Jack was gister helemaal van slag omdat onze MAX niet won.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jack is helaas een hele zure nare man geworden
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef Salina het volgende:
El Bakkali gaat iedereen de moeder sprinten dalijk.
Er komt nog een Keni aanquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Eerste niet-Keniaanse goud sinds 1980 incoming
Ja. Nu elke keer renners die bij elkaar in het wiel zitten waar de een harder rijdt dan de anderquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zou nuttig zijn als ze de snelheid van de achtervolgende groep laten zien met de snelheid die de koploper daar reed.
Marokko is ook Afrikaquote:
HAHAHAHAHAquote:
#nattekra.. oh nee.quote:
Er een teamsport van maken, erg slim.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn landgenoot die praktisch laatste werd besluit ook maar net een vlag rond te gaan rennen.
Zo sneuquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn landgenoot die praktisch laatste werd besluit ook maar net een vlag rond te gaan rennen.
Dat zie je wel vaker. En meestal niet door iemand die echt wat gedaan heeftquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Scheelt niet veelquote:
Net zoals dat de 3e keeper die het WK wint keihard staat te juichen met de bekerquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Steeplechase is een teamsport!quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Halve Belg. Heeft een achterneef in Borgerhout.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef Montov het volgende:
Goud met een Nederlands tintje want Marokkaan.
Het was er wel een, maar dan niet door hem.quote:
Hoop dat ze de hordes tegen die tijd wel hebben weggehaaldquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef Fodio het volgende:
Sifan Hassan op een missie voor 3 gouden medailles .. de 1e horde over 15 minuten
Wat een slechte vergelijking.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Net zoals dat de 3e keeper die het WK wint keihard staat te juichen met de beker
Doet ze ook hordes?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef Fodio het volgende:
Sifan Hassan op een missie voor 3 gouden medailles .. de 1e horde over 15 minuten
Beetje hetzelfde idee als een wisselspeler bij het voetbal die nooit speelt maar dan wel met de kampioensschaal of beker gaat staan te zwaaien alsof ie zelf de winnende heeft gemaaktquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker. En meestal niet door iemand die echt wat gedaan heeft
Komen en gaan nooit alleen hequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
onderschat niet de kracht van teamgenotenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als een wisselspeler bij het voetbal die nooit speelt maar dan wel met de kampioensschaal of beker gaat staan te zwaaien alsof ie zelf de winnende heeft gemaakt
Van hem verwacht ik ze ook welquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was er wel een, maar dan niet door hem.
Heeft ze ook een rapcarriere?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze vrouw is de Depay van het vrouwenhockey heb ik vernomen.
In welke zin?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Verliet haar vader het gezin ook dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat wordt denk ik wel een DSQ ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Szura het volgende:
Zou ik wel een protestje aan wagen als ik die Ethiopiër was, die wordt beroofd van brons zo
Ik ook wel.quote:
Hij mag haar veters niet eens strikken...quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Hordes zijn al geweestquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef Fodio het volgende:
ouden medailles .. de 1e horde over 15 minuten
Leeuw op de rug?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Zij presteert toch wèl?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NOS en trailers.
Doe maar niet.
Wel haar shakes makenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hij mag haar veters niet eens strikken...
Misschien als een leeuw op der rug.quote:
Dat mag niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Sifan wordt straks gewoon door 3 man voorbij gelopen op het moment supreme
en dan weer interviewquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Sifan wordt straks gewoon door 3 man voorbij gelopen op het moment supreme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |