De essentie van het hele stuk is dat men de problemen moet benoemen. Dus logisch dat Marokkanen worden aangehaald.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
grotendeels eens, jammer dat er weer alleen over marokkanen moet worden gezeikt in de laatste alinea's
Gewoon stoppen! Bedankt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan ik over iemand roddelen die zich in dezelfde ruimte begeeft
quote:
Nee, niet echtquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Blij dat er nog nuchter denkende mensen zijn.
Dan heb je het artikel niet echt goed begrepen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
grotendeels eens, jammer dat er weer alleen over marokkanen moet worden gezeikt in de laatste alinea's
grotendeels eens, jammer dat er ALLEEN over marokkanen moet worden gezeikt in de laatste alinea'squote:Op zondag 1 augustus 2021 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De essentie van het hele stuk is dat men de problemen moet benoemen. Dus logisch dat Marokkanen worden aangehaald.
https://www.ewmagazine.nl(...)k-allochtoon-835735/quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
grotendeels eens, jammer dat er ALLEEN over marokkanen moet worden gezeikt in de laatste alinea's
Nooit van gehoord dus het zal wel kutmuziek zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is nieuw voor mij.
Maar ben hem eigenlijk uit het oog verloren nadat ze ruzie hadden gemaakt.
Meer een DeLonge fan.
Blink182 is géén kutmuziekquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dus het zal wel kutmuziek zijn.
Ah punkherrie lees ik op Wikipedia. Vandaar dat ik het niet ken.
Nooit jong geweest?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dus het zal wel kutmuziek zijn.
Ah punkherrie lees ik op Wikipedia. Vandaar dat ik het niet ken.
Die stond wel op mijn mp3-tje inderdaadquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:42 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)k-allochtoon-835735/
waarom zijn mensen altijd te achterlijk om zelf de methodologie van een onderzoek te checken en in plaats daarvan gewoon af te gaan op de sensationele spin van de media?quote:Zoals in de inleiding aangegeven is het met de uitgevoerde steekproef en methode niet
mogelijk sluitende uitspraken te doen over de omvang. Wat echter wel kan is het
duiden van regelmaat of frequentie bij het voorkomen van verschillende
uittingsvormen van discriminatie. Dit is dan ook waar, samen met de aard, op is
gefocust in het eerste subdoel van dit onderzoek.
Genresquote:
Op mijn dertiende luisterde ik al naar kwaliteitsmuziek.quote:
Ah, het onderzoek klopt niet. Natuurlijk. Dat ze daar niet aan gedacht hebben!quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
waarom zijn mensen altijd te achterlijk om zelf de methodologie van een onderzoek te checken en in plaats daarvan gewoon af te gaan op de sensationele spin van de media?
[ afbeelding ]
ik ontken helemaal niet dat marokkanen dit vaker doen overigens, gaat om het benoemen van alle problemen. een gigantische vorm van politieke correctheid binnen rechts is erkennen dat tokkies net zo goed houden van een flink potje potenrammen
heb jij ogen in je kop? zie je wel het bericht waar je op hebt gereageerd? clownquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:49 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ah, het onderzoek klopt niet. Natuurlijk. Dat ze daar niet aan gedacht hebben!
Dat er echt een verband bestaat tussen een oerconservatieve religie en cultuur en geweld / intimidatie tegen lhbt is natuurlijk veel te ver gezocht.
Je hoort op je 13de kwaliteitsmuziek wel anders te beoordelen dan op je 31ste.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Genres
Pop punk alternative rock punk rock skate punk
Derhalve takkeherrie.
[..]
Op mijn dertiende luisterde ik al naar kwaliteitsmuziek.
Mp3, tering das lang geledenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die stond wel op mijn mp3-tje inderdaad
Tenzij hij kwaliteitsmuziek luistert zoals Anita en Ed. Dat is gewoon grandioos,quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoort op je 13de kwaliteitsmuziek wel anders te beoordelen dan op je 31ste.
verbaast me niet heel erg dat niels geen persoonlijke ontwikkeling meer heeft gehad sinds zijn dertiende eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoort op je 13de kwaliteitsmuziek wel anders te beoordelen dan op je 31ste.
Mooi was datquote:
De meeste homohaat komt van allochtone gemeenschappen. Maar dit durft men niet te benoemen uit angst om voor racist te worden weggezet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
grotendeels eens, jammer dat er ALLEEN over marokkanen moet worden gezeikt in de laatste alinea's
Het laatste deel niet nee, die was weggevallen onder de gigantische afbeelding. Excuus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb jij ogen in je kop? zie je wel het bericht waar je op hebt gereageerd? clown
Nooit iets van Apple gehad hieroquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi was datWeet ook nog dat ik voor het eerst een ipod kreeg voor kerst. Boh. Dat voelde toen echt als Back to the future apparatuur
Ik alleen toen ik nog kon parasiteren op rijke pappiequote:
Het is ook een vervelend subject voor links.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste homohaat komt van allochtone gemeenschappen. Maar dit durft men niet te benoemen uit angst om voor racist te worden weggezet.
Vinger. Zere plek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is ook een vervelend subject voor links.
Ja ze zijn voor LBHTI'ers, en homogeweld moet hard worden aangepakt.
Maar ook voor knuffelmarokkanen, buurtcoaches en niet zomaar een groep wegzetten als dadergroep.
Vandaar dat je vanaf links nu een oorverdovende stilte hoort. Dit moet overwaaien want binnenkort moeten ze weer de PVV kapot bashen
dat concludeer je a priori en op basis van je onderbuik, maar kijk eens tabelletje wat ik gepost heb. verder ben ik zeker niet bang om te praten over de homofobie binnen islamitische gemeenschappenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste homohaat komt van allochtone gemeenschappen. Maar dit durft men niet te benoemen uit angst om voor racist te worden weggezet.
Geboorteland is denk ik niet de beste noemer om dit onder te scharen als je wilt weten van voor afkomst de daders hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat concludeer je a priori en op basis van je onderbuik, maar kijk eens tabelletje wat ik gepost heb. verder ben ik zeker niet bang om te praten over de homofobie binnen islamitische gemeenschappen
Heb er ook nooit echt behoefte aan gehad tbh. Maar dat heb ik met best veel. Ik heb ook nog gewoon prepaid bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nog kon parasiteren op rijke pappie
niet geboorteland, nationaliteit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geboorteland is denk ik niet de beste noemer om dit onder te scharen als je wilt weten van voor afkomst de daders hebben.
Wat voor tellie heb je dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb er ook nooit echt behoefte aan gehad tbh. Maar dat heb ik met best veel. Ik heb ook nog gewoon prepaid bijvoorbeeld
(maar dan wel weer een tinder abo, struggles)
Samsung Galaxy J7? Zoiets.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor tellie heb je dan?
Ik heb nu ook al jaren geen iphone meer overigens, Huaweigod
Cognitieve dissonantie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is ook een vervelend subject voor links.
Ja ze zijn voor LBHTI'ers, en homogeweld moet hard worden aangepakt.
Maar ook voor knuffelmarokkanen, buurtcoaches en niet zomaar een groep wegzetten als dadergroep.
Vandaar dat je vanaf links nu een oorverdovende stilte hoort. Dit moet overwaaien want binnenkort moeten ze weer de PVV kapot bashen
Ja. Je tabelletje telt het aantal gevallen zonder daarbij rekening te houden met het feit dat de populatie Marokkanen vele malen kleiner is dan de populatie van Nederlanders. Voorts houdt het geen rekening met de concentratie van homogeweld in stadscentra waar veel allochtonen wonen en het aantal gevallen verspreid over heel Nederland.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat concludeer je a priori en op basis van je onderbuik, maar kijk eens tabelletje wat ik gepost heb. verder ben ik zeker niet bang om te praten over de homofobie binnen islamitische gemeenschappen
Het plaatje dat je post gaat over geboorteland lijkt mij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
niet geboorteland, nationaliteit.
Naar mijn weten wordt hier geen onderzoek naar gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
sta verder open voor andere statistieken @:kaneelstokje maar kan er niet veel over vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |