En toch de andere Femke het bed in geluldquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
Altijd kutinterviews, die man is echt vervelend
Dat lijkt mij niet echt een prestatie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
En toch de andere Femke het bed in geluld
Daar kreeg ze demonen in haar hoofd vanquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat dat niet Grueter? Of ook Grueter?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
oke ja ik ken veel accenten in Nl maar deze herkende ik nietquote:
Jij zou zo analist bij de NOS kunnen wordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Redefine het volgende:
Bol is voor mij absoluut niet de favoriet. Maar toch zou mij niets verbazen als ze wel meedoet om goud. Die anderen zijn wel sneller, maar de heeft ook nog niet in deze vorm tegen ze gelopen.
Lijkt me niet, dat soort programma's zijn voor, zoals men dat in WLR zegt, proleten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Love Island kijkt @:koffieplanter waarschijnlijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dat soort programma's zijn voor, zoals men dat in WLR zegt, proleten.Ik zie geen probleem dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Mijn niveau is daarvoor niet laag genoeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou zo analist bij de NOS kunnen worden
Dit stond niet in zijn script.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef heywoodu het volgende:
"Outer Banks gekeken op Netflix, geen Love Island dit keer."
Stekelenlul: "Ok."
Tja, normaliter zijn er drie die echt een maat te groot zijn voor de rest. Waaronder Bolquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Redefine het volgende:
Bol is voor mij absoluut niet de favoriet. Maar toch zou mij niets verbazen als ze wel meedoet om goud. Die anderen zijn wel sneller, maar de heeft ook nog niet in deze vorm tegen ze gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |