abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 augustus 2021 @ 13:15:43 #1
131800 Tarado
capô de fusca
  maandag 2 augustus 2021 @ 13:15:59 #2
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200693963
instagram
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 13:19:07 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200694052
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[ instagram ]
Dat Hamilton hypocriet is wisten we al :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200694111
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[ instagram ]
Kimi _O_

Machtige vent
  maandag 2 augustus 2021 @ 13:22:20 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200694150
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kimi _O_

Machtige vent
dit is niet Kimi zelf volgens mij maar een fan account
pi_200694164
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

dit is niet Kimi zelf volgens mij maar een fan account
Oh, verdomme. :(

Sta ik mooi voor aap
  maandag 2 augustus 2021 @ 13:23:30 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200694174
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Oh, verdomme. :(

Sta ik mooi voor aap
je mag hem wel een machtige vent vinden hoor
pi_200694671
https://www.autosport.com(...)ays-ferrari/6641026/

Steun uit onverwachte hoek?

Het zal wel niet te reguleren zijn maar het mogen duidelijk zijn dat meerdere teams niet blij zijn met de gang van zaken.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 13:40:35 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200694695
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:39 schreef opreis het volgende:
https://www.autosport.com(...)ays-ferrari/6641026/

Steun uit onverwachte hoek?

Het zal wel niet te reguleren zijn maar het mogen duidelijk zijn dat meerdere teams niet blij zijn met de gang van zaken.
Niet echt onverwacht nu LeClercs auto in de puin ligt, natuurlijk.

Teams gaan pas wakker worden als zij de rekening krijgen, dat is vrijwel altijd hoe het werkt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200694709
quote:
13s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:38 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ]
twitter
pi_200694733
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat Hamilton hypocriet is wisten we al :D
Wie niet.
pi_200694881
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:39 schreef opreis het volgende:
https://www.autosport.com(...)ays-ferrari/6641026/

Steun uit onverwachte hoek?

Het zal wel niet te reguleren zijn maar het mogen duidelijk zijn dat meerdere teams niet blij zijn met de gang van zaken.
Ja doen, denk wel dat de halve budgetcap van Mercedes nu al op is :D vangrails ook gewoon meenemen, brandstof safetycar etc.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 13:51:18 #13
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200694908
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

En dus is er geen inhoudelijke herbeoordeling geweest en dat had wel gemoeten. De eerste beoordeling is gewoon foutief geweest.
Nee dat hoefde niet

Waarom hebben we het hier nog over
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200695011
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 01:57 schreef Tijger_m het volgende:
Toro Rosso/Alpha Tauri is gewoon het satelliet team van RBR wat de pit stop voor een snelste ronde vandaag voor Gasly nog wel even onderstreepte.
Wat een onzin, als je de mogelijkheid hebt voor een gratis stop pak je die snelste ronde. Gasly heeft 50 punten en zonder dat extra punt zou hij nu onder Ric staan die ook 50 heeft. Ocon en Alsonso ademen ook in z'n nek. Ook bij contructeurs kan het uitmaken, Alpine staat slechts 9 punten boven AT. En AM er 20 onder. Was Vettel niet gediskwalificeerd dan stond AM boven AT met een paar punten verschil.

Van de 22 starts (11x2 auto's) heeft AT 13x 1 punt of minder gehaald, 1 puntje kan dus veel uitmaken voor een team als AT
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 13:56:05 #15
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200695026
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:55 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wat een onzin, als je de mogelijkheid hebt voor een gratis stop pak je die snelste ronde. Gasly heeft 50 punten en zonder dat extra punt zou hij nu onder Ric staan die ook 50 heeft. Ocon en Alsonso ademen ook in z'n nek. Ook bij contructeurs kan het uitmaken, Alpine staat slechts 9 punten boven AT. En AM er 20 onder.
Snelste ronde levert het team geen punten op, alleen de rijder krijgt een punt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200695158
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Snelste ronde levert het team geen punten op, alleen de rijder krijgt een punt.
I stand corrected, dan nog blijft het verhaal van Gasly overeind. Zonder FL zou hij nu onder Ric staan ipv erboven
pi_200695270
quote:
6s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:06 schreef Zorro het volgende:
Ik zei onder rood nog, zouden ze het aandurven bij Red Bull op de slicks. Wat hadden ze te verliezen? Als ik dat al denk kan ik me niet voorstellen dat NIEMAND dat denkt. Geen enkel team. Zou het dan niet mogen? Dat lijkt me ook vreemd.
Dan kunnen we elkaar een hand geven, ik had ook stille hoop dat Max maar ook Gasly en Tsunoda op slicks zouden vertrekken.
Zo jammer want echt een gemiste kans.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_200695415
Toch lijkt het alsof stewards niet consequent omgaan met uitdelen van straffen en hoewel ze de actie zelf moeten beoordelen lijkt het toch als de gevolgen wel degelijk meetellen. Bottas verremt zich, neemt 3 man mee en krijgt volledige schuld bij een onhandige actie op relatief lage snelheid. Lewis verremt zich, tikt iemand op volle snelheid de bandenstapel in en krijgt voornamelijk de schuld. Het zal allemaal wel toeval zijn hoor maar 1 man/team profiteert hier voorlopig van en 1 team wordt “benadeeld”.
Het is racen, ik weet het allemaal wel maar het begint allemaal wel een beetje doorzichtig te worden. En hoewel ik WWE op zijn tijd best vermakelijk vind, kijk ik F1 toch om een andere reden.
pi_200695511
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Nee dat hoefde niet

Waarom hebben we het hier nog over
Bepaal jij waar we het over hebben? Is dat een mod-dingetje?
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:23:07 #20
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200695706
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Bepaal jij waar we het over hebben? Is dat een mod-dingetje?
Nee, ik vraag "waarom"
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:24:16 #21
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200695749
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Snelste ronde levert het team geen punten op, alleen de rijder krijgt een punt.
Het team krijgt ook een punt
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200697085
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:04 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Als je alleen maar selectief leest, mis je (bewust?) wel eens wat ja, maar ik kan me niet voorstellen dat je het continue zwart maken van Max en Red Bull door Mercedes dit hele seizoen al hebt gemist.

En als er een keer een opmerking de andere kant op wordt gemaakt is de wereld te klein. Een hypocriet zooitje is het. Zowel Wolff/Mercedes als Hamilton.
Ik lees alles op reddit, hier, tweakers en racefans waarbij racefans op hand van Lulu zijn. Ik volg de kleine sites niet meer omdat over het algemeen je weet dat een paar dagen na de race een nieuw artikel komt met dezelfde quotes.

Dus ik ben gewoon een Hamilton fanboy? Ik zie dat vier man het helemaal met jou eens zijn, prettig gesprek dit

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2021 15:10:12 ]
pi_200697110
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:39 schreef opreis het volgende:
https://www.autosport.com(...)ays-ferrari/6641026/

Steun uit onverwachte hoek?

Het zal wel niet te reguleren zijn maar het mogen duidelijk zijn dat meerdere teams niet blij zijn met de gang van zaken.
Ieder team gaat hier over beginnen als ze ineens problemen met hun budget gaan krijgen door onverwachte uitgaven door incidenten waar ze zelf geen verwijt aan hebben. Maar volgens mij is dit ook het risico van het team als ze deelnemen in de racerij. Ik verwacht niet dat de FIA hier iets aan gaat doen, of alle teams moeten hier achter staan. Dan nog zal dat waarschijnlijk pas een verandering in het nieuwe seizoen gaan worden, daar heb je nu niets aan.

quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:09 schreef Vliegbaard het volgende:
Toch lijkt het alsof stewards niet consequent omgaan met uitdelen van straffen en hoewel ze de actie zelf moeten beoordelen lijkt het toch als de gevolgen wel degelijk meetellen. Bottas verremt zich, neemt 3 man mee en krijgt volledige schuld bij een onhandige actie op relatief lage snelheid. Lewis verremt zich, tikt iemand op volle snelheid de bandenstapel in en krijgt voornamelijk de schuld. Het zal allemaal wel toeval zijn hoor maar 1 man/team profiteert hier voorlopig van en 1 team wordt “benadeeld”.
Het is racen, ik weet het allemaal wel maar het begint allemaal wel een beetje doorzichtig te worden. En hoewel ik WWE op zijn tijd best vermakelijk vind, kijk ik F1 toch om een andere reden.
Ik denk dat iedereen het hier ook wel mee eens is. Volgens Doornbos kijkt de FIA naar de strafmaat bij soort gelijke incidenten. Het is gewoon jammer dat de FIA dit niet transparant maakt, waarschijnlijk om heel veel discussie te voorkomen. Maar race incidenten zijn helaas ook niet zo zwart/wit te beoordelen zoals bij een sport als voetbal. Dat maakt anderzijds de sport ook wel interessant, omdat er juist zoveel discussie over mogelijk is. Het kan best een saaie sport zijn, maar die race incidenten geven zo ontzettend veel stof tot discussie, de impact kan zo gigantisch zijn.
Het is wel jammer dat er fans zijn die hier niet goed mee omgaan, dat boe geroep hoeft voor mij niet. Volgens mij is dit ook al jaren niet meer voorgekomen.
BlaBlaBla
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 augustus 2021 @ 15:12:54 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200697165
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 2 augustus 2021 @ 15:18:34 #25
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_200697278
quote:
Wel weer een voordeel voor de fastest pitstop award.. alleen jammer dat daar geen punten voor te verdienen zijn (evt alleen in het constructeurskampioenschap)
Pitstop van 1.8x seconden, waarschijnlijk de snelste ooit. :)
pi_200697385
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kimi _O_

Machtige vent
is fanboy account. Niet kimi zelf
pi_200697391
quote:
Was al gepost :P

Maar inderdaad een geluk bij een ongeluk dat hij daar geraakt werkt ipv van op de sidepod zoals bij Perez, dan was het meteen race over. Ik denk alleen niet dat men zijn prestatie op waarde schat hierdoor. Ik heb de race van Sky terug gekeken en behalve Nico die opperde dat het wel eens een halve seconde uit zou kunnen maken (schatting gaf hij ruiterlijk toe) waren Croft en Ted vooral verbaasd dat Max niet naar het podium reed/moeite had om een Haas in te halen.
Het gaat daar vooral over het geweldige gevecht tussen wereldkampioenen Alonso en Hamilton. Dat de ene met veel beter materiaal rijdt en dat de ander openlijk zijn verbazing uitsprak dat het zo lang duurde voordat de ander er langs kwam/de ander foutjes maakte deed niet veel af aan de fenomenale prestatie van de meervoudig kampioen. That's racing.
pi_200697405
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:18 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Wel weer een voordeel voor de fastest pitstop award.. alleen jammer dat daar geen punten voor te verdienen zijn (evt alleen in het constructeurskampioenschap)
Pitstop van 1.8x seconden, waarschijnlijk de snelste ooit. :)
quote:
De bandenwissel van 1.88 seconden was niet alleen de snelste tijd van de dag, maar zelfs van het hele seizoen. Tot dusver was de stop van Verstappen in Bahrein de snelste: 1.93 seconden. Het wereldrecord staat nog steeds op 1.82 seconden (eveneens op naam van Red Bull en Verstappen).
pi_200697418
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Er was wel degelijk nieuw bewijs, namelijk de telemetrie ten tijde van de actie van Hamilton op Leclerc. Dat was nadat Hamilton al bestraft werd.
En de simulatie dat Hamilton met die snelheid de bocht niet gehaald zou hebben.

Dat het niet door de stewards geaccepteerd werd is wat anders dan dat er geen nieuw bewijs was.
Dat maakt het toch geen bewijs? Albon heeft de bocht in een simulator (of op de baan, niet helemaal helder) proberen na te bootsen en hij haalde het niet. Albon reed in een andere (oude) auto waarbij het team bezig was om aan te tonen dat de snelheid te hoog was. Joh er komt uit waar naar gezocht wordt

Dat is toch wankel bewijs? De snelheid waarmee het allemaal plaatsvond was toen al bekend en de stewards vonden het onacceptabel. Wat hadden ze meer moeten doen? Opzet was niet te bewijzen en al helemaal niet met een Albon-haalt-de-bocht-niet.
  maandag 2 augustus 2021 @ 15:27:17 #30
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_200697447
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:25 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

[..]

En vanaf Spa mogen ze geen sensors meer gebruiken op de wheelguns.
Kennelijk vind de FIA het veiliger als mensen zelf checken of een wielmoer vast zit en vertrouwen niet op technologie :')
pi_200697454
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat Hamilton hypocriet is wisten we al :D

Niet alleen Hamilton..


quote:
Ik was gewoon enorm verbaasd", gaat Verstappen na afloop van de sessie in op het incident. "Hij stuurde gewoon in terwijl ik aan de binnenkant zat en er duidelijk aan kwam. Ik heb geen idee waar ik anders heen had gemoeten."
:P
pi_200697488
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:27 schreef SiGNe het volgende:

[..]

En vanaf Spa mogen ze geen sensors meer gebruiken op de wheelguns.
Kennelijk vind de FIA het veiliger als mensen zelf checken of een wielmoer vast zit en vertrouwen niet op technologie :')
Zo vaak gebeurt het niet dat er een wiel afloopt, en als dat gebeurt is je race sowieso over, tenzij je nog amper je box uit bent. Beetje overdreven allemaal.
pi_200697529
quote:
Dat Stroll net klaar was met zijn snelle ronde en Max er net mee begon vergeet je voor het gemak maar even?
Wat een slechte vergelijking, _O-
pi_200697588
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:27 schreef SiGNe het volgende:

[..]

En vanaf Spa mogen ze geen sensors meer gebruiken op de wheelguns.
Kennelijk vind de FIA het veiliger als mensen zelf checken of een wielmoer vast zit en vertrouwen niet op technologie :')
Wie o wie zou hier pech mee hebben... Statistisch gezien gok ik op Bottas.
pi_200697596
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat Stroll net klaar was met zijn snelle ronde en Max er net mee begon vergeet je voor het gemak maar even?
Wat een slechte vergelijking, _O-
Dat telt volgens de FIA allemaal niet mee, alleen het incident op zich wordt bekeken. :P
pi_200697812
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:39 schreef opreis het volgende:
https://www.autosport.com(...)ays-ferrari/6641026/

Steun uit onverwachte hoek?

Het zal wel niet te reguleren zijn maar het mogen duidelijk zijn dat meerdere teams niet blij zijn met de gang van zaken.
Dat doen die spagettivreters alleen om Mercedes Benz te dwarsbomen. Want hoe valt ooit te bewijzen wie wanneer schuldig is?
Geen van allen houdt zich immers aan een veilige maximum snelheid in de racerij.
Als je het niet kunt betalen moet je er überhaupt niet aan beginnen.
Wie dit leest is gek
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 15:48:10 #37
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200697847
quote:
99s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:46 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat doen die spagettivreters alleen om Mercedes Benz te dwarsbomen. Want hoe valt ooit te bewijzen wie wanneer schuldig is?
Geen van allen houdt zich immers aan een veilige maximum snelheid in de racerij.
Als je het niet kunt betalen moet je er überhaupt niet aan beginnen.
Dat is een fijn verhaal zolang je niet te maken hebt met een budgetcap. En schuldigen aanwijzen doen de stewards en dit geval is het nogal duidelijk en dat was ook het geval met Russel/Bottas, Verstappen/Hamilton en de 2 klappers gisteren.

Het is nu geen kwestie meer van het KUNNEN betalen maar door een klapper met schuld van een ander in de financieele problemen komen omdat je niet meer MAG uitgeven.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200697859
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Dat telt volgens de FIA allemaal niet mee, alleen het incident op zich wordt bekeken. :P
En dan hebben ze gezien dat Stroll totaal geen ruimte laat en Max helemaal op de curve zit.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_200697945
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:24 schreef opreis het volgende:
Het gaat daar vooral over het geweldige gevecht tussen wereldkampioenen Alonso en Hamilton
Iedereen rond de F1 heeft boter op zijn hoofd want de zelfde iedereen is financieel afhankelijk van de F1.
En Sky is vooral gericht op de Engelse "it's coming home" fans.
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is een fijn verhaal zolang je niet te maken hebt met een budgetcap. En schuldigen aanwijzen doen de stewards en dit geval is het nogal duidelijk en dat was ook het geval met Russel/Bottas, Verstappen/Hamilton en de 2 klappers gisteren.

Het is nu geen kwestie meer van het KUNNEN betalen maar door een klapper met schuld van een ander in de financieele problemen komen omdat je niet meer MAG uitgeven.
OK, dat is waar maar neem Bottas gisteren: Stel dat Norris net wat olie verloren had of te vette benzine?
Hoe schuldig is Bottas dan nog?
Wie dit leest is gek
  maandag 2 augustus 2021 @ 15:56:08 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200697950
quote:
99s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:46 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat doen die spagettivreters alleen om Mercedes Benz te dwarsbomen. Want hoe valt ooit te bewijzen wie wanneer schuldig is?
Geen van allen houdt zich immers aan een veilige maximum snelheid in de racerij.
Als je het niet kunt betalen moet je er überhaupt niet aan beginnen.
kijk je ook F1?
pi_200697983
Wat vanmiddag beslist is door het kabinet (max 750 mensen bij evenementen zonder overnachting) gaat dat nog gevolgen hebben voor de GP van Zandvoort?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200698004
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:59 schreef vosss het volgende:
Wat vanmiddag beslist is door het kabinet (max 750 mensen bij evenementen zonder overnachting) gaat dat nog gevolgen hebben voor de GP van Zandvoort?
Anders dat geboo wel….
pi_200698100
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:59 schreef vosss het volgende:
Wat vanmiddag beslist is door het kabinet (max 750 mensen bij evenementen zonder overnachting) gaat dat nog gevolgen hebben voor de GP van Zandvoort?
Dat geldt toch tot 1 september..?
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 16:10:17 #44
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200698104
quote:
99s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:55 schreef Nieuwschierig het volgende:

OK, dat is waar maar neem Bottas gisteren: Stel dat Norris net wat olie verloren had of te vette benzine?
Hoe schuldig is Bottas dan nog?
Wat heeft dat er mee te maken? Als Bottas niet schuldig was omdat er olie op de baan lag dan was hij niet schuldig en dan hadden de stewards hem niet als schuldige verklaard, het gaat nu specifiek om situaties waarbij er een duidelijke schuldige is.

Als er een budget cap is en iemand anders veroorzaakt een ernstige crash waarbij je 1.8 miljoen dollar schade oploopt dan zou er een mechanisme moeten zijn om dat niet onder de cap te laten vallen. Het punt is niet eens om de schade te verhalen op een ander team maar hoe teams met een budget cap op die manier kunnen werken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200698111
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:09 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Dat geldt toch tot 1 september..?
Ja maar de race is weekend van 3 september uit m'n hoofd. Dat wordt wel heel krap aan allemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door vosss op 02-08-2021 19:31:32 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200698122
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja maar de race is weekend van 3 september uit m'n hoofd. Dat wordt wel heel portaal allemaal.
En wat is een festival precies? Valt daar een F1 race ook onder?
pi_200698126
Want we gaan natuurlijk in een korte tijd van 750 mensen naar 105.000 mensen.
Dat is maar een factor 140.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200698220
twitter


DSQ zal nog wel definitief worden denk ik.
pi_200698262
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:20 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

DSQ zal nog wel definitief worden denk ik.
*O*
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:39:29 #50
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_200698469
Heeft zo'n auto geen dry operating & zero fuel weight? En dan als je hem weegt trek je dat ervan af en dan heb je de hoeveelheid brandstof?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_200698557
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:39 schreef shiz het volgende:
Heeft zo'n auto geen dry operating & zero fuel weight? En dan als je hem weegt trek je dat ervan af en dan heb je de hoeveelheid brandstof?
En weeg je dan zonder banden? Want die blijven ook niet constant in gewicht gedurende een race.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 16:47:41 #52
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200698597
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:39 schreef shiz het volgende:
Heeft zo'n auto geen dry operating & zero fuel weight? En dan als je hem weegt trek je dat ervan af en dan heb je de hoeveelheid brandstof?
Het punt is niet of de brandstof er in zit, het punt is dat ze de brandstof niet aan de FIA kunnen overhandigen wat een eis is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:50:17 #53
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200698626
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:12 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

En wat is een festival precies? Valt daar een F1 race ook onder?
GP Zandvoort is een geplaceerd evenement. Je zult er ongetwijfeld wel een testbewijs moeten kunnen overleggen dus gelden de volgende voorschriften:

quote:
• Maximaal tweederde van de geplaceerde capaciteit aan bezoekers is toegestaan.
• 1,5 meter afstand houden is niet verplicht.
• Een vaste zit- of staplaats is verplicht.
• Bezoekers van evenementen van 13 jaar en ouder laten bij de ingang een coronatoegangsbewijs zien. Alleen met een geldig toegangsbewijs mogen zij naar binnen.
• Het evenement vindt plaats op een afgesloten locatie (binnen of buiten).
• Er is een gecontroleerde in- en uitstroom van bezoekers.
• Registratie en gezondheidscheck zijn verplicht (de gezondheidscheck is afgenomen in de 4 uur voorafgaand aan het evenement).
• Het dringende advies is dat werknemers en vrijwilligers vooraf een zelftest afnemen.
• Bij (lichte) klachten na het evenement wordt bezoekers, werknemers en vrijwilligers dringend geadviseerd zich te laten testen bij de GGD.
• Evenementen blijven onder voorbehoud van lokale regels, zoals vergunningen van de gemeente.
We have always been at war with Eastasia.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 2 augustus 2021 @ 16:51:41 #54
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200698646
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:20 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

DSQ zal nog wel definitief worden denk ik.
Zal nog wel even duren lijkt me voordat dit bekend is?
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:56:19 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200698729
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:20 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

DSQ zal nog wel definitief worden denk ik.
dit klopt ook niet, hij is DSQ en kan weer 2e worden als AM het beroep doorzet en wint
pi_200698819


Leuk statistiekje van de mannen van Reddit.

Norris en Sainz kunnen misschien nog wel een win kunnen pakken dit seizoen?
- Met zuidelijke groet -
pi_200698898
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]

GP Zandvoort is een geplaceerd evenement. Je zult er ongetwijfeld wel een testbewijs moeten kunnen overleggen dus gelden de volgende voorschriften:
[..]

Dus momenteel zou het door kunnen gaan, mits de organisatie ongeveer 35.000 bezoekers per dag teleursteld.. En daarvan roepen ze dat het alleen doorgaat als iedereen mag komen die een kaartje heeft. Ben benieuwd hoe lang ze nog gaan wachten...
pi_200698916
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:01 schreef Schnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk statistiekje van de mannen van Reddit.

Norris en Sainz kunnen misschien nog wel een win kunnen pakken dit seizoen?
Zat gisteren ook al te tellen tijdens de race. Maar liefst elf winnaars aan de start is wel bizar op een veld van twintig auto's.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 17:12:27 #59
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200698944
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:01 schreef Schnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk statistiekje van de mannen van Reddit.

Norris en Sainz kunnen misschien nog wel een win kunnen pakken dit seizoen?
Alleen bij een situatie als gisteren, niet in een normale race met Mercedes en Red Bull.

Klinkt wel lullig mischien maar dat is nog steeds de realiteit, in een normale situatie zijn de RB's en de Merc's gewoon te snel voor de rest van het veld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200698981
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:01 schreef Schnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk statistiekje van de mannen van Reddit.

Norris en Sainz kunnen misschien nog wel een win kunnen pakken dit seizoen?
Lewis "maar" 2,95 keer zoveel punten als Max. En dat terwijl hij en heel wat jaartjes eerder in de F1 kwam en al jaren de beste auto onder zijn kont.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 2 augustus 2021 @ 17:16:22 #61
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200699008
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:09 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Ik lees alles op reddit, hier, tweakers en racefans waarbij racefans op hand van Lulu zijn. Ik volg de kleine sites niet meer omdat over het algemeen je weet dat een paar dagen na de race een nieuw artikel komt met dezelfde quotes.

Dus ik ben gewoon een Hamilton fanboy? Ik zie dat vier man het helemaal met jou eens zijn, prettig gesprek dit
Dat zeg ik niet. Alleen dat ik het apart vind dat je de sneren van Wolff en co richting RBR dit jaar niet gezien hebt, die die vier waarschijnlijk wel gezien hebben.

Maar goed, ik heb dan ook iets meer bronnen in mijn RSS feeds staan. Zowel grote als kleine sites.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_200699051
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Lewis "maar" 2,95 keer zoveel punten als Max. En dat terwijl hij en heel wat jaartjes eerder in de F1 kwam en al jaren de beste auto onder zijn kont.
Waarbij Lewis de eerste drie jaar nog onder de oude puntentelling reedt natuurlijk.
pi_200699061
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:01 schreef Schnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk statistiekje van de mannen van Reddit.

Norris en Sainz kunnen misschien nog wel een win kunnen pakken dit seizoen?
Overigens zijn er maar drie rijders op de grid die nog nooit een open wheel serie gewonnen hebben.. :P
pi_200699065
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:10 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Zat gisteren ook al te tellen tijdens de race. Maar liefst elf winnaars aan de start is wel bizar op een veld van twintig auto's.
Zou veel meer moeten zijn. Mercedes heeft door die supermatie van de afgelopen 7 jaar 70(?)% van alle overwinningen gehaald. Jongens als Russell en Norris zijn meer dan goed genoeg voor een overwinning. Het is alleen bijna onmogelijk als je het op moet nemen tegen een auto die meer dan een seconde sneller is
  maandag 2 augustus 2021 @ 17:31:17 #65
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200699228
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:21 schreef opreis het volgende:

[..]

Zou veel meer moeten zijn. Mercedes heeft door die supermatie van de afgelopen 7 jaar 70(?)% van alle overwinningen gehaald. Jongens als Russell en Norris zijn meer dan goed genoeg voor een overwinning. Het is alleen bijna onmogelijk als je het op moet nemen tegen een auto die meer dan een seconde sneller is
Russell rijdt natuurlijk in een Williams, die zou daar ook zonder Merc geen races mee winnen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200699298
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Russell rijdt natuurlijk in een Williams, die zou daar ook zonder Merc geen races mee winnen.
Dat snap ik. Het is ook geen verwijt aan Russell, hij had vorig jaar verdient moeten winnen. Alleen is er 1 team dat bewust één van de twee beste auto's bewust 5 jaar laat besturen door een middelmatige coureur in plaats van iemand te kiezen op basis van dat hij goed is.
pi_200699314
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:16 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Alleen dat ik het apart vind dat je de sneren van Wolff en co richting RBR dit jaar niet gezien hebt, die die vier waarschijnlijk wel gezien hebben.

Maar goed, ik heb dan ook iets meer bronnen in mijn RSS feeds staan. Zowel grote als kleine sites.
Ik heb genoeg irritante uitspraken gehoord (ook al aangegeven post 262 vorig topic) alleen ik vind het meevallen tov een dr Marko. En daar is iedereen het over oneens en het lukt niemand om even te kalmeren en daarna die verschrikkelijke uitspraken te plaatsen. Edit

En zoals ik dat protest van RBR zie, en daar kan iedereen het prima mee oneens zijn, lijkt dat meer een PR campagne geweest te zijn. Waar de fans keihard intrappen en in meegaan.

Net zoals die flexibele voorvleugel. Ook al onzin. Er is niks mis met die voorvleugel en toch gaat een aanzienlijke groep mee in die ene opmerking van eehhhh, en daar is ie weer, dr Marko. Als daar echt iets mis mee is, dan weet RBR waar ze zich moeten melden. Doen ze niet. Omdat er niks illegaal Is. Puur PR.

Die PR werkt en daar heeft een team last van en kunnen zij zich daar moeilijk tegen verdedigen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2021 17:53:18 ]
  Redactie Sport maandag 2 augustus 2021 @ 17:36:35 #68
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200699329
Zou Max z'n nieuwe PU ook in puin liggen? Het lijkt er sterk op.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 2 augustus 2021 @ 17:37:41 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200699340
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:34 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat snap ik. Het is ook geen verwijt aan Russell, hij had vorig jaar verdient moeten winnen. Alleen is er 1 team dat bewust één van de twee beste auto's bewust 5 jaar laat besturen door een middelmatige coureur in plaats van iemand te kiezen op basis van dat hij goed is.
Hij is goed voor hun, dat jij het niet leuk vindt is wat anders
  maandag 2 augustus 2021 @ 17:38:17 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200699345
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Max z'n nieuwe PU ook in puin liggen? Het lijkt er sterk op.
nog niks over gelezen, die van Perez wel schijnt
  maandag 2 augustus 2021 @ 17:41:37 #71
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200699391
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:35 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Ik heb genoeg irritante uitspraken gehoord (ook al aangegeven post 262 vorig topic) alleen ik vind het meevallen tov een dr Marko. En daar is iedereen het over oneens en het lukt niemand om even te kalmeren en daarna die verschrikkelijke uitspraken te plaatsen. Ik ben absoluut geen Mercedes fan maar mercedes-is-de-duivel slaat mi nergens op. Daar leven die clickbait sites van.

En zoals ik dat protest van RBR zie, en daar kan iedereen het prima mee oneens zijn, lijkt dat meer een PR campagne geweest te zijn. Waar de fans keihard intrappen en in meegaan.

Net zoals die flexibele voorvleugel. Ook al onzin. Er is niks mis met die voorvleugel en toch gaat een aanzienlijke groep mee in die ene opmerking van eehhhh, en daar is ie weer, dr Marko. Als daar echt iets mis mee is, dan weet RBR waar ze zich moeten melden. Doen ze niet. Omdat er niks illegaal Is. Puur PR.

Die PR werkt en daar heeft een team last van en kunnen zij zich daar moeilijk tegen verdedigen.
Er was ook niets mis met de achtervleugel, motor of pitstops en toch moest Mercedes daar de aandacht op vestigen. Of op een 'agressieve' Verstappen, daar waar Hamilton ook agressief kan racen, en klaagt over dingen die hij zelf ook doet.

Die PR werkt beide kanten op. En ook daar trappen mensen keihard in.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  maandag 2 augustus 2021 @ 18:18:42 #72
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_200699940
Dat het publiek BOE blijft roepen geeft gewoon aan dat Mercedes te ver is gegaan met hun geklooi.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_200699975
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Lewis "maar" 2,95 keer zoveel punten als Max. En dat terwijl hij en heel wat jaartjes eerder in de F1 kwam en al jaren de beste auto onder zijn kont.
Maar niet 3x zo lang. Eerder 2x

Lewis: 276 races
Max: 130 races
Maar zelfs als had ie minder punten dan Max: het aantal kampioenschappen telt uiteindelijk en daar heeft Maxi nog een lange weg te gaan.
Lewis is in de helft van zijn raceseizoenen kampioen geworden
Wie dit leest is gek
  maandag 2 augustus 2021 @ 18:35:39 #74
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200700250
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:01 schreef Schnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk statistiekje van de mannen van Reddit.

Norris en Sainz kunnen misschien nog wel een win kunnen pakken dit seizoen?
Opmerkelijk klein verschil qua punten tussen Verstappen en Bottas. Nou ja opmerkelijk….
pi_200701106
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:19 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Waarbij Lewis de eerste drie jaar nog onder de oude puntentelling reedt natuurlijk.
Ow!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200701116
quote:
99s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:20 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Maar niet 3x zo lang. Eerder 2x

Lewis: 276 races
Max: 130 races
Maar zelfs als had ie minder punten dan Max: het aantal kampioenschappen telt uiteindelijk en daar heeft Maxi nog een lange weg te gaan.
Lewis is in de helft van zijn raceseizoenen kampioen geworden
Zeker, maar zo op het gevoel zou je zeggen dat ie veel meer zou moeten hebben dan max.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200701172
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Opmerkelijk klein verschil qua punten tussen Verstappen en Bottas. Nou ja opmerkelijk….
Bottas zit minder lang in een topauto
pi_200701263
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:35 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Ik heb genoeg irritante uitspraken gehoord (ook al aangegeven post 262 vorig topic) alleen ik vind het meevallen tov een dr Marko. En daar is iedereen het over oneens en het lukt niemand om even te kalmeren en daarna die verschrikkelijke uitspraken te plaatsen. Edit

En zoals ik dat protest van RBR zie, en daar kan iedereen het prima mee oneens zijn, lijkt dat meer een PR campagne geweest te zijn. Waar de fans keihard intrappen en in meegaan.

Net zoals die flexibele voorvleugel. Ook al onzin. Er is niks mis met die voorvleugel en toch gaat een aanzienlijke groep mee in die ene opmerking van eehhhh, en daar is ie weer, dr Marko. Als daar echt iets mis mee is, dan weet RBR waar ze zich moeten melden. Doen ze niet. Omdat er niks illegaal Is. Puur PR.

Die PR werkt en daar heeft een team last van en kunnen zij zich daar moeilijk tegen verdedigen.
Hier nog meer Mercedes propaganda waar je in kan trappen.

Bottas zat in de sandwich. _O-

https://gp33.nl/video-tot(...)e5JxmpqWLn3YybxS9wzw
pi_200701368
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:41 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Er was ook niets mis met de achtervleugel, motor of pitstops en toch moest Mercedes daar de aandacht op vestigen. Of op een 'agressieve' Verstappen, daar waar Hamilton ook agressief kan racen, en klaagt over dingen die hij zelf ook doet.

Die PR werkt beide kanten op. En ook daar trappen mensen keihard in.
De test van de achtervleugel is aangepast. Conform reglementen. Helemaal prima toch?

Dat geemmer over de motor. Eens. Was het alweer vergeten (schaam schaam)

Pitstops. Onbegrijpelijk wat daar gebeurd is, maar daar heeft Mercedes toch niks van doen? Ik begrijp wel dat wij "1+1 = dus Mercedes" doen.

Mercedes laat zich dit jaar van zijn ware enge aard zien. Ik heb nog maar weinig sympatie voor dat team. Maar ik ben niet blind voor ons team. Noem dat maar pr
pi_200701464
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:41 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Hier nog meer Mercedes propaganda waar je in kan trappen.

Bottas zat in de sandwich. _O-

https://gp33.nl/video-tot(...)e5JxmpqWLn3YybxS9wzw
Neemt Toto het op voor één van zijn coureurs? Ongelofelijk inderdaad.
pi_200701946
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:55 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Neemt Toto het op voor één van zijn coureurs? Ongelofelijk inderdaad.
Het ging toch om leugens of niet? Opnemen voor je coureur kan ook zonder te liegen.
pi_200702020
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:55 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Neemt Toto het op voor één van zijn coureurs? Ongelofelijk inderdaad.
Opnemen. Ik weet niet of dit daar onder valt. Dit is gewoon nonsens verkopen waarvan iedereen kan zien dat het nonsens is. Oftewel minachting van de kijker
pi_200702221
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:26 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Het ging toch om leugens of niet? Opnemen voor je coureur kan ook zonder te liegen.
Ach Horner en Marko nemen het ook altijd op voor hun coureurs Verstappen :9
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:48:47 #84
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200702351
quote:
Formule 1 horrorshow dit. Bij McLaren zijn ze waarschijnlijk nu nog bezig om RB16B-aero uit de sidepod van Norris te pulken. :o :')
  Redactie Frontpage / Sport maandag 2 augustus 2021 @ 21:21:21 #85
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200702990
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef beantherio het volgende:

[..]

Formule 1 horrorshow dit. Bij McLaren zijn ze waarschijnlijk nu nog bezig om RB16B-aero uit de sidepod van Norris te pulken. :o :')
leuke vakantiebesteding ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 2 augustus 2021 @ 21:33:05 #86
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200703197
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:48 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

De test van de achtervleugel is aangepast. Conform reglementen. Helemaal prima toch?

Dat geemmer over de motor. Eens. Was het alweer vergeten (schaam schaam)

Pitstops. Onbegrijpelijk wat daar gebeurd is, maar daar heeft Mercedes toch niks van doen? Ik begrijp wel dat wij "1+1 = dus Mercedes" doen.

Mercedes laat zich dit jaar van zijn ware enge aard zien. Ik heb nog maar weinig sympatie voor dat team. Maar ik ben niet blind voor ons team. Noem dat maar pr
Mercedes heeft ervoor gezorgd dat de regels voor de pitstop apparatuur worden aangepast. Door bij de FIA na te vragen of een bepaald safety mechanische gebruikt mocht worden. Blijkbaar was de vraag zodanig dat de FIA besloot bepaalde marges in de regels te bouwen.

https://www.racefans.net/(...)ocedures-last-month/
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_200703610
Het gedoe met de brandstof zit nog steeds niet lekker. Als Aston Martin minder brandstof had bij de start, dan is het de fout van Aston Martin. Zuinig rijden is echter niet iets wat past bij Formule 1.
Onder andere Ferrari heeft bewust aan het einde ingehouden om brandstof te sparen.
Meer brandstof aan de start of geen bio-bende er in. Niet dat geneuzel van "Ik moest Lewis er langs laten want ik moest veel zuiniger gaan rijden"
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 2 augustus 2021 @ 22:06:21 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200703764
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat het publiek BOE blijft roepen geeft gewoon aan dat Mercedes te ver is gegaan met hun geklooi.
https://www.f1maximaal.nl(...)wat-ze-hebben-gezegd

Maar dat ligt aan red bull!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200703857
quote:
Die vent is toch niet meer serieus te nemen?!? :')
pi_200704000
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:41 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Hier nog meer Mercedes propaganda waar je in kan trappen.

Bottas zat in de sandwich. _O-

https://gp33.nl/video-tot(...)e5JxmpqWLn3YybxS9wzw
Godver, hij zegt het ècht: "Two cars sandwiching Bottas".
en dan ook nog "tiny mistake"

:N |:(

Ik vond zijn nummer Africa best aardig, kan die man niet gewoon weer muziek gaan maken?
of Arnold Schwarzennegger-imitator worden?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200704089
quote:
6s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:34 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bottas zit minder lang in een topauto
Onzin. Williams was zowel in 2014 in 2015 3de in het kampioenschap. En dat is met de driver combo Massa+Bottas. Toen zat Max in F3 of in een TR.
pi_200704878
quote:
What the FIA should learn from how Mercedes has spun Formula 1 World Championships by crashing into Max Verstappen.

If the British Grand Prix has already thrown a lot of controversy on the Formula 1 World Championship, the Hungarian Grand Prix has not exactly served to bring peace. Some were expecting Red Bull to take revenge, but it was Mercedes who made a double cup of soup by leaving the two Austrian cars out of the competition at the Hungaroring.

Beyond controversies, philias and phobias, there is something that is indisputable: the FIA considered Lewis Hamilton guilty of the accident at Silverstone and considers Valtteri Bottas the cause of the one that happened at the Hungaroring. And for that, both were penalised. However, Mercedes has turned the two world championships around thanks to these accidents.

Mercedes has regained 41 driver points and 56 brand points by causing accidents.

No, it cannot be said that Hamilton deliberately sidelined Verstappen at Silverstone or that Bottas did the same, with the addition of Sergio Pérez, in Hungary. These are too serious accusations to be made without evidence, although past cases show us that it is absurd to say that no one will cause an accident on purpose.

Nelsinho Piquet did it with himself in Singapore in 2008, Michael Schumacher with Jacques Villeneuve in Jerez in 1997, Ayrton Senna with Alain Prost in Suzuka in 1990, and in this case it was at full speed, and even in the days when cars were coffins on wheels, in 1964, Lorenzo Bandini gave Ferrari a world championship by crashing into Graham Hill.

In any case, the fact that they were not intentional does not exonerate Mercedes. Their drivers have caused two serious accidents, I insist, an opinion of the FIA stewards that coincidentally coincides with the least important one of this writer, from which they have benefited tremendously in both world championships.

After qualifying at Silverstone, Verstappen's lead in the drivers' championship was 33 points and Red Bull's lead in the constructors' was 44. Two races later, the Mercedes have knocked out Verstappen twice and Perez once by causing accidents. They have taken three podiums and won one race.

The result? Two races later, Hamilton leads the drivers' world championship by eight points and Mercedes leads the constructors' championship by twelve. The two accidents caused by the Mercedes drivers have allowed Mercedes to regain 41 points in the drivers' championship and 56 in the constructors' championship. And all with the consent of the FIA..Hamilton's penalty at Silverstone was 10 seconds, while Bottas has been dropped five places on the grid for the Belgian Grand Prix at the Spa circuit, where overtaking is anything but difficult. In return for regaining the lead of two world championships in which they were trailing, it's not bad at all.

The problem is the precedent it sets. If one team benefits tremendously from causing two such serious accidents, what's to stop the wronged team from trying to regain that advantage by doing exactly the same thing? If Perez knocks Hamilton out in Belgium, will he only be penalised five places in the next qualifying?

The FIA could have prevented the dirty war that is coming in Formula 1, and which is now inevitable. Christian Horner refused to accept Toto Wolff's apology, and outsiders such as Fernando Alonso, Jenson Button and Lando Norris have dared to insinuate that Bottas' was deliberate. "Someone did teamwork today," said the Spaniard.

So clear is the FIA that there is an ugly war brewing in Formula 1 that after the accident at the start it brought out an unnecessary, and incredibly long, red flag, with an objective that was quite clear: to give Red Bull time to fix Verstappen's car. To make up for Imola and Silverstone.

Like a bad referee, the FIA has got the competition out of hand, and is now going to have to deal with an escalation of violence that will be unpleasant for drivers, fans, journalists and stewards. They absurdly insist on judging the facts, not the consequences, but surely Michael Masi has already regretted not showing Hamilton the black flag at Silverstone.

Because no, it is not true that facts are judged instead of consequences. In fact, it is totally contrary to the history of Formula 1, where we find such serious events as Michael Schumacher's disqualification from an entire 1997 World Championship for a low-speed collision with title rival Jacques Villeneuve.

We also find, more recently, that Romain Grosjean was left with a home race ban after taking out Fernando Alonso and Lewis Hamilton at the start of Spa 2012. It was then claimed that this was done "for keeping several title contenders out of the race". In other words, the consequences were judged. With Bottas this was no longer the case

What is really getting on Red Bull's nerves in this case, and it seems that not even the summer break will be able to cool down their desire for revenge, is the attitude of Mercedes and Lewis Hamilton in this whole affair. For starters, by directly blaming Red Bull for the racist insults the champion suffered after Silverstone.

It's a familiar Hamilton strategy. Cause an accident that sends his rival to hospital and then play the victim. That's why in post-Silverstone interviews he accused Verstappen of being too aggressive and then added that he would "do it again" and that "I will never lift my foot against Verstappen".

Translated, it means that he would again cause an accident that sent his rival to hospital and which the FIA stewards ruled was entirely his fault. And that he will never lift his foot against Verstappen, even if it's to avoid an accident. But the aggressive one is the Dutchman, of course. A matter of clichés.

Not content with that, Hamilton had the audacity in Hungary to criticise Alonso's clean defence of him with a vastly inferior car. "He always makes the same mistakes. He is always complaining", the Asturian portrayed him in front of the microphones minutes after having also portrayed him on the track.

Red Bull has already confirmed that Sergio Perez's engine is going to the bin, just like Verstappen's at Silverstone, which only lasted for practice in Hungary. The Dutchman will have to take a race penalty for an accident caused by another driver, his great rival. Nobody wants it, but it is inevitable that the second half of the season will be very dirty and nasty.

"I've been taken out of the race by a Mercedes again. I can't believe they've done it two weeks in a row," said Verstappen, showing that it's not going to stay that way. Now come Spa and Zandvoort, two temples of the Dutch. If Hamilton didn't like the booing he received at the Hungaroring, get ready.
Artikel van een spaanse F1 site. Vat het wel redelijk samen geloof ik
  maandag 2 augustus 2021 @ 23:36:34 #93
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200705182
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 23:17 schreef opreis het volgende:

[..]

Artikel van een spaanse F1 site. Vat het wel redelijk samen geloof ik
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Hopelijk wordt dit goed verspreid door de juiste mensen.....
pi_200705252
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 23:36 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Hopelijk wordt dit goed verspreid door de juiste mensen.....
Natuurlijk niet. F1 is een brits inteelt kliekje.

Maar vooral deze steekt

quote:
Mercedes has regained 41 driver points and 56 brand points by causing accidents.
En dat is nog zonder de grid penalties die er aan gaan komen en de verminderde ontwikkeling van de auto vanwege de budget cap.

Dit soort dingen zijn gewoon niet goed voor het aanzien van de sport. Het was al een farce dat coureurs niet meer het verschi konden maken, nu worden degene die de fouten maken dik beloont in het kampioenschap ten kosten van de competitie. De wereld op zijn kop en het heeft weinig met sport te maken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 23:46:09 #95
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200705319
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 23:41 schreef opreis het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. F1 is een brits inteelt kliekje.

Maar vooral deze steekt
[..]

En dat is nog zonder de grid penalties die er aan gaan komen en de verminderde ontwikkeling van de auto vanwege de budget cap.

Dit soort dingen zijn gewoon niet goed voor het aanzien van de sport. Het was al een farce dat coureurs niet meer het verschi konden maken, nu worden degene die de fouten maken dik beloont in het kampioenschap ten kosten van de competitie. De wereld op zijn kop en het heeft weinig met sport te maken.
Precies..... reden genoeg voor Mercedes on het spel nu zo vies te spelen...... ze komen er mee weg en beloning is WK.

Walgelijk...... maar ergens hoop ik nog op Karma de bitch!

Wie is het trouwens die het artikel schreef?
pi_200705363
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 23:46 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Precies..... reden genoeg voor Mercedes on het spel nu zo vies te spelen...... ze komen er mee weg en beloning is WK.

Walgelijk...... maar ergens hoop ik nog op Karma de bitch!

Wie is het trouwens die het artikel schreef?
https://www.motorpasion.c(...)cando-max-verstappen
  Admin maandag 2 augustus 2021 @ 23:55:42 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200705392
quote:
Even, Hamilton had zich daarvoor al uitgelaten over de LNBGFDDFXCGFHGHKJLHVGAlfabet kwestie in Hongarije, er was ook veel Boe-geroep van het Hongaarse publiek, niet alles ligt aan Oranje, niet alles ligt aan RB.

De mensen die al F1 keken vóór Max populair werd weten dat Lewis wel vaker boe-geroep om z'n oren heeft gehad hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_200705515
pi_200705575
quote:
17s.gif Op maandag 2 augustus 2021 23:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Even, Hamilton had zich daarvoor al uitgelaten over de LNBGFDDFXCGFHGHKJLHVGAlfabet kwestie in Hongarije, er was ook veel Boe-geroep van het Hongaarse publiek, niet alles ligt aan Oranje, niet alles ligt aan RB.

De mensen die al F1 keken vóór Max populair werd weten dat Lewis wel vaker boe-geroep om z'n oren heeft gehad hoor.
Wist niet dat ie op de boerderij was opgegroeid!
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:16:39 #100
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200705576
Max moet nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Admin dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:17:47 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200705583
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:16 schreef mikieu het volgende:

[..]

Wist niet dat ie op de boerderij was opgegroeid!
Mêh }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')