Het is geen sportkleding hequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee is gewoon vies. Iemand anders heeft daar gewoon in lopen zweten etc.
 Normale mensen gebruiken deo en wassen kleding. Als het maar een paar keer gedragen is...
 Normale mensen gebruiken deo en wassen kleding. Als het maar een paar keer gedragen is... 

Daar heb je wel een punt. Bestonden er maar machines waar je kleding in kan doen en dat er dan water en zeep gemengd wordt, zodat het er weer schoon uit komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee is gewoon vies. Iemand anders heeft daar gewoon in lopen zweten etc.

Denk dat als Braad zijn krokante dekbed op mp zet, de downies van hier er wel op gaan bieden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:33 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is geen sportkleding heNormale mensen gebruiken deo en wassen kleding. Als het maar een paar keer gedragen is...
Het is niet alsof je krokante kleding van Braddie koopt het.

quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Bestonden er maar machines waar je kleding in kan doen en dat er dan water en zeep gemengd wordt, zodat het er weer schoon uit komt.

Collectors' item.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat als Braad zijn krokante dekbed op mp zet, de downies van hier er wel op gaan bieden.

is toch met jolige pi mattiequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geloof dat je sarcasmeradar wat hapert.

Is mijn eigen zweet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jij gooit je kleren na één keer dragen weg omdat er in gezweet is? dat was je er gewoon uit hè. maar zal wel het 'idee' zijn ofzosnob

Ik kreeg ook van m'n neef. Kinderen groeien harder dan dat het slijt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hadden vroeger geen rooie cent. Had altijd afdankertjes van neven en zelfgemaakte kleding

Mijn radar moet ook tuning blijkt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is toch met jolige pi mattie

Zo'n Boze eend ofzo zie ik nog wel flink wat geld uitgeven voor Braddies tshirtjes vol met roos jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat als Braad zijn krokante dekbed op mp zet, de downies van hier er wel op gaan bieden.

Ik ken mensen die Gucci en YSL babykleding kopenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kreeg ook van m'n neef. Kinderen groeien harder dan dat het slijt.

Als ik vrouw was, had ik mijn gedragen kleding aangeboden op internet. Vooral sokken en slipjes.quote:

ik moet dit ook doen, en dan foto's met thigh highs waar ik ze draag etc.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, had ik mijn gedragen kleding aangeboden op internet. Vooral sokken en slipjes.

Boze eend heeft niet eens geld voor een premium abboquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo'n Boze eend ofzo zie ik nog wel flink wat geld uitgeven voor Braddies tshirtjes vol met roos ja

Moet je natuurlijk wel een neefje ofzo hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kreeg ook van m'n neef. Kinderen groeien harder dan dat het slijt.
De obsessie van sommigen kan ik echt niet bij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo'n Boze eend ofzo zie ik nog wel flink wat geld uitgeven voor Braddies tshirtjes vol met roos ja

Ja die slipjes trek je dan over je hoofd met je neus precies waar die doos zat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, had ik mijn gedragen kleding aangeboden op internet. Vooral sokken en slipjes.

Dat weet ik bijna wel zeker. En hoe lekker is het dan om te obsessen en af te geven op iemand met een net zo'n leeg levenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel een neefje ofzo hebben.
Kreeg ook hun speelgoed voor Sinterklaas.
[..]
De obsessie van sommigen kan ik echt niet bij.
Is hun eigen leven dan echt zo leeg?

jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

Hoe zit dat eigenlijk met die Rogue faction? Hij komt er nu zomaar ineens bij, maar heeft dat nou te maken met een keuze die je maakt in een eerdere missie?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Makrelis het volgende:
@:fcu030 Nieuwe faser guns op mijn Disco en Franklin. I love it.

Is een heel kartel wat alles volgt, alle livestreams, etcquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel een neefje ofzo hebben.
Kreeg ook hun speelgoed voor Sinterklaas.
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |