Nee nee. Dat is de nieuwe top interviewer van de NOS nog beter dan Joep Schreuder en Bert Maalderink.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef GotenSSJ het volgende: Kan die Stekelenburg niet opdonderen, wat een kut interviewer is dat zeg.
Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Love Island kijkt @:koffieplanter waarschijnlijk ook.
17 keer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe vaak gaan ze straks benoemen dat Siffan goud gaat winnen?
Over Stekelenlulquote:Volgens Nooter verstaat u de kunst van het korte interview, mede doordat u snel kunt handelen wanneer de situatie daarom vraagt. Wat bedoelt hij?
"Het is moeilijk daar iets over te zeggen. Een groot deel is intuïtie. Wat voor mij geruststellend is om te merken, is dat op momenten dat het spannend of ingewikkeld wordt, ik vaak de goede keuzes maak. Dat zorgt er namelijk voor dat je die momenten niet met veel stress of paniek tegemoet gaat. Dat helpt weer."
Joep Schreuder. Nou leg je de lat wel heel laag.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee nee. Dat is de nieuwe top interviewer van de NOS nog beter dan Joep Schreuder en Bert Maalderink.
Op Sporza live te zien geweestquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef kilon het volgende:
Oh ja, er waren nog 2 halve finales op de 200 meter
Al afgehandeld.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef kilon het volgende:
Oh ja, er waren nog 2 halve finales op de 200 meter
Of zoals Stekelenburg daarop zou antwoorden: "Ok."quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over Stekelenlul
https://www.parool.nl/nie(...)te-wachten~bae8a41f/
Hij vergeet nog te vermelden dat als je een vraag stelt die vraag zesvoudig stelt waardoor de sporter al zes keer wil antwoorden maar moet wachten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over Stekelenlul
https://www.parool.nl/nie(...)te-wachten~bae8a41f/
Haha, Knighton? Die kennen WE niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk uit naar de werken van Knighton. De NOS waarschijnlijk ook, want, hè, HET VERHAAL.
Temptation Island?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien.
Die gun ik wel long covid. @Calandquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:11 schreef raptorix het volgende:
Volgende keer Maxime Hartman sturen voor interviews.
Of nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:10 schreef Arcee het volgende:
Zo zonde dat Schippers haar toptijden niet meer loopt.
2004!quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk uit naar de werken van Knighton. De NOS waarschijnlijk ook, want, hè, HET VERHAAL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |