Bij deze, onze huispinguïnmod.quote:
quote:
Dan kan je net zo goed opblijven.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil het kinderfietsjes wel zien en dan om 4 uur het falen van Grol.
In Windows 10 kan je ook Windowstoets+punt gebruikenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:53 schreef Strani het volgende:
Ik kan voor Firefox trouwens de add-on 'Emoji Keyboard' aanraden, dan krijg je een icon in the toolbar waarop je kan klikken om allemaal emoji's te gebruiken. Toch handig want hoewel FOK! weer emoji's heeft die je nergens anders hebt, zijn er ook weer een aantal die hier een beetje missen.
Voor Chrome zal er vast iets soortgelijks zijn, en andere browsers tellen logischerwijs niet mee.
Ik heb ooit een scheikundewerkstuk ingeleverd met een paar pagina's roze olifanten als bijlage, zonder enige relatie met het werkstuk. Volgens mij had ik een achtquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niks mis met roze olifanten, beste keuze die Disney ooit maakte, niks raars aan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:59 schreef H_T het volgende:
[..]
In Windows 10 kan je ook Windowstoets+punt gebruiken
[..]
Ik heb ooit een scheikundewerkstuk ingeleverd met een paar pagina's roze olifanten als bijlage, zonder enige relatie met het werkstuk. Volgens mij had ik een acht
Knappe stuurtjes maken zequote:
Dinges.quote:
Het ging niet over het synthetiseren van harddrugs toevallig?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:59 schreef H_T het volgende:
[..]
In Windows 10 kan je ook Windowstoets+punt gebruiken
[..]
Ik heb ooit een scheikundewerkstuk ingeleverd met een paar pagina's roze olifanten als bijlage, zonder enige relatie met het werkstuk. Volgens mij had ik een acht
Ja hè.quote:
Geen idee meer, dus misschien wel!quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het ging niet over het synthetiseren van harddrugs toevallig?
quote:#EE99FF (or 0xEE99FF) is unknown color: approx Violet.
https://www.htmlcsscolor.com/hex/EE99FF
hmmm true truequote:Op donderdag 29 juli 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is trouwens een "unknown color" in de buurt van violet.
[..]
Als die echt zo unknown is, waarom weten ze dan wel precies de kleurcode?quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is trouwens een "unknown color" in de buurt van violet.
[..]
hmmmm ook weer true truequote:Op donderdag 29 juli 2021 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Als die echt zo unknown is, waarom weten ze dan wel precies de kleurcode?
Omdat ze weten hoe de kleur is opgebouwd, maar dan weten ze nog steeds niet hoe de kleur heet en zo.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Als die echt zo unknown is, waarom weten ze dan wel precies de kleurcode?
Nou ja, bij dino's heeft in elk geval de soort nog een naam! Dat je dan niet weet of die triceratops misschien Gerben heette kan ik me nog overheen zettenquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat ze weten hoe de kleur is opgebouwd, maar dan weten ze nog steeds niet hoe de kleur heet en zo.
Beetje zoals met die dinosauriërs.
Ik ook niet, vind het persoonlijk ook een van de mindere nummers die ik van ze gehoord heb.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:27 schreef Koen66 het volgende:
had niet eens gezien dat Maneskin in de top 40 staat met Beggin
het is ook wel een erg uitgekauwt nummerquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het persoonlijk ook een van de mindere nummers die ik van ze gehoord heb.
wie heet er zoquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:33 schreef H_T het volgende:
Overigens vind ik Sietske een ongeschikte naam voor een T-rex
Maar die soortnaam is ook niet meteen bekend als je iets vindt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, bij dino's heeft in elk geval de soort nog een naam! Dat je dan niet weet of die triceratops misschien Gerben heette kan ik me nog overheen zetten
Geen T-rex hopelijkquote:
* Weet met veel moeite zijn huis-T-rex Sytske te kalmeren.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:33 schreef H_T het volgende:
Hm, fair enough. Zullen we die kleur dan Sietske noemen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die soortnaam is ook niet meteen bekend als je iets vindt.
Stel je komt een paar botten tegen waarvan je meteen kan zien dat ze binnen de Sauropoda moeten vallen, dan weet je nog niet meteen of het dan botten van Somphospondyli of van Macronaria zijn, of zelfs van een derde subsoort waar je op dat moment nooit iets van gezien hebt (en dus ook nog geen naam voor hebt).
Zo valt deze kleur binnen de violet regio, maar is het blijkbaar niet een kleur die al een naam van zichzelf heeft gekregen.
Lijkt me een prima idee.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Hm, fair enough. Zullen we die kleur dan Sietske noemen?
Ja maar die heet toch geen Sietske? Ik heb niets tegen T-rexen per se, ik vind Sietske alleen een ongeschikte naam voor een T-rex!quote:
Ik vind het wel een mooie naam! Misschien heeft die T-Rex Friese roots en dan past het wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja maar die heet toch geen Sietske? Ik heb niets tegen T-rexen per se, ik vind Sietske alleen een ongeschikte naam voor een T-rex!
Het nadeel aan Sietske is dat de i al snel een L lijkt. Vind ik een stuk leuker dan m'n zusjequote:Op donderdag 29 juli 2021 23:33 schreef H_T het volgende:
Sletskequote:Op donderdag 29 juli 2021 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Het nadeel aan Sietske is dat de i al snel een L lijkt. Vind ik een stuk leuker dan m'n zusje
Ja, zeg het eens hardopquote:
Arme T-rex Sytske is helemaal verdrietig nu. Kan ik weer een liedje gaan zingen met hem om hem op te vrolijken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja maar die heet toch geen Sietske? Ik heb niets tegen T-rexen per se, ik vind Sietske alleen een ongeschikte naam voor een T-rex!
Jouw Sytske is een hem? Dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Arme T-rex Sytske is helemaal verdrietig nu. Kan ik weer een liedje gaan zingen met hem om hem op te vrolijken.![]()
Nou, kom op Sytske:
[ afbeelding ]
Oh, oeps.![]()
Even iets anders verzinnen.
Ja, daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Jouw Sytske is een hem? Dat had ik niet verwacht
Dan ga ik hem niet meer plagen of pestenquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook niks aan doen.
Hij heeft die naam ook al een jaar of 65 miljoen.
Gelukkig, T-rexen hebben het toch al zwaar in deze wereld tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan ga ik hem niet meer plagen of pesten
[ afbeelding ]
Ze zijn wel heel sportiefquote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig, T-rexen hebben het toch al zwaar in deze wereld tegenwoordig.
Ja, daar trainen ze dan ook wel hard voor.quote:
quote:
quote:
Ik niet.quote:
Ik heb het ook een keer geprobeerd, niet te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:49 schreef H_T het volgende:
Slapen schijnt populair te zijn tegenwoordig. Eens kijken of het ook wat voor mij is
Nog steeds vanwege die kaaskoek?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goud en brons
En Grol zien falen. Topnacht.
Elke keer weer met die gastquote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na 25 seconden lag ie al op z'n rug.
Ja, precies.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:41 schreef Cee het volgende:
Een goedemorgen met GOUD voor Niek met de gescheurde knieschijf!![]()
![]()
Ik vind het zieligquote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na 25 seconden lag ie al op z'n rug.
Ik niet hoor, heb mijn schoonheidsslaapjes wel nodigquote:
Ik vind het ook wel sneu voor Henkie, zij het dat iedereen dit aan zag komen.quote:
* Tafel schoonmaakt, nieuwe thee en koffie neerzet.quote:
Ik ook, alleen heten ze op mijn leeftijd gewoon ‘slaapjes’quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niet hoor, heb mijn schoonheidsslaapjes wel nodig
Ik heb ook brak geslapen. Veel last van mijn schouder, ik kon in geen enkele houding (en geloof me, ik heb er veel, heel veel geprobeerdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, muggen, woelen, niet in slaap komen tot het licht wordt, dan buren die per se 's ochtends iets in elkaar moeten timmeren.
Zo'n nacht, ben kapot en de dag is maar net begonnen.
Dat lijkt me ook vervelend, dat heb ik gelukkig niet. Al weet je dan wel waar het aan ligt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook brak geslapen. Veel last van mijn schouder, ik kon in geen enkele houding (en geloof me, ik heb er veel, heel veel geprobeerd) pijnvrij liggen
De Deense mag wel zilver met een gouden randjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef Strani het volgende:
Ach jeetje die Deense bij het zeilen, da's wel heel zielig Je gaat bijna hopen dat ze alsnog goud wint (bijna, want Bouwmeester moet natuurlijk winnen).
Klopt, het was heel duidelijk waarom ik niet kon slapenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vervelend, dat heb ik gelukkig niet. Al weet je dan wel waar het aan ligt.
Ik lag gewoon moe te zijn, maar mijn hersenen wilde niet naar slaapstand of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |