Wat vind jij ervan dat Tjibbe Joustra zich moet terugtrekken als voorzitter commissie die moord Peter R. de Vries onderzoekt?quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Tjibbe Joustra zich moet terugtrekken als voorzitter commissie die moord Peter R. de Vries onderzoekt?
En, pas op voor soldaten!!!quote:
quote:n 2012 kreeg de Amerikaanse soldaat Isaac Young een hikaanval toen hij met zijn maten een football-wedstrijd op televisie aan het kijken was. Een van hen wilde Young van de hik afhelpen door hem aan het schrikken te brengen. Hij richtte zijn wapen op hem en haalde de trekker over. Dat had hij beter niet kunnen doen: er zat nog een kogel in. Young werd in het hoofd getroffen en overleed korte tijd later
Vanavond weer bij Op1.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ellie Lust wordt ernstig gemist daar.
Waarom, die doet toch helemaal niets meer dat op enige manier ook maar enigszins nieuwswaardig kan zijn?quote:
Homobootjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom, die doet toch helemaal niets meer dat op enige manier ook maar enigszins nieuwswaardig kan zijn?
Oh ja, dat hebben we ook nog.quote:
Ik snap gayprides nog altijd niet. Gelijke behandeling willen maar je daarom bewust ... Laat ook maar.quote:
Eens! Vooral met het laatste.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap gayprides nog altijd niet. Gelijke behandeling willen maar je daarom bewust ... Laat ook maar.
Want als je op zo'n bootje gaat staan vraag je om mishandeling en dat soort zaken ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap gayprides nog altijd niet. Gelijke behandeling willen maar je daarom bewust ... Laat ook maar.
Hele rare conclusie maar als je het dusdanig in een Hongarije viert dan zeker. Dan streef je naar het martelaarschap.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want als je op zo'n bootje gaat staan vraag je om mishandeling en dat soort zaken ofzo?
Nou ja, dit laat jou natuurlijk ook niet helemaal onberoerd,quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is het meest confronterende van alles.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, dit laat jou natuurlijk ook niet helemaal onberoerd,
[ afbeelding ]
Dat ik gewoon helemaal niks snap aan de wijze waarop het gevierd wordt/aandacht gevraagd wordt. Als jij dat gelijk wil zien aan het toejuichen van homogeweld dan accepteer ik dat volkomen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel precies zeggen met je post?
Oh nee zo wil ik dat niet zien hoor ik vind het gewoon raar dat blijkbaar een voorwaarde voor een gelijke behandeling niet op zo'n bootje staan is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is het meest confronterende van alles.
[..]
Dat ik gewoon helemaal niks snap aan de wijze waarop het gevierd wordt/aandacht gevraagd wordt. Als jij dat gelijk wil zien aan het toejuichen van homogeweld dan accepteer ik dat volkomen.
Ik zie nu pas dat ik "willen" typte.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nee zo wil ik dat niet zien hoor ik vind het gewoon raar dat blijkbaar een voorwaarde voor een gelijke behandeling niet op zo'n bootje staan is.
Ik begrijp je punt ook wel een beetje. Zijn volgens mij ook een hoop homo's die niet echt blij zijn met de Pride.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik "willen" typte.
Mooi dat ik mijn fout niet ga toegeven!
Nee hoor. Sporadisch geef ik een subtopper aandacht. Toevallig is het nu Feijenoord.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
@:tong80 is weer érg druk met Feyenoord.
Trek eens aan mijn vinger.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Sporadisch geef ik een subtopper aandacht. Toevallig is het nu Feijenoord.
Water is nat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ja laat ook maar. Anders blijf je aan de gang je fouten te herstellen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Besteedde je maar aandacht aan ze dan zou je niet zon flater van onwaarheden gegeven geslagenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Sporadisch geef ik een subtopper aandacht. Toevallig is het nu Feijenoord.
Malen schiet op de keeperquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zat vanmiddag dat filmpje te kijken dat 'ie die brug boven die snelweg in Kiev opklom.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Shiey is trouwens wel een ongelooflijke baas. Zijn trein vlogs
Homoseksualiteit is niet iets wat je kunt herstellen tong. Deze post vind ik ver gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja laat ook maar. Anders blijf je aan de gang je fouten te herstellen.
Er is niemand die ook maar een beetje in de buurt komt van het aantal topics dat jij al over Feyenoord hebt geopend, dit is echt onzin.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door jouw foto draai ik nu Right said Fredquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is niemand die ook maar een beetje in de buurt komt van het aantal topics dat jij al over Feyenoord hebt geopend, dit is echt onzin.
Ik blijf me nog steeds verbazen over alle ophef over dat moment op het EK.quote:
Ken je Bert Schierbeek ? Die schreef mooiere surrealistische gedichten over Feijenoord. Die van Sparta waren uit het hart.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Besteedde je maar aandacht aan ze dan zou je niet zon flater van onwaarheden gegeven geslagen
Als je echt niet meer weet wat je moet doen is er altijd deze nog: https://www.youtube.com/channel/UCXdDxrh95aBl7u3OsVMG-gAquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jouw foto draai ik nu Right said Fred
VBL / Wat nou Berghuis ?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is niemand die ook maar een beetje in de buurt komt van het aantal topics dat jij al over Feyenoord hebt geopend, dit is echt onzin.
Toen ik in de waan was, begon Caland te stotteren in Feedback dat ik te veel topics over Feijenoord opende. Een half jaar verder inmiddels. Niks veranderd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Haha toen hij rook al tongend in andere mannen hun keelgat begon te roeren heb ik even een pauze genomen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je echt niet meer weet wat je moet doen is er altijd deze nog: https://www.youtube.com/channel/UCXdDxrh95aBl7u3OsVMG-gA
@:Doublepain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |