Misschien omdat je er anders te makkelijk omheen kunt als je in baan 2 loopt? Niet helemaal omheen natuurlijk, maar met een voet. Nu heeft iedereen aan de binnenkant gewoon ook horden staan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Waarom worden er in baan 1 trouwens gewoon horden neergezet
Eerst maar eens de VINALE halen...quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt maximaal brons voor Femke
Ja maar er loopt niemand dus dan kun je je de moeite van die horden toch wel besparenquote:
Zie daarom mijn correctie.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:49 schreef Max23 het volgende:
wat een gechoke van de dames zeg man man man
Verkeerde topic
Daarom ook mijn correctie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar er loopt niemand dus dan kun je je de moeite van die horden toch wel besparen
Handbal?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:49 schreef Max23 het volgende:
wat een gechoke van de dames zeg man man man
Verkeerde topic
Mag niet toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien omdat je er anders te makkelijk omheen kunt als je in baan 2 loopt? Niet helemaal omheen natuurlijk, maar met een voet. Nu heeft iedereen aan de binnenkant gewoon ook horden staan.
Staan WE achter? Ik kijk niet meer.quote:
Zilver kan ook bestquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan WE achter? Ik kijk niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Femke wint de laatste tijd anders wel van Muhammad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:48 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |