Herkenbaar. Heb ik ook altijd als ik hardloop.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:59 schreef raptorix het volgende:
Als het zonder regen was, en ze vol doorgegaan was dan was ze tegen het WR aangelopen.
Tenzij je over een horde valt moet dat wel goed komen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:58 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Medaille is echt (voor zover dat kan) gegarandeerd, er zijn er 3 die echt gewoon veel sneller zijn dan de rest
Derdequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is volgens mij tweede tijdsnelste
Nee hoor derdequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is volgens mij tweede tijdsnelste
Dat ik denk dat de andere 2 net wat constanter zijn. En medaille moet kunnen, nou ja eigenlijk is medaille zo goed als zeker maar ik wil goud nou ook niet garanderen.quote:
Oh ja zie het nuquote:
Oh zo, ja. Ik dacht dat je het specifiek over de horde had.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat alle technische nummers dan wel naar morgen kunnen.
McLaughlin had ook nog genoeg over, leek hetquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:59 schreef raptorix het volgende:
Als het zonder regen was, en ze vol doorgegaan was dan was ze tegen het WR aangelopen.
TikTak genot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef dz5b604 het volgende:
Zit verdomme opeens naar een kinderprogramma te kijken
Met brons mag ze al super tevreden zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat ik denk dat de andere 2 net wat constanter zijn. En medaille moet kunnen, nou ja eigenlijk is medaille zo goed als zeker maar ik wil goud nou ook niet garanderen.
Strafseconden net als bij de kanoslalom.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze zich niet af liet leiden door die horde die ze aantikte
Ze zeiden het net nog, terug naar één.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef dz5b604 het volgende:
Zit verdomme opeens naar een kinderprogramma te kijken
Hij zocht de grenzen op.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:02 schreef dz5b604 het volgende:
Zilver/brons, goud als Mclaughin tegenvalt en Bol dag van haar leven heeft (wat natuurlijk gewoon kan op de spelen).
Dat is echt onzin, brons is het minimale. Ze behoort gewoon by far bij de 3 snelste er zijn geen echte outsiders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met brons mag ze al super tevreden zijn
Volgens mij raakt ze die linker zelf.quote:
Neequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Och jochie toch. Kan je er niet tegen?
Als dat het minimale is mag ze daar toch tevreden mee zijn? Zat voorbeelden van favorieten die uiteindelijk helemaal niets hadden. Die Amerikaansen staan op voorhand hoger aangeschreven.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:02 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, brons is het minimale. Ze behoort gewoon by far bij de 3 snelste er zijn geen echte outsiders. Brons is nominaal
Amersfoortquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:04 schreef RAVW het volgende:
waar komt zij vandaan ?
welk accent is dit
Amersfoortquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:04 schreef RAVW het volgende:
waar komt zij vandaan ?
welk accent is dit
Amersfoort.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:04 schreef RAVW het volgende:
waar komt zij vandaan ?
welk accent is dit
Alleen McLaughlin, Muhammad vergelijkbaarquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dat het minimale is mag ze daar toch tevreden mee zijn? Zat voorbeelden van favorieten die uiteindelijk helemaal niets hadden. Die Amerikaansen staan op voorhand hoger aangeschreven.
Hard weg, horde omver trappen en McLaughlin Botassen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:02 schreef dz5b604 het volgende:
Zilver/brons, goud als Mclaughin tegenvalt en Bol dag van haar leven heeft (wat natuurlijk gewoon kan op de spelen).
En toch de andere Femke het bed in geluldquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
Altijd kutinterviews, die man is echt vervelend
Dat lijkt mij niet echt een prestatie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
En toch de andere Femke het bed in geluld
Daar kreeg ze demonen in haar hoofd vanquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat dat niet Grueter? Of ook Grueter?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
oke ja ik ken veel accenten in Nl maar deze herkende ik nietquote:
Jij zou zo analist bij de NOS kunnen wordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Redefine het volgende:
Bol is voor mij absoluut niet de favoriet. Maar toch zou mij niets verbazen als ze wel meedoet om goud. Die anderen zijn wel sneller, maar de heeft ook nog niet in deze vorm tegen ze gelopen.
Lijkt me niet, dat soort programma's zijn voor, zoals men dat in WLR zegt, proleten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Love Island kijkt @:koffieplanter waarschijnlijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dat soort programma's zijn voor, zoals men dat in WLR zegt, proleten.Ik zie geen probleem dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Mijn niveau is daarvoor niet laag genoeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou zo analist bij de NOS kunnen worden
Dit stond niet in zijn script.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef heywoodu het volgende:
"Outer Banks gekeken op Netflix, geen Love Island dit keer."
Stekelenlul: "Ok."
Tja, normaliter zijn er drie die echt een maat te groot zijn voor de rest. Waaronder Bolquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Redefine het volgende:
Bol is voor mij absoluut niet de favoriet. Maar toch zou mij niets verbazen als ze wel meedoet om goud. Die anderen zijn wel sneller, maar de heeft ook nog niet in deze vorm tegen ze gelopen.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn niveau is daarvoor niet laag genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |