Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met "in de waan was".quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik in de waan was, begon Caland te stotteren in Feedback dat ik te veel topics over Feijenoord opende. Een half jaar verder inmiddels. Niks veranderd.
Dronkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met "in de waan was".
Misschien moet je het wat rustiger opbouwen en voorzichtig beginnen met het ruiken aan ongewassen mannensokken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha toen hij rook al tongend in andere mannen hun keelgat begon te roeren heb ik even een pauze genomen.
In de waan dat Feijenoord het predikt 'subtopper' kon ontstijgen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met "in de waan was".
Volgens mij krijg je momenteel een weekje gratis, kan je kijken of het wat is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klinkt wel boeiend, helaas geen Apple tv.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je momenteel een weekje gratis, kan je kijken of het wat is.
Wellicht kom ik binnenkort in een nostalgische bui om het terug te kijken maar voor nu vier ik Pascal Redeker zijn retweet. Wat een artiest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien moet je het wat rustiger opbouwen en voorzichtig beginnen met het ruiken aan ongewassen mannensokken.
Boomquote:
Je zal maar een moordenaar in je elftal hebben in Rotterdam. Of een matennaaier bij het kaarten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hou die proletentroep lekker daar.
Zit je weer aan de wijn Herman?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar een moordenaar in je elftal hebben in Rotterdam. Of een matennaaier bij het kaarten.
Leuk waar gaat die over?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef Caland het volgende:
Gisteren Tsjernobyl gekeken (de serie)
7.7/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Hij begint weer vast te lopen in zijn gebruikelijke brabbeltaal. Ik voorzie een terugslag.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch gewoon gelijk?
Weet ik niet Niek door jou zit ik al flink aan het bier.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch gewoon gelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |