Op een gegeven moment neem je het risico niet meer bij de NOS, gewoon Belg kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:42 schreef Montov het volgende:
We hebben het een klein stukje gemist, omdat we aan het praten waren.
Haarscherpe analyse van Sedoc.
Dat zou een behoorlijke competitievervasling wat betreft tijdsnelsten zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:42 schreef Szura het volgende:
Nu interrupted zou helemaal een grap zijn
Dit zou zomaar in haar voordeel kunnen zijn.quote:
Kaart was verkleurd door de regen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
Blijft het apart vinden hoor, met die NoorseWilden de officials niet de regen in om die kaart te tonen ofzo
Niet te zuinig neequote:
Ze was toch niet vals volgens jou staatje?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
Blijft het apart vinden hoor, met die NoorseWilden de officials niet de regen in om die kaart te tonen ofzo
Noorse was schijnbaar ook nog gevallen in de opwarming, niet echt haar dag.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kaart was verkleurd door de regen.
Altijd tegen Noorwegen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Noorse was schijnbaar ook nog gevallen in de opwarming, niet echt haar dag.
In de tweede start niet nee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze was toch niet vals volgens jou staatje?
Een stukje jaquote:
Ja, geloof het wel.quote:
Die zijn half nat, half droog.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was haar tweede startreactietijd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de eerste was vanwege de DQ die er stondquote:
En dat terwijl je zou verwachten dat een binnenbaan droger is dan een buitenbaanquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:46 schreef dz5b604 het volgende:
Dit kan echt niet, kijk naar die binnenbanen. De waterbak is droger
GMTAquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef hhh38 het volgende:
Waarom staan er eigenlijk horden in baan 1 terwijl daar nooit iemand loopt? Zijn ze bang dat baan 2 er anders omheen rent?
Ik las geen hordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Waarom worden er in baan 1 trouwens gewoon horden neergezet
Misschien omdat je er anders te makkelijk omheen kunt als je in baan 2 loopt? Niet helemaal omheen natuurlijk, maar met een voet. Nu heeft iedereen aan de binnenkant gewoon ook horden staan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Waarom worden er in baan 1 trouwens gewoon horden neergezet
Eerst maar eens de VINALE halen...quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt maximaal brons voor Femke
Ja maar er loopt niemand dus dan kun je je de moeite van die horden toch wel besparenquote:
Zie daarom mijn correctie.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:49 schreef Max23 het volgende:
wat een gechoke van de dames zeg man man man
Verkeerde topic
Daarom ook mijn correctie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar er loopt niemand dus dan kun je je de moeite van die horden toch wel besparen
Handbal?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:49 schreef Max23 het volgende:
wat een gechoke van de dames zeg man man man
Verkeerde topic
Mag niet toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien omdat je er anders te makkelijk omheen kunt als je in baan 2 loopt? Niet helemaal omheen natuurlijk, maar met een voet. Nu heeft iedereen aan de binnenkant gewoon ook horden staan.
Nee.quote:
Staan WE achter? Ik kijk niet meer.quote:
Zilver kan ook bestquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan WE achter? Ik kijk niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Femke wint de laatste tijd anders wel van Muhammad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Daar heeft ze nog nooit tegen gelopenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Femke wint de laatste tijd anders wel van Muhammad.
Je bedoelt Littlequote:Op maandag 2 augustus 2021 13:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Femke wint de laatste tijd anders wel van Muhammad.
Ah dat is Little.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar heeft ze nog nooit tegen gelopen
(tenminste, mogelijk in een ver verleden)
Zou je denken, maar blijkt uit niets in de eerste 2 races.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
Die buitenste banen hebben toch zwaar voordeel nu?
Is daar dat turnelement naar vernoemd?quote:
Nee ze laat zich palen door een Belgische polstokhoogspringerquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:54 schreef Remco het volgende:
[..]
Achternaam begint met een B net zoals Belgie?
Dit kan niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bol loopt in het regen maar dat is geen probleem want![]()
Haar vriend is Ben Broeders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:54 schreef Remco het volgende:
[..]
Achternaam begint met een B net zoals Belgie?
Lange paal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:54 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee ze laat zich palen door een Belgische polstokhoogspringer
Bolt is gestopt.quote:
Maar op de helft van het rondje, waarschijnlijk door de windquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Baan 6 tot en met 9 lijken echt veel minder regen te vangen dan de rest
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:57 schreef Zorro het volgende:
Dan loop je in de droogste baan, ga je nog op je bek.
Die had hier haar medalje alsnog niet kunnen verdedigen maar achquote:
Medaille is echt (voor zover dat kan) gegarandeerd, er zijn er 3 die echt gewoon veel sneller zijn dan de restquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:58 schreef kilon het volgende:
Keihard uitlopen! Was 53,0 met meer doorlopen geweest.
Ze is geen topfavoriet voor goud, de start viel ook tegen, maar medaille moet kunnen.
Hangt er ook een beetje vanaf welke baan ze krijgt.
Finale had ik niet verwacht nee. Maar die val.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had hier haar medalje alsnog niet kunnen verdedigen maar ach
Lelijke val maar volgens mij viel het mee
Ja, maar intussen winnen alleen de mensen die in dat zwembad rennen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:57 schreef Redefine het volgende:
Je zag nu wel dat het nog harder is gaan regenen
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:58 schreef kilon het volgende:
Ze is geen topfavoriet voor goud, de start viel ook tegen, maar medaille moet kunnen.
Ze was al veel sneller dan 53.0, nu boeit die tijd nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:58 schreef kilon het volgende:
Wat staat hier allemaal, drie Nattekrantjes in een post of zoquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:58 schreef kilon het volgende:
Die is volgens mij tweede tijdsnelstequote:
Ik bedoel meer dat alle technische nummers dan wel naar morgen kunnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar intussen winnen alleen de mensen die in dat zwembad rennen.
Herkenbaar. Heb ik ook altijd als ik hardloop.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:59 schreef raptorix het volgende:
Als het zonder regen was, en ze vol doorgegaan was dan was ze tegen het WR aangelopen.
Tenzij je over een horde valt moet dat wel goed komen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:58 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Medaille is echt (voor zover dat kan) gegarandeerd, er zijn er 3 die echt gewoon veel sneller zijn dan de rest
Derdequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is volgens mij tweede tijdsnelste
Nee hoor derdequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is volgens mij tweede tijdsnelste
Dat ik denk dat de andere 2 net wat constanter zijn. En medaille moet kunnen, nou ja eigenlijk is medaille zo goed als zeker maar ik wil goud nou ook niet garanderen.quote:
Oh ja zie het nuquote:
Oh zo, ja. Ik dacht dat je het specifiek over de horde had.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat alle technische nummers dan wel naar morgen kunnen.
McLaughlin had ook nog genoeg over, leek hetquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:59 schreef raptorix het volgende:
Als het zonder regen was, en ze vol doorgegaan was dan was ze tegen het WR aangelopen.
TikTak genot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef dz5b604 het volgende:
Zit verdomme opeens naar een kinderprogramma te kijken
Met brons mag ze al super tevreden zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat ik denk dat de andere 2 net wat constanter zijn. En medaille moet kunnen, nou ja eigenlijk is medaille zo goed als zeker maar ik wil goud nou ook niet garanderen.
Strafseconden net als bij de kanoslalom.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze zich niet af liet leiden door die horde die ze aantikte
Ze zeiden het net nog, terug naar één.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef dz5b604 het volgende:
Zit verdomme opeens naar een kinderprogramma te kijken
Hij zocht de grenzen op.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:02 schreef dz5b604 het volgende:
Zilver/brons, goud als Mclaughin tegenvalt en Bol dag van haar leven heeft (wat natuurlijk gewoon kan op de spelen).
Dat is echt onzin, brons is het minimale. Ze behoort gewoon by far bij de 3 snelste er zijn geen echte outsiders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met brons mag ze al super tevreden zijn
Volgens mij raakt ze die linker zelf.quote:
Neequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Och jochie toch. Kan je er niet tegen?
Als dat het minimale is mag ze daar toch tevreden mee zijn? Zat voorbeelden van favorieten die uiteindelijk helemaal niets hadden. Die Amerikaansen staan op voorhand hoger aangeschreven.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:02 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, brons is het minimale. Ze behoort gewoon by far bij de 3 snelste er zijn geen echte outsiders. Brons is nominaal
Amersfoortquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:04 schreef RAVW het volgende:
waar komt zij vandaan ?
welk accent is dit
Amersfoortquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:04 schreef RAVW het volgende:
waar komt zij vandaan ?
welk accent is dit
Amersfoort.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:04 schreef RAVW het volgende:
waar komt zij vandaan ?
welk accent is dit
Alleen McLaughlin, Muhammad vergelijkbaarquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dat het minimale is mag ze daar toch tevreden mee zijn? Zat voorbeelden van favorieten die uiteindelijk helemaal niets hadden. Die Amerikaansen staan op voorhand hoger aangeschreven.
Hard weg, horde omver trappen en McLaughlin Botassen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:02 schreef dz5b604 het volgende:
Zilver/brons, goud als Mclaughin tegenvalt en Bol dag van haar leven heeft (wat natuurlijk gewoon kan op de spelen).
En toch de andere Femke het bed in geluldquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
Altijd kutinterviews, die man is echt vervelend
Dat lijkt mij niet echt een prestatie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
En toch de andere Femke het bed in geluld
Daar kreeg ze demonen in haar hoofd vanquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat dat niet Grueter? Of ook Grueter?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
oke ja ik ken veel accenten in Nl maar deze herkende ik nietquote:
Jij zou zo analist bij de NOS kunnen wordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Redefine het volgende:
Bol is voor mij absoluut niet de favoriet. Maar toch zou mij niets verbazen als ze wel meedoet om goud. Die anderen zijn wel sneller, maar de heeft ook nog niet in deze vorm tegen ze gelopen.
Lijkt me niet, dat soort programma's zijn voor, zoals men dat in WLR zegt, proleten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Love Island kijkt @:koffieplanter waarschijnlijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dat soort programma's zijn voor, zoals men dat in WLR zegt, proleten.Ik zie geen probleem dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Mijn niveau is daarvoor niet laag genoeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou zo analist bij de NOS kunnen worden
Dit stond niet in zijn script.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef heywoodu het volgende:
"Outer Banks gekeken op Netflix, geen Love Island dit keer."
Stekelenlul: "Ok."
Tja, normaliter zijn er drie die echt een maat te groot zijn voor de rest. Waaronder Bolquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Redefine het volgende:
Bol is voor mij absoluut niet de favoriet. Maar toch zou mij niets verbazen als ze wel meedoet om goud. Die anderen zijn wel sneller, maar de heeft ook nog niet in deze vorm tegen ze gelopen.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn niveau is daarvoor niet laag genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |