en jij hebt natuurlijk doorwrochten onderzoek waar dit allemaal uit blijkt? of gewoon weer een boerenverstandanalyse? ik sta er voor open hoor, kom maar door met die cijfersquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Je tabelletje telt het aantal gevallen zonder daarbij rekening te houden met het feit dat de populatie Marokkanen vele malen kleiner is dan de populatie van Nederlanders. Voorts houdt het geen rekening met de concentratie van homogeweld in stadscentra waar veel allochtonen wonen en het aantal gevallen verspreid over heel Nederland.
Prima toch. Zolang het een smartphone is.quote:
Echt elk woord is een ad tegenwoordig héquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima toch. Zolang het een smartphone is.
Het geld groeit niet aan de boom!!quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt elk woord is een ad tegenwoordig hé
sorry is verwarrende screenshot, de tabel hoort nog bij hoofdstuk 4.1 (nationaliteit). daaronder begint hoofdstuk 4.2, staat los van die tabelquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het plaatje dat je post gaat over geboorteland lijkt mij.
En daarvan maken ze in de grafiek nationaliteit. Of lees ik het plaatje verkeerd?
[..]
Naar mijn weten wordt hier geen onderzoek naar gedaan.
Plak alle categorieën van Marokkaans, Nederlands-Marokkaans, Turks, Turks-Nederlands en overig aan elkaar en die balk is ongeveer even lang als de balk Nederlands.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
en jij hebt natuurlijk doorwrochten onderzoek waar dit allemaal over blijkt? of gewoon weer een boerenverstandanalyse? ik sta er voor open hoor, kom maar door met die cijfers
Hoewel data, data is, moet je niet vergeten dat er een 'rapportwerkelijkheid' is, en een echte werkelijkheid.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sorry is verwarrende screenshot, de tabel hoort nog bij hoofdstuk 4.1 (nationaliteit). daaronder begint hoofdstuk 4.2, staat los van die tabel
https://www.coc.nl/wp-con(...)eld-in-Nederland.pdf
p. 33
Jij wordt rijk van de crypto zag ikquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh :s dan doe ik toch iets verkeerd
zorgwekkend inderdaad, maar deze hele discussie is op basis van een opiniestuk dat praatte over concreet homogeweld. feit is gewoon dat 60 tot 80% van het concrete homogeweld niet door allochtonen wordt gepleegd, los van hoe het relatief gezien gesteld is met homoacceptatie aldaar. als je dan alleen maar zegt "hunnie op de scooters meppen ons in elkaar!!!" zonder het autochtone homogeweld te benoemen ben je dus een hypocrietquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plak alle categorieën van Marokkaans, Nederlands-Marokkaans, Turks, Turks-Nederlands en overig aan elkaar en die balk is ongeveer even lang als de balk Nederlands.
En hou daarbij dan even in gedachte hoe groot het percentage allochtonen in Nederland is.
Mhmh een keer geluk mee gehad, daar blijf ik nu verder ook maar weer vanaf, totaal het geduld niet voorquote:
https://www.ewmagazine.nl(...)k-allochtoon-835735/quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zorgwekkend inderdaad, maar deze hele discussie is op basis van een opiniestuk dat praatte over concreet homogeweld. feit is gewoon dat 60 tot 80% van het concrete homogeweld niet door allochtonen wordt gepleegd, los van hoe het relatief gezien gesteld is met homoacceptatie aldaar. als je dan alleen maar zegt "hunnie op de scooters meppen ons in elkaar!!!" zonder het autochtone homogeweld te benoemen ben je dus een hypocriet
je persoonlijke ervaring is belangrijker dan statistieken? vraag me af hoe je zou reageren op linkse mensen die zo'n standpunt innemen. heb verder net al gereageerd op tlalloc die hetzelfde artikel postte en ook niet het daadwerkelijke onderzoek had gechecktquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)k-allochtoon-835735/
En dit is ook mijn persoonlijke ervaring.
Pff die was wel hard hoorquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:10 schreef praadje het volgende:
Ha Braad zijn fittie met/tegen mij staat bij het kartel. Blijft altijd lachen om dat terug te zien
Ik twijfel de hele tijd wel of ik er niet maandelijks wat in moet leggen, maargoed, twijfel is een neequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mhmh een keer geluk mee gehad, daar blijf ik nu verder ook maar weer vanaf, totaal het geduld niet voor
Beetje zoals met cornerbetten
Ben je zelf Marokkaan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zorgwekkend inderdaad, maar deze hele discussie is op basis van een opiniestuk dat praatte over concreet homogeweld. feit is gewoon dat 60 tot 80% van het concrete homogeweld niet door allochtonen wordt gepleegd, los van hoe het relatief gezien gesteld is met homoacceptatie aldaar. als je dan alleen maar zegt "hunnie op de scooters meppen ons in elkaar!!!" zonder het autochtone homogeweld te benoemen ben je dus een hypocriet
Mja als je het kunt missen, een goede coin zoekt en het vervolgens laat staan en er niks mee doet kan het werken. En er gewoon vanuit gaan dat je alles kwijt bent.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik twijfel de hele tijd wel of ik er niet maandelijks wat in moet leggen, maargoed, twijfel is een nee
jij weet het van de ene kant zeker, en het onderzoek heeft van de andere kant een methodologie met onderbouwing, statistieken, en bronnen. ben echt in dubio naar wie ik moet luisterenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:06 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hoewel data, data is, moet je niet vergeten dat er een 'rapportwerkelijkheid' is, en een echte werkelijkheid.
Ik weet zeker als je zelf bij een COC gaat zitten en iedereen vraagt wat zij ervaren en wat voor soort daders het zijn, je een ander beeld krijgt dan zulke rapporten.
Deze statistieken staan echt haaks op alle ervaringen van mij en alle mensen die ik ken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je persoonlijke ervaring is belangrijker dan statistieken? vraag me af hoe je zou reageren op linkse mensen die zo'n standpunt innemen. heb verder net al gereageerd op tlalloc die hetzelfde artikel postte en ook niet het daadwerkelijke onderzoek had gecheckt
Dat is vrij normaal bij mensen met een verstandelijke beperkingquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat iemand zo uit zijn dak kan gaan blijft me verbazen.
koelkast smartphone miele sonyquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt elk woord is een ad tegenwoordig hé
Wat was de context eikquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat iemand zo uit zijn dak kan gaan blijft me verbazen.
Ik gaf hem wat moederlijke adviezen. En zei dat het tijd werd dat hij zijn moeder eens trots ging maken want dat ik niet het idee had dat ze dat nu was. Daarmee raakte ik denk ik een gevoelige snaar.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner gaf praadje hem iets te veel moederlijk advies of zo
God wat droevig weer ditquote:
Lezen is niet je sterkste kant hequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:49 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ah, het onderzoek klopt niet. Natuurlijk. Dat ze daar niet aan gedacht hebben!
Dat er echt een verband bestaat tussen een oerconservatieve religie en cultuur en geweld / intimidatie tegen lhbt is natuurlijk veel te ver gezocht.
Gelukkig is ie alsnog goed terecht gekomen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik gaf hem wat moederlijke adviezen. En zei dat het tijd werd dat hij zijn moeder eens trots ging maken want dat ik niet het idee had dat ze dat nu was. Daarmee raakte ik denk ik een gevoelige snaar.
Ja mja, eigenlijk moet je dan wel echt maandelijks flink wat centen erin gooien. Voor stabiele coins die nu al veel waard zijn. Anders hou je er na 10 jaar nou ook niet bijzonder veel aan over. Ik heb het idee dat het alleen werkt als je maandelijks veel geld erin investeert. Of als je weinig te besteden hebt je eens geluk moet hebben met een coin die net van de grond afkomtquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mja als je het kunt missen, een goede coin zoekt en het vervolgens laat staan en er niks mee doet kan het werken. En er gewoon vanuit gaan dat je alles kwijt bent.
Een beetje zoals mijn 5 tientjes vanmiddag, gewoon erop rekenen dat alles weg is en als dat dan niet zo is valt het alleen maar mee
Geniale content.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:10 schreef praadje het volgende:
Ha Braad zijn fittie met/tegen mij staat bij het kartel. Blijft altijd lachen om dat terug te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |