Nee, het is niet alsof ik een archief bijhieldquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet vast nog wel de website van haar modelfotos.
Deadliften lijkt me stoer, maar nee. Slechts hypermobiel. Pezen zijn te lang waardoor van onderaf dingen scheef gaan staan en in gaan zakken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je anterior pelvic tilt?
Misschien moet je gaan deadliften
Zou nog steeds gevenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na de dertig gaat het snel bergafwaarts met vrouwen
Ah vaak ontstaan rugproblemen door teveel zitten waardoor spieren verslappenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deadliften lijkt me stoer, maar nee. Slechts hypermobiel. Pezen zijn te lang waardoor van onderaf dingen scheef gaan staan en in gaan zakken.
Mss is ze nu wel een milfjequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat was jouw vorige account, dat je veertje kentquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss is ze nu wel een milfje
volgens mij neuken mannen die dit serieus zeggen het liefst dertienjarige meisjes met paardenstaartjesquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb maar één account.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat was jouw vorige account, dat je veertje kent
Dit is ook mijn eerste accountquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb maar één account.
In tegenstelling tot sommige laffe herders hier
Heb wel last soms van mijn nek en schouders, maar specifiek één kant... Komt denk ik door kantoorbaan met muisgebruik. Ken je goede oefening daarvoor om spanning weg te halen daar?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah vaak ontstaan rugproblemen door teveel zitten waardoor spieren verslappen
Heb er ook last van
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
volgens mij neuken mannen die dit serieus zeggen het liefst dertienjarige meisjes met paardenstaartjes
Gelukkig ben je weer aan het sportenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah vaak ontstaan rugproblemen door teveel zitten waardoor spieren verslappen
Heb er ook last van
Bij mij vooral rechterkant nek en traps. Ik kraak meerdere keren per dag m'n nekquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb wel last soms van mijn nek en schouders, maar specifiek één kant... Komt denk ik door kantoorbaan met muisgebruik. Ken je goede oefening daarvoor om spanning weg te halen daar?
Gaat wel moeizaam. Deze week drie keer geweest thoquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je weer aan het sporten
Dat is toch al drie keer meer dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat wel moeizaam. Deze week drie keer geweest tho
Bedoel je de nieuwe kloon van vanillekwark?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb maar één account.
In tegenstelling tot sommige laffe herders hier
erodome een optie?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog andere foksters waar we een onlyfans van zouden kunnen steunen?
Ik weet er wel een paar maar vorige keer dat ik die een mention gaf kreeg ik maanden later een reactiequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mention ze dan niet en vertel het mij!quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet er wel een paar maar vorige keer dat ik die een mention gaf kreeg ik maanden later een reactie
Sorry doe niet aan roddelenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mention ze dan niet en vertel het mij!
Meloewa? Maar die zat al achter de cam. Zou mij weinig verbazen als ze nu achter een raam zou staan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
shots firedquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Meloewa? Maar die zat al achter de cam. Zou mij weinig verbazen als ze nu achter een raam zou staan.
Zaten er cammeiden op fok?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Meloewa? Maar die zat al achter de cam. Zou mij weinig verbazen als ze nu achter een raam zou staan.
Lol.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
erodomequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wel meiden die in films hebben gespeeld vna de handyman
16-jarig Ajaxtalentje ook verongelukt. Rip. Zat die al beetje tegen Jong aan?quote:
Ja, echt gezellig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel schiet- en steekpartijen laatste tijd zeg. Allemaal Amsterdam en Rotterdam.
Zie nu ook dat Jerge Hoefdraad (ex-Ajax) neer is geschoten.
Het nieuwe normaalquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel schiet- en steekpartijen laatste tijd zeg. Allemaal Amsterdam en Rotterdam.
protect allemaal dikke kapmessen bij omdat ze 'ruzie' hebben met een andere postcodequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou haagsmongool hier voor kut opmerking kunnen maken?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16-jarig Ajaxtalentje ook verongelukt. Rip. Zat die al beetje tegen Jong aan?
Nee joh, nog te jong.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16-jarig Ajaxtalentje ook verongelukt. Rip. Zat die al beetje tegen Jong aan?
Maar meloewa is toch niet lekker man.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
erodome ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, nog te jong.
maar sneu man. Zo jong en dan wagen die zich in je boort
[..]
Maar meloewa is toch niet lekker man.
Hehe, vuilakje.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:44 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
erodome ook niet
toch fapje gedaan destijds
Ja waardeloos.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, nog te jong.
maar sneu man. Zo jong en dan wagen die zich in je boort
[..]
Maar meloewa is toch niet lekker man.
voel me nergens 100% prettigquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja waardeloos.
Ik voel me ook nooit echt 100 procent prettig in een auto moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |