Toto biedt dat niet aan. Moet je naar andere bookiequote:Op zondag 1 augustus 2021 12:31 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
www.bookmakers.bet/amp/39640/corner-betting-strategies/
Ik heb nog wel wat op mijn Toto staan, klinkt opmerkelijk genoeg wel vermakelijk
Wodka fristi met een triple wopper baconquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:05 schreef Fcu030 het volgende:
Zin in een ijskoude wodka ginger beer en een extra groot cheeseburgermenu! Wat jullie?
Bombay Sapphire gin met Fristi is ook lekker.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Wodka fristi met een triple wopper bacon
Ja ze proberen me te paaien met imitatie Chili cheese nuggets. Ik moet ze nog proberen eerlijk gezegd, zou liever ff naar de Meern rijden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Wat loop je te haten op fristi.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:03 schreef Fok-it het volgende:
fristiHet inferieure broertje van chocomel
roze kotsquote:
Is gquote:
Nietquote:
Oh ik dacht eilanden over de wereld ;') Dat ging nog wel, ik zou echt me god niet weten hoe die eilandjes bij Dubai hetenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:fok-it goede quiz voor jou
https://www.jetpunk.com/user-quizzes/331916/islands-of-the-world
Veel landen, veel staten, veel steden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik dacht eilanden over de wereld ;') Dat ging nog wel, ik zou echt me god niet weten hoe die eilandjes bij Dubai heten
Ik heb hier ook de concentratie niet voor merk ikquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel landen, veel staten, veel steden.
Maar ik kwam niet verder dan 170. Al die onderzoek stations, en Russische steden
1x Free diabetesquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
New York Pizza
1
Cheesy Bread
1
Garlic Bread
1
Losse sausjes
Sweet chili saus
1
Cinnamon Bread
1
Chicken Pops
Sweet chili saus
Goede lunchquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
New York Pizza
1
Cheesy Bread
1
Garlic Bread
1
Losse sausjes
Sweet chili saus
1
Cinnamon Bread
1
Chicken Pops
Sweet chili saus
Boodschappenlijstje?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
New York Pizza
1
Cheesy Bread
1
Garlic Bread
1
Losse sausjes
Sweet chili saus
1
Cinnamon Bread
1
Chicken Pops
Sweet chili saus
Dunne mensen kunnen ook diabetes krijgenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb ondergewicht, let jij überhaupt op
Leven aan de mitamientjes gaat niet over rozen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb ondergewicht, let jij überhaupt op
pubers kunnen ook kanker krijgen, betekent niet dat het niet behoorlijk zeldzaam isquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dunne mensen kunnen ook diabetes krijgen
Cinnamon breadquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
New York Pizza
1
Cheesy Bread
1
Garlic Bread
1
Losse sausjes
Sweet chili saus
1
Cinnamon Bread
1
Chicken Pops
Sweet chili saus
Die fascinatie van jou met kanker hequote:Op zondag 1 augustus 2021 16:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
pubers kunnen ook kanker krijgen, betekent niet dat het niet behoorlijk zeldzaam is
Ik denk dat jij denkt dat ik niet weet wat lekker is.quote:
alles goed verderquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die fascinatie van jou met kanker he![]()
@:Mortaxx
Post dat nare woord dan zelf ook niet johquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die fascinatie van jou met kanker he![]()
@:Mortaxx
De grote Kquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Post dat nare woord dan zelf ook niet joh
wat een kk woord is het toch ookquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Post dat nare woord dan zelf ook niet joh
Dit mag tegenwoordig niet meer hoorquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat een kk woord is het toch ook![]()
wat een verschrikkelijk metrum, mi gadoquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit mag tegenwoordig niet meer hoor
ONZ / Mijn ode aan kanker
Thnx voor de reminder, ik dacht laat ik er eens 50 euro op zettenquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto biedt dat niet aan. Moet je naar andere bookie
Terug uit Paris?quote:
Alsof die op jouw gebruikte seksspeeltjes zitten te wachtenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja ben nu kasten aan het uitruimen voor de kringloop
Jij bent ook een beetje uitgeblust hequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof die op jouw gebruikte seksspeeltjes zitten te wachten
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje uitgeblust he
100m2, waar ligt dat huis? Schubbekutteveen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
en dan 100m2 weer vullen, denk je dat het geld op mijn rug groeit ofzo
Hoeft toch niet direct. Het is een proces.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
en dan 100m2 weer vullen, denk je dat het geld op mijn rug groeit ofzo
Nee gewoon in de stad. 2 verdiepingenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100m2, waar ligt dat huis? Schubbekutteveen?
Amersfoort?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee gewoon in de stad. 2 verdiepingen
Netjesquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee gewoon in de stad. 2 verdiepingen
Walgelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:11 schreef Tlaloc het volgende:
Dimm, wat vind jij eigenlijk van dat geneuzel over taal inclusiviteit etc? Zoals "mensen die menstrueren" IPV "vrouwen" etc om transgenders niet te kwetsen. Ik heb er veel over gelezen over mensen die opkomen voor transgenders, maar nooit van iemand zelf eigenlijk.
Je kan in ieder gevallen zeggen dat je eigenaar bent van een fatsoenlijk huisquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Betaal me er ook scheel voor hoor.Maar goedkoper wordt het voorlopig niet
En tuin. Ga ik lekker betegelen zodat het water nergens heen kanquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan in ieder gevallen zeggen dat je eigenaar bent van een fatsoenlijk huis
Het begint met kleine dingen he.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:14 schreef Fok-it het volgende:
Nou gooi de mensenmelk er dan ook maar in he
Werkelijk 1 heel ziekenhuis op de miljoenen die een ander woord gebruikt.
Ik zou er van in de stress schieten
Is goed hoorquote:
Mocht je je afvragen waarom ze nooit op je reageert, je staat al een tijdje op de blok maat.quote:
Ik troost mij op zulke momenten maar met de gedachte dat ik dat niet heb.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
kom er nu pas achter dat de zanger van blink-182 (mark hoppus) kanker heeft, stadium 4gvd man
Ja weet ik. Geen idee waarom maar ach.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:22 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Mocht je je afvragen waarom ze nooit op je reageert, je staat al een tijdje op de blok maat.
Stallekje MAHL.
Dat weet je niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik troost mij op zulke momenten maar met de gedachte dat ik dat niet heb.
Die heeft binnenkort geen baan meerquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
NWS / Professor Harvard weigert ’zwangere mensen’ te zeggen...
Zal wel loslopen. Denk dat er een keiharde counterattack komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft binnenkort geen baan meer
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Thnx voor de reminder, ik dacht laat ik er eens 50 euro op zetten
Waarom quote je dan nog. Bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja weet ik. Geen idee waarom maar ach.
Klopt. Weer 1 professor. Maar je kan ongetwijfeld nog tientallen andere nutteloze voorbeelden vinden op het internet hoor, als je maar lang genoeg zoekt. Daar is DIMM ook een meester in overigens, en dan doen alsof de halve mensheid dat vindt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
NWS / Professor Harvard weigert ’zwangere mensen’ te zeggen...
Met een of andere kulsmoes als reden natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft binnenkort geen baan meer
rtquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Weer 1 professor. Maar je kan ongetwijfeld nog tientallen andere nutteloze voorbeelden vinden op het internet hoor, als je maar lang genoeg zoekt. Daar is DIMM ook een meester in overigens, en dan doen alsof de halve mensheid dat vindt.
Het is wel behoorlijk serieus aan het worden als fucking Harvard er in meegaat hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Weer 1 professor. Maar je kan ongetwijfeld nog tientallen andere nutteloze voorbeelden vinden op het internet hoor, als je maar lang genoeg zoekt. Daar is DIMM ook een meester in overigens, en dan doen alsof de halve mensheid dat vindt.
@datismijnmening kijk kijk hij roddelt over jequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, bij mij zorgt het eigenlijk vooral voor een hoop gegaap. Maar dat zal me wel een deuger en een wegkijker maken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk serieus aan het worden als fucking Harvard er in meegaat hoor.
ja, want dat is een bekende universiteit waar je ooit de naam van hebt gehoordquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk serieus aan het worden als fucking Harvard er in meegaat hoor.
Hoe kan ik over iemand roddelen die zich in dezelfde ruimte begeeftquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:datismijnmening kijk kijk hij roddelt over je
Ja ik ben het hier eigenlijk roerend mee eens.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
https://ikziehetzo.home.b(...)en-letterbak-werd-2/
Dat klopt, er is maar 1 persoon of instelling die iets roept.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wat overigens niet wilt zeggen dat ik het niet een net zo'n grote onzin vindt als jij. Maar ik vind die individu dan een debiel en maak me verder totaal geen zorgen dat het die kant op gaat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, bij mij zorgt het eigenlijk vooral voor een hoop gegaap. Maar dat zal me wel een deuger en een wegkijker maken.
Gelijk een TR gemaaktquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:datismijnmening kijk kijk hij roddelt over je
Klein beetje wel ja. Was jij ook geen voorstander om IS-vrouwen terug naar NL te halen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, bij mij zorgt het eigenlijk vooral voor een hoop gegaap. Maar dat zal me wel een deuger en een wegkijker maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |