Toto biedt dat niet aan. Moet je naar andere bookiequote:Op zondag 1 augustus 2021 12:31 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
www.bookmakers.bet/amp/39640/corner-betting-strategies/
Ik heb nog wel wat op mijn Toto staan, klinkt opmerkelijk genoeg wel vermakelijk
Wodka fristi met een triple wopper baconquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:05 schreef Fcu030 het volgende:
Zin in een ijskoude wodka ginger beer en een extra groot cheeseburgermenu! Wat jullie?
Bombay Sapphire gin met Fristi is ook lekker.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Wodka fristi met een triple wopper bacon
Ja ze proberen me te paaien met imitatie Chili cheese nuggets. Ik moet ze nog proberen eerlijk gezegd, zou liever ff naar de Meern rijden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Wat loop je te haten op fristi.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:03 schreef Fok-it het volgende:
fristiHet inferieure broertje van chocomel
roze kotsquote:
Is gquote:
Nietquote:
Oh ik dacht eilanden over de wereld ;') Dat ging nog wel, ik zou echt me god niet weten hoe die eilandjes bij Dubai hetenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:fok-it goede quiz voor jou
https://www.jetpunk.com/user-quizzes/331916/islands-of-the-world
Veel landen, veel staten, veel steden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik dacht eilanden over de wereld ;') Dat ging nog wel, ik zou echt me god niet weten hoe die eilandjes bij Dubai heten
Ik heb hier ook de concentratie niet voor merk ikquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel landen, veel staten, veel steden.
Maar ik kwam niet verder dan 170. Al die onderzoek stations, en Russische steden
1x Free diabetesquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
New York Pizza
1
Cheesy Bread
1
Garlic Bread
1
Losse sausjes
Sweet chili saus
1
Cinnamon Bread
1
Chicken Pops
Sweet chili saus
Goede lunchquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
New York Pizza
1
Cheesy Bread
1
Garlic Bread
1
Losse sausjes
Sweet chili saus
1
Cinnamon Bread
1
Chicken Pops
Sweet chili saus
Boodschappenlijstje?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
New York Pizza
1
Cheesy Bread
1
Garlic Bread
1
Losse sausjes
Sweet chili saus
1
Cinnamon Bread
1
Chicken Pops
Sweet chili saus
Dunne mensen kunnen ook diabetes krijgenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb ondergewicht, let jij überhaupt op
Leven aan de mitamientjes gaat niet over rozen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb ondergewicht, let jij überhaupt op
pubers kunnen ook kanker krijgen, betekent niet dat het niet behoorlijk zeldzaam isquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dunne mensen kunnen ook diabetes krijgen
Cinnamon breadquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
New York Pizza
1
Cheesy Bread
1
Garlic Bread
1
Losse sausjes
Sweet chili saus
1
Cinnamon Bread
1
Chicken Pops
Sweet chili saus
Die fascinatie van jou met kanker hequote:Op zondag 1 augustus 2021 16:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
pubers kunnen ook kanker krijgen, betekent niet dat het niet behoorlijk zeldzaam is
Ik denk dat jij denkt dat ik niet weet wat lekker is.quote:
alles goed verderquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die fascinatie van jou met kanker he![]()
@:Mortaxx
Post dat nare woord dan zelf ook niet johquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die fascinatie van jou met kanker he![]()
@:Mortaxx
De grote Kquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Post dat nare woord dan zelf ook niet joh
wat een kk woord is het toch ookquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Post dat nare woord dan zelf ook niet joh
Dit mag tegenwoordig niet meer hoorquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat een kk woord is het toch ook![]()
wat een verschrikkelijk metrum, mi gadoquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit mag tegenwoordig niet meer hoor
ONZ / Mijn ode aan kanker
Thnx voor de reminder, ik dacht laat ik er eens 50 euro op zettenquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto biedt dat niet aan. Moet je naar andere bookie
Terug uit Paris?quote:
Alsof die op jouw gebruikte seksspeeltjes zitten te wachtenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja ben nu kasten aan het uitruimen voor de kringloop
Jij bent ook een beetje uitgeblust hequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof die op jouw gebruikte seksspeeltjes zitten te wachten
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje uitgeblust he
100m2, waar ligt dat huis? Schubbekutteveen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
en dan 100m2 weer vullen, denk je dat het geld op mijn rug groeit ofzo
Hoeft toch niet direct. Het is een proces.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
en dan 100m2 weer vullen, denk je dat het geld op mijn rug groeit ofzo
Nee gewoon in de stad. 2 verdiepingenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100m2, waar ligt dat huis? Schubbekutteveen?
Amersfoort?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee gewoon in de stad. 2 verdiepingen
Netjesquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee gewoon in de stad. 2 verdiepingen
Walgelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:11 schreef Tlaloc het volgende:
Dimm, wat vind jij eigenlijk van dat geneuzel over taal inclusiviteit etc? Zoals "mensen die menstrueren" IPV "vrouwen" etc om transgenders niet te kwetsen. Ik heb er veel over gelezen over mensen die opkomen voor transgenders, maar nooit van iemand zelf eigenlijk.
Je kan in ieder gevallen zeggen dat je eigenaar bent van een fatsoenlijk huisquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Betaal me er ook scheel voor hoor.Maar goedkoper wordt het voorlopig niet
En tuin. Ga ik lekker betegelen zodat het water nergens heen kanquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan in ieder gevallen zeggen dat je eigenaar bent van een fatsoenlijk huis
Het begint met kleine dingen he.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:14 schreef Fok-it het volgende:
Nou gooi de mensenmelk er dan ook maar in he
Werkelijk 1 heel ziekenhuis op de miljoenen die een ander woord gebruikt.
Ik zou er van in de stress schieten
Is goed hoorquote:
Mocht je je afvragen waarom ze nooit op je reageert, je staat al een tijdje op de blok maat.quote:
Ik troost mij op zulke momenten maar met de gedachte dat ik dat niet heb.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
kom er nu pas achter dat de zanger van blink-182 (mark hoppus) kanker heeft, stadium 4gvd man
Ja weet ik. Geen idee waarom maar ach.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:22 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Mocht je je afvragen waarom ze nooit op je reageert, je staat al een tijdje op de blok maat.
Stallekje MAHL.
Dat weet je niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik troost mij op zulke momenten maar met de gedachte dat ik dat niet heb.
Die heeft binnenkort geen baan meerquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
NWS / Professor Harvard weigert ’zwangere mensen’ te zeggen...
Zal wel loslopen. Denk dat er een keiharde counterattack komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft binnenkort geen baan meer
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Thnx voor de reminder, ik dacht laat ik er eens 50 euro op zetten
Waarom quote je dan nog. Bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja weet ik. Geen idee waarom maar ach.
Klopt. Weer 1 professor. Maar je kan ongetwijfeld nog tientallen andere nutteloze voorbeelden vinden op het internet hoor, als je maar lang genoeg zoekt. Daar is DIMM ook een meester in overigens, en dan doen alsof de halve mensheid dat vindt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
NWS / Professor Harvard weigert ’zwangere mensen’ te zeggen...
Met een of andere kulsmoes als reden natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft binnenkort geen baan meer
rtquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Weer 1 professor. Maar je kan ongetwijfeld nog tientallen andere nutteloze voorbeelden vinden op het internet hoor, als je maar lang genoeg zoekt. Daar is DIMM ook een meester in overigens, en dan doen alsof de halve mensheid dat vindt.
Het is wel behoorlijk serieus aan het worden als fucking Harvard er in meegaat hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Weer 1 professor. Maar je kan ongetwijfeld nog tientallen andere nutteloze voorbeelden vinden op het internet hoor, als je maar lang genoeg zoekt. Daar is DIMM ook een meester in overigens, en dan doen alsof de halve mensheid dat vindt.
@datismijnmening kijk kijk hij roddelt over jequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, bij mij zorgt het eigenlijk vooral voor een hoop gegaap. Maar dat zal me wel een deuger en een wegkijker maken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk serieus aan het worden als fucking Harvard er in meegaat hoor.
ja, want dat is een bekende universiteit waar je ooit de naam van hebt gehoordquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk serieus aan het worden als fucking Harvard er in meegaat hoor.
Hoe kan ik over iemand roddelen die zich in dezelfde ruimte begeeftquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:datismijnmening kijk kijk hij roddelt over je
Ja ik ben het hier eigenlijk roerend mee eens.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
https://ikziehetzo.home.b(...)en-letterbak-werd-2/
Dat klopt, er is maar 1 persoon of instelling die iets roept.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wat overigens niet wilt zeggen dat ik het niet een net zo'n grote onzin vindt als jij. Maar ik vind die individu dan een debiel en maak me verder totaal geen zorgen dat het die kant op gaat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, bij mij zorgt het eigenlijk vooral voor een hoop gegaap. Maar dat zal me wel een deuger en een wegkijker maken.
Gelijk een TR gemaaktquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:datismijnmening kijk kijk hij roddelt over je
Klein beetje wel ja. Was jij ook geen voorstander om IS-vrouwen terug naar NL te halen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, bij mij zorgt het eigenlijk vooral voor een hoop gegaap. Maar dat zal me wel een deuger en een wegkijker maken.
Oh kijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Klein beetje wel ja. Was jij ook geen voorstander om IS-vrouwen terug naar NL te halen?
Blij dat er nog nuchter denkende mensen zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik ben het hier eigenlijk roerend mee eens.
grotendeels eens, jammer dat er weer alleen over marokkanen moet worden gezeikt in de laatste alinea'squote:Op zondag 1 augustus 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik ben het hier eigenlijk roerend mee eens.
Dit is nieuw voor mij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
kom er nu pas achter dat de zanger van blink-182 (mark hoppus) kanker heeft, stadium 4gvd man
Zeker wel hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kijk
Dat nuanceren heeft bij jou ook helemaal geen zin.
De essentie van het hele stuk is dat men de problemen moet benoemen. Dus logisch dat Marokkanen worden aangehaald.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
grotendeels eens, jammer dat er weer alleen over marokkanen moet worden gezeikt in de laatste alinea's
Gewoon stoppen! Bedankt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan ik over iemand roddelen die zich in dezelfde ruimte begeeft
quote:
Nee, niet echtquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Blij dat er nog nuchter denkende mensen zijn.
Dan heb je het artikel niet echt goed begrepen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
grotendeels eens, jammer dat er weer alleen over marokkanen moet worden gezeikt in de laatste alinea's
grotendeels eens, jammer dat er ALLEEN over marokkanen moet worden gezeikt in de laatste alinea'squote:Op zondag 1 augustus 2021 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De essentie van het hele stuk is dat men de problemen moet benoemen. Dus logisch dat Marokkanen worden aangehaald.
https://www.ewmagazine.nl(...)k-allochtoon-835735/quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
grotendeels eens, jammer dat er ALLEEN over marokkanen moet worden gezeikt in de laatste alinea's
Nooit van gehoord dus het zal wel kutmuziek zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is nieuw voor mij.
Maar ben hem eigenlijk uit het oog verloren nadat ze ruzie hadden gemaakt.
Meer een DeLonge fan.
Blink182 is géén kutmuziekquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dus het zal wel kutmuziek zijn.
Ah punkherrie lees ik op Wikipedia. Vandaar dat ik het niet ken.
Nooit jong geweest?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dus het zal wel kutmuziek zijn.
Ah punkherrie lees ik op Wikipedia. Vandaar dat ik het niet ken.
Die stond wel op mijn mp3-tje inderdaadquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:42 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)k-allochtoon-835735/
waarom zijn mensen altijd te achterlijk om zelf de methodologie van een onderzoek te checken en in plaats daarvan gewoon af te gaan op de sensationele spin van de media?quote:Zoals in de inleiding aangegeven is het met de uitgevoerde steekproef en methode niet
mogelijk sluitende uitspraken te doen over de omvang. Wat echter wel kan is het
duiden van regelmaat of frequentie bij het voorkomen van verschillende
uittingsvormen van discriminatie. Dit is dan ook waar, samen met de aard, op is
gefocust in het eerste subdoel van dit onderzoek.
Genresquote:
Op mijn dertiende luisterde ik al naar kwaliteitsmuziek.quote:
Ah, het onderzoek klopt niet. Natuurlijk. Dat ze daar niet aan gedacht hebben!quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
waarom zijn mensen altijd te achterlijk om zelf de methodologie van een onderzoek te checken en in plaats daarvan gewoon af te gaan op de sensationele spin van de media?
[ afbeelding ]
ik ontken helemaal niet dat marokkanen dit vaker doen overigens, gaat om het benoemen van alle problemen. een gigantische vorm van politieke correctheid binnen rechts is erkennen dat tokkies net zo goed houden van een flink potje potenrammen
heb jij ogen in je kop? zie je wel het bericht waar je op hebt gereageerd? clownquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:49 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ah, het onderzoek klopt niet. Natuurlijk. Dat ze daar niet aan gedacht hebben!
Dat er echt een verband bestaat tussen een oerconservatieve religie en cultuur en geweld / intimidatie tegen lhbt is natuurlijk veel te ver gezocht.
Je hoort op je 13de kwaliteitsmuziek wel anders te beoordelen dan op je 31ste.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Genres
Pop punk alternative rock punk rock skate punk
Derhalve takkeherrie.
[..]
Op mijn dertiende luisterde ik al naar kwaliteitsmuziek.
Mp3, tering das lang geledenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die stond wel op mijn mp3-tje inderdaad
Tenzij hij kwaliteitsmuziek luistert zoals Anita en Ed. Dat is gewoon grandioos,quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoort op je 13de kwaliteitsmuziek wel anders te beoordelen dan op je 31ste.
verbaast me niet heel erg dat niels geen persoonlijke ontwikkeling meer heeft gehad sinds zijn dertiende eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoort op je 13de kwaliteitsmuziek wel anders te beoordelen dan op je 31ste.
Mooi was datquote:
De meeste homohaat komt van allochtone gemeenschappen. Maar dit durft men niet te benoemen uit angst om voor racist te worden weggezet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
grotendeels eens, jammer dat er ALLEEN over marokkanen moet worden gezeikt in de laatste alinea's
Het laatste deel niet nee, die was weggevallen onder de gigantische afbeelding. Excuus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb jij ogen in je kop? zie je wel het bericht waar je op hebt gereageerd? clown
Nooit iets van Apple gehad hieroquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi was datWeet ook nog dat ik voor het eerst een ipod kreeg voor kerst. Boh. Dat voelde toen echt als Back to the future apparatuur
Ik alleen toen ik nog kon parasiteren op rijke pappiequote:
Het is ook een vervelend subject voor links.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste homohaat komt van allochtone gemeenschappen. Maar dit durft men niet te benoemen uit angst om voor racist te worden weggezet.
Vinger. Zere plek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is ook een vervelend subject voor links.
Ja ze zijn voor LBHTI'ers, en homogeweld moet hard worden aangepakt.
Maar ook voor knuffelmarokkanen, buurtcoaches en niet zomaar een groep wegzetten als dadergroep.
Vandaar dat je vanaf links nu een oorverdovende stilte hoort. Dit moet overwaaien want binnenkort moeten ze weer de PVV kapot bashen
dat concludeer je a priori en op basis van je onderbuik, maar kijk eens tabelletje wat ik gepost heb. verder ben ik zeker niet bang om te praten over de homofobie binnen islamitische gemeenschappenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste homohaat komt van allochtone gemeenschappen. Maar dit durft men niet te benoemen uit angst om voor racist te worden weggezet.
Geboorteland is denk ik niet de beste noemer om dit onder te scharen als je wilt weten van voor afkomst de daders hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat concludeer je a priori en op basis van je onderbuik, maar kijk eens tabelletje wat ik gepost heb. verder ben ik zeker niet bang om te praten over de homofobie binnen islamitische gemeenschappen
Heb er ook nooit echt behoefte aan gehad tbh. Maar dat heb ik met best veel. Ik heb ook nog gewoon prepaid bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nog kon parasiteren op rijke pappie
niet geboorteland, nationaliteit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geboorteland is denk ik niet de beste noemer om dit onder te scharen als je wilt weten van voor afkomst de daders hebben.
Wat voor tellie heb je dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb er ook nooit echt behoefte aan gehad tbh. Maar dat heb ik met best veel. Ik heb ook nog gewoon prepaid bijvoorbeeld
(maar dan wel weer een tinder abo, struggles)
Samsung Galaxy J7? Zoiets.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor tellie heb je dan?
Ik heb nu ook al jaren geen iphone meer overigens, Huaweigod
Cognitieve dissonantie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is ook een vervelend subject voor links.
Ja ze zijn voor LBHTI'ers, en homogeweld moet hard worden aangepakt.
Maar ook voor knuffelmarokkanen, buurtcoaches en niet zomaar een groep wegzetten als dadergroep.
Vandaar dat je vanaf links nu een oorverdovende stilte hoort. Dit moet overwaaien want binnenkort moeten ze weer de PVV kapot bashen
Ja. Je tabelletje telt het aantal gevallen zonder daarbij rekening te houden met het feit dat de populatie Marokkanen vele malen kleiner is dan de populatie van Nederlanders. Voorts houdt het geen rekening met de concentratie van homogeweld in stadscentra waar veel allochtonen wonen en het aantal gevallen verspreid over heel Nederland.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat concludeer je a priori en op basis van je onderbuik, maar kijk eens tabelletje wat ik gepost heb. verder ben ik zeker niet bang om te praten over de homofobie binnen islamitische gemeenschappen
Het plaatje dat je post gaat over geboorteland lijkt mij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
niet geboorteland, nationaliteit.
Naar mijn weten wordt hier geen onderzoek naar gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
sta verder open voor andere statistieken @:kaneelstokje maar kan er niet veel over vinden
en jij hebt natuurlijk doorwrochten onderzoek waar dit allemaal uit blijkt? of gewoon weer een boerenverstandanalyse? ik sta er voor open hoor, kom maar door met die cijfersquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Je tabelletje telt het aantal gevallen zonder daarbij rekening te houden met het feit dat de populatie Marokkanen vele malen kleiner is dan de populatie van Nederlanders. Voorts houdt het geen rekening met de concentratie van homogeweld in stadscentra waar veel allochtonen wonen en het aantal gevallen verspreid over heel Nederland.
Prima toch. Zolang het een smartphone is.quote:
Echt elk woord is een ad tegenwoordig héquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima toch. Zolang het een smartphone is.
Het geld groeit niet aan de boom!!quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt elk woord is een ad tegenwoordig hé
sorry is verwarrende screenshot, de tabel hoort nog bij hoofdstuk 4.1 (nationaliteit). daaronder begint hoofdstuk 4.2, staat los van die tabelquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het plaatje dat je post gaat over geboorteland lijkt mij.
En daarvan maken ze in de grafiek nationaliteit. Of lees ik het plaatje verkeerd?
[..]
Naar mijn weten wordt hier geen onderzoek naar gedaan.
Plak alle categorieën van Marokkaans, Nederlands-Marokkaans, Turks, Turks-Nederlands en overig aan elkaar en die balk is ongeveer even lang als de balk Nederlands.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
en jij hebt natuurlijk doorwrochten onderzoek waar dit allemaal over blijkt? of gewoon weer een boerenverstandanalyse? ik sta er voor open hoor, kom maar door met die cijfers
Hoewel data, data is, moet je niet vergeten dat er een 'rapportwerkelijkheid' is, en een echte werkelijkheid.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sorry is verwarrende screenshot, de tabel hoort nog bij hoofdstuk 4.1 (nationaliteit). daaronder begint hoofdstuk 4.2, staat los van die tabel
https://www.coc.nl/wp-con(...)eld-in-Nederland.pdf
p. 33
Jij wordt rijk van de crypto zag ikquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh :s dan doe ik toch iets verkeerd
zorgwekkend inderdaad, maar deze hele discussie is op basis van een opiniestuk dat praatte over concreet homogeweld. feit is gewoon dat 60 tot 80% van het concrete homogeweld niet door allochtonen wordt gepleegd, los van hoe het relatief gezien gesteld is met homoacceptatie aldaar. als je dan alleen maar zegt "hunnie op de scooters meppen ons in elkaar!!!" zonder het autochtone homogeweld te benoemen ben je dus een hypocrietquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plak alle categorieën van Marokkaans, Nederlands-Marokkaans, Turks, Turks-Nederlands en overig aan elkaar en die balk is ongeveer even lang als de balk Nederlands.
En hou daarbij dan even in gedachte hoe groot het percentage allochtonen in Nederland is.
Mhmh een keer geluk mee gehad, daar blijf ik nu verder ook maar weer vanaf, totaal het geduld niet voorquote:
https://www.ewmagazine.nl(...)k-allochtoon-835735/quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zorgwekkend inderdaad, maar deze hele discussie is op basis van een opiniestuk dat praatte over concreet homogeweld. feit is gewoon dat 60 tot 80% van het concrete homogeweld niet door allochtonen wordt gepleegd, los van hoe het relatief gezien gesteld is met homoacceptatie aldaar. als je dan alleen maar zegt "hunnie op de scooters meppen ons in elkaar!!!" zonder het autochtone homogeweld te benoemen ben je dus een hypocriet
je persoonlijke ervaring is belangrijker dan statistieken? vraag me af hoe je zou reageren op linkse mensen die zo'n standpunt innemen. heb verder net al gereageerd op tlalloc die hetzelfde artikel postte en ook niet het daadwerkelijke onderzoek had gechecktquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)k-allochtoon-835735/
En dit is ook mijn persoonlijke ervaring.
Pff die was wel hard hoorquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:10 schreef praadje het volgende:
Ha Braad zijn fittie met/tegen mij staat bij het kartel. Blijft altijd lachen om dat terug te zien
Ik twijfel de hele tijd wel of ik er niet maandelijks wat in moet leggen, maargoed, twijfel is een neequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mhmh een keer geluk mee gehad, daar blijf ik nu verder ook maar weer vanaf, totaal het geduld niet voor
Beetje zoals met cornerbetten
Ben je zelf Marokkaan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zorgwekkend inderdaad, maar deze hele discussie is op basis van een opiniestuk dat praatte over concreet homogeweld. feit is gewoon dat 60 tot 80% van het concrete homogeweld niet door allochtonen wordt gepleegd, los van hoe het relatief gezien gesteld is met homoacceptatie aldaar. als je dan alleen maar zegt "hunnie op de scooters meppen ons in elkaar!!!" zonder het autochtone homogeweld te benoemen ben je dus een hypocriet
Mja als je het kunt missen, een goede coin zoekt en het vervolgens laat staan en er niks mee doet kan het werken. En er gewoon vanuit gaan dat je alles kwijt bent.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik twijfel de hele tijd wel of ik er niet maandelijks wat in moet leggen, maargoed, twijfel is een nee
jij weet het van de ene kant zeker, en het onderzoek heeft van de andere kant een methodologie met onderbouwing, statistieken, en bronnen. ben echt in dubio naar wie ik moet luisterenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:06 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hoewel data, data is, moet je niet vergeten dat er een 'rapportwerkelijkheid' is, en een echte werkelijkheid.
Ik weet zeker als je zelf bij een COC gaat zitten en iedereen vraagt wat zij ervaren en wat voor soort daders het zijn, je een ander beeld krijgt dan zulke rapporten.
Deze statistieken staan echt haaks op alle ervaringen van mij en alle mensen die ik ken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je persoonlijke ervaring is belangrijker dan statistieken? vraag me af hoe je zou reageren op linkse mensen die zo'n standpunt innemen. heb verder net al gereageerd op tlalloc die hetzelfde artikel postte en ook niet het daadwerkelijke onderzoek had gecheckt
Dat is vrij normaal bij mensen met een verstandelijke beperkingquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat iemand zo uit zijn dak kan gaan blijft me verbazen.
koelkast smartphone miele sonyquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt elk woord is een ad tegenwoordig hé
Wat was de context eikquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat iemand zo uit zijn dak kan gaan blijft me verbazen.
Ik gaf hem wat moederlijke adviezen. En zei dat het tijd werd dat hij zijn moeder eens trots ging maken want dat ik niet het idee had dat ze dat nu was. Daarmee raakte ik denk ik een gevoelige snaar.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner gaf praadje hem iets te veel moederlijk advies of zo
God wat droevig weer ditquote:
Lezen is niet je sterkste kant hequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:49 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ah, het onderzoek klopt niet. Natuurlijk. Dat ze daar niet aan gedacht hebben!
Dat er echt een verband bestaat tussen een oerconservatieve religie en cultuur en geweld / intimidatie tegen lhbt is natuurlijk veel te ver gezocht.
Gelukkig is ie alsnog goed terecht gekomen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik gaf hem wat moederlijke adviezen. En zei dat het tijd werd dat hij zijn moeder eens trots ging maken want dat ik niet het idee had dat ze dat nu was. Daarmee raakte ik denk ik een gevoelige snaar.
Ja mja, eigenlijk moet je dan wel echt maandelijks flink wat centen erin gooien. Voor stabiele coins die nu al veel waard zijn. Anders hou je er na 10 jaar nou ook niet bijzonder veel aan over. Ik heb het idee dat het alleen werkt als je maandelijks veel geld erin investeert. Of als je weinig te besteden hebt je eens geluk moet hebben met een coin die net van de grond afkomtquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mja als je het kunt missen, een goede coin zoekt en het vervolgens laat staan en er niks mee doet kan het werken. En er gewoon vanuit gaan dat je alles kwijt bent.
Een beetje zoals mijn 5 tientjes vanmiddag, gewoon erop rekenen dat alles weg is en als dat dan niet zo is valt het alleen maar mee
Geniale content.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:10 schreef praadje het volgende:
Ha Braad zijn fittie met/tegen mij staat bij het kartel. Blijft altijd lachen om dat terug te zien
Die is wel nice ja. Zeker via dat Vinted?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
leuke polo gevonden voor 7 euro
Ja elke maand 50 euro zal niet heel veel gaan doen nee. Maar 300-400 kan al wel interessant zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mja, eigenlijk moet je dan wel echt maandelijks flink wat centen erin gooien. Voor stabiele coins die nu al veel waard zijn. Anders hou je er na 10 jaar nou ook niet bijzonder veel aan over. Ik heb het idee dat het alleen werkt als je maandelijks veel geld erin investeert. Of als je weinig te besteden hebt je eens geluk moet hebben met een coin die net van de grond afkomt
Even een strijkje overheen gooien wel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
leuke polo gevonden voor 7 euro
mijn vriend heeft jarenlang in rotterdam gewoond en is echt behoorlijk gay, hij heeft er zelf nooit enige last van gehad alhoewel hij zei dat rotterdam beduidend minder wit is. beste vriend ook, is niet gay maar heeft geen 'last' gehad van de turken behalve met bruiloften dat getoeter.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze statistieken staan echt haaks op alle ervaringen van mij en alle mensen die ik ken.
Maar goed, Randstad zal ongetwijfeld andere ervaring zijn dan de Veluwe.
jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is wel nice ja. Zeker via dat Vinted?
veel te veel werkquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een strijkje overheen gooien wel.
Echt maar 5 procent? Dat had ik ook niet verwacht neequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mijn vriend heeft jarenlang in rotterdam gewoond en is echt behoorlijk gay, hij heeft er zelf nooit enige last van gehad alhoewel hij zei dat rotterdam beduidend minder wit is. beste vriend ook, is niet gay maar heeft geen 'last' gehad van de turken behalve met bruiloften dat getoeter.
ik heb zelf het idee dat alle jongeren drugs gebruiken door mijn vriendenkring, maar het percentage van Nederlanders dat dat doet is iets van 4 of 5%. anekdotisch bewijs kan heel universeel lijken, maar statistieken blijken toch anders.
was ff uit mijn hoofd, had niet gecheckt. maar ligt erg laag iig, zelfs het 'ooit drugs gebruikt'-getal (ik had het over maandelijks ofzo, of regelmatig iig)quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt maar 5 procent? Dat had ik ook niet verwacht neeEn onder jongeren?
Ja dus. En omdat de uitkomst van het onderzoek je niet bevalt, moet het onderzoek zelf wel niet deugen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
leuk hoor, die retorische trucjes
Vinted is wel nice idd, staat genoeg leuks op.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is wel nice ja. Zeker via dat Vinted?
Nee dus?quote:
waar heb je het in godsnaam over? volgens mij zijn het juist mijn 'tegenstanders' die het onderzoek bagetalliseren met anekdotesquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja dus. En omdat de uitkomst van het onderzoek je niet bevalt, moet het onderzoek zelf wel niet deugen.
mijn hele kledingkast hangt vol met j. crew, ralph lauren, gant, boss, etc. echt kledingstukken van >100 euro, bijna allemaal tussen de 10 tot 30 euro op de kop getikt, in nieuwstaat vaak ookquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vinted is wel nice idd, staat genoeg leuks op.
Onzin. Als het gewassen is, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Tweedehands kleding is wel echt goor eigenlijk
Valt wel mee toch, als het gewoon nette bovenkleding is die maar een paar keer gedragen is?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Moet er ook niks van hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
wat is dit voor kleinburgerlijk kattengejank danquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
mensen met een andere mening bestaan natuurlijk niet van nature in Nederland, iedereen die het niet met je eens is over de islaaam moet wel een indringer zijnquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Fok-it het volgende:
Het is toch wel godvergeten hilarisch dat het een al identiteitspolitiek is wat de klok slaat maar iedereen met een andere mening over immigratie en criminaliteit moet haast wel ook een Marokkaan zijn.
Ja idd, heb ook een keer een overhemd van > 200 euro ergens in een kringloopwinkel gekocht. Zag er nog perfect uit. Sowieso nooit meer dan 100 euro uitgeven aan nieuwe kleding.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mijn hele kledingkast hangt vol met j. crew, ralph lauren, gant, boss, etc. echt kledingstukken van >100 euro, bijna allemaal tussen de 10 tot 30 euro op de kop getikt, in nieuwstaat vaak ookjasje van RL hier, nieuw 230 euro, 30 euro voor betaald
echt gestoord hoe laag de prijzen op de tweedehands markt liggen
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Onzin. Als het gewassen is, is er niets aan de hand.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:29 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, als het gewoon nette bovenkleding is die maar een paar keer gedragen is?
Nee is gewoon vies. Iemand anders heeft daar gewoon in lopen zweten etc.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is dit voor kleinburgerlijk kattengejank dangodtering zeg
Of een linkse wegkijker natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Fok-it het volgende:
Het is toch wel godvergeten hilarisch dat het een al identiteitspolitiek is wat de klok slaat maar iedereen met een andere mening over immigratie en criminaliteit moet haast wel ook een Marokkaan zijn.
Precies. Maar zet jezelf nog maar meer voor lul hoor, ik ga hier goed opquote:
jij gooit je kleren na één keer dragen weg omdat er in gezweet is? dat was je er gewoon uit hè. maar zal wel het 'idee' zijn ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee is gewoon vies. Iemand anders heeft daar gewoon in lopen zweten etc.
Het is geen sportkleding hequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar heb je wel een punt. Bestonden er maar machines waar je kleding in kan doen en dat er dan water en zeep gemengd wordt, zodat het er weer schoon uit komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk dat als Braad zijn krokante dekbed op mp zet, de downies van hier er wel op gaan bieden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:33 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is geen sportkleding heNormale mensen gebruiken deo en wassen kleding. Als het maar een paar keer gedragen is...
Het is niet alsof je krokante kleding van Braddie koopt het.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Bestonden er maar machines waar je kleding in kan doen en dat er dan water en zeep gemengd wordt, zodat het er weer schoon uit komt.
Collectors' item.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat als Braad zijn krokante dekbed op mp zet, de downies van hier er wel op gaan bieden.
is toch met jolige pi mattiequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geloof dat je sarcasmeradar wat hapert.
Is mijn eigen zweet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jij gooit je kleren na één keer dragen weg omdat er in gezweet is? dat was je er gewoon uit hè. maar zal wel het 'idee' zijn ofzosnob
Ik kreeg ook van m'n neef. Kinderen groeien harder dan dat het slijt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hadden vroeger geen rooie cent. Had altijd afdankertjes van neven en zelfgemaakte kleding
Mijn radar moet ook tuning blijkt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is toch met jolige pi mattie
Zo'n Boze eend ofzo zie ik nog wel flink wat geld uitgeven voor Braddies tshirtjes vol met roos jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat als Braad zijn krokante dekbed op mp zet, de downies van hier er wel op gaan bieden.
Ik ken mensen die Gucci en YSL babykleding kopenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kreeg ook van m'n neef. Kinderen groeien harder dan dat het slijt.
Als ik vrouw was, had ik mijn gedragen kleding aangeboden op internet. Vooral sokken en slipjes.quote:
ik moet dit ook doen, en dan foto's met thigh highs waar ik ze draag etc.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, had ik mijn gedragen kleding aangeboden op internet. Vooral sokken en slipjes.
Boze eend heeft niet eens geld voor een premium abboquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo'n Boze eend ofzo zie ik nog wel flink wat geld uitgeven voor Braddies tshirtjes vol met roos ja
Moet je natuurlijk wel een neefje ofzo hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kreeg ook van m'n neef. Kinderen groeien harder dan dat het slijt.
De obsessie van sommigen kan ik echt niet bij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo'n Boze eend ofzo zie ik nog wel flink wat geld uitgeven voor Braddies tshirtjes vol met roos ja
Ja die slipjes trek je dan over je hoofd met je neus precies waar die doos zat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, had ik mijn gedragen kleding aangeboden op internet. Vooral sokken en slipjes.
Dat weet ik bijna wel zeker. En hoe lekker is het dan om te obsessen en af te geven op iemand met een net zo'n leeg levenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel een neefje ofzo hebben.
Kreeg ook hun speelgoed voor Sinterklaas.
[..]
De obsessie van sommigen kan ik echt niet bij.
Is hun eigen leven dan echt zo leeg?
jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die Rogue faction? Hij komt er nu zomaar ineens bij, maar heeft dat nou te maken met een keuze die je maakt in een eerdere missie?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Makrelis het volgende:
@:fcu030 Nieuwe faser guns op mijn Disco en Franklin. I love it.
Is een heel kartel wat alles volgt, alle livestreams, etcquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel een neefje ofzo hebben.
Kreeg ook hun speelgoed voor Sinterklaas.
[..]
Alleen voor twinks zeker?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik moet dit ook doen, en dan foto's met thigh highs waar ik ze draag etc.
Even kijken of een fokster onlyfans heeft. hnngggggquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja die slipjes trek je dan over je hoofd met je neus precies waar die doos zat.
Bij mij was 'ie er ook ineens. Ik denk omdat ik Ally status heb gehaald met de augments, maar ik weet dat niet zeker.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die Rogue faction? Hij komt er nu zomaar ineens bij, maar heeft dat nou te maken met een keuze die je maakt in een eerdere missie?
@Korequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even kijken of een fokster onlyfans heeft. hnnggggg
@VeerEliquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even kijken of een fokster onlyfans heeft. hnnggggg
Sad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik bijna wel zeker. En hoe lekker is het dan om te obsessen en af te geven op iemand met een net zo'n leeg leven
Weet niet eens meer hoe ze eruit zag, alleen nog dat ze lekker was.quote:
Of een boek lezen, of sporten, of een serie kijken, of eigenlijk bijna al het andere dan dat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sad.
Kun je beter een skill leren.
Deze post werd gesponsord door skillshare, the online learning community.
Na gisteren of vandaag? Ik was al een tijdje ally met de augments, maar je hebt ergens zo'n missie dat moet kiezen tussen de augments en rogue en juist nadat ik mudd al liet onderhandelen dacht ik bekijk t maar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bij mij was 'ie er ook ineens. Ik denk omdat ik Ally status heb gehaald met de augments, maar ik weet dat niet zeker.
Mijn knie was paar weken terug helemaal op.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of een boek lezen, of sporten, of een serie kijken, of eigenlijk bijna al het andere dan dat.
Zijn squats ook niet slecht voor je knie?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn knie was paar weken terug helemaal op.
Ben nu weer zeer langzaam begonnen met beetje bewegen. Rekken, strekken, wandelen. Laatste dagen paar voorzichtige push-ups en squats. Ik ga echt niks meer tillen of wat dan ook
Sinds een maand ofzo heb ik de roque faction open. Gebeurde vlak nadat ik ally status kreeg met de augments dus ik dacht dat zal het wel zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:46 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Na gisteren of vandaag? Ik was al een tijdje ally met de augments, maar je hebt ergens zo'n missie dat moet kiezen tussen de augments en rogue en juist nadat ik mudd al liet onderhandelen dacht ik bekijk t maar.
Samequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet eens meer hoe ze eruit zag, alleen nog dat ze lekker was.
Noodzakelijk om de aanhechtingsspieren van de quadriceps beetje te trainen. Als die te slap worden, gaat de pijn ook naar mijn heupen en rug.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn squats ook niet slecht voor je knie?
Heb je anterior pelvic tilt?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noodzakelijk om de aanhechtingsspieren van de quadriceps beetje te trainen. Als die te slap worden, gaat de pijn ook naar mijn heupen en rug.
Drugsquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik kan mijn xtc-pillen niet vinden
Matig. Maar wel goed dat je in ieder geval weer bezig bent.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noodzakelijk om de aanhechtingsspieren van de quadriceps beetje te trainen. Als die te slap worden, gaat de pijn ook naar mijn heupen en rug.
Jij weet vast nog wel de website van haar modelfotos.quote:
Na de dertig gaat het snel bergafwaarts met vrouwenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:51 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wtan
Zij was wel echt nice hoor. Bwoh
Nee, het is niet alsof ik een archief bijhieldquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet vast nog wel de website van haar modelfotos.
Deadliften lijkt me stoer, maar nee. Slechts hypermobiel. Pezen zijn te lang waardoor van onderaf dingen scheef gaan staan en in gaan zakken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je anterior pelvic tilt?
Misschien moet je gaan deadliften
Zou nog steeds gevenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na de dertig gaat het snel bergafwaarts met vrouwen
Ah vaak ontstaan rugproblemen door teveel zitten waardoor spieren verslappenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deadliften lijkt me stoer, maar nee. Slechts hypermobiel. Pezen zijn te lang waardoor van onderaf dingen scheef gaan staan en in gaan zakken.
Mss is ze nu wel een milfjequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat was jouw vorige account, dat je veertje kentquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss is ze nu wel een milfje
volgens mij neuken mannen die dit serieus zeggen het liefst dertienjarige meisjes met paardenstaartjesquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb maar één account.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat was jouw vorige account, dat je veertje kent
Dit is ook mijn eerste accountquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb maar één account.
In tegenstelling tot sommige laffe herders hier
Heb wel last soms van mijn nek en schouders, maar specifiek één kant... Komt denk ik door kantoorbaan met muisgebruik. Ken je goede oefening daarvoor om spanning weg te halen daar?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah vaak ontstaan rugproblemen door teveel zitten waardoor spieren verslappen
Heb er ook last van
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
volgens mij neuken mannen die dit serieus zeggen het liefst dertienjarige meisjes met paardenstaartjes
Gelukkig ben je weer aan het sportenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah vaak ontstaan rugproblemen door teveel zitten waardoor spieren verslappen
Heb er ook last van
Bij mij vooral rechterkant nek en traps. Ik kraak meerdere keren per dag m'n nekquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb wel last soms van mijn nek en schouders, maar specifiek één kant... Komt denk ik door kantoorbaan met muisgebruik. Ken je goede oefening daarvoor om spanning weg te halen daar?
Gaat wel moeizaam. Deze week drie keer geweest thoquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je weer aan het sporten
Dat is toch al drie keer meer dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat wel moeizaam. Deze week drie keer geweest tho
Bedoel je de nieuwe kloon van vanillekwark?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb maar één account.
In tegenstelling tot sommige laffe herders hier
erodome een optie?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog andere foksters waar we een onlyfans van zouden kunnen steunen?
Ik weet er wel een paar maar vorige keer dat ik die een mention gaf kreeg ik maanden later een reactiequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mention ze dan niet en vertel het mij!quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet er wel een paar maar vorige keer dat ik die een mention gaf kreeg ik maanden later een reactie
Sorry doe niet aan roddelenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mention ze dan niet en vertel het mij!
Meloewa? Maar die zat al achter de cam. Zou mij weinig verbazen als ze nu achter een raam zou staan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
shots firedquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Meloewa? Maar die zat al achter de cam. Zou mij weinig verbazen als ze nu achter een raam zou staan.
Zaten er cammeiden op fok?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Meloewa? Maar die zat al achter de cam. Zou mij weinig verbazen als ze nu achter een raam zou staan.
Lol.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
erodomequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wel meiden die in films hebben gespeeld vna de handyman
16-jarig Ajaxtalentje ook verongelukt. Rip. Zat die al beetje tegen Jong aan?quote:
Ja, echt gezellig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel schiet- en steekpartijen laatste tijd zeg. Allemaal Amsterdam en Rotterdam.
Zie nu ook dat Jerge Hoefdraad (ex-Ajax) neer is geschoten.
Het nieuwe normaalquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel schiet- en steekpartijen laatste tijd zeg. Allemaal Amsterdam en Rotterdam.
protect allemaal dikke kapmessen bij omdat ze 'ruzie' hebben met een andere postcodequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou haagsmongool hier voor kut opmerking kunnen maken?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16-jarig Ajaxtalentje ook verongelukt. Rip. Zat die al beetje tegen Jong aan?
Nee joh, nog te jong.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16-jarig Ajaxtalentje ook verongelukt. Rip. Zat die al beetje tegen Jong aan?
Maar meloewa is toch niet lekker man.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
erodome ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, nog te jong.
maar sneu man. Zo jong en dan wagen die zich in je boort
[..]
Maar meloewa is toch niet lekker man.
Hehe, vuilakje.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:44 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
erodome ook niet
toch fapje gedaan destijds
Ja waardeloos.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, nog te jong.
maar sneu man. Zo jong en dan wagen die zich in je boort
[..]
Maar meloewa is toch niet lekker man.
voel me nergens 100% prettigquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja waardeloos.
Ik voel me ook nooit echt 100 procent prettig in een auto moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |