Het is nooit goed. Ik kan niet meedoen aan het afzeiken van elkaar. Dan wordt het serieus genomen. Ik kan niet meedoen aan zwarte humor. Dan komt alcohol als zwaktebod. Ik kan mezelf niet zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent irritant vandaag
Doe met deze info wat je wil verder
Joe, doei.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nooit goed. Ik kan niet meedoen aan het afzeiken van elkaar. Dan wordt het serieus genomen. Ik kan niet meedoen aan zwarte humor. Dan komt alcohol als zwaktebod. Ik kan mezelf niet zijn.
Ieder ander, en dat zijn er veel, zouden allang zijn afgehaakt.
Trusten.
En tot morgen.
Ga je morgen wel weer netjes vertellen wat je krijgt van tafeltje dek je?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik moet poepen, eet een stroopwafel en wees voor Feijenoord.
Trusten.
Het duurde verrassend veel posts voordat de bullshit over inclusiviteit kwam.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:42 schreef GGMM het volgende:
Misschien kunnen jullie even in mijn LOTR-topic reageren
F&S / Lord of the Rings (Amazon Prime)
Flashback naar mijn prachtige The Witcher topic waar het 5 pagina's lang over die onzin ging. Heel erg dat een donker iemand een personage speelt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het duurde verrassend veel posts voordat de bullshit over inclusiviteit kwam.
In een wereld vol elven, orcs en weet ik veel wat hoort geen neger want het is middeleeuws!
De nieuwe Star warns films worden derhalve ook geboycot door de "echte" fans.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Flashback naar mijn prachtige The Witcher topic waar het 5 pagina's lang over die onzin ging. Heel erg dat een donker iemand een personage speelt.
Ik ga pas klagen als ze een donker persoon een goede keeper laten spelen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:04 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie dan wel eens negers gezien in een compleet denkbeeldige wereld?
Nou dan
Nou zeg, wat laagquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef Caland het volgende:
Gisteren Tsjernobyl gekeken (de serie)
7.7/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Eensquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga pas klagen als ze een donker persoon een goede keeper laten spelen.
Dat ligt eraan of jij weleens fantaseert over een kampioenschap van Feyenoord dit jaarquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:04 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie dan wel eens negers gezien in een compleet denkbeeldige wereld?
Nou dan
Wat een kostelijk topic was datquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Flashback naar mijn prachtige The Witcher topic waar het 5 pagina's lang over die onzin ging. Heel erg dat een donker iemand een personage speelt.
Hallo Yvonne!quote:
Dat was nog in de tijd dat Feijenoord puntjes had op de Y. Zo'n 40 jaar geleden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of jij weleens fantaseert over een kampioenschap van Feyenoord dit jaar
@:tong80
Was jij niet opgekankerd?quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd dat Feijenoord puntjes had op de Y. Zo'n 40 jaar geleden.
Ik droom niet over subtoppers.
Ik vond het een 9quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo Yvonne!![]()
Ja ik vond de vrouw omdat het moest érg jammer anders was het een punt hoger geweest!
Met dit soort woorden krijg ik een ban. Daarom ben ik al 2 maanden voorzichtig.quote:
5 postsquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het duurde verrassend veel posts voordat de bullshit over inclusiviteit kwam.
In een wereld vol elven, orcs en weet ik veel wat hoort geen neger want het is middeleeuws!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |