shots firedquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Meloewa? Maar die zat al achter de cam. Zou mij weinig verbazen als ze nu achter een raam zou staan.
Zaten er cammeiden op fok?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Meloewa? Maar die zat al achter de cam. Zou mij weinig verbazen als ze nu achter een raam zou staan.
Lol.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
erodomequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wel meiden die in films hebben gespeeld vna de handyman
16-jarig Ajaxtalentje ook verongelukt. Rip. Zat die al beetje tegen Jong aan?quote:
Ja, echt gezellig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel schiet- en steekpartijen laatste tijd zeg. Allemaal Amsterdam en Rotterdam.
Zie nu ook dat Jerge Hoefdraad (ex-Ajax) neer is geschoten.
Het nieuwe normaalquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel schiet- en steekpartijen laatste tijd zeg. Allemaal Amsterdam en Rotterdam.
protect allemaal dikke kapmessen bij omdat ze 'ruzie' hebben met een andere postcodequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou haagsmongool hier voor kut opmerking kunnen maken?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16-jarig Ajaxtalentje ook verongelukt. Rip. Zat die al beetje tegen Jong aan?
Nee joh, nog te jong.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16-jarig Ajaxtalentje ook verongelukt. Rip. Zat die al beetje tegen Jong aan?
Maar meloewa is toch niet lekker man.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
erodome ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, nog te jong.
maar sneu man. Zo jong en dan wagen die zich in je boort
[..]
Maar meloewa is toch niet lekker man.
Hehe, vuilakje.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:44 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
erodome ook niet
toch fapje gedaan destijds
Ja waardeloos.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, nog te jong.
maar sneu man. Zo jong en dan wagen die zich in je boort
[..]
Maar meloewa is toch niet lekker man.
voel me nergens 100% prettigquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja waardeloos.
Ik voel me ook nooit echt 100 procent prettig in een auto moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |