abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:34:38 #251
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200690543
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:30 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Naar jouw mening alleen maar dus? Heb je ook nog een bron hiervoor
Zou ik weer moeten opzoeken. Was augustus vorig jaar. Ik dacht Racefans.net.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:35:32 #252
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200690555
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom Hamilton zogenaamd geluk zou hebben gehad gisteren? Andere teams hadden gewoon pech of hebben niet genoeg voor brandstofmanagement gezorgd
Er zat nog 1.7 liter in. Aston Martin heeft dus beroep aangetekend.
pi_200690564
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hamilton is gewoon een hele grote, daar willen velen hier niet aan maar dat komt ook door z'n maniertjes, gisteren ook ipv het limelight aan Ocon te gunnen dan weer huilie huilie doen over long covid waar hij gezien z'n juichen in Silverstone 0 last van had.

Dus alleen daarom al wordt het weer eens tijd dat z'n hegemonie doorbroken wordt.
Hamilton is op papier absoluut een hele grote. Maar we hebben gisteren weer gezien dat hij qua racecraft absoluut niet de beste coureur in het veld is. Daar kan echt geen twijfel meer over zijn, of je nu wel of niet wilt aan het ranken van coureurs. Zodra Hamilton niet voorop rijdt is het gewoon een hele gemiddelde coureur.
pi_200690606
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom Hamilton zogenaamd geluk zou hebben gehad gisteren? Andere teams hadden gewoon pech of hebben niet genoeg voor brandstofmanagement gezorgd
Hamilton heeft het geluk niet door zijn kegelende teamgenoot de vernieling in gereden te zijn.
Hamilton heeft het geluk niet door Lance grasmaaier Stroll de vernieling in gereden te zijn.
Hamilton heeft het geluk dat Alonso na tig ronden, al rijdende als een baas, een foutje maakte.
Lewis Hamilton wint elke Grand Prix als hij Max Verstappen van de baan af beukt, denk ik.
pi_200690609
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:28 schreef Nia het volgende:

[..]

Stel dat elke F1 auto een hele race lang in vrije lucht zou kunnen rijden? In plaats van racen met inhalen, maak je er een tijdrit van gedurende een hele race-afstand. Verplichte pitstops waarbij alle 3 banden in een vaste volgorde gebruikt dienen te worden. :)
Daar is 1 niet genoeg tijd voor en 2 is dat een roulette. Stel je bent aan de beurt tijdens de regen en een ander met betere omstandigheden
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:39:05 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200690613
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:09 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat ik berichten gemist heb. Wat er uit Dr Marko komt daar wordt niemand vrolijk van.

Maar welke excessieve uitspraken heb ik gemist? :o

(ik lees sites zoals gpblog niet, die "maken" nieuws)
GPblog en aanverwante sites hebben er niets mee te maken en de impliciete sneer siert je niet.

Verder lijkt het me buitengewoon sterk dat de de uitspraken van Hamilton en Mercedes n.a.v. vd crash in Silverstone hebt gemist.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200690638
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:38 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Hamilton heeft het geluk niet door zijn kegelende teamgenoot de vernieling in gereden te zijn.
Hamilton heeft het geluk niet door Lance grasmaaier Stroll de vernieling in gereden te zijn.
Hamilton heeft het geluk dat Alonso na tig ronden, al rijdende als een baas, een foutje maakte.
Alonso zei bij sky dat hij verwacht had dat Lewis er na 2 rondjes wel voorbij zou zijn en vond dat Lewis foutjes maakte in de laatste bochten. Hij was niet echt onder de indruk
pi_200690649
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:28 schreef Johannes788 het volgende:
Kwam dit tegen op ander forum. Leuke opsomming

Je vergeet even dat de nieuwe banden weer in het voordeel zijn voor dat team, niet de eerste keer dat ze even een duwtje in de rug krijgen.
pi_200690681
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:40 schreef opreis het volgende:

[..]

Alonso zei bij sky dat hij verwacht had dat Lewis er na 2 rondjes wel voorbij zou zijn en vond dat Lewis foutjes maakte in de laatste bochten. Hij was niet echt onder de indruk
En hij deed het voor Ocon, maar ook voor Max. Baas dat het is.
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:43:58 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200690700
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Hamilton is op papier absoluut een hele grote. Maar we hebben gisteren weer gezien dat hij qua racecraft absoluut niet de beste coureur in het veld is. Daar kan echt geen twijfel meer over zijn, of je nu wel of niet wilt aan het ranken van coureurs. Zodra Hamilton niet voorop rijdt is het gewoon een hele gemiddelde coureur.
eens, hard rijden is wat anders dan hard racen
pi_200690724
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:12 schreef tja77 het volgende:

[..]

Godver, wat een gigantische jankbal :')
Tja, dat boe geroep etc. is ook nergens voor nodig. Maar om daar zo een ophef over te maken en dat als excuus aan te dragen gaat ook te ver. Maar al die Hamilton fans die stonden de juichen toen Max de bandenstapel invloog met 51g dat wel eens heel anders had kunnen aflopen schijnt geen probleem te zijn.

Maar gelukkig kunnen ze blijven juichen want een gridstraf voor Verstappen vanwege onderdelen uitwisselen zit er aan te komen en dat 10 plaatsen.
pi_200690880
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

GPblog en aanverwante sites hebben er niets mee te maken en de impliciete sneer siert je niet.

Verder lijkt het me buitengewoon sterk dat de de uitspraken van Hamilton en Mercedes n.a.v. vd crash in Silverstone hebt gemist.
Wat sneer ik? In dit geval niks naar jou

Maar dus geen berichten, puur de tekst dat Mercedes en Hamilton erger zijn dan RBR en daar blijf het bij. Best joh (<-- wel een sneer)

Ik heb mij bijzonder geïrriteerd aan Mercedes en Hamilton. Maar als er wel één iemand zijn mond moet houden is het Marko en RBR zou met nieuw bewijs komen en daar weten we van dat dit ook niet klopt. Dat was puur voor de publieke opinie en met groot succes

[ Bericht 7% gewijzigd door OnwetendeNerd op 02-08-2021 11:02:28 ]
pi_200690923
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:38 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Of hij heeft geen pech gehad
quote:
Of hij heeft geen pech gehad
quote:
Een foutje of iets dat onvermijdelijk was? Hij heeft al tien ronden moeten verdedigen, dat maakt de kans op een lock up wel groter omdat het niet goed is voor de band
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:01:46 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200690987
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

En hij deed het voor Ocon, maar ook voor Max. Baas dat het is.
hij deed het vooral voor zichzelf maar een baas is hij zeker
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:04:55 #265
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200691037
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:09 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat ik berichten gemist heb. Wat er uit Dr Marko komt daar wordt niemand vrolijk van.

Maar welke excessieve uitspraken heb ik gemist? :o

(ik lees sites zoals gpblog niet, die "maken" nieuws)
Als je alleen maar selectief leest, mis je (bewust?) wel eens wat ja, maar ik kan me niet voorstellen dat je het continue zwart maken van Max en Red Bull door Mercedes dit hele seizoen al hebt gemist.

En als er een keer een opmerking de andere kant op wordt gemaakt is de wereld te klein. Een hypocriet zooitje is het. Zowel Wolff/Mercedes als Hamilton.
pi_200691097
https://www.crash.net/f1/(...)upgrades-2021-f1-car

Toto "we gaan de auto niet meer upgraden" Wolff.

Complete minachting van de kijker door ze zo voor te liegen.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:08:20 #267
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200691108
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:54 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Wat sneer ik? In dit geval niks naar jou

Maar dus geen berichten, puur de tekst dat Mercedes en Hamilton erger zijn dan RBR en daar blijf het bij. Best joh (<-- wel een sneer)

Ik heb mij bijzonder geïrriteerd aan Mercedes en Hamilton. Maar als er wel één iemand zijn mond moet houden is het Marko en RBR zou met nieuw bewijs komen en daar weten we van dat dit ook niet klopt. Dat was puur voor de publieke opinie en met groot succes
Er was wel degelijk nieuw bewijs, namelijk de telemetrie ten tijde van de actie van Hamilton op Leclerc. Dat was nadat Hamilton al bestraft werd.
En de simulatie dat Hamilton met die snelheid de bocht niet gehaald zou hebben.

Dat het niet door de stewards geaccepteerd werd is wat anders dan dat er geen nieuw bewijs was.
pi_200691169
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:38 schreef opreis het volgende:

[..]

Daar is 1 niet genoeg tijd voor en 2 is dat een roulette. Stel je bent aan de beurt tijdens de regen en een ander met betere omstandigheden
Je zoekt daarvoor lange circuits uit in landen waar de weersomstandigheden stabiel zijn. Het hoeft niet in elke race, maar net zoals er nu met sprintraces getest wordt. Breng variatie aan. Nu gaat het in de media vooral over de crashes en clashes tussen teams en rijders.
pi_200691243
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:10 schreef Nia het volgende:

[..]

Je zoekt daarvoor lange circuits uit in landen waar de weersomstandigheden stabiel zijn. Het hoeft niet in elke race, maar net zoals er nu met sprintraces getest wordt. Breng variatie aan. Nu gaat het in de media vooral over de crashes en clashes tussen teams en rijders.
Ze hebben nu al genoeg moeite om genoeg circuits te krijgen. Sorry, je zal het zelf een leuk idee vinden maar het slaat nergens op.
pi_200691291
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:07 schreef opreis het volgende:
https://www.crash.net/f1/(...)upgrades-2021-f1-car

Toto "we gaan de auto niet meer upgraden" Wolff.

Complete minachting van de kijker door ze zo voor te liegen.
Och Mercedes lult maar raak. Zodra het niet lukt moet het aan het vermogen liggen van RBR en de achtervleugel en moet Pirelli iets aan de banden gaan doen want die werkte in het voordeel van RBR en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Wolff is het probleem en niet Hamilton.

Dat Mercedes al jarenlang de dienst uitmaakt en dus daarmee ook ieder jaar de constructeurstitel in hun zak steekt en dus steeds de beschikking hebben over het grootste budget moet natuurlijk niet verstoort worden. Mercedes zal en moet F1 blijven beheersen.

Jammer ook gisteren weer, dat ook een Norris uitvalt. Kost ook weer een vermogen voor het team.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:16:26 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200691310
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Starflyer het volgende:
Dat het niet door de stewards geaccepteerd werd is wat anders dan dat er geen nieuw bewijs was.
dat is ook een kwestie van interpretatie :)
pi_200691343
AM heeft nog gereageerd op die rare tweet van Ferrari

twitter
pi_200691347
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:13 schreef opreis het volgende:

[..]

Ze hebben nu al genoeg moeite om genoeg circuits te krijgen. Sorry, je zal het zelf een leuk idee vinden maar het slaat nergens op.
In de wielersport heb je ook tijdritten naast etappes en dagkoersen. Natuurlijk is dat een heel andere sport, maar je wil graag ook een pure krachtmeting zien tussen de deelnemers.
pi_200691372
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:18 schreef Nia het volgende:

[..]

In de wielersport heb je ook tijdritten naast etappes en dagkoersen. Natuurlijk is dat een heel andere sport, maar je wil graag ook een pure krachtmeting zien tussen de deelnemers.
Dat heet in de formule 1 de kwalificatie
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:20:09 #275
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200691383
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is ook een kwestie van interpretatie :)
Dat is gewoon een feit.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:21:16 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200691408
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:20 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dat is gewoon een feit.
nee want het is geen nieuw bewijs over het incident zelf
pi_200691446
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:28 schreef Johannes788 het volgende:
Kwam dit tegen op ander forum. Leuke opsomming

Pech Verstappen / geluk Hamilton
-
Bahrain was gewoon dom van RB. Als er vooraf wordt gezegd dat er in die bocht niet op tracklimits wordt gecontroleerd, moet je niet braaf binnen de lijntjes gaan rijden. Als je bij een inhaalactie buiten de baan komt is het niet meer dan logisch dat je je plek weer in moet leveren.
Geen geluk voor Hamilton, gewoon niet slim gereden door Red Bull.

De rest is wel weer classic lucky Lewis.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:24:50 #278
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200691464
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee want het is geen nieuw bewijs over het incident zelf
Dat klopt. Maar het laat wel zien dat Hamilton (bewust of niet) veel te hard de bocht in ging. Daar hadden ze imho wel wat mee mogen doen.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:26:09 #279
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200691487
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:23 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Bahrain was gewoon dom van RB. Als er vooraf wordt gezegd dat er in die bocht niet op tracklimits wordt gecontroleerd, moet je niet braaf binnen de lijntjes gaan rijden. Als je bij een inhaalactie buiten de baan komt is het niet meer dan logisch dat je je plek weer in moet leveren.
Geen geluk voor Hamilton, gewoon niet slim gereden door Red Bull.

De rest is wel weer classic lucky Lewis.
Maar dan moet je ook niet door de wedstrijdleiding teruggefloten worden op het moment dat je hetzelfde doet. Daar zit de inconsistentie.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:29:21 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200691534
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:24 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar het laat wel zien dat Hamilton (bewust of niet) veel te hard de bocht in ging. Daar hadden ze imho wel wat mee mogen doen.
dat is wat anders maar ze hebben geen nieuw bewijs over het incident an sich aangeleverd
pi_200691614
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Er was wel degelijk nieuw bewijs, namelijk de telemetrie ten tijde van de actie van Hamilton op Leclerc. Dat was nadat Hamilton al bestraft werd.
En de simulatie dat Hamilton met die snelheid de bocht niet gehaald zou hebben.

Het is wat het is. Jarenlang werd het hele veld gedubbeld door Mercedes. De 1 tweetjes waren de normaalste zaak van de wereld en niemand die er wat aan deed of klaagde. Dat kon allemaal. Wolff die dan hypocriet roept dat hij meer concurrentie wil zien was de eerste die klaagde over RBR(vermogen, vleugels, banden)voor dit seizoen dat nu een ware concurrent is. En dat kan niet de bedoeling zijn.
pi_200691635
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:26 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Maar dan moet je ook niet door de wedstrijdleiding teruggefloten worden op het moment dat je hetzelfde doet. Daar zit de inconsistentie.
Volgens mij werd er verteld dat er niet op gecontroleerd zou worden, maar dat er geen misbruik van gemaakt mag worden. Slaat natuurlijk negens op. Maar als je dan letterlijk tegen je rijder gaat zeggen dat je de tracklimits niet moet respecteren, dan wordt je wel teruggefloten.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:36:09 #283
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_200691675
dat Hamilton Long Covid heeft is misschien wel gunstig voor Max
pi_200691758
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:36 schreef KingRadler het volgende:
Hij heeft geen long covid. Niet alles geloven wat je leest. Was 2 weken niks van te merken met zijn rennen met de britse vlag.
pi_200691814
quote:
Dat gun je niemand(longcovid). Ik heb geen problemen met Hamilton. Jammer van zijn show dat hij helemaal niet nodig heeft. Maar ik heb meer een aversie tegen Mercedes die jarenlang zo dominant zijn geweest en nu dan voor de eerste keer concurrentie hebben meteen klagen. Jammer dat Ferrari zijn zaakjes nog niet op orde heeft.
pi_200691816
quote:
Wat mij betreft gaat hij lekker een paar weekjes de revalidatie in. Maar het is natuurlijk gewoon gelul. Hij wint niet, zit veel langer achter een aantal mindere auto's dan je van een GOAT mag verwachten en dus moet er een excuus komen.

Het is allemaal zo in-en-in triest hoe hard deze man zijn best doet om maar erkenning te krijgen. Kampioen onwaardig. Als je zo succesvol bent en dan nog zo gebukt gaat onder een minderwaardigheidscomplex dat je op deze wijze bevestiging moet zoeken, dan is er echt iets mis in je hersens.

Maar ja, struggles, racisme blahblahblah.
pi_200691854
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:42 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat gun je niemand(longcovid). Ik heb geen problemen met Hamilton. Jammer van zijn show dat hij helemaal niet nodig heeft. Maar ik heb meer een aversie tegen Mercedes die jarenlang zo dominant zijn geweest en nu dan voor de eerste keer concurrentie hebben meteen klagen. Jammer dat Ferrari zijn zaakjes nog niet op orde heeft.
Long Covid is de hel en ik spreek uit ervaring. Je kunt nergens meer op vertrouwen, geen focus, geen concentratie, overgevoeligheid voor prikkels en het is volslagen onvoorspelbaar.

Nu manifesteert het bij iedereen anders, maar ik geloof er niets van dat je met serieuze long Covid nog zo kunt presteren in een racewagen. Voor mij was na een half jaar het ritje naar school voor de kinderen al een beproeving terwijl ik toch ook nagenoeg topsport fit was voor ik het kreeg.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:47:21 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200691892
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Long Covid is de hel en ik spreek uit ervaring. Je kunt nergens meer op vertrouwen, geen focus, geen concentratie, overgevoeligheid voor prikkels en het is volslagen onvoorspelbaar.

Nu manifesteert het bij iedereen anders, maar ik geloof er niets van dat je met serieuze long Covid nog zo kunt presteren in een racewagen. Voor mij was na een half jaar het ritje naar school voor de kinderen al een beproeving terwijl ik toch ook nagenoeg topsport fit was voor ik het kreeg.
je hebt long covid en long covid, met zo'n verzamelnaam valt er veel onder, 4 weken geen reuk/smaak hebben is ook long covid
pi_200691905
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Precies, mijn partner is een jaar bezig geweest om te herstellen(nog niet geheel de oude). Maar die kon nog geen 10 mtr lopen en was compleet op. Het leek op een oude dame van 90 die op haar laatse benen liep. Daarom gun je dit niemand. Maar gelukkig gaat het al weer stukken beter. Nog niet geheel de oude maar er zit progressie op herstel in.
pi_200691938
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

je hebt long covid en long covid, met zo'n verzamelnaam valt er veel onder, 4 weken geen reuk/smaak hebben is ook long covid
Klopt. Vandaar dat ik ook aangeef dat het bij iedereen anders manifesteert en ik niet geloof dat het bij hem serieus is.

Maar ik geloof best dat hij daardoor wat minder fit aan het seizoen is begonnen. Het is alleen wat triest om er op dit moment over te beginnen.
pi_200691940
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hamilton is gewoon een hele grote, daar willen velen hier niet aan maar dat komt ook door z'n maniertjes, gisteren ook ipv het limelight aan Ocon te gunnen dan weer huilie huilie doen over long covid waar hij gezien z'n juichen in Silverstone 0 last van had.

Dus alleen daarom al wordt het weer eens tijd dat z'n hegemonie doorbroken wordt.
Hamilton en Toto zijn allebei narcisten met grootheidswaanzin. Dat wordt dit seizoen pijnlijk duidelijk. Voor Lewis was dat in 2016 al duidelijk toen hij niet van Rosberg kon winnen (en daardoor onder andere Max zijn eerste overwinning in de schoot worp).

Het probleem is dat een narcist niet beschikt over compassie en zelfreflectie, en alles doet om er zelf beter uit te komen.
Als het hele publiek je uitjouwt, dan ligt het niet aan jezelf en wat jij doet... Nee, Red Bull (wat alleen in een intern document en direct na de race in Silverstone uitspraken deed over Lewis en Mercedes) blijft volgens Lulu olie op het vuur gooien. Hetzelfde geldt voor Toto.

De actie in Silverstone was "geen probleem, ik deed niets fout, en ik zou het in het vervolg precies zo doen", maar als Alonso een beetje hard verdedigt is het "zo gevaarlijk op deze snelheden, man".
Hij ziet serieus niet wat hij zelf verkeerd doet, en wordt daarin gesteund door zijn team onder leiding van Toto.

Als Max in Spa weer voor dreigt te komen in het WK, dan kan dit wel eens heel slecht aflopen met iemand. God behoede het, maar Lulu heeft steun nodig van zijn team, en geen bevestiging van zijn waanideeen.
pi_200691965
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:47 schreef Cherni het volgende:

[..]

Precies, mijn partner is een jaar bezig geweest om te herstellen(nog niet geheel de oude). Maar die kon nog geen 10 mtr lopen en was compleet op. Het leek op een oude dame van 90 die op haar laatse benen liep. Daarom gun je dit niemand. Maar gelukkig gaat het al weer stukken beter. Nog niet geheel de oude maar er zit progressie op herstel in.
Hier gaat het ook langzaam beter. Zit weer op de racefiets en ben weer aan het hardlopen. Maar qua tijden en conditie echt totaal ruk veel slechter. Scheelt 1:30 minuut per kilometer op de 10k. Dat is bizar veel en enorm frustrerend.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 11:55:05 #293
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200692034
quote:

[..]

Ik vind het wat onwaarschijnlijk vooral als je kijkt naar wanneer Hamilton covid heeft gehad, hij had het in December vorig jaar, dat is ruim 8 maanden geleden, hij heeft sindsdien een groot aantal races gereden waaronder 3 in 3 weken zonder schijnbaar klachten te hebben en nu ineens wel? Ik weet niet goed wat ik daarvan moet denken maar het komt mij niet voor als long covid.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200692118
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:49 schreef TagForce het volgende:

[..]

De actie in Silverstone was "geen probleem, ik deed niets fout, en ik zou het in het vervolg precies zo doen", maar als Alonso een beetje hard verdedigt is het "zo gevaarlijk op deze snelheden, man".
Dat riep hij toen die in de auto zat, dat is nog niet eens zo gek, met de adrenaline. Naderhand zei hij dat hij het een mooie battle vond
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
pi_200692363
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dat riep hij toen die in de auto zat, dat is nog niet eens zo gek, met de adrenaline. Naderhand zei hij dat hij het een mooie battle vond
Hij riep dat in de hoop dat de FIA Alonso op de vingers zou tikken. Hamilton roept zoiets niet door adrenaline, maar door pure frustratie en met een agenda.

En natuurlijk roept hij achteraf, als hij er voorbij is, dat het een mooi gevecht was. Maar je had hem eens moeten horen als hij er niet voorbij was gekomen.
pi_200692462
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:40 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Hij heeft geen long covid. Niet alles geloven wat je leest. Was 2 weken niks van te merken met zijn rennen met de britse vlag.
Wel toen hij daarna hijgend en puffend geïnterviewd werd.
Ik vind hem er niet fit uitzien. Of hij heeft inderdaad Long Covid of hij traint niet zo intensief als andere coureurs wel doen.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:38:56 #297
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200693101
Benzin im Blut.
Adrenalin im Tank.
[i]Stroh in der Birne[/i].
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:45:12 #298
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200693237
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:54 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Ik heb mij bijzonder geïrriteerd aan Mercedes en Hamilton. Maar als er wel één iemand zijn mond moet houden is het Marko en RBR zou met nieuw bewijs komen en daar weten we van dat dit ook niet klopt.
Er is wel nieuw bewijs aangedragen.
Benzin im Blut.
Adrenalin im Tank.
[i]Stroh in der Birne[/i].
  maandag 2 augustus 2021 @ 13:01:33 #299
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_200693605
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:45 schreef daNpy het volgende:

[..]

Er is wel nieuw bewijs aangedragen.
Zelf gecreëerd bewijs.
Dat telt niet mee.
pi_200693622
quote:
99s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Zelf gecreëerd bewijs.
Dat telt niet mee.
En dus is er geen inhoudelijke herbeoordeling geweest en dat had wel gemoeten. De eerste beoordeling is gewoon foutief geweest.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')