Als ze al in beeld komt zie je meteen allemaal negatieve posts, eigenlijk altijd al. Zal wel een FOK dingetje zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, is het zo erg wat er geschreven wordt?
Ze liep vanochtend toch?
Oei. Ik heb er geen verstand van, maar kan het helpen als je de fiets even in een andere versnelling zet en dan weer terug? Al heb je dat vast al geprobeerd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:50 schreef Momo het volgende:
Mijn fiets fietst ineens heel stroef en er zit geen fietsenmaker in de buurt hier
FOK! is wel vaker negatief tegen vrouwen die er niet heel vrouwelijk uit zienquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze al in beeld komt zie je meteen allemaal negatieve posts, eigenlijk altijd al. Zal wel een FOK dingetje zijn.
Ok, ik lees meestal niet mee in het atletiektopic. Af en toe scroll ik er even door, maar had dit nooit echt meegekregen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze al in beeld komt zie je meteen allemaal negatieve posts, eigenlijk altijd al. Zal wel een FOK dingetje zijn.
Van hun buurtjes nog wel, heerlijk.quote:
Dat valt toch best mee bij haar?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
FOK! is wel vaker negatief tegen vrouwen die er niet heel vrouwelijk uit zien
Mweh, ik vind het altijd jammer als het team waar NL van verliest daarna ook verliest. Je kan beter van de kampioen verliezen, dat voelt toch iets beterquote:
Ze had een paar jaar terug meer puistjes dan de gemiddelde FOK!kerquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee bij haar?![]()
Of zijn dit die echte ouderwetse Fok!ers waarvan de helft nog nooit een vrouw heeft gezien?
Ja, heb ik al geprobeerd, maar helpt niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei. Ik heb er geen verstand van, maar kan het helpen als je de fiets even in een andere versnelling zet en dan weer terug? Al heb je dat vast al geprobeerd.
Oeh, daar heb ik ook heel erg last van gehad. Heel vervelend.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze had een paar jaar terug meer puistjes dan de gemiddelde FOK!ker
Ik vind Schippers er dan nog vrouwelijker uitzien dan de sommige anderen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh nee heb ik totaal niet bij dit team, blij dat ze geen goud gaan winnen!quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mweh, ik vind het altijd jammer als het team waar NL van verliest daarna ook verliest. Je kan beter van de kampioen verliezen, dat voelt toch iets beter
Net als op het EK dit jaar. Nederland verliest van Tsjechië, wat vervolgens verliest van Denemarken. Denemarken verliest weer van Engeland en Engeland verliest de finale weer.
Ook inderdaad. Die heeft totaal geen idee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kromme tenen vragen van Egbers ook weer. Totaal verrast dat er nog een estafette komt.
Blij dat hij weg is bij Studio Voetbal, wat was dat erg zeg. Die man gaat volgens mij elke dag totaal onvoorbereid de studio in. Onder het mom van 'de vragen stellen die de mensen thuis ook hebben'.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kromme tenen vragen van Egbers ook weer. Totaal verrast dat er nog een estafette komt.
‘Ja uhmm we gaan nu uhm ja dan gaan we nu naar ja oké’quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Blij dat hij weg is bij Studio Voetbal, wat was dat erg zeg. Die man gaat volgens mij elke dag totaal onvoorbereid de studio in. Onder het mom van 'de vragen stellen die de mensen thuis ook hebben'.
Op zich best makkelijk verdiend natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moest Sedoc nou enkel voor die 200 meter van Schippers naar de studio komen?
Ja, dat wel idd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op zich best makkelijk verdiend natuurlijk.![]()
Als ik voor 1 gelopen race helemaal naar die studio geroepen werd zouden mijn voorrijkosten iig een stukje omhoog gaan.
Straks komt Sifan Hassan nog. En Femke Bol.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moest Sedoc nou enkel voor die 200 meter van Schippers naar de studio komen?
En de halve finales 400m mannen met 2 Nederlanders toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Straks komt Sifan Hassan nog. En Femke Bol.
Niet helemaalquote:
Blijkbaar worden mensen erg blij van rennen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:27 schreef Yesse het volgende:
Wat is dat toch met atletiek mannen en de vrolijkheid?Dit is mooi.
Haribobanaan beste banaanquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook! Maar dingen met bananensmaak vind ik wel lekker.
Sta je daar half kokhalzend bananenbrood te bakken
Rennen doet bij mij juist het tegenovergesteldequote:Op maandag 2 augustus 2021 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijkbaar worden mensen erg blij van rennen.
Ahh okéquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet helemaalMeer een remake met wat uitbreidingen en aanpassingen geloof ik
Allemaal hierop lopenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
natte baan.met regenschoenen nu?
Ik wordt er ook nooit blij van, maar dat is ook omdat ik, als ik al ren, meestal dan een bus of een trein aan het missen ben.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Rennen doet bij mij juist het tegenovergestelde
Hier word ik ook niet blij van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wordt er ook nooit blij van, maar dat is ook omdat ik, als ik al ren,
Herkenbaar.quote:meestal dan een bus of een trein aan het missen ben.
Ik ook niet, maar je doet het er maar mee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier word ik ook niet blij van.
Zelfs dan vertik ik het als ik genoeg speling heb om met de volgende ook op tijd te zijn.quote:[..]
Herkenbaar.
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je doet het er maar mee.
[..]
We moesten voor ESF 2020 dit leren natuurlijk. Ik denkt dat het iets te goedt is blijven plakken bij mij.quote:
Sterkte voor de kleine.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:11 schreef Greys het volgende:
Bedankt lieverds voor de TT en de wensen!
Alsof de duvel ermee speelt is het wéér begin augustus en de auto-immuunziekte van Bietje wéér terug. Dus m'n verjaardag is anders dan verwacht en vandaag urine en bloed wezen testen met Biet en eind vd middag uitslag maar alvast begonnen met ophogen medicijnen. Hierna wil ik écht even graag een paar maanden zonder zieke hond. Ben eraan toe, geestelijk zeg maar.
Dankjewel. Het is geestelijk zó slopend om je steeds maar weer zorgen te maken. Maar hoe gek het ook klinkt, met een beetje 'mazzel' komt er vandaag uit de bloeduitslagen hetzelfde als exact een jaar geleden en is het een kwestie van flink de prednison omhoog en na de zomer weer afbouwen naar laag. Het wordt getriggerd door *iets* en waar we vorig jaar dachten aan bv gemaaid gras is dit weerrr precies de tijd dat het parkje aan de overkant om de paar dagen gemaaid wordt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sterkte voor de kleine.![]()
En voor jou natuurlijk, hoop ook dat je straks lekker een tijd met twee gezonde honden zit. Verdien je ook wel een keer.
En de beestjes verdienen dat ook wel eens, niet ziek zijn.
Dan ga je toch idd aan dat gras denken. Alsof het een soort allergische reactie is of zo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel. Het is geestelijk zó slopend om je steeds maar weer zorgen te maken. Maar hoe gek het ook klinkt, met een beetje 'mazzel' komt er vandaag uit de bloeduitslagen hetzelfde als exact een jaar geleden en is het een kwestie van flink de prednison omhoog en na de zomer weer afbouwen naar laag. Het wordt getriggerd door *iets* en waar we vorig jaar dachten aan bv gemaaid gras is dit weerrr precies de tijd dat het parkje aan de overkant om de paar dagen gemaaid wordt.
Ik houd hoop. Maar het eind van m'n energie komt wel een beetje in zicht inmiddels.
Maar hup Biet.
Ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:57 schreef Em31 het volgende:
Haha jezus werd er gewoon een beetje emotioneel van![]()
![]()
Haha prachtigquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ookWij zaten hardop te juichen voor de TV de laatste ronde, toen ze aan ging, en mijn vriend keek van achter zijn werklaptop echt zo van WTF doen jullie
Succesquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:47 schreef Mandy040986 het volgende:
Omdat het zo rustig is op het werk ben ik nog een extra week vrij.
Ik ga toch maar die sprits proberen te bakken, @:H_T
Lekker! En makkelijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:28 schreef H_T het volgende:
Ik had gisteren Chinees als avondeten (babi ketjap met bami voor de geïnteresseerden) en dus min of meer automatisch vanavond weer
Zekerquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker! En makkelijk![]()
Wij eten vanavond de godengroente Spinazie, met gekookte aardappels en runderburgers.
Doe je dequote:Op maandag 2 augustus 2021 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij eten vanavond de godengroente Spinazie, met gekookte aardappels en runderburgers.
Spinaziequote:Op maandag 2 augustus 2021 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik heb diepvriesspinazie deze keerquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Doe je despinazie
wel in de stoomoven?
Ik heb ook nog een paar handjes spinazie liggen, vanavond door de noodles met wat champignons en tempeh.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar, vooral vaak van bepaalde usersquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zitten een paar mooie tussenquote:
Ja mooi. Was ook wel te verwachtenquote:
Geweldige ventquote:
Ahhquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:11 schreef Greys het volgende:
Bedankt lieverds voor de TT en de wensen!
Alsof de duvel ermee speelt is het wéér begin augustus en de auto-immuunziekte van Bietje wéér terug. Dus m'n verjaardag is anders dan verwacht en vandaag urine en bloed wezen testen met Biet en eind vd middag uitslag maar alvast begonnen met ophogen medicijnen. Hierna wil ik écht even graag een paar maanden zonder zieke hond. Ben eraan toe, geestelijk zeg maar.
Amper twee dagen weg en al helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:24 schreef Strani het volgende:
Zit ik door @:Meke verdorie twee uur naar een stil topic te kijken denkende dat ik in de SC zit
In het Wie moet Nederland vertegenwoordigen-topicquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Amper twee dagen weg en al helemaal de weg kwijt.
Amateur.![]()
Waar was je verzeild geraakt?
Dat is nou precies de reden dat we besloten hadden om @Meke niet meer op jou te laten passenquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:24 schreef Strani het volgende:
Zit ik door @:Meke verdorie twee uur naar een stil topic te kijken denkende dat ik in de SC zit
Dit gaat we vaker doenquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:24 schreef Strani het volgende:
Ze was waarschijnlijk gewoon enthousiast nadat je laatst ook al in het Spanje topic had zitten posten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
In het Wie moet Nederland vertegenwoordigen-topicMaar wie tagt mij dan ook buiten de SC?? Ja oké het retro-topic, daar kan ik nog wel mee dealen.
Er zijn nog best veel dode topics waar hem naartoe kunnen sturenquote:
Eindelijk rustquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn nog best veel dode topics waar hem naartoe kunnen sturen
Dat hebben jullie toch al nu ik even wat minder hier post.quote:
Ook waar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben jullie toch al nu ik even wat minder hier post.
Ook lekker, maar uit de stoomoven is toch wel het summumquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik heb diepvriesspinazie deze keer![]()
Ik doe wel eens zalm met spinazie en krieltjes uit de stoomoven, heerlijk
Nou dit was direct de laastste keer, dat ik hier intrapquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk gewoon enthousiast nadat je laatst ook al in het Spanje topic had zitten posten.
Je kan het haar dan ook niet echt kwalijk nemen natuurlijk.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:24 schreef Strani het volgende:
We zullen zien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dit was direct de laastste keer, dat ik hier intrap
quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben jullie toch al nu ik even wat minder hier post.
* Meke probeert deze posts met elkaar te rijmenquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste is zeker waar, vooral vaak van bepaalde users![]()
Maar in dit geval heeft het weinig met opmerkingen over schoonheid te maken (sterker nog in haar tienkamp tijd was ze op dat vlak juist zeer geliefd). Die opmerkingen over acne hebben vooral met (vermoeden van) doping te maken. Het is wel een gekende bijwerking. En zij had altijd wel erg veel last ervan.
Daarnaast is haar kaak nogal gegroeid t.o.v. haar eerdere jaren. Ook iets wat bij doping hoort (kan horen). Plus uiteraard de opmerkelijke opmars van haar prestaties. Dat wordt bij buitenlandse atleten net zoveel in twijfel getrokken.
Wat betreft de haat die er is. Bij een deel van de users was die er al, omdat je dat soort mensen altijd op FOK! hebt. We hebben paar anti-vlaggetjes users, maar ook nog users die niet tegen zelfverzekerde mensen kunnen. Maar de wat grotere haat kwam eigenlijk rondom de Spelen. Daar gaf ze een paar hele vreemde en arrogante interviews. En die kwamen steeds vaker.
Voorbeeldje, na de 100 meter in Rio aangeven dat ze geblesseerd was en het knap was dat ze nog zo hoog eindigde.Om een paar dagen later bij vragen daarover niet wilde antwoorden, ze wilde de blessure niet meer genoemd hebben (terwijl ze er zelf over begon als excuus).
Daarna is ze naar de Amerikaanse coach Raina Reider gegaan om door te groeien. Nou dat was vooral fysiek zo, want ze werd vooral breder en gespierder en ging veel meer op kracht lopen dan voorheen. Terwijl ze juist altijd een hele mooie ontspannen loopstijl had.
Ze ging sindsdien slechter presteren. Om uiteindelijk na wat teleurstellende jaren terug te keren naar haar oude coach Bennema. Waarbij iedereen wel zag dat die andere coach/begeleiding haar techniek deels om zeep heeft geholpen. Maar dat mocht van haar niet gezegd worden. Etc. Etc.
Verder komt daar nog een stuk bij waar ze zelf helemaal niks aan kan doen en dat is de media aandacht. De NOS houdt wel van verhalen vertellen en van het groot maken van sporters zodat zij daar mooie beelden (verhalen) van kan maken. Haar prestaties waren uiteraard exceptioneel. Maar in Rio werd je echt doodgegooid met een dagelijks Dafe journaal en weet ik wat meer. Als ze haar teen stootte dan was het al nieuws. Waarbij vooral andere sporters nauwelijks nog airtime kregen.
Daardoor kreeg je wel dat users haar zat werden. En de laatste jaren zijn de prestaties er ook niet meer naar om het steeds alleen maar over haar te hebben. Maar de NOS kan de hype niet los laten.
Zijn dat nou punten om iemand te gaan haten nee, maar ook hier komt het voor dat als er iemand wat vervelends zegt in een interview en daarna een keer boos kijkt diegene flink gehaat wordt. Dat gebeurd vrij snel in een groepsproces.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou volledig vereenzamen zonder mij in de SC Em!
en dat ik dan die dikke uit de jury wasquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zijn als Messi en Ronaldo. Zonder elkaar zijn we slechts Messi of Ronaldo.
Nog steeds erg goed?quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Het hadden er ook 20 kunnen zijn hequote:Op maandag 2 augustus 2021 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
* Meke probeert deze posts met elkaar te rijmen
quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ongekend veel beter dan de rest (), maar sámen halen we elkaars niveau nog meer omhoog.
Ik wil de rest er even op wijzen dat dit Strani zijn woorden zijn en ik hier mij compleet van distantieer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ongekend veel beter dan de rest (), maar sámen halen we elkaars niveau nog meer omhoog.
Zoals een typische Messi betaamtquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wil de rest er even op wijzen dat dit Strani zijn woorden zijn en ik hier mij compleet van distantieer.
Verstandige beslissing. Je wilt natuurlijk nooit op één niveau met die Spanjaard gezet worden he.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wil de rest er even op wijzen dat dit Strani zijn woorden zijn en ik hier mij compleet van distantieer.
Is goed Tommy Beugelsdijk.quote:
Ja ik heb ook een hekel aan Ronaldo maar ja, Barcelona hè. Geen keuze.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik Messi was, uiteindelijk toch beter en sympathieker dan Ronaldo.
Jij ontduikt dus ook al jaren de belasting?quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik Messi was, uiteindelijk toch beter en sympathieker dan Ronaldo.
Was het maar waar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij ontduikt dus ook al jaren de belastingen?
Het is niet bij Em's posts dat ik zo in de lach schiet, hè?quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Em's niveau niet hoog is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dan ben je dus geen Messiquote:
Is het niet juist het idee dat het alarm aangezet wordt om mensen te waarschuwen bij een groot incident?quote:Sirenes blijven stil in groot deel van Gelderland: 'Centralisten waren te druk'
In een groot deel van de provincie Gelderland is vanmiddag geen sirene afgegaan. Landelijk wordt elke eerste maandag van de maand om 12.00 uur een test met het alarm uitgevoerd. [...]
De test wordt handmatig uitgevoerd door centralisten op de meldkamer, maar die waren volgens een woordvoerder om 12.00 uur bezig met de afhandeling van een incident. [...]
https://nos.nl/artikel/23(...)listen-waren-te-druk
Nou ja ze zullen wel echte noodgevallen voorrang hebben gegeven boven een oefening, en dat lijkt me terecht. Als er écht iets aan de hand is zullen ze daar wel rekening mee houden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het niet juist het idee dat het alarm aangezet wordt om mensen te waarschuwen bij een groot incident?
Dit schept weinig vertrouwen imo voor als er een keer iets groots aan de hand is.
Alleen daarop he. Want je voetbalkwaliteiten zitten uiteraard wel op dat niveau.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat dat wat te hoog gegrepen is ja.
Hm... Zijn we dan meer een soort Ronaldo en Kuyt?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat dat wat te hoog gegrepen is ja.
Dat is een belediging voor Kuyt. Denk eerder Ronaldo en de rechtsbuiten van FC Bal op het Dak 3.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm... Zijn we dan meer een soort Ronaldo en Kuyt?
Daarom is NL Alert de vervanger hè.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het niet juist het idee dat het alarm aangezet wordt om mensen te waarschuwen bij een groot incident?
Dit schept weinig vertrouwen imo voor als er een keer iets groots aan de hand is.
Iedereen vlucht de schuilkelders in, terwijl ze bij jouw werk blijven zitten. R.i.p. Pinoquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:26 schreef Pino112 het volgende:
En op m'n werk hoor ik heel dat alarm niet
Achterhaalde gebeurtenis.
Doe ik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
SuccesLaat je weten hoe het is gegaan?
Discovery+quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik die gouden race van Hassan nog ergens in z'n geheel terug zien? Op Eurosport zag ik wel er eentje van de laatste ronde.
Slechts 6 euro. En alleen daar liggen de rechten.quote:
Ik vind 6 euro voor 14 minuten vrij prijzig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechts 6 euro. En alleen daar liggen de rechten.
Puur daarvoor wel ja. Maar voor de hele Spelen uiteraard nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind 6 euro voor 14 minuten vrij prijzig.
Hier Caribische garnalencurry, moet ook madame Jeanette peper door.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of 30 voor een jaar, heb je meteen de volgende Spelen erbijquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechts 6 euro. En alleen daar liggen de rechten.
En TLC bagger kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of 30 voor een jaar, heb je meteen de volgende Spelen erbij
Kan toch gewoon via uitzending gemist?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Puur daarvoor wel ja. Maar voor de hele Spelen uiteraard niet![]()
Maar dat is wel de enige manier om het legaal te kijken. De NOS heeft de rechten niet om de hele race terug te kijken.
Ah ja op die manier wel natuurlijk. Was teveel puur aan de race zelf aan het denken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kan toch gewoon via uitzending gemist?
https://www.npostart.nl/nos-olympische-spelen/NOSOlympischeSpelen
Ja klopt. Had ik eigenlijk kunnen doen. maar was toen vergeten dat de volgende Spelen daar natuurlijk ook binnen vallen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kan toch gewoon via uitzending gemist?
https://www.npostart.nl/nos-olympische-spelen/NOSOlympischeSpelen
Ja leuk, maar daar hebben veel mensen niks aan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom is NL Alert de vervanger hè.
Je kan hem nog omzetten, heb ik ook gedaan. Dan wordt het 24 euro wat je dan betaalt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Had ik eigenlijk kunnen doen. maar was toen vergeten dat de volgende Spelen daar natuurlijk ook binnen vallen.
6 euro voor de hele Spelen waarvan ik tot nu toe alles wat ik een beetje interessant vind ook ergens op een of ander kanaal heb kunnen zien vind ik nog steeds vrij prijzig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Puur daarvoor wel ja. Maar voor de hele Spelen uiteraard niet![]()
Maar dat is wel de enige manier om het legaal te kijken. De NOS heeft de rechten niet om de hele race terug te kijken.
Jaaa oh kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:57 schreef BillDauterive het volgende:
Deze week komt @:Meke's kijk-tip It's A Sin op tv!
Ik ben benieuwd.
Ah dat is wel een goede tip. En buiten de Spelen is de sport daar ook wel handig voor veel sport later dit jaar etc. En tussen de Discovery content zal toch ook best wel wat interessants zitten. Niet alleen de TLC drek.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan hem nog omzetten, heb ik ook gedaan. Dan wordt het 24 euro wat je dan betaalt.
Het is maar net wat je wilt zien. Als ik Discovery Plus niet had genomen, dan had ik 60% live sport gemist. En daarnaast heel veel sport gewoon helemaal niet gezien, want dat wordt niet uitgezonden. Of nou ja hooguit een paar minuten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
6 euro voor de hele Spelen waarvan ik tot nu toe alles wat ik een beetje interessant vind ook ergens op een of ander kanaal heb kunnen zien vind ik nog steeds vrij prijzig.
Ik denk dat het voor de meesten van ons geldt. Ik zou er nooit voor mijn plezier naar gaan kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou geld toe moeten krijgen om TLC te kijken.
14 minuten en als je het vanaf dag 1 had gehad, had je elke dag je eigen programma kunnen samenstellen zonder afhankelijk te zijn van de keuzes die NOS en Eurosport maken. Kijk je een beetje veel dan zit je in no time onder de 50 cent per uur. Genoeg leuke dingen zijn duurder dan datquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind 6 euro voor 14 minuten vrij prijzig.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind programma's als Say Yes To The Dress wel geweldig. Duizenden dollars/euro's worden uitgegeven (soms meer dan 10k) en boomer (schoon)moeder die hun zin willen doordrijven qua jurkquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste week/anderhalve week was ik nog op vakantie, dus kon ik sowieso al weinig tot niet kijken, daarnaast is een groot deel 's nachts en dan slaap ik. Wanneer er ook sporten 's avonds zouden zijn, zou ik het wellicht wel overwogen hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:23 schreef H_T het volgende:
[..]
14 minuten en als je het vanaf dag 1 had gehad, had je elke dag je eigen programma kunnen samenstellen zonder afhankelijk te zijn van de keuzes die NOS en Eurosport maken. Kijk je een beetje veel dan zit je in no time onder de 50 cent per uur. Genoeg leuke dingen zijn duurder dan dat
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind programma's als Say Yes To The Dress wel geweldig. Duizenden dollars/euro's worden uitgegeven (soms meer dan 10k) en boomer (schoon)moeder die hun zin willen doordrijven qua jurk
Ik vind het wel geinig, omdat het zo ver van mezelf afstaat.quote:
Prachtig en hartverscheurendquote:
Het scheelt ook wel dat ik heel veel sport niet per se hoef te zien idd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt zien. Als ik Discovery Plus niet had genomen, dan had ik 60% live sport gemist. En daarnaast heel veel sport gewoon helemaal niet gezien, want dat wordt niet uitgezonden. Of nou ja hooguit een paar minuten.
Klinkt als iets waar ik me kapot aan zou ergeren. Zowel aan zindoordrijvende (schoon)ouders als aan geldsmijtende jurkkopers.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind programma's als Say Yes To The Dress wel geweldig. Duizenden dollars/euro's worden uitgegeven (soms meer dan 10k) en boomer (schoon)moeder die hun zin willen doordrijven qua jurk
Ik snap nooit dat ze zoveel mensen meenemen en al helemaal niet zoveel tegelijk. Altijd ruzie en het duurt eindeloos.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig, omdat het zo ver van mezelf afstaat.
Ander programmaquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat ze zoveel mensen meenemen en al helemaal niet zoveel tegelijk. Altijd ruzie en het duurt eindeloos.
Maken ze in die show ook ruzie op de bruiloft zelf of is dat een ander programma?
Nou dat, ik heb elk jaar zo'n serie die je bijblijft en waar je nog veel over nadenkt.quote:
Beetje lullig voor Strani, maar klopt ongeveer wel jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor Kuyt. Denk eerder Ronaldo en de rechtsbuiten van FC Bal op het Dak 3.
Hetzelfde geldt voor mijquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:53 schreef Meke het volgende:
Ik zou óók geld toe moeten krijgen om naar TLC te kijken, dan hadden we nu met de hele SC op mijn kosten een Disneyland meet kunnen doen
Dat zou ik nog wel eens heen willen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:53 schreef Meke het volgende:
Ik zou óók geld toe moeten krijgen om naar TLC te kijken, dan hadden we nu met de hele SC op mijn kosten een Disneyland meet kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet welke vlaag van verstandsverbijstering jullie meester is geworden maar ik was nog altijd Ronaldo, dus ik vrees dat het er voor jou niet goed uit ziet Emquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje lullig voor Strani, maar klopt ongeveer wel ja
Oké als jij dat denkt houden Redefine en ik je wel in de waan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet welke vlaag van verstandsverbijstering jullie meester is geworden maar ik was nog altijd Ronaldo, dus ik vrees dat het er voor jou niet goed uit ziet Em
De feiten spreken voor zich, ik maak jullie hélemaal kapot in de rechtszaalquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké als jij dat denkt houden Redefine en ik je wel in de waan.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zich, ik maak jullie hélemaal kapot in de rechtszaal
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel eens heen willen.
Dat dacht ik ook voordat ik van mensen die er geweest waren hoorde hoe duur het was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel eens heen willen.
30 EUR welbesteedquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
Voornamelijk de prijs. En momenteel ook nog covid.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook voordat ik van mensen die er geweest waren hoorde hoe duur het was.
Zal dat laatste dan wel worden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:05 schreef Em31 het volgende:
Het kan morgen een mooie dag worden met veel goud
maar kan ook vies tegenvallen
Laat maar, NOS heeft het al gejinxt, breekt straks een stuur.quote:Aftellen naar zekere gouden medaille: 'Teamsprinters staan hier beter dan ooit'
https://nos.nl/tokyo2020/(...)-hier-beter-dan-ooit
Ik vond het eigenlijk reuzemeevallenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook voordat ik van mensen die er geweest waren hoorde hoe duur het was.
Niet altijd zo negatief Luctorquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal dat laatste dan wel worden.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laat maar, NOS heeft het al gejinxt, breekt straks een stuur.
Maakt me niet uit, maar ik vind dat je zoveel ballonkraampjes moet bouwen dat ze alle kleuren verkopenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:06 schreef H_T het volgende:
Zo, de levels van RCT1 met succes toegevoegd aan OpenRCT2. Ik sta open voor suggesties welk level ik als eerstvolgende zal doen!
Ik hoop vooral op de teamsprintquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:05 schreef Em31 het volgende:
Ik vind jou toch meer een type Lex Immers.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo speel ik de Sims (in welke versie dan ook)quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:10 schreef Meke het volgende:
Ik doe dan weer niets aan landschapsinrichting
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op de teamsprint
Oh daar doe ik het dan weer welquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo speel ik de Sims (in welke versie dan ook)
Even gekeken: een ticket op datum in het laagseizoen is bij Disney te koop voor 59 euro. Efteling is 41 euro als je op datum en in laagseizoen koopt. Disney is in het hoogseizoen (of bij ticket zonder datum) een flink stuk duurder, waar het bij de Efteling een stuk minder scheelt. Maar goed, in het hoogseizoen ga ik liever toch al nietquote:
Ik ben bang dat dat zeilen op een deceptie uit gaat draaien. Morgenavond trouwens ook al Sharon van Rouwendaal op de 10km open waterquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja![]()
En toch nog een gouden medaille bij het zeilen zou ook nog leuk zijn, maar wordt wel spannend.
Ik ga gelijk voor veel geld en doelstellingen in het spel halen qua school en werkquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh daar doe ik het dan weer wel![]()
Nouja, ik download een mooi huis dat iemand anders heeft gebouwdMaar vind het wel heel belangrijk dat het een mooi huis is
Ik heb meestal ook meerdere balonnenkramen staan, elk met een andere kleur ballon. Ziet er gewoon vrolijk uitquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:10 schreef Meke het volgende:
Oja dit is ook hoe ik RCT speel; ik hecht veel waarde aan de kleuren van ballonnen/paraplus/kleren van de werklui
Ik ook weinig, al is het voor de scores van je attracties beter om het wel te doenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:10 schreef Meke het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Gordon Ramsey opgezet.
Van @Luctor.et.Emergo of gordon ramsey?quote:
Snap ik wel ja. Dan zou je het voor 2024 kunnen overwegen. Dan zijn de Spelen in Parijs, en dan liggen de rechten nog wel bij Eurosport (al zou het mij niet verbazen als ze dan wat namen veranderd hebben).quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerste week/anderhalve week was ik nog op vakantie, dus kon ik sowieso al weinig tot niet kijken, daarnaast is een groot deel 's nachts en dan slaap ik. Wanneer er ook sporten 's avonds zouden zijn, zou ik het wellicht wel overwogen hebben.
kopen doen ze het toch wel wanneer het regentquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook meerdere balonnenkramen staan, elk met een andere kleur ballon. Ziet er gewoon vrolijk uitDe kleur van paraplu's pas ik soms aan (de prijs altijd, betalen zullen die natte paupers
), pakjes van de werklui bijna nooit
[..]
We hebben het plan/idee om er dan heel te gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Snap ik wel ja. Dan zou je het voor 2024 kunnen overwegen. Dan zijn de Spelen in Parijs, en dan liggen de rechten nog wel bij Eurosport (al zou het mij niet verbazen als ze dan wat namen veranderd hebben).
Die van Gordon sowieso, die van Luctor gaat afhangen van de reactie van familie Ramsayquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van @:Luctor.et.emergo of gordon ramsey?
Deed ik ook niet echt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:10 schreef Meke het volgende:
Dat speel ik dan eigenlijk niet. Ik bouw alleen een zo mooi mogelijk huis en als ik dan ga spelen ga ik me al snel vervelen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh daar doe ik het dan weer wel![]()
Nouja, ik download een mooi huis dat iemand anders heeft gebouwdMaar vind het wel heel belangrijk dat het een mooi huis is
Ik weet niet hoe lang je er was, deze mensen gingen een paar dagen inclusief dat hotel geloof ik.quote:
Zelden een slecht idee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Gordon Ramsey opgezet.
Is dat ook iets van 2, dat je de kleur van de paraplu's kan aanpassen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook meerdere balonnenkramen staan, elk met een andere kleur ballon. Ziet er gewoon vrolijk uitDe kleur van paraplu's pas ik soms aan (de prijs altijd, betalen zullen die natte paupers
[..]
Ik ook weinig, al is het voor de scores van je attracties beter om het wel te doen
Ja dat valt me dus mee. Ik was er voor 300/400 euro vier volledige dagen, inclusief verblijf en eten en zwemmen en allesquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Even gekeken: een ticket op datum in het laagseizoen is bij Disney te koop voor 59 euro. Efteling is 41 euro als je op datum en in laagseizoen koopt. Disney is in het hoogseizoen (of bij ticket zonder datum) een flink stuk duurder, waar het bij de Efteling een stuk minder scheelt. Maar goed, in het hoogseizoen ga ik liever toch al niet
Ja ik vind dat ook leukquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ik ook weinig, al is het voor de scores van je attracties beter om het wel te doen
Ohh nee ik vind het spelen ook leukquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat speel ik dan eigenlijk niet. Ik bouw alleen een zo mooi mogelijk huis en als ik dan ga spelen ga ik me al snel vervelen.![]()
En dan is het tijd voor een nieuw huis.
O nee zo ver kom ik ook nooit, maar ik zet levensduur ook altijd op maximaalquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sims is ook alweer een tijd geleden dat ik het heb gespeeld. Dat is echt een spel dat ik in vlagen veel speel en dan zo weer maanden niet.
Ik wil nog steeds eens een familiestamboom maken en van generatie op generatie spelen, maar zodra er kinderen zijn, heb ik er geen zin meer in.
Als het tegenvalt dan worden we allemaal Chrystal MADquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:05 schreef Em31 het volgende:
Ja zoiets betaalden wij ook en dat was nog wel in onze meivakantie toenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat valt me dus mee. Ik was er voor 300/400 euro vier volledige dagen, inclusief verblijf en eten en zwemmen en allesEn toegang tot beide parken, vond ik ook best prima, is misschien ook maar net hoe graag je erheen wilt
![]()
Ik zou het zo weer betalen in elk geval
De NOS is Bol ook al naar favoriet voor goud aan het pratenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laat maar, NOS heeft het al gejinxt, breekt straks een stuur.
Ja ik telde openwaterzwemmen er al bij maar zie dat het wel morgen is, maar pas rond half 12quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het tegenvalt dan worden we allemaal Chrystal MAD![]()
Qua medailles zijn er overigens maar twee serieuze kansen voor medailles die er verdeeld worden. Daarnaast wel veel goede sporters in actie, maar dan in series/kwalificatie/knock-out fase.
- Teamsprint voor goud als ze in normale vorm zijn en geen ovale wielen van Team GB of een ander land.
- Bekkering/Duetz moeten voor Brazilië blijven en niet meer dan 1 plaats verliezen op Duitsland of 4 op Spanje.
Kleine kansen
- Nicholas Heiner moet respectievelijk 3 en 7 plekken voor Nieuw-Zeeland en Spanje eindigen
- Menno Vloon moet het Nederlands record verbeteren bij polsstokhoogspringen en niet teveel moeten in topvorm zijn en/of hij moet het NR flink verbeteren.
De rest is al kansloos voor een medaille (zeilen) of er moeten echt bizarre dingen gebeuren (synchroonzwemmen). En verder dan dus series etc.
Ik grotendeels ook wel. Ik verander bijvoorbeeld bijna altijd wel de ingang/uitgang naar passender varianten en eventueel de kleuren. En eventueel ook de paden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:10 schreef Meke het volgende:
Oja dit is ook hoe ik RCT speel; ik hecht veel waarde aan de kleuren van ballonnen/paraplus/kleren van de werklui
Voor een deel is het ook hoe je het doet natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je er was, deze mensen gingen een paar dagen inclusief dat hotel geloof ik.
Ik vond het veel te duur iig.
Ik heb net even gekeken en om je ballonnenchallenge te halen heb ik 32 van die kraampjes nodigquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook leukMeestal doe ik pastel, geel blauw en roze
Prijs pas ik ook aan inderdaad
Vond ik eerst ook (1 en 2 gespeeld), maar er sloop langzaam een speelsysteem in waar ik onbedoeld altijd weer op terugviel. Dan zit je steeds een beetje hetzelfde te spelen en dat wordt snel saai. Plus dat je met alles wat je doet bakken met geld naar je toe gesmeten kreeg, er zat gewoon geen uitdaging meer in het spel.quote:
Wij zaten in van die huisjes, en als eckte hollanders namen we lunch ook mee het park inquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja zoiets betaalden wij ook en dat was nog wel in onze meivakantie toenKleine 400 euro. En daar zat dan ook nog een klein ontbijtje bij in. Uiteindelijk wordt het alsnog wel een vrij prijzig verblijf, omdat je lunch en diner in het park niet zo goedkoop zijn
maar ook daar kon je nog wel relatief goedkope opties vinden.
Maar wij vonden het ook dubbel en dwars waard en het was ook wel heel fijn om er meerdere dagen te zijn, dan kun je het lekker rustig aan doen. Niet van attractie naar attractie rennen maar ook sfeer proeven. Verder was een voordeel dat je een uur eerder het park in mocht en bepaalde attracties waren dan al open, die kon je dan lekker zonder wachtrij doen
Ja paden doe ik altijd hetzelfde door heel het park heenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik grotendeels ook wel. Ik verander bijvoorbeeld bijna altijd wel de ingang/uitgang naar passender varianten en eventueel de kleuren. En eventueel ook de paden.
Ik zet mijn wekker voor niets minder dan goudquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NOS is Bol ook al naar favoriet voor goud aan het praten
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:29 schreef H_T het volgende:
Ik heb net even gekeken en om je ballonnenchallenge te halen heb ik 32 van die kraampjes nodigBest veel, maar ik denk dat ik een map heb gevonden waarin het kan en dat ik ook het level nog ga halen
Hoelaat moet ze eigenlijk?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zet mijn wekker voor niets minder dan goud
Nee grapje natuurlijk, podium zou echt al geweldig zijn
Die beden van Sequoia's Lodge inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil ook nog graag een keer weer naar Disney, maar ik wil nog naar zoveel dingen. Ik heb vakantiedagen tekort![]()
Qua prijs was het toen het voordeligst om een heel arrangement te nemen (met hotel en een paar dagen entree), dan viel omgerekend de prijs per dag eigenlijk heel erg mee. Wij zaten destijds in Sequoia Lodge en dat was een heel leuk hotel en de bedden lagen goddelijk
Oh dat heb je wel eens gezegd, wat stom! Bij 4 is dat wel minder geloof ikquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook (1 en 2 gespeeld), maar er sloop langzaam een speelsysteem in waar ik onbedoeld altijd weer op terugviel. Dan zit je steeds een beetje hetzelfde te spelen en dat wordt snel saai. Plus dat je met alles wat je doet bakken met geld naar je toe gesmeten kreeg, er zat gewoon geen uitdaging meer in het spel.
Ik had zelfs mods om de salarissen lager en de huren/kosten hoger en nog zwommen mijn sims binnen no time in het geld.
De start inderdaad wel, maar ze finishen pas 4 augustus. Dat is ook de dag van de 400 meter horden bij de vrouwen. Wat een race gaat dat worden zegquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik telde openwaterzwemmen er al bij maar zie dat het wel morgen is, maar pas rond half 12
Ja, dat probleem heb ik ook, binnen één generatie al miljonair en niet weten wat je met je geld moet doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook (1 en 2 gespeeld), maar er sloop langzaam een speelsysteem in waar ik onbedoeld altijd weer op terugviel. Dan zit je steeds een beetje hetzelfde te spelen en dat wordt snel saai. Plus dat je met alles wat je doet bakken met geld naar je toe gesmeten kreeg, er zat gewoon geen uitdaging meer in het spel.
Ik had zelfs mods om de salarissen lager en de huren/kosten hoger en nog zwommen mijn sims binnen no time in het geld.
De parade is juist zo mooiquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij zaten in van die huisjes, en als eckte hollanders namen we lunch ook mee het park inEn avondeten deden we dan weer bij de huisjes
Dus dat viel waarschijnlijk ook wel mee qua kosten
![]()
Ik vond het ook heel fijn om een paar dagen te hebbenIk snap alleen niet waarom we geen parade hebben gezien? Dus nu moet ik sowieso nog eens terug
Die lijkt me idd ook wel goed. Jammer dat mijn PC echt op geen enkel vlak goed genoeg is om dat aan te kunnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef Momo het volgende:
Ik ben de laatste tijd Red Dead Redemption 2 aan het spelen, fantastisch spel. Ik ben nu bezig als collector bloemen en fossielen enzo verzamelen. Leuk dat je je eigen pad kan kiezen.
Medaille zou vrij zeker moeten zijn (mits fit, geen horde raken en dat soort basale zaken). Voor goud lijkt mij McLaughlin wel te goed. Maar i.t.t. bijvoorbeeld Visser (waar er een kansje was) kan Bol mogelijk nog harder lopen dan haar. Want we hebben haar in deze vorm niet tegen de twee besten zien lopen. Ze ging ook een seconde harder lopen toen ze tegen de vierde Amerikaanse moest lopen. Dus ik denk wel dat ze gebaat is bij concurrentie. En ze heeft al anderhalfjaar of langer niet meer verloren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zet mijn wekker voor niets minder dan goud
Nee grapje natuurlijk, podium zou echt al geweldig zijn
04.30 op 4 augustusquote:
In deze moet ik 8000 euro per maand aan tickets voor de attracties verdienenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:32 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is er ook één waar je 1000 euro aan inkomsten uit kraampjes moet hebben, die kun je doen![]()
Ik was echt vét teleurgesteld in dat level, helemaal zin om tactisch te gaan nadenken en ineens was ik er al
Ja de drie winnaars van vandaag konden allemaal wel inhouden, dus moeilijk te zeggen. Het zou wel heel bijzonder zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Medaille zou vrij zeker moeten zijn (mits fit, geen horde raken en dat soort basale zaken). Voor goud lijkt mij McLaughlin wel te goed. Maar i.t.t. bijvoorbeeld Visser (waar er een kansje was) kan Bol mogelijk nog harder lopen dan haar. Want we hebben haar in deze vorm niet tegen de twee besten zien lopen. Ze ging ook een seconde harder lopen toen ze tegen de vierde Amerikaanse moest lopen. Dus ik denk wel dat ze gebaat is bij concurrentie. En ze heeft al anderhalfjaar of langer niet meer verloren.
Vooral qua videokaart moet je een redelijke PC hebben inderdaad en het is 150 GB, ben blij dat ik dit soort spellen kan spelen om mijn nieuwe pc.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die lijkt me idd ook wel goed. Jammer dat mijn PC echt op geen enkel vlak goed genoeg is om dat aan te kunnen.
Wij haalden vaak lunch bij een kiosk, bijvoorbeeld een wokgerecht of een pizzastuk met een drankje, dat viel ook nog wel mee qua prijs. Die namen van de restaurants en kiosks weet ik echt niet meer, het is 11 jaar geleden alweer dat wij er warenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind zelf het eten in Disney eigenlijk wel meevallen qua prijzen, in ieder geval voor het avondeten bij de counterservice dan, met ook best prima keuzemogelijkheden
Enige wat nog weleens tegenvalt is welke eetgelegenheden open zijn als je er bent en hoe laat (of hoe vroeg eigenlijk) ze alweer sluiten
Zelf kom ik dan wel graag bij de Pizza Outpost, Cowboy Cookout, Hakuna Matata en The Lucky Nugget. Oh, en in Disney Village bij Annette's Diner (waar je met geluk rolschaatsend bediend wordt en ik zelfs al een keer ben bediend door een Nederlandse) en Vapiano.
Oh ja, weet wel welk park dat is. Dat vond ik een van de makkelijkste scenario's (nou ja niet als dat een van de eersten zou zijn natuurlijk). Daar staat al een attractie die veel geld opbrengt (8 euro per ride ofzo). Aantal andere goed verdienende rides erbij en je zit er al bijna aan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
In deze moet ik 8000 euro per maand aan tickets voor de attracties verdienenOm overzichtelijk te houden welke kleuren ik al heb ga ik gewoon op nummervolgorde werken. Tot nu toe vinden de zwarte, grijze en witte ballonnen die te koop zijn nog niet heel gretig aftrek
NBC heeft die finale helaas geclaimd door de twee Amerikaanse favorieten en toptijden die er gelopen zijn.quote:
Ik was gisteren ook bij een vrij druk uitzichtpunt (bovenaan de roltrap in de Westfield Mall of the Netherlands) en daar ging ook een jongeman zijn vriendin fotograferen en de hele roltrap dus blokkerenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:41 schreef Strani het volgende:
Ik ben nu even op een vrij druk uitzichtpunt (op zee) en er is zoals altijd geen gebrek aan vrouwen die hun partner als privé-fotograaf gebruiken en doen alsof ze een supermodel zijn. Blijft een vreemd verschijnsel.
Toch is het een anderequote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja, weet wel welk park dat is. Dat vond ik een van de makkelijkste scenario's (nou ja niet als dat een van de eersten zou zijn natuurlijk). Daar staat al een attractie die veel geld opbrengt (8 euro per ride ofzo). Aantal andere goed verdienende rides erbij en je zit er al bijna aan.
Haha ja dat is altijd wel apart. Heel herkenbaar. Zie ik ook heel veel bij mijn stedentrips. Je ziet hun Instagram feed dan wel alvast voor je. Vaak ook van die 'ik doe lekker gek' of hele serieuze modellen poses. En dan natuurlijk 73 foto's nemen. Waarbij je de partner steeds chagrijniger ziet kijken, omdat die de foto's moet nemen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:41 schreef Strani het volgende:
Ik ben nu even op een vrij druk uitzichtpunt (op zee) en er is zoals altijd geen gebrek aan vrouwen die hun partner als privé-fotograaf gebruiken en doen alsof ze een supermodel zijn. Blijft een vreemd verschijnsel.
150 gbquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral qua videokaart moet je een redelijke PC hebben inderdaad en het is 150 GB, ben blij dat ik dit soort spellen kan spelen om mijn nieuwe pc.
Ah dat is dan inderdaad wel een anderequote:Op maandag 2 augustus 2021 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch is het een andereIk begon nu op een vrijwel leeg eiland met alleen een tempel erop, geen voorgebouwde attractie te bekennen
Lekker gek op het strand in de lucht springen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haha ja dat is altijd wel apart. Heel herkenbaar. Zie ik ook heel veel bij mijn stedentrips. Je ziet hun Instagram feed dan wel alvast voor je. Vaak ook van die 'ik doe lekker gek' of hele serieuze modellen poses. En dan natuurlijk 73 foto's nemen. Waarbij je de partner steeds chagrijniger ziet kijken, omdat die de foto's moet nemen.
Je hebt ze wel meteen allebei van die roltrap af gejeu-de-bould neem ik aan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook bij een vrij druk uitzichtpunt (bovenaan de roltrap in de Westfield Mall of the Netherlands) en daar ging ook een jongeman zijn vriendin fotograferen en de hele roltrap dus blokkeren
Een winkelcentrum is inderdaad wel een heel fotogeniek punt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook bij een vrij druk uitzichtpunt (bovenaan de roltrap in de Westfield Mall of the Netherlands) en daar ging ook een jongeman zijn vriendin fotograferen en de hele roltrap dus blokkeren
Hoho niet zo snel, ik moet ook nog minimaal 32 ballonnenkramen bouwen hequote:Op maandag 2 augustus 2021 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dat is dan inderdaad wel een andereNou ja alsnog wel goed te doen. Je hebt een paar van die stalen en corkscrew achtbanen die relatief goedkoop zijn en niet heel lang duren. Daarvoor dan 6,50 vragen en het gaat rap.
Waarmee je nog goed wegkomt, ik had er dan toch om 99 gevraagd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho niet zo snel, ik moet ook nog minimaal 32 ballonnenkramen bouwen he
Of met je arm tegen de toren van Pisa duwen. Of op de Argentijnse zoutvlakten met perspectief gaan spelen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker gek op het strand in de lucht springen.
Ik wist dat Meke Nena wasquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho niet zo snel, ik moet ook nog minimaal 32 ballonnenkramen bouwen he
Ik heb het even een paar seconden aangezien, eenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt ze wel meteen allebei van die roltrap af gejeu-de-bould neem ik aan?
oh dat kwam de dag erna opzetten? Ik heb wel hoofdpijn gehad, was erg moe de dag erna en had zware benen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Strani het volgende:
@:Fascination jij uiteindelijk ook geen bijwerkingen meer gehad? Ik had tot gisteren wel behoorlijk wat spierpijn en ook vooral in de nek, rechts (zelfde kant als de prik).
Ik vraag me af op hoeveel foto’s @Strani op de achtergrond staat te loeren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het even een paar seconden aangezien, eengezicht getrokken. Daarop zijn we gewoon dwars door het Fotomoment gelopen en hebben ons de roltrap op gewurmd dus ik denk dat mijn achterhoofd ook op de foto staat
Met afkeurende blik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vraag me af op hoeveel foto’s @:strani op de achtergrond staat te loeren.
Heel herkenbaarquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat speel ik dan eigenlijk niet. Ik bouw alleen een zo mooi mogelijk huis en als ik dan ga spelen ga ik me al snel vervelen.![]()
En dan is het tijd voor een nieuw huis.
Wat knap dat je onthoudt hoe die interval acts eruit zienquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef Em31 het volgende:
Dat meisje achter de kassa in de nieuwe AH reclame is dat meisje van de interval act met Afrojack
Nieuwe memequote:Op maandag 2 augustus 2021 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vraag me af op hoeveel foto’s @:strani op de achtergrond staat te loeren.
Wel een paar keer teruggekekenquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat knap dat je onthoudt hoe die interval acts eruit zien
De eerste heb ik al gevonden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vraag me af op hoeveel foto’s @Strani op de achtergrond staat te loeren.
Ik kan bevestigen dat het inderdaad @Strani is op de achtergrond.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De eerste heb ik al gevonden.
[ afbeelding ]
Goh gekquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
In deze moet ik 8000 euro per maand aan tickets voor de attracties verdienenOm overzichtelijk te houden welke kleuren ik al heb ga ik gewoon op nummervolgorde werken. Tot nu toe vinden de zwarte, grijze en witte ballonnen die te koop zijn nog niet heel gretig aftrek
Het ziet er niet zo Spaans uit moet ik zeggen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De eerste heb ik al gevonden.
[ afbeelding ]
Deed je die niet gister ook al?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch is het een andereIk begon nu op een vrijwel leeg eiland met alleen een tempel erop, geen voorgebouwde attractie te bekennen
Nee, maar daar kan ik verder ook niet veel aan doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ziet er niet zo Spaans uit moet ik zeggen.
Nee die was heel andersquote:
Een van de ergste deelnemers samen met een van de ergste niet deelnemers imo.quote:
Mooi idd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:19 schreef Redefine het volgende:
Deze heb ik ook al in OS geplaatst. Maar ook even hier. Een van de vele mooie momenten van sportiviteit in de atletiek.
Ter info de atlete op de grond zit te wachten totdat ze weet of ze op tijd doorgaat naar de finale. En de andere die er als eerste bijkomt is de regerend Olympisch kampioene die net daarvoor een horde gemist heeft en dus haar titel niet zal gaan verdedigen.
Vanaf 53 seconden.
eurosport.com Sportsmanship by Sara Slott Petersen and Viktorija Tkachuk
quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:19 schreef Redefine het volgende:
Deze heb ik ook al in OS geplaatst. Maar ook even hier. Een van de vele mooie momenten van sportiviteit in de atletiek.
Ter info de atlete op de grond zit te wachten totdat ze weet of ze op tijd doorgaat naar de finale. En de andere die er als eerste bijkomt is de regerend Olympisch kampioene die net daarvoor een horde gemist heeft en dus haar titel niet zal gaan verdedigen.
Vanaf 53 seconden.
eurosport.com Sportsmanship by Sara Slott Petersen and Viktorija Tkachuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |