quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Sporadisch geef ik een subtopper aandacht. Toevallig is het nu Feijenoord.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:25 schreef tong80 het volgende:
Nu naar SBS. Lekker ergeren aan een chauvinistische Feijenoorder.
Ik kijk ook gezellig even mee. De altijd sympathieke Bossie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:25 schreef tong80 het volgende:
Nu naar SBS. Lekker ergeren aan een chauvinistische Feijenoorder.
Lache man.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk ook gezellig even mee. De altijd sympathieke Bossie.
Mijn interesse is gewekt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe sta jij in voor een stroopwafel anekdote van mijn hand?
Ik had ooit een dusdanig dampende arragraat in mijn bus dat de benzinedampen in mijn stroopwafels trokken over de nacht. De volgende dag duurde het 2 stroopwafels om het te beseffen en was ik de rest van de dag misselijk.quote:
Wat een naar verhaalquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ooit een dusdanig dampende arragraat in mijn bus dat de benzinedampen in mijn stroopwafels trokken over de nacht. De volgende dag duurde het 2 stroopwafels om het te beseffen en was ik de rest van de dag misselijk.
Sindsdien lust ik geen stroopwafels meer
Wat is een arragaat? Ik ken wel een aggregaat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ooit een dusdanig dampende arragraat in mijn bus dat de benzinedampen in mijn stroopwafels trokken over de nacht. De volgende dag duurde het 2 stroopwafels om het te beseffen en was ik de rest van de dag misselijk.
Sindsdien lust ik geen stroopwafels meer
Lastige woorden hebben geen vaste schrijfwijze.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is een arragaat? Ik ken wel een aggregaat.
@GGMM wist toch niet waar je op doelde.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lastige woorden hebben geen vaste schrijfwijze.
Totdat jij mij besloot te expooossen. Zo jammer weer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm wist toch niet waar je op doelde.
Is het wel eens in je opgekomen dat ik LittleRabbit gewoon in zijn waarde laat?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm wist toch niet waar je op doelde.
Sorry.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat jij mij besloot te expooossen. Zo jammer weer.
Dat had ik ook moeten doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het wel eens in je opgekomen dat ik LittleRabbit gewoon in zijn waarde laat?
Heftig verhaal over de ouders van Wilfriet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:39 schreef GGMM het volgende:
Hij vertelt net dat hij nooit meer stroopwafels kan eten
Wat een raar moment om iemand nog een trap te geven
URL?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heftig verhaal over de ouders van Wilfriet.
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Z'n moeder is van de trap gevallen, z'n vader dacht dat ze dood was en kreeg een hartinfarct en overleed later.
Veel erger is Feijenoord zonder puntjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:39 schreef GGMM het volgende:
Hij vertelt net dat hij nooit meer stroopwafels kan eten
Wat een raar moment om iemand nog een trap te geven
Okquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:42 schreef GGMM het volgende:
Misschien kunnen jullie even in mijn LOTR-topic reageren
F&S / Lord of the Rings (Amazon Prime)
Je bent irritant vandaagquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel erger is Feijenoord zonder puntjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |