Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met "in de waan was".quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik in de waan was, begon Caland te stotteren in Feedback dat ik te veel topics over Feijenoord opende. Een half jaar verder inmiddels. Niks veranderd.
Dronkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met "in de waan was".
Misschien moet je het wat rustiger opbouwen en voorzichtig beginnen met het ruiken aan ongewassen mannensokken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha toen hij rook al tongend in andere mannen hun keelgat begon te roeren heb ik even een pauze genomen.
In de waan dat Feijenoord het predikt 'subtopper' kon ontstijgen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met "in de waan was".
Volgens mij krijg je momenteel een weekje gratis, kan je kijken of het wat is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klinkt wel boeiend, helaas geen Apple tv.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je momenteel een weekje gratis, kan je kijken of het wat is.
Wellicht kom ik binnenkort in een nostalgische bui om het terug te kijken maar voor nu vier ik Pascal Redeker zijn retweet. Wat een artiest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien moet je het wat rustiger opbouwen en voorzichtig beginnen met het ruiken aan ongewassen mannensokken.
Boomquote:
Je zal maar een moordenaar in je elftal hebben in Rotterdam. Of een matennaaier bij het kaarten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hou die proletentroep lekker daar.
Zit je weer aan de wijn Herman?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar een moordenaar in je elftal hebben in Rotterdam. Of een matennaaier bij het kaarten.
Leuk waar gaat die over?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef Caland het volgende:
Gisteren Tsjernobyl gekeken (de serie)
7.7/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Hij begint weer vast te lopen in zijn gebruikelijke brabbeltaal. Ik voorzie een terugslag.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch gewoon gelijk?
Weet ik niet Niek door jou zit ik al flink aan het bier.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch gewoon gelijk?
Het is een zwaktepunt een user bij zijn echte naam te noemen. Verder ben ik al 2 maanden abstinent. Het is al absurd dat ik op jouw post reageer.quote:
Dit deed ik van de week bij @Karina die de bende van Os aan het kijken was, ze gaf serieus antwoord.quote:
Okquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport trouwens
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvonne @:coco
Ga maar weer lekker terug naar hools dan, of word je daar ook al uitgekotst?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een zwaktepunt een user bij zijn echte naam te noemen. Verder ben ik al 2 maanden abstinent. Het is al absurd dat ik op jouw post reageer.
Ik zit aan de Merlot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik niet Niek door jou zit ik al flink aan het bier.
Bende van Oss?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit deed ik van de week bij @:Karina die de bende van Os aan het kijken was, ze gaf serieus antwoord.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:49 schreef GGMM het volgende:
Oh Toto is er
Dat wordt weer lachen geblazen
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:49 schreef GGMM het volgende:
Oh Toto is er
Ik vind mijn opmerking een tijdje geleden over een vlieg die maar niet weg wil ondanks dat je in de lucht slaat steeds accurater.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:49 schreef GGMM het volgende:
Oh Toto is er
Neem nog een snuif en doe stoer over je kater.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mijn opmerking een tijdje geleden over een vlieg die maar niet weg wil ondanks dat je in de lucht slaat steeds accurater.
Stoerquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik niet Niek door jou zit ik al flink aan het bier.
Ajax Shower power kopen. 1 keer spuiten en die beesies creperenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mijn opmerking een tijdje geleden over een vlieg die maar niet weg wil ondanks dat je in de lucht slaat steeds accurater.
Ik heb sinds mijn 2 katten geen last meer van ongedierte in huis. (behalve de 2 katten)quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax Shower power kopen. 1 keer spuiten en die beesies creperen
Geen idee waarom je plots weer zo rabiaat post.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga maar weer lekker terug naar hools dan, of word je daar ook al uitgekotst?
Dat zei je ja en ik overweeg ze over te nemen dan mag jij mijn nutteloze klote beest die letterlijk 2x per dag beweegtquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn 2 katten geen last meer van ongedierte in huis. (behalve de 2 katten)
Dan moet je wel alles wat eventueel breekbaar is wegzetten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zei je ja en ik overweeg ze over te nemen dan mag je mijn nutteloze klote beest die letterlijk 2x per dag beweegt
Ik dacht dat je meer van de honden was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn 2 katten geen last meer van ongedierte in huis. (behalve de 2 katten)
Nee hoor. Tong is open geweest over zijn drankgebruik. Heb verteld wat voor een ellende me dat heeft gebracht. Reageer gewoon op iemand die 30 jaar jonger is dan mij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
Tong die mensen wijst op hun middelengebruik, humor.
Dan ik*. Wel even bij de (f)les blijven Tong!quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Tong is open geweest over zijn drankgebruik. Heb verteld wat voor een ellende me dat heeft gebracht. Reageer gewoon op iemand die 30 jaar jonger is dan mij.
Vind beide erg leuk maar als ik wat meer thuis zou zijn (na covid) zou ik wel een hond nemen denk ik. Maar met katten heb je wat meer vrijheid.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer van de honden was.
Erg interessant.
Zo jong is @Caland niet hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Tong is open geweest over zijn drankgebruik. Heb verteld wat voor een ellende me dat heeft gebracht. Reageer gewoon op iemand die 30 jaar jonger is dan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |