Herkenbaar. Heb ik ook altijd als ik hardloop.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:59 schreef raptorix het volgende:
Als het zonder regen was, en ze vol doorgegaan was dan was ze tegen het WR aangelopen.
Tenzij je over een horde valt moet dat wel goed komen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:58 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Medaille is echt (voor zover dat kan) gegarandeerd, er zijn er 3 die echt gewoon veel sneller zijn dan de rest
Derdequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is volgens mij tweede tijdsnelste
Nee hoor derdequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is volgens mij tweede tijdsnelste
Dat ik denk dat de andere 2 net wat constanter zijn. En medaille moet kunnen, nou ja eigenlijk is medaille zo goed als zeker maar ik wil goud nou ook niet garanderen.quote:
Oh ja zie het nuquote:
Oh zo, ja. Ik dacht dat je het specifiek over de horde had.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat alle technische nummers dan wel naar morgen kunnen.
McLaughlin had ook nog genoeg over, leek hetquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:59 schreef raptorix het volgende:
Als het zonder regen was, en ze vol doorgegaan was dan was ze tegen het WR aangelopen.
TikTak genot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef dz5b604 het volgende:
Zit verdomme opeens naar een kinderprogramma te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |