Vraag maar aan Tom Egberts. Ik volg zijn denkwijze ook maar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je die Depay vergelijking nog uitleggen? We worden ongeduldig.
Nee zelden beelden. Daarom is die opmerking ook zo lachwekkend. Net doen alsof ze er normaal wel bijblijvenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de NOS krijg je echt totaal NIETS van de werpnummers mee. Bij het zwemmen kan ik het schakelen me nog voorstellen tijdens die uitreikingen.
Er loopt nog een protest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:34 schreef Fodio het volgende:
[..]
Shit ik wilde de handbal wedstrijd kijken na het atletiek
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag maar aan Tom Egberts. Ik volg zijn denkwijze ook maar.
Wat een bullshit dit. Op de basisschool kreeg ik juist voor het laatst in mijn leven positieve adviezenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu wel wat opsteekt.
'Fredje' Matla komt uit Moordrecht of nog erger?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag maar aan Tom Egberts. Ik volg zijn denkwijze ook maar.
Oneens met dat eerste, eens met dat laatstequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Remco het volgende:
Waar ik een bronzen medaille van Bol denk ik de mooiste medaille van de OS zou vinden, zou een gouden van Hassan mij denk ik vrijwel het minst doen.
Je bent mij voorquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Toch knap als ze 4e zou worden bij de mannen.
Ik weet nietquote:
quote:
Dat zal niet de enige reden zijn voor sommige users.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:36 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een haat her en der tegen Hassan. Is dat puur vanwege Salazar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |