Mocht je je afvragen waarom ze nooit op je reageert, je staat al een tijdje op de blok maat.quote:
Ik troost mij op zulke momenten maar met de gedachte dat ik dat niet heb.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
kom er nu pas achter dat de zanger van blink-182 (mark hoppus) kanker heeft, stadium 4gvd man
Ja weet ik. Geen idee waarom maar ach.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:22 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Mocht je je afvragen waarom ze nooit op je reageert, je staat al een tijdje op de blok maat.
Stallekje MAHL.
Dat weet je niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik troost mij op zulke momenten maar met de gedachte dat ik dat niet heb.
Die heeft binnenkort geen baan meerquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
NWS / Professor Harvard weigert ’zwangere mensen’ te zeggen...
Zal wel loslopen. Denk dat er een keiharde counterattack komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft binnenkort geen baan meer
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Thnx voor de reminder, ik dacht laat ik er eens 50 euro op zetten
Waarom quote je dan nog. Bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja weet ik. Geen idee waarom maar ach.
Klopt. Weer 1 professor. Maar je kan ongetwijfeld nog tientallen andere nutteloze voorbeelden vinden op het internet hoor, als je maar lang genoeg zoekt. Daar is DIMM ook een meester in overigens, en dan doen alsof de halve mensheid dat vindt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
NWS / Professor Harvard weigert ’zwangere mensen’ te zeggen...
Met een of andere kulsmoes als reden natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft binnenkort geen baan meer
rtquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Weer 1 professor. Maar je kan ongetwijfeld nog tientallen andere nutteloze voorbeelden vinden op het internet hoor, als je maar lang genoeg zoekt. Daar is DIMM ook een meester in overigens, en dan doen alsof de halve mensheid dat vindt.
Het is wel behoorlijk serieus aan het worden als fucking Harvard er in meegaat hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Weer 1 professor. Maar je kan ongetwijfeld nog tientallen andere nutteloze voorbeelden vinden op het internet hoor, als je maar lang genoeg zoekt. Daar is DIMM ook een meester in overigens, en dan doen alsof de halve mensheid dat vindt.
@datismijnmening kijk kijk hij roddelt over jequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, bij mij zorgt het eigenlijk vooral voor een hoop gegaap. Maar dat zal me wel een deuger en een wegkijker maken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk serieus aan het worden als fucking Harvard er in meegaat hoor.
ja, want dat is een bekende universiteit waar je ooit de naam van hebt gehoordquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk serieus aan het worden als fucking Harvard er in meegaat hoor.
Hoe kan ik over iemand roddelen die zich in dezelfde ruimte begeeftquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:datismijnmening kijk kijk hij roddelt over je
Ja ik ben het hier eigenlijk roerend mee eens.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
https://ikziehetzo.home.b(...)en-letterbak-werd-2/
Dat klopt, er is maar 1 persoon of instelling die iets roept.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wat overigens niet wilt zeggen dat ik het niet een net zo'n grote onzin vindt als jij. Maar ik vind die individu dan een debiel en maak me verder totaal geen zorgen dat het die kant op gaat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, bij mij zorgt het eigenlijk vooral voor een hoop gegaap. Maar dat zal me wel een deuger en een wegkijker maken.
Gelijk een TR gemaaktquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:datismijnmening kijk kijk hij roddelt over je
Klein beetje wel ja. Was jij ook geen voorstander om IS-vrouwen terug naar NL te halen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, bij mij zorgt het eigenlijk vooral voor een hoop gegaap. Maar dat zal me wel een deuger en een wegkijker maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |