Nee nee. Dat is de nieuwe top interviewer van de NOS nog beter dan Joep Schreuder en Bert Maalderink.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef GotenSSJ het volgende: Kan die Stekelenburg niet opdonderen, wat een kut interviewer is dat zeg.
Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Love Island kijkt @:koffieplanter waarschijnlijk ook.
17 keer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe vaak gaan ze straks benoemen dat Siffan goud gaat winnen?
Over Stekelenlulquote:Volgens Nooter verstaat u de kunst van het korte interview, mede doordat u snel kunt handelen wanneer de situatie daarom vraagt. Wat bedoelt hij?
"Het is moeilijk daar iets over te zeggen. Een groot deel is intuïtie. Wat voor mij geruststellend is om te merken, is dat op momenten dat het spannend of ingewikkeld wordt, ik vaak de goede keuzes maak. Dat zorgt er namelijk voor dat je die momenten niet met veel stress of paniek tegemoet gaat. Dat helpt weer."
Joep Schreuder. Nou leg je de lat wel heel laag.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee nee. Dat is de nieuwe top interviewer van de NOS nog beter dan Joep Schreuder en Bert Maalderink.
Op Sporza live te zien geweestquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef kilon het volgende:
Oh ja, er waren nog 2 halve finales op de 200 meter
Al afgehandeld.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef kilon het volgende:
Oh ja, er waren nog 2 halve finales op de 200 meter
Of zoals Stekelenburg daarop zou antwoorden: "Ok."quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over Stekelenlul
https://www.parool.nl/nie(...)te-wachten~bae8a41f/
Hij vergeet nog te vermelden dat als je een vraag stelt die vraag zesvoudig stelt waardoor de sporter al zes keer wil antwoorden maar moet wachten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over Stekelenlul
https://www.parool.nl/nie(...)te-wachten~bae8a41f/
Haha, Knighton? Die kennen WE niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk uit naar de werken van Knighton. De NOS waarschijnlijk ook, want, hè, HET VERHAAL.
Temptation Island?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien.
Die gun ik wel long covid. @Calandquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:11 schreef raptorix het volgende:
Volgende keer Maxime Hartman sturen voor interviews.
Of nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:10 schreef Arcee het volgende:
Zo zonde dat Schippers haar toptijden niet meer loopt.
2004!quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk uit naar de werken van Knighton. De NOS waarschijnlijk ook, want, hè, HET VERHAAL.
Ook worstelen en gewichtheffen, MAMMOET kijk ik straks maar evenquote:
Doet geenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS gaat de steeple finale missen
En we zingen en we springen en we zijn zo blijquote:
Enigszins benieuwd hoeveel er op hun mijl gaan bij het stappen op de gladde balken. En wie er gaat winnen door er gewoon overheen te springen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:13 schreef dz5b604 het volgende:
vochtigheid is meestal wel een probleem bij de steeple.
daar kun je over discussiëren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Discus gaat over een klein kwartiertje verder
Echt niet!quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huurvrij in je heufd . @El-Stinhoquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben weer wat handdoeken gevonden?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Discus gaat over een klein kwartiertje verder
Het regent minderquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ze hebben weer wat handdoeken gevonden?
jammer dat ze niet zo'n sumopak aan hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef alpeko het volgende:
Dit is echt zo'n Spel zonder Grenzen onderdeel
Water hoort in de bak niet op de baan. Zie je m denken.quote:
Koelen van de motor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het praktisch nut van de waterbak?
Ontsmetten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Jack van Gelder het commentaar niet doetquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef Max23 het volgende:
ja
[..]
jammer dat ze niet zo'n sumopak aan hebben
Drinkpostquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natte schoenen krijgen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lopers nat maken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dit weer niet zo veel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
lopen zwaarder maken omdat ze elke ronde een stukje afsnijden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.letsrun.com/forum/flat_read.php?thread=9301915quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:17 schreef kilon het volgende:
Vraag: bij sommige stadions is de waterbak aan de buitenkant en soms aan de binnenkant. Wordt daar rekening mee gehouden voor waar de startlijn ligt?
Werd origineel op een parcour voor paardenwedstrijden gelopen waar zo'n hindernis lag, maar geen nut verder.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Die graphic met de onderlinge afstanden als ze allemaal in een groep lopen.
Hoe weet jij dit?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef TLC het volgende:
Bolniet te verwarren met Cees Bol, want net als Cees kan ook Femke niet wielrennen
Ook niet te verwarren met Ferdinand Bol, de 17e eeuwse kunstschilder, etser en tekenaar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef TLC het volgende:
Bolniet te verwarren met Cees Bol, want net als Cees kan ook Femke niet wielrennen
Wij kijken al naar de stiepel tjees.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef TLC het volgende:
SOWquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef Szura het volgende:
Laten ze je hier ook inslapen als je geblesseerd raakt?
Bij Kenia i.i.g. geen hordenlopers.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef Montov het volgende:
Zijn dit mislukte hardlopers of mislukte hordenlopers?
FEBOquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ook niet te verwarren met Ferdinand Bol, de 17e eeuwse kunstschilder, etser en tekenaar.
En natuurlijk Olie Bolquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ook niet te verwarren met Ferdinand Bol, de 17e eeuwse kunstschilder, etser en tekenaar.
zou nuttig zijn als ze de snelheid van de achtervolgende groep laten zien met de snelheid die de koploper daar reed.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
JaNet zoals die snelheden bij wielrennen.
Wie weet bij Noord-Koreaanse atleten...quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef Szura het volgende:
Jack is helaas een hele zure nare man gewordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:17 schreef Remco het volgende:
[..]
En Jack van Gelder het commentaar niet doet
Als Connor Fields een paard zou zijn lag hij nu in de lijmfabriek.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef Szura het volgende:
Gewordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jack is helaas een hele zure nare man geworden
Jack was gister helemaal van slag omdat onze MAX niet won.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jack is helaas een hele zure nare man geworden
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef Salina het volgende:
El Bakkali gaat iedereen de moeder sprinten dalijk.
Er komt nog een Keni aanquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Eerste niet-Keniaanse goud sinds 1980 incoming
Ja. Nu elke keer renners die bij elkaar in het wiel zitten waar de een harder rijdt dan de anderquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zou nuttig zijn als ze de snelheid van de achtervolgende groep laten zien met de snelheid die de koploper daar reed.
Uh....quote:
Marokko is ook Afrikaquote:
HAHAHAHAHAquote:
#nattekra.. oh nee.quote:
Er een teamsport van maken, erg slim.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn landgenoot die praktisch laatste werd besluit ook maar net een vlag rond te gaan rennen.
Zo sneuquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn landgenoot die praktisch laatste werd besluit ook maar net een vlag rond te gaan rennen.
Dat zie je wel vaker. En meestal niet door iemand die echt wat gedaan heeftquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Scheelt niet veelquote:
Net zoals dat de 3e keeper die het WK wint keihard staat te juichen met de bekerquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Steeplechase is een teamsport!quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Halve Belg. Heeft een achterneef in Borgerhout.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef Montov het volgende:
Goud met een Nederlands tintje want Marokkaan.
Het was er wel een, maar dan niet door hem.quote:
Hoop dat ze de hordes tegen die tijd wel hebben weggehaaldquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef Fodio het volgende:
Sifan Hassan op een missie voor 3 gouden medailles .. de 1e horde over 15 minuten
Wat een slechte vergelijking.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Net zoals dat de 3e keeper die het WK wint keihard staat te juichen met de beker
Doet ze ook hordes?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef Fodio het volgende:
Sifan Hassan op een missie voor 3 gouden medailles .. de 1e horde over 15 minuten
Beetje hetzelfde idee als een wisselspeler bij het voetbal die nooit speelt maar dan wel met de kampioensschaal of beker gaat staan te zwaaien alsof ie zelf de winnende heeft gemaaktquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker. En meestal niet door iemand die echt wat gedaan heeft
Komen en gaan nooit alleen hequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
onderschat niet de kracht van teamgenotenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als een wisselspeler bij het voetbal die nooit speelt maar dan wel met de kampioensschaal of beker gaat staan te zwaaien alsof ie zelf de winnende heeft gemaakt
Van hem verwacht ik ze ook welquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was er wel een, maar dan niet door hem.
Heeft ze ook een rapcarriere?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze vrouw is de Depay van het vrouwenhockey heb ik vernomen.
In welke zin?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Verliet haar vader het gezin ook dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat wordt denk ik wel een DSQ ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Szura het volgende:
Zou ik wel een protestje aan wagen als ik die Ethiopiër was, die wordt beroofd van brons zo
Ik ook wel.quote:
Hij mag haar veters niet eens strikken...quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Hordes zijn al geweestquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef Fodio het volgende:
ouden medailles .. de 1e horde over 15 minuten
Leeuw op de rug?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Zij presteert toch wèl?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NOS en trailers.
Doe maar niet.
Wel haar shakes makenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hij mag haar veters niet eens strikken...
Misschien als een leeuw op der rug.quote:
Dat mag niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Sifan wordt straks gewoon door 3 man voorbij gelopen op het moment supreme
en dan weer interviewquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Toch knap als ze 4e zou worden bij de mannen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:30 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Ik hoop dat je nu wel wat opsteekt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Sedoc neemt mij terug naar de basisschool en het valt hem te prijzen
Greg heeft geen apps op zijn telefoon om dat even op te zoeken.quote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Op de NOS krijg je echt totaal NIETS van de werpnummers mee. Bij het zwemmen kan ik het schakelen me nog voorstellen tijdens die uitreikingen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Redefine het volgende:
Net doen alsof je terugging naar de studio omdat discus en polsstok stilgelegd was. En nu dan het niet uitzenden![]()
Uiteraard had ik dit verwacht. Maar het benadrukt nog maar weer eens hoe hypocriet die opmerking eerder was.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu wel wat opsteekt.
Ga je die Depay vergelijking nog uitleggen? We worden ongeduldig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Sedoc neemt mij terug naar de basisschool en het valt hem te prijzen
#BLMquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Remco het volgende:
Waar ik een bronzen medaille van Bol denk ik de mooiste medaille van de OS zou vinden, zou een gouden van Hassan mij denk ik vrijwel het minst doen.
Kijk maar in het hockeytopic. Gewoon.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je die Depay vergelijking nog uitleggen? We worden ongeduldig.
Die debiele NOS redactie zoekt het maar op.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Greg heeft geen apps op zijn telefoon om dat even op te zoeken.
Hoezo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Remco het volgende:
Waar ik een bronzen medaille van Bol denk ik de mooiste medaille van de OS zou vinden, zou een gouden van Hassan mij denk ik vrijwel het minst doen.
Vraag maar aan Tom Egberts. Ik volg zijn denkwijze ook maar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je die Depay vergelijking nog uitleggen? We worden ongeduldig.
Nee zelden beelden. Daarom is die opmerking ook zo lachwekkend. Net doen alsof ze er normaal wel bijblijvenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de NOS krijg je echt totaal NIETS van de werpnummers mee. Bij het zwemmen kan ik het schakelen me nog voorstellen tijdens die uitreikingen.
Er loopt nog een protest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:34 schreef Fodio het volgende:
[..]
Shit ik wilde de handbal wedstrijd kijken na het atletiek
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag maar aan Tom Egberts. Ik volg zijn denkwijze ook maar.
Wat een bullshit dit. Op de basisschool kreeg ik juist voor het laatst in mijn leven positieve adviezenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu wel wat opsteekt.
'Fredje' Matla komt uit Moordrecht of nog erger?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag maar aan Tom Egberts. Ik volg zijn denkwijze ook maar.
Oneens met dat eerste, eens met dat laatstequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Remco het volgende:
Je bent mij voorquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Toch knap als ze 4e zou worden bij de mannen.
Ik weet nietquote:
quote:
Dat zal niet de enige reden zijn voor sommige users.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:36 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een haat her en der tegen Hassan. Is dat puur vanwege Salazar?
Niet perse tegen, maar ik heb gewoon niks met 'r, vooral niet sinds ze in dat bewezen oplichtersmilieu van Salazar terecht is gekomenquote:
Was jij niet die Max-fanboy? Als er iemand geen recht van spreken heeft.quote:
Ja niemand die het daar weet. Of hij vraagt het eerder iemand via Twitter dan iemand van de redactie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die debiele NOS redactie zoekt het maar op.
Ze komt niet sympathiek over, klaagt veel en lijkt me niet echt een fijne persoonlijkheid(wat je misschien juist moet hebben voor topsport hoor), maar de onbevangenheid van Bol steekt daar wel behoorlijk bij af.quote:
Nee, je verwart me nu met iemand anders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jij niet die Max-fanboy? Als er iemand geen recht van spreken heeft.
Hup vlaggetje, Hassan!
Dan mag ze opnieuw!quote:
Of je typt LiveScore.com in. Net zo snelquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja niemand die het daar weet. Of hij vraagt het eerder iemand via Twitter dan iemand van de redactie.
Beiden zou het vrij apart zijn.
Olympisch diploma met een gouden randjequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:37 schreef AgnesGru het volgende:
Op naar een gouden plak en anders eentje met een gouden randje
De nachtmerrie van iedere manquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Olympisch diploma met een gouden randje
Ik las op Matla landenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:38 schreef kilon het volgende:
Ik zou op de mat landen. Maar ik ben ook niet op de Olympische Spelen
Maakt mij allemaal niks uit, ik juich enkel voor het vlaggetje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Sinds wanneer juichen we voor atleten uit Ethiopië?
Olijfenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet olijfen
(terwijl ik naar de 5000m kijk, om het on topic te houden)
Dat kent Greg vast niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Of je typt LiveScore.com in. Net zo snel
Eerder @aTypischquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ze kijkt altijd zo intens ongelukkig. Heel typisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |