Ik kreeg ook van m'n neef. Kinderen groeien harder dan dat het slijt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hadden vroeger geen rooie cent. Had altijd afdankertjes van neven en zelfgemaakte kleding
Mijn radar moet ook tuning blijkt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is toch met jolige pi mattie
Zo'n Boze eend ofzo zie ik nog wel flink wat geld uitgeven voor Braddies tshirtjes vol met roos jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat als Braad zijn krokante dekbed op mp zet, de downies van hier er wel op gaan bieden.
Ik ken mensen die Gucci en YSL babykleding kopenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kreeg ook van m'n neef. Kinderen groeien harder dan dat het slijt.
Als ik vrouw was, had ik mijn gedragen kleding aangeboden op internet. Vooral sokken en slipjes.quote:
ik moet dit ook doen, en dan foto's met thigh highs waar ik ze draag etc.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, had ik mijn gedragen kleding aangeboden op internet. Vooral sokken en slipjes.
Boze eend heeft niet eens geld voor een premium abboquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo'n Boze eend ofzo zie ik nog wel flink wat geld uitgeven voor Braddies tshirtjes vol met roos ja
Moet je natuurlijk wel een neefje ofzo hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kreeg ook van m'n neef. Kinderen groeien harder dan dat het slijt.
De obsessie van sommigen kan ik echt niet bij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo'n Boze eend ofzo zie ik nog wel flink wat geld uitgeven voor Braddies tshirtjes vol met roos ja
Ja die slipjes trek je dan over je hoofd met je neus precies waar die doos zat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, had ik mijn gedragen kleding aangeboden op internet. Vooral sokken en slipjes.
Dat weet ik bijna wel zeker. En hoe lekker is het dan om te obsessen en af te geven op iemand met een net zo'n leeg levenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel een neefje ofzo hebben.
Kreeg ook hun speelgoed voor Sinterklaas.
[..]
De obsessie van sommigen kan ik echt niet bij.
Is hun eigen leven dan echt zo leeg?
jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die Rogue faction? Hij komt er nu zomaar ineens bij, maar heeft dat nou te maken met een keuze die je maakt in een eerdere missie?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Makrelis het volgende:
@:fcu030 Nieuwe faser guns op mijn Disco en Franklin. I love it.
Is een heel kartel wat alles volgt, alle livestreams, etcquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel een neefje ofzo hebben.
Kreeg ook hun speelgoed voor Sinterklaas.
[..]
Alleen voor twinks zeker?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik moet dit ook doen, en dan foto's met thigh highs waar ik ze draag etc.
Even kijken of een fokster onlyfans heeft. hnngggggquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja die slipjes trek je dan over je hoofd met je neus precies waar die doos zat.
Bij mij was 'ie er ook ineens. Ik denk omdat ik Ally status heb gehaald met de augments, maar ik weet dat niet zeker.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die Rogue faction? Hij komt er nu zomaar ineens bij, maar heeft dat nou te maken met een keuze die je maakt in een eerdere missie?
@Korequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even kijken of een fokster onlyfans heeft. hnnggggg
@VeerEliquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even kijken of een fokster onlyfans heeft. hnnggggg
Sad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik bijna wel zeker. En hoe lekker is het dan om te obsessen en af te geven op iemand met een net zo'n leeg leven
Weet niet eens meer hoe ze eruit zag, alleen nog dat ze lekker was.quote:
Of een boek lezen, of sporten, of een serie kijken, of eigenlijk bijna al het andere dan dat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sad.
Kun je beter een skill leren.
Deze post werd gesponsord door skillshare, the online learning community.
Na gisteren of vandaag? Ik was al een tijdje ally met de augments, maar je hebt ergens zo'n missie dat moet kiezen tussen de augments en rogue en juist nadat ik mudd al liet onderhandelen dacht ik bekijk t maar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bij mij was 'ie er ook ineens. Ik denk omdat ik Ally status heb gehaald met de augments, maar ik weet dat niet zeker.
Mijn knie was paar weken terug helemaal op.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of een boek lezen, of sporten, of een serie kijken, of eigenlijk bijna al het andere dan dat.
Zijn squats ook niet slecht voor je knie?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn knie was paar weken terug helemaal op.
Ben nu weer zeer langzaam begonnen met beetje bewegen. Rekken, strekken, wandelen. Laatste dagen paar voorzichtige push-ups en squats. Ik ga echt niks meer tillen of wat dan ook
Sinds een maand ofzo heb ik de roque faction open. Gebeurde vlak nadat ik ally status kreeg met de augments dus ik dacht dat zal het wel zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:46 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Na gisteren of vandaag? Ik was al een tijdje ally met de augments, maar je hebt ergens zo'n missie dat moet kiezen tussen de augments en rogue en juist nadat ik mudd al liet onderhandelen dacht ik bekijk t maar.
Samequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet eens meer hoe ze eruit zag, alleen nog dat ze lekker was.
Noodzakelijk om de aanhechtingsspieren van de quadriceps beetje te trainen. Als die te slap worden, gaat de pijn ook naar mijn heupen en rug.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn squats ook niet slecht voor je knie?
Heb je anterior pelvic tilt?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noodzakelijk om de aanhechtingsspieren van de quadriceps beetje te trainen. Als die te slap worden, gaat de pijn ook naar mijn heupen en rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |