Het laatste deel niet nee, die was weggevallen onder de gigantische afbeelding. Excuus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb jij ogen in je kop? zie je wel het bericht waar je op hebt gereageerd? clown
Nooit iets van Apple gehad hieroquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi was datWeet ook nog dat ik voor het eerst een ipod kreeg voor kerst. Boh. Dat voelde toen echt als Back to the future apparatuur
Ik alleen toen ik nog kon parasiteren op rijke pappiequote:
Het is ook een vervelend subject voor links.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste homohaat komt van allochtone gemeenschappen. Maar dit durft men niet te benoemen uit angst om voor racist te worden weggezet.
Vinger. Zere plek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is ook een vervelend subject voor links.
Ja ze zijn voor LBHTI'ers, en homogeweld moet hard worden aangepakt.
Maar ook voor knuffelmarokkanen, buurtcoaches en niet zomaar een groep wegzetten als dadergroep.
Vandaar dat je vanaf links nu een oorverdovende stilte hoort. Dit moet overwaaien want binnenkort moeten ze weer de PVV kapot bashen
dat concludeer je a priori en op basis van je onderbuik, maar kijk eens tabelletje wat ik gepost heb. verder ben ik zeker niet bang om te praten over de homofobie binnen islamitische gemeenschappenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste homohaat komt van allochtone gemeenschappen. Maar dit durft men niet te benoemen uit angst om voor racist te worden weggezet.
Geboorteland is denk ik niet de beste noemer om dit onder te scharen als je wilt weten van voor afkomst de daders hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat concludeer je a priori en op basis van je onderbuik, maar kijk eens tabelletje wat ik gepost heb. verder ben ik zeker niet bang om te praten over de homofobie binnen islamitische gemeenschappen
Heb er ook nooit echt behoefte aan gehad tbh. Maar dat heb ik met best veel. Ik heb ook nog gewoon prepaid bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nog kon parasiteren op rijke pappie
niet geboorteland, nationaliteit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geboorteland is denk ik niet de beste noemer om dit onder te scharen als je wilt weten van voor afkomst de daders hebben.
Wat voor tellie heb je dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb er ook nooit echt behoefte aan gehad tbh. Maar dat heb ik met best veel. Ik heb ook nog gewoon prepaid bijvoorbeeld
(maar dan wel weer een tinder abo, struggles)
Samsung Galaxy J7? Zoiets.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor tellie heb je dan?
Ik heb nu ook al jaren geen iphone meer overigens, Huaweigod
Cognitieve dissonantie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is ook een vervelend subject voor links.
Ja ze zijn voor LBHTI'ers, en homogeweld moet hard worden aangepakt.
Maar ook voor knuffelmarokkanen, buurtcoaches en niet zomaar een groep wegzetten als dadergroep.
Vandaar dat je vanaf links nu een oorverdovende stilte hoort. Dit moet overwaaien want binnenkort moeten ze weer de PVV kapot bashen
Ja. Je tabelletje telt het aantal gevallen zonder daarbij rekening te houden met het feit dat de populatie Marokkanen vele malen kleiner is dan de populatie van Nederlanders. Voorts houdt het geen rekening met de concentratie van homogeweld in stadscentra waar veel allochtonen wonen en het aantal gevallen verspreid over heel Nederland.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat concludeer je a priori en op basis van je onderbuik, maar kijk eens tabelletje wat ik gepost heb. verder ben ik zeker niet bang om te praten over de homofobie binnen islamitische gemeenschappen
Het plaatje dat je post gaat over geboorteland lijkt mij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
niet geboorteland, nationaliteit.
Naar mijn weten wordt hier geen onderzoek naar gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
sta verder open voor andere statistieken @:kaneelstokje maar kan er niet veel over vinden
en jij hebt natuurlijk doorwrochten onderzoek waar dit allemaal uit blijkt? of gewoon weer een boerenverstandanalyse? ik sta er voor open hoor, kom maar door met die cijfersquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Je tabelletje telt het aantal gevallen zonder daarbij rekening te houden met het feit dat de populatie Marokkanen vele malen kleiner is dan de populatie van Nederlanders. Voorts houdt het geen rekening met de concentratie van homogeweld in stadscentra waar veel allochtonen wonen en het aantal gevallen verspreid over heel Nederland.
Prima toch. Zolang het een smartphone is.quote:
Echt elk woord is een ad tegenwoordig héquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima toch. Zolang het een smartphone is.
Het geld groeit niet aan de boom!!quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt elk woord is een ad tegenwoordig hé
sorry is verwarrende screenshot, de tabel hoort nog bij hoofdstuk 4.1 (nationaliteit). daaronder begint hoofdstuk 4.2, staat los van die tabelquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het plaatje dat je post gaat over geboorteland lijkt mij.
En daarvan maken ze in de grafiek nationaliteit. Of lees ik het plaatje verkeerd?
[..]
Naar mijn weten wordt hier geen onderzoek naar gedaan.
Plak alle categorieën van Marokkaans, Nederlands-Marokkaans, Turks, Turks-Nederlands en overig aan elkaar en die balk is ongeveer even lang als de balk Nederlands.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
en jij hebt natuurlijk doorwrochten onderzoek waar dit allemaal over blijkt? of gewoon weer een boerenverstandanalyse? ik sta er voor open hoor, kom maar door met die cijfers
Hoewel data, data is, moet je niet vergeten dat er een 'rapportwerkelijkheid' is, en een echte werkelijkheid.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sorry is verwarrende screenshot, de tabel hoort nog bij hoofdstuk 4.1 (nationaliteit). daaronder begint hoofdstuk 4.2, staat los van die tabel
https://www.coc.nl/wp-con(...)eld-in-Nederland.pdf
p. 33
Jij wordt rijk van de crypto zag ikquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh :s dan doe ik toch iets verkeerd
zorgwekkend inderdaad, maar deze hele discussie is op basis van een opiniestuk dat praatte over concreet homogeweld. feit is gewoon dat 60 tot 80% van het concrete homogeweld niet door allochtonen wordt gepleegd, los van hoe het relatief gezien gesteld is met homoacceptatie aldaar. als je dan alleen maar zegt "hunnie op de scooters meppen ons in elkaar!!!" zonder het autochtone homogeweld te benoemen ben je dus een hypocrietquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plak alle categorieën van Marokkaans, Nederlands-Marokkaans, Turks, Turks-Nederlands en overig aan elkaar en die balk is ongeveer even lang als de balk Nederlands.
En hou daarbij dan even in gedachte hoe groot het percentage allochtonen in Nederland is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |