaar. Dan wordt het serieus genomen. Ik kan niet meedoen aan zwarte humor. Dan komt alcohol als zwaktebod. Ik kan mezelf niet zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent irritant vandaag
Doe met deze info wat je wil verder
Joe, doei.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nooit goed. Ik kan niet meedoen aan het afzeiken van elkaar. Dan wordt het serieus genomen. Ik kan niet meedoen aan zwarte humor. Dan komt alcohol als zwaktebod. Ik kan mezelf niet zijn.
Ieder ander, en dat zijn er veel, zouden allang zijn afgehaakt.
Trusten.
En tot morgen.
Ga je morgen wel weer netjes vertellen wat je krijgt van tafeltje dek je?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik moet poepen, eet een stroopwafel en wees voor Feijenoord.
Trusten.
Het duurde verrassend veel posts voordat de bullshit over inclusiviteit kwam.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:42 schreef GGMM het volgende:
Misschien kunnen jullie even in mijn LOTR-topic reageren
F&S / Lord of the Rings (Amazon Prime)
Flashback naar mijn prachtige The Witcher topic waar het 5 pagina's lang over die onzin ging. Heel erg dat een donker iemand een personage speelt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het duurde verrassend veel posts voordat de bullshit over inclusiviteit kwam.
In een wereld vol elven, orcs en weet ik veel wat hoort geen neger want het is middeleeuws!
De nieuwe Star warns films worden derhalve ook geboycot door de "echte" fans.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Flashback naar mijn prachtige The Witcher topic waar het 5 pagina's lang over die onzin ging. Heel erg dat een donker iemand een personage speelt.
Ik ga pas klagen als ze een donker persoon een goede keeper laten spelen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:04 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie dan wel eens negers gezien in een compleet denkbeeldige wereld?
Nou dan
Nou zeg, wat laagquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef Caland het volgende:
Gisteren Tsjernobyl gekeken (de serie)
7.7/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Eensquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga pas klagen als ze een donker persoon een goede keeper laten spelen.
Dat ligt eraan of jij weleens fantaseert over een kampioenschap van Feyenoord dit jaarquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:04 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie dan wel eens negers gezien in een compleet denkbeeldige wereld?
Nou dan
Wat een kostelijk topic was datquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Flashback naar mijn prachtige The Witcher topic waar het 5 pagina's lang over die onzin ging. Heel erg dat een donker iemand een personage speelt.
Hallo Yvonne!quote:
Dat was nog in de tijd dat Feijenoord puntjes had op de Y. Zo'n 40 jaar geleden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of jij weleens fantaseert over een kampioenschap van Feyenoord dit jaar
@:tong80
Was jij niet opgekankerd?quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd dat Feijenoord puntjes had op de Y. Zo'n 40 jaar geleden.
Ik droom niet over subtoppers.
Ik vond het een 9quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo Yvonne!![]()
Ja ik vond de vrouw omdat het moest érg jammer anders was het een punt hoger geweest!
Met dit soort woorden krijg ik een ban. Daarom ben ik al 2 maanden voorzichtig.quote:
5 postsquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het duurde verrassend veel posts voordat de bullshit over inclusiviteit kwam.
In een wereld vol elven, orcs en weet ik veel wat hoort geen neger want het is middeleeuws!
Kijk naar NPO1 Ik stel het slapen uit. Hoop Jan Rot nog mooie woorden te horen spreken.quote:
Daar ha je 'm. Daar ha je 'm toevallig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Oh foute vrienden begon ook vandaag zeker. Gezien @:caland ?
Jan Rot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk naar NPO1 Ik stel het slapen uit. Hoop Jan Rot nog mooie woorden te horen spreken.
TV / [TV-TIP] 25 jaar foute vrienden. 22:10 NPO2.....quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Oh foute vrienden begon ook vandaag zeker. Gezien @:caland ?
Toen ik dat topic zag dat hij dood/ziek/zwak/misselijk is wilde ik reageren met:quote:
Walgelijk mannetje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik dat topic zag dat hij dood/ziek/zwak/misselijk is wilde ik reageren met:
Ach, wat Rot voor hem
Maar iemand was me net voor.
Ik baal hier nog steeds ontzettend van.
Pics?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vond zojuist in mijn bureaula een zak vol Poolse valuta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |