Die is wel nice ja. Zeker via dat Vinted?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
leuke polo gevonden voor 7 euro
Ja elke maand 50 euro zal niet heel veel gaan doen nee. Maar 300-400 kan al wel interessant zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mja, eigenlijk moet je dan wel echt maandelijks flink wat centen erin gooien. Voor stabiele coins die nu al veel waard zijn. Anders hou je er na 10 jaar nou ook niet bijzonder veel aan over. Ik heb het idee dat het alleen werkt als je maandelijks veel geld erin investeert. Of als je weinig te besteden hebt je eens geluk moet hebben met een coin die net van de grond afkomt
Even een strijkje overheen gooien wel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
leuke polo gevonden voor 7 euro
mijn vriend heeft jarenlang in rotterdam gewoond en is echt behoorlijk gay, hij heeft er zelf nooit enige last van gehad alhoewel hij zei dat rotterdam beduidend minder wit is. beste vriend ook, is niet gay maar heeft geen 'last' gehad van de turken behalve met bruiloften dat getoeter.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze statistieken staan echt haaks op alle ervaringen van mij en alle mensen die ik ken.
Maar goed, Randstad zal ongetwijfeld andere ervaring zijn dan de Veluwe.
jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is wel nice ja. Zeker via dat Vinted?
veel te veel werkquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een strijkje overheen gooien wel.
Echt maar 5 procent? Dat had ik ook niet verwacht neequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mijn vriend heeft jarenlang in rotterdam gewoond en is echt behoorlijk gay, hij heeft er zelf nooit enige last van gehad alhoewel hij zei dat rotterdam beduidend minder wit is. beste vriend ook, is niet gay maar heeft geen 'last' gehad van de turken behalve met bruiloften dat getoeter.
ik heb zelf het idee dat alle jongeren drugs gebruiken door mijn vriendenkring, maar het percentage van Nederlanders dat dat doet is iets van 4 of 5%. anekdotisch bewijs kan heel universeel lijken, maar statistieken blijken toch anders.
was ff uit mijn hoofd, had niet gecheckt. maar ligt erg laag iig, zelfs het 'ooit drugs gebruikt'-getal (ik had het over maandelijks ofzo, of regelmatig iig)quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt maar 5 procent? Dat had ik ook niet verwacht neeEn onder jongeren?
Ja dus. En omdat de uitkomst van het onderzoek je niet bevalt, moet het onderzoek zelf wel niet deugen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
leuk hoor, die retorische trucjes
Vinted is wel nice idd, staat genoeg leuks op.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is wel nice ja. Zeker via dat Vinted?
Nee dus?quote:
waar heb je het in godsnaam over? volgens mij zijn het juist mijn 'tegenstanders' die het onderzoek bagetalliseren met anekdotesquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja dus. En omdat de uitkomst van het onderzoek je niet bevalt, moet het onderzoek zelf wel niet deugen.
mijn hele kledingkast hangt vol met j. crew, ralph lauren, gant, boss, etc. echt kledingstukken van >100 euro, bijna allemaal tussen de 10 tot 30 euro op de kop getikt, in nieuwstaat vaak ookquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vinted is wel nice idd, staat genoeg leuks op.
Onzin. Als het gewassen is, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Tweedehands kleding is wel echt goor eigenlijk
Valt wel mee toch, als het gewoon nette bovenkleding is die maar een paar keer gedragen is?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Moet er ook niks van hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
wat is dit voor kleinburgerlijk kattengejank danquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
mensen met een andere mening bestaan natuurlijk niet van nature in Nederland, iedereen die het niet met je eens is over de islaaam moet wel een indringer zijnquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Fok-it het volgende:
Het is toch wel godvergeten hilarisch dat het een al identiteitspolitiek is wat de klok slaat maar iedereen met een andere mening over immigratie en criminaliteit moet haast wel ook een Marokkaan zijn.
Ja idd, heb ook een keer een overhemd van > 200 euro ergens in een kringloopwinkel gekocht. Zag er nog perfect uit. Sowieso nooit meer dan 100 euro uitgeven aan nieuwe kleding.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mijn hele kledingkast hangt vol met j. crew, ralph lauren, gant, boss, etc. echt kledingstukken van >100 euro, bijna allemaal tussen de 10 tot 30 euro op de kop getikt, in nieuwstaat vaak ookjasje van RL hier, nieuw 230 euro, 30 euro voor betaald
echt gestoord hoe laag de prijzen op de tweedehands markt liggen
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Onzin. Als het gewassen is, is er niets aan de hand.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:29 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, als het gewoon nette bovenkleding is die maar een paar keer gedragen is?
Nee is gewoon vies. Iemand anders heeft daar gewoon in lopen zweten etc.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is dit voor kleinburgerlijk kattengejank dangodtering zeg
Of een linkse wegkijker natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Fok-it het volgende:
Het is toch wel godvergeten hilarisch dat het een al identiteitspolitiek is wat de klok slaat maar iedereen met een andere mening over immigratie en criminaliteit moet haast wel ook een Marokkaan zijn.
Precies. Maar zet jezelf nog maar meer voor lul hoor, ik ga hier goed opquote:
jij gooit je kleren na één keer dragen weg omdat er in gezweet is? dat was je er gewoon uit hè. maar zal wel het 'idee' zijn ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee is gewoon vies. Iemand anders heeft daar gewoon in lopen zweten etc.
Het is geen sportkleding hequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar heb je wel een punt. Bestonden er maar machines waar je kleding in kan doen en dat er dan water en zeep gemengd wordt, zodat het er weer schoon uit komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk dat als Braad zijn krokante dekbed op mp zet, de downies van hier er wel op gaan bieden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:33 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is geen sportkleding heNormale mensen gebruiken deo en wassen kleding. Als het maar een paar keer gedragen is...
Het is niet alsof je krokante kleding van Braddie koopt het.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Bestonden er maar machines waar je kleding in kan doen en dat er dan water en zeep gemengd wordt, zodat het er weer schoon uit komt.
Collectors' item.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat als Braad zijn krokante dekbed op mp zet, de downies van hier er wel op gaan bieden.
is toch met jolige pi mattiequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geloof dat je sarcasmeradar wat hapert.
Is mijn eigen zweet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jij gooit je kleren na één keer dragen weg omdat er in gezweet is? dat was je er gewoon uit hè. maar zal wel het 'idee' zijn ofzosnob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |