Dat is idd ook helemaal geen bier, en mega zoet!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ik drink geen bier. Ik heb wel eens een radler gehad, maar dat is voor mij meer limonade dan bier eerlijk gezegd
Ja dat heb je dan ook weer. Ben na een blikje ook al weer gestopt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook in principe. Zeker de hoeveelheid suiker.
Ja een scheutje ranja er doorquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is idd ook helemaal geen bier, en mega zoet!
En zelfgemaakt nog lekkerder ook
quote:
Warsteiner 0%quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat voegt toch net wat toe wat het lekker maakt, bestaat er inmiddels ook een bier zonder alcohol die wel smaakt?
Ja maar dat schiet toch niet op!quote:
Is dat de jouwe?quote:
Zo vies. Heb het op verschillende manieren geprobeerd maar krijg het gewoon niet door m'n strot. Bah bah.quote:
Ik zie hem wel eens in andere series, in upon once a tale bijv waar hij een nogal slaafse volgeling speelt, niet echt een meesterlijke rol. Maar in BB en BCS speelt hij de sterren van de hemel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:24 schreef Prisha het volgende:
@:SolidasRock en Gus Fring waaahhhhh![]()
![]()
tha best bad guy evah!!!
Ik kijk nu naar wat interviews met de acteur die hem speelt. Wat een briljante acteur.
Ik krijg het ook niet naar binnen hoor, moest toen de kids klein waren wel eten want het was bij mij wat de potschaftquote:
ranja erdoor? nee bahquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een scheutje ranja er door![]()
Maar ben geen bierdrinker dus zal het niet snel doen.
Tetten!quote:
Ik hou er wel van.quote:
Bakken met of zonder kaas?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hou er wel van.Ook van gebakken zuurkool. Enige is alleen dat dat aardig meurt bij het bakken.
Mijn moeder vond dat ook altijd zo lekker, en dan deed ze dat op brood.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hou er wel van.Ook van gebakken zuurkool. Enige is alleen dat dat aardig meurt bij het bakken.
KONT!quote:
Zonder, tot voor je bericht nooit over kaas nagedacht. Misschien de volgende keer alhoewel erzonder al prima smaakt.quote:
Ik mag je moeder welquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn moeder vond dat ook altijd zo lekker, en dan deed ze dat op brood.
Net als met rodekoolprak
Ik ben pas bij het begin van seizoen 2 van BCS. Waar Jimmy die briljante reclame heeft gemaakt waar de partners niet blij mee zijn en hij snapt het maar nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie hem wel eens in andere series, in upon once a time bijv waar hij een nogal slaafse volgeling speelt, niet echt een meesterlijke rol. Maar in BB en BCS speelt hij de sterren van de hemel.
Heb je dat stukje al gezien van die schoenen op de hoogspanningskabel dat Mike gedaan heeft? Dat is nou typisch BB, waar je telkens een vliegtuigcrash zonder uitleg in de intro's van elke aflevering ziet. Je denkt steeds van WTF totdat het plot ervan zich ontvouwt.![]()
Of dat exit bordje dat in closeup wordt genomen, heel erg dubbelzinnig en geniaal geregisseerd. (tenminste je ziet hem pas als je al wat verder in BCS bent). Of waar die vrouw in de auto de casus van Meta Verde (?) in haar hoofd probeert te stampen, ook een meesterlijke scene.
Ik dacht de hele tijd dat je met BB Big Brother bedoelde maar daar doet ie niet aan meequote:Op donderdag 29 juli 2021 10:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie hem wel eens in andere series, in upon once a tale bijv waar hij een nogal slaafse volgeling speelt, niet echt een meesterlijke rol. Maar in BB en BCS speelt hij de sterren van de hemel.
Heb je dat stukje al gezien van die schoenen op de hoogspanningskabel dat Mike gedaan heeft? Dat is nou typisch BB, waar je telkens een vliegtuigcrash zonder uitleg in de intro's van elke aflevering ziet. Je denkt steeds van WTF totdat het plot ervan zich ontvouwt.![]()
Of dat exit bordje dat in closeup wordt genomen, heel erg dubbelzinnig en geniaal geregisseerd. (tenminste je ziet hem pas als je al wat verder in BCS bent). Of waar die vrouw in de auto de casus van Meta Verde (?) in haar hoofd probeert te stampen, ook een meesterlijke scene.
kikkerbilletjesquote:
dan zou ik de zuurkool opzij schuiven en alleen ananas eten. Ik snap niet hoe iemand het weg krijgt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg het ook niet naar binnen hoor, moest toen de kids klein waren wel eten want het was bij mij wat de potschaft
Ik deed er heul veul ananas bij door
Bakken met kaas maakt alles beter.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zonder, tot voor je bericht nooit over kaas nagedacht. Misschien de volgende keer alhoewel erzonder al prima smaakt.
quote:
ja het stinkt ook nogquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met een vorkquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
dan zou ik de zuurkool opzij schuiven en alleen ananas eten. Ik snap niet hoe iemand het weg krijgt.
Jaaaaaaaaaaaaaa! Mees-ter-lijk. 1e scene zonder doe broek en ik dacht, WTF? WIl ik hier wel naar kijken, is dit wel leuk? Kende hem alleen als de niet zo snuggere vader van Malcolm. Maar aan einde van aflevering voorgoed verslaafd. Hoe komen ze erop? Om hem te filmen in zijn onderbroek en dat te tonen als 1e fragment.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben pas bij het begin van seizoen 2 van BCS. Waar Jimmy die briljante reclame heeft gemaakt waar de partners niet blij mee zijn en hij snapt het maar niet![]()
Gus...oh man...van een glimlach en the guy next door tot een fullblown psychopath in 3 seconden. Hoé doet ie dat!
Ja die kleine hints he! Ik zat naar een YouTube te kijken over alle verborgen easter eggs. Ik had er een hoop niet eens gezien.
Zoals in een van die laatste afleveringen van BB dat Walter zijn ene tonnetje met geld door de woestijn aan het rollen is en dan zie je in de voorgrond zijn broek die in de allereerste aflevering in seizoen 1 weggevlogen was
Dan zou ik zéker kijkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat je met BB Big Brother bedoelde maar daar doet ie niet aan mee
Samen met de pilot van Lost is dit de meest meesterlijke pilot ever!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa! Mees-ter-lijk. 1e scene zonder doe broek en ik dacht, WTF? WIl ik hier wel naar kijken, is dit wel leuk? Kende hem alleen als de niet zo snuggere vader van Malcolm. Maar aan einde van aflevering voorgoed verslaafd. Hoe komen ze erop? Om hem te filmen in zijn onderbroek en dat te tonen als 1e fragment.
Ja maar wel lekker. En ruikt beter dan schimmelkaas. Alhoewel je dat misschien wilt weerspreken?quote:
oH Breaking Bad!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zou ik zéker kijken![]()
Breaking Bad dus. Ik heb de serie ietwat laat ontdekt.
Voordeel is wel dat ik alles in één keer kon kijken en niet hoefde te smachten naar een volgende seizoen.
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:41 schreef drakin het volgende:
Zuurkool met Surströmming is helemaal heerlijk
quote:
Ik was ook laat, of later. Dus ook in 1 ruk zitten kijken samen met zoon en daarna Better Call Saul.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zou ik zéker kijken![]()
Breaking Bad dus. Ik heb de serie ietwat laat ontdekt.
Voordeel is wel dat ik alles in één keer kon kijken en niet hoefde te smachten naar een volgende seizoen.
Hank: Wait? It is you? W.W.? Hehehehequote:Op donderdag 29 juli 2021 10:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Samen met de pilot van Lost is dit de meest meesterlijke pilot ever!
Awwww...en Hank. Ik doe nu steeds zijn lachje
![]()
Damn. Geweldige serie.
Zoek er geen filmpjes van op want dat zijn allemaal opgeblazen filmpjes over hoe erg het is. stoere jongetjes die niks weten.quote:
Als je al geen vis lust zou ik er niet aan beginnen.quote:
Picard hoop ik? DIscovery is teveel drama, alhoewel dat jou misschien toch wel aanspreekt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was ook laat, of later. Dus ook in 1 ruk zitten kijken samen met zoon en daarna Better Call Saul.
We gaan binnenkort verder, hij kan even niet meer films en series aan momenteel, het werd teveel![]()
Dus ff alleen een serie volgen, Tudors ben ik gaan kijken, ben ik daar niet ook laat mee?
O en ik doe steeds Star Trek tussendoor, daar begon ik 3 jaar terug pas mee, of was het 2 jaar?
jaaaaquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hank: Wait? It is you? W.W.? Hehehehe
Walter met zenuwachtig lachje: You got me! hehehe
En dan uiteindelijk dat gezicht wanneer Hank eindelijk doorheeft hoe alles in elkaar zit.
Nee ik zit nog in oudere serie, ben van begin af aan begonnen en zelfs de animatie gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Picard hoop ik? DIscovery is teveel drama, alhoewel dat jou misschien toch wel aanspreekt.
StarTrekquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was ook laat, of later. Dus ook in 1 ruk zitten kijken samen met zoon en daarna Better Call Saul.
O en ik doe steeds Star Trek tussendoor, daar begon ik 3 jaar terug pas mee, of was het 2 jaar?
Als je de autoritscene gezien hebt met die vrouw (dinnetje van Jimmy), of die schoenen van Mike aan hoogspanningskabel, tag me ffquote:
doe ik!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je de autoritscene gezien hebt met die vrouw (dinnetje van Jimmy), of die schoenen van Mike aan hoogspanningskabel, tag me ffWil horen wat je ervan vond. Ik moet het expres vaag houden om het leuk te houden voor je.
Oke, zuurkool en vis........... ik laat het aan mij voorbij gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je al geen vis lust zou ik er niet aan beginnen.
Mijn paplepel was meer Battlestar Galactica, mijn broer was Star Wars en Star Trek is eigenlijk nooit aan bod gekomen tot iemand hier op Fok een samenkijk topic opende. allereerste aflevering ooit toen gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
StarTrekheb ik met de paplepel ingegoten gekregen. Als klein meiske van 4 al met mijn vader de herhalingen van classic gekeken.
lever ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, zuurkool en vis........... ik laat het aan mij voorbij gaan.
Better Call Saul was ook goed én leuk...quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
We gaan binnenkort verder, hij kan even niet meer films en series aan momenteel, het werd teveel![]()
Dus ff alleen een serie volgen, Tudors ben ik gaan kijken, ben ik daar niet ook laat mee?
Ja daar ben ik ook geen fannn van.quote:
was? Ze zijn nu seizoen 6 aan het filmen, het is nog niet voorbijquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:52 schreef FANNN het volgende:
[..]
Better Call Saul was ook goed én leuk...
wij zitten nu bij Penoza, dat zijn 5 seizoenen en 48 afleveringen. Dus dat duurt nog wel effe
Oh dat weet ik niet... ik weet ook niet waar en welk seizoen ben ik hoor... ik snap die hele TV niet trouwensquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
was? Ze zijn nu seizoen 6 aan het filmen, het is nog niet voorbij
Wel met vertraging, want de hoofdrolspeler zakte ineens in elkaar, dus die moet wel eerst beter worden![]()
Geen idee hoe dat nu gaat eigenlijk, hoop wel dat ie opknapt
Niet gaan is weggegooid geldquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heeft zich om laten praten door MCH, min of meer.
ah.... da's dus Kut!quote:
Anyways.. Vaak is het op de Waddeneilanden net ff iets ander weer is mijn ervaringquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
1/3 was weggegooid geld, rest retour van annuleringsverzekering.
Dat vind ik dan wel weer lekkerquote:
Het ontvangstcomité staat er ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:09 schreef chufi het volgende:
Voor allen die nog op een pakje uit China zaten te wachten ... het is in het land
ja dat kwam in de eerste seizoen voorbij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:05 schreef SolidasRock het volgende:
@:prisha @:drakin Hier ff een leuk weetje aangezien dit niet in aan bod komt in BB of BCS: Waarom koos Jimmy de naam Saul Goodman? Waarom niet een heel andere willekeurige naam?
Ik verdenk die Q-Anonners ervan dat ze zélf kinderen ontvoeren en babybloed drinken. En zo de aandacht van zichzelf afleiden. Zo!quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het ontvangstcomité staat er ook.
[ twitter ]
Ik wil het niet proberen. Maar als je het blikje onder water openmaakt is er niks aan de hand. En ik vind die youtubes wel grappigquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoek er geen filmpjes van op want dat zijn allemaal opgeblazen filmpjes over hoe erg het is. stoere jongetjes die niks weten.
Als je 1 keer weet hoe het moet dan is het echt heerlijk
zolang je maar niet eerst aflevering 10 ziet en dan 2 en dan 11 en dan 9 en dan 3, dus niet op shuffle drukkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:01 schreef FANNN het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet... ik weet ook niet waar en welk seizoen ben ik hoor... ik snap die hele TV niet trouwens
En buitenshuis ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil het niet proberen. Maar als je het blikje onder water openmaakt is er niks aan de hand. En ik vind die youtubes wel grappig
Kunnen we zulke malloten niet een spuitje geven?quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het ontvangstcomité staat er ook.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Gelukkig welquote:
Ben jij ook al zo slechte slaper?quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Doe de laatste weken, als luisterboek niet werkt, een app aan met relaxed geluid.
Mijn favo geluid is regen
Het herinnert me aan vroeger toen ik met mijn ouders op de camping stond en ik in de voortent sliep, heerlijk dat geluid![]()
@:Dotteke weer wat beter hoop ik?
Het inslapen is vooral een probleem.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo slechte slaper?
Ja hier gaat het beter als gisteren, maar nog niet goed. Maar komt wel weer. Lief dat je het vraagt
regenquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Doe de laatste weken, als luisterboek niet werkt, een app aan met relaxed geluid.
Mijn favo geluid is regen
Het herinnert me aan vroeger toen ik met mijn ouders op de camping stond en ik in de voortent sliep, heerlijk dat geluid![]()
@:Dotteke weer wat beter hoop ik?
Ik slaap wel goed in, bij mij is het doorslapen weer een probleem.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Het inslapen is vooral een probleem.
Af en toe neem ik een extra pilletje, maar dan slaap ik weer een gat in de dag![]()
Je kent je eigen lichaam het beste Dot, maar niet mee blijven sukkelen hoor, op tijd aan de bel trekken
Yeahhhhhh 9 cm hoger vandaagquote:
Zijn ze daar niet al een paar maanden mee bezig?quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Kunnen we zulke malloten niet een spuitje geven?
9 hele centimetersquote:
that's mequote:Op donderdag 29 juli 2021 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een tactische manier om te zeggen dat je mijn mening niet deelt
quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten
Ook al het er niet ligt
quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten
Ook al het er niet ligt
Meer tact ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(mijn tactiek om te zeggen dat ik je mening deel)
I am Groot!!quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan kan je eindelijk zeggen: "ik ben groot" ?
Past niet op het bordquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Zomerzuurkoolschotel.... prachtig Wordfeudwoord
ik pasquote:
Het mag ook in meerdere beurtenquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te weinig letters op het plankje ook
touchéquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doe je met bier ook steeds, dus had met zuurkool niet anders verwacht
Hier vanavond rauwe witlof, aardappelen en een karbonadequote:
Jij noemt de gevaccineerden de gekkies?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn ze daar niet al een paar maanden mee bezig?
Hier pizzaquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier vanavond rauwe witlof, aardappelen en een karbonade
Je zag de smiley en het vraagteken ook?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij noemt de gevaccineerden de gekkies?
Dat idee had ik al, tenzij je wel heel erg gek op pizza zou zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat had je wellicht al aangenomen
Zuurkool werd altijd al het hele jaar door gegeten, omdat het lang houdbaar is.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten
Ook al het er niet ligt
Ik blijf trouw aan deze traditiequote:Op donderdag 29 juli 2021 12:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zuurkool werd altijd al het hele jaar door gegeten, omdat het lang houdbaar is.
quote:
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat idee had ik al, tenzij je wel heel erg gek op pizza zou zijn
Ik zag vooral dat je kapot misluktequote:Op donderdag 29 juli 2021 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zag de smiley en het vraagteken ook?
Moeten ze wel zelf vangen zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:58 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik heb een zooi lekkere slakken voor ze...500+ of zo
HEMA ookworst?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:16 schreef Soury het volgende:
Morgen zuurkool met HEMA worst en spekjes
Nee die fout maakte mijn moeder wat een ellendequote:
Toevallig werd deze net uitgedeeld op de markt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat voegt toch net wat toe wat het lekker maakt, bestaat er inmiddels ook een bier zonder alcohol die wel smaakt?
maar waarom dan ?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig werd deze net uitgedeeld op de markt.
[ afbeelding ]
Die is wel oké.
Vaak wordt het uitgedeeld maar dan openen ze het blikje voordat ze die aan je geven. Zodat je het wel moet opdrinken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is wel oké.
Ik koop het wel eens voor visite. En ik drink dan wel eens overgebleven blikjes. Niks mis mee. Maar ik drink dat niet als ik werkquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Blijkbaar vinden de meesten het niet te drinken
Vroeger was het nog niet zo goed begreep ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:12 schreef Soury het volgende:
We hadden ooit 0,0 bier in de automaat waar ik werkte. Niemand kocht die shit. Is ook raar toch?
Vind het niet lekker, maar hou sowieso niet van bier.. probeer wel eens van die aparte biertjesquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop het wel eens voor visite. En ik drink dan wel eens overgebleven blikjes. Niks mis mee. Maar ik drink dat niet als ik werk
Weet ik niet maar ik ga geen bier drinken op mijn werkplek ook al is het 0 procentquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was het nog niet zo goed begreep ik
Hahaha Bucklerquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:19 schreef chufi het volgende:
Dat het vroeger niet verkocht was de schuld van Youp vt Hek
Tegenwoordig werken een hoop mensen thuis ... vraag me af ...quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik ga geen bier drinken op mijn werkplek ook al is het 0 procent
En dan wat?quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig werken een hoop mensen thuis ... vraag me af ...
Ik kreeg een gesloten blikje.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak wordt het uitgedeeld maar dan openen ze het blikje voordat ze die aan je geven. Zodat je het wel moet opdrinken.
Dan neem ik wel waterquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kreeg een gesloten blikje.
Zoals ik zei, het was oké. Maar ik zou het niet kopen.
Waar ik nu woon is het een soort van broedplaats van gasten die je alles aan willen smeren. Ik heb er oog voor en zie ze postten. Kranten, handtekeningen voor homo's komen ze echt agressief op je af rennen. Tief opquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig dit ook gedronken zo een 2 weken terug bij een makker thuis. Inderdaad oke maar zou het zelf ook niet kopen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 0,0 wijn gekocht GADVERDAMMEquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toevallig dit ook gedronken zo een 2 weken terug bij een makker thuis. Inderdaad oke maar zou het zelf ook niet kopen.
Ja echt he .. Ik heb het ooit een keer bewust geprobeerd ... en weggegooidquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 0,0 wijn gekocht GADVERDAMME
Ja dat is een fles waterquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he .. Ik heb het ooit een keer bewust geprobeerd ... en weggegooid
Dat zie je hier ook, vooral op het stationsplein. Daar heb ik ook geen trek in.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ik nu woon is het een soort van broedplaats van gasten die je alles aan willen smeren. Ik heb er oog voor en zie ze postten. Kranten, handtekeningen voor homo's komen ze echt agressief op je af rennen. Tief op
Het is soms echt agressief dat ik er van schrikquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zie je hier ook, vooral op het stationsplein. Daar heb ik ook geen trek in.
Hier weinig las van gelukkig .. Maar dan nog zou ik nee zeggenquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms echt agressief dat ik er van schrik
Ik werd besprongen met een gast met een hoepel wat ik van homo's vond. Ik schrok me de tering van die gast. Ik zou haast een hekel aan homo's krijgenquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier weinig las van gelukkig .. Maar dan nog zou ik nee zeggen
quote:
Ook eens geprobeerd. Echt goor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoepel op zei je ?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd besprongen met een gast met een hoepel wat ik van homo's vond. Ik schrok me de tering van die gast. Ik zou haast een hekel aan homo's krijgen
Hahaha .........Ze staan er regelmatig ik loop een (regen)boogje omquote:
Ik vorige bewust een gekocht. Smaakt echt nergens naar. Een beetje water met zijn leek het wel. En nog ¤5,00 ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vorige bewust een gekocht. Smaakt echt nergens naar. Een beetje water met zijn leek het wel. En nog ¤5,00 ook.
Hoi Dot. Heb gelezen wat er gebeurd is. Sterkte en hopelijk gaat het snel weer beter met je.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vorige bewust een gekocht. Smaakt echt nergens naar. Een beetje water met zijn leek het wel. En nog ¤5,00 ook.
Hey Sode. Dank je 😘quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoi Dot. Heb gelezen wat er gebeurd is. Sterkte en hopelijk gaat het snel weer beter met je.
Wat leukquote:
Gewoon lekker koud water ... kost niksquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk.... pijn in mijn buikquote:
Pruimenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk.... pijn in mijn buik
Roosvicee laxo halen. Dat helpt meestal wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee helemaal niet leuk.... pijn in mijn buik
O das niet leuk. Heb je daar niets voor?quote:
Hiero of in de kroeg?quote:
Kroeg natuurlijk!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hiero of in de kroeg?![]()
moet je wel 1,5 mtr bewaren... gezellig
ja staat op het boodschappen lijstjequote:
Hoe is het? Doet je hart weer normaal?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das niet leuk. Heb je daar niets voor?
ah.. oké.... nou doen dan zou ik zeggen... strakst mag het misschien niet meerquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kroeg natuurlijk!
En 40 + dus allemaal gevaccineerd
Dank je voor het vragen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe is het? Doet je hart weer normaal?
Kom gewoon lekker ook dan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:42 schreef FANNN het volgende:
[..]
ah.. oké.... nou doen dan zou ik zeggen... strakst mag het misschien niet meer
Mooi zoquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je voor het vragen.
Stuk beter dan gisteren. Af en toe nog een roffeltje. Was wel 1,5 kilo lichter vanmorgen. Je had gelijk.
Hopelijk wel 😉quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Het duurt even voor die laatste restjes ook weg zijn ja. Komt vanzelf
Nee manquote:
Pffff doe eens een samenvatting?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Soury het volgende:
Gummy beertjeshttps://www.amazon.com/review/R2JGNJ5ZPJT4YC
niet gevaccineerd ... dus ... daaromquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarom zou je verstandig zijn?
Ja doei je post zelf bagger.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:48 schreef FANNN het volgende:
[..]
Pffff doe eens een samenvatting?
Ik krijg een heel verhaal te zien.........
Ik post nooit baggerquote:
Je moet het lezen je moet die yt zien. Hahahahahaquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:50 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik post nooit bagger![]()
oké soms wel.... misschien.. maar dat mag
Nee joh.... ik hou maar 2 uur vol ofzo...quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maken we wel een veilig plekkie voor je
Ik volg je al niet meerquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet het lezen je moet die yt zien. Hahahahaha
Ja 10 km verderopquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maken we wel een veilig plekkie voor je
ja zoietsquote:
Dat dwing je zelf users afquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:53 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik volg je al niet meerik zag helemaal geen YT
hmmmmm denk het wel... maar wel een beetje saaiiiiiiiiiiiiiquote:
huh.... niemand is verplicht om te klikken toch..quote:
Ok als jij wat post een YT of een lang verhaal dan ben je wat teleurgesteld als mensen het niet klikken of lezenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef FANNN het volgende:
[..]
hmmmmm denk het wel... maar wel een beetje saaiiiiiiiiiiiii
Nou je dwingt wel degelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:58 schreef FANNN het volgende:
IK DWINGEN JULLIE TOCH NIET????????
Of wel?
oh... nou ja vaak lezen of klikken ze niet.. nou ja jammer dan...quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok als jij wat post een YT of een lang verhaal dan ben je wat teleurgesteld als mensen het niet klikken of lezen
Ja een een knuppel en handboeienquote:
Ik heb het niet over de SC. Je komt wel dwingend over in NWSquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:00 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... nou ja vaak lezen of klikken ze niet.. nou ja jammer dan...
ik denk dat iedereen wel een iets post waar geen reactie op komt toch?
En andersdoe je 3 mariootjesquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:00 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... nou ja vaak lezen of klikken ze niet.. nou ja jammer dan...
ik denk dat iedereen wel een iets post waar geen reactie op komt toch?
quote:
oh... is dat zo...? doe eens een link?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de SC. Je komt wel dwingend over in NWS
Thanksquote:
wat zijn 3 mariootjes???quote:
Duidelijk dat je mario nog niet goed kentquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:04 schreef FANNN het volgende:
[..]
wat zijn 3 mariootjes???
man man man... ofzo???
Als je gehuurde fietsjes maar niet wegwaaien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Mijn hoofd kan hier fijn leeg waaien.
Die was toch al leeg??quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nee dat weet je zelf best welquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... is dat zo...? doe eens een link?
Hey vakantieganger. Zoveel wind?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nee dat klopt ook wel...quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk dat je mario nog niet goed kent
In Utrecht? Of vind je dat te ver?quote:
Nah... zit ik weer op je schopstoel vandaag?quote:
Ga je nog wat leuks doen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:09 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nah... zit ik weer op je schopstoel vandaag?![]()
of weet je nog iets leuks?
Daar is het wel mooi weer voor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag allemaal kitesurfers bij de haven ... dus zou goed kunnen
Heen niet. Terug op handen en voeten wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Utrecht? Of vind je dat te ver?
Nee.. niet écht.... Jij?quote:
Quote me morgen maar weerquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:09 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nah... zit ik weer op je schopstoel vandaag?![]()
of weet je nog iets leuks?
Dat is waar.quote:
dan ben ik het al vergeten,,,,, dus...quote:
Dit gun ik ze echtquote:
Zou wel een echte blamage voor eigen publiek zijn..quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gun ik ze echt
T is wel dat het NL punten kost, dus laat ze alsnog maar doorgaan
Is het nog een blamage of een patroon, en mag je het geen blamage meer noemen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou wel een echte blamage voor eigen publiek zijn..
Dan was het dus puur geluk dat ze vorig seizoen zover gekomen zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het nog een blamage of een patroon, en mag je het geen blamage meer noemen?
Ja? Op basis van voetbal, voor zover ze daar al in toe in staat zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het dus puur geluk dat ze vorig seizoen zover gekomen zijn
Ik kijk weinig Feyenoord in competitie verband .. hoogstens als ze tegen Ajax spelenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja? Op basis van voetbal, voor zover ze daar al in toe in staat zijn. hadden ze echt nooit zo ver hoeven komen.
Ik ook zo min mogelijk, maar ze waren echt niet beter dan heerenveen, groningen, utrecht, etc.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk weinig Feyenoord in competitie verband .. hoogstens als ze tegen Ajax spelen
Hockey was ook bar slecht vandaagquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook zo min mogelijk, maar ze waren echt niet beter dan heerenveen, groningen, utrecht, etc.
Jaquote:
Heb je de film van soundos gezien en ben je nu je reuk en smaakvermogen kwijt?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is wel oké.
Van de mannen alleen de samenvatting .. De vrouwen stonden wel live aan, maar echt kijken .. neequote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Heb van beide maar een heel klein stukje kunnen zien helaas.
Ik heb van de mannen een stukje live gezien toen ik me klaar aan het maken was voor werk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de mannen alleen de samenvatting .. De vrouwen stonden wel live aan, maar echt kijken .. nee
Gelukkig is het missen van de volgende ronde haast onmoigelijkquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb van de mannen een stukje live gezien toen ik me klaar aan het maken was voor werk.
Reden om dat sneller te doen en gaan, zo slecht
Ze zijn beide door, dus niet eens meer haastquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig is het missen van de volgende ronde haast onmoigelijk
Hebben we geen 40+ wappies hier?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kroeg natuurlijk!
En 40 + dus allemaal gevaccineerd
Neequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:09 schreef drakin het volgende:
Ach een paar aardbeien uit de supermarkt zit meer troep op en dat eet je ook vrijwillig
GOA noemt zichzelf een wappie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Dat maakt ze toch niet perse wappies?
gedwongen eet je ze dan ook niet?quote:
Gaat de pleuris ook al rond ja?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb geprobeerd een afspraak te maken maar lukte niet krijg dan maar de pleuris dacht ik
Je moet gewoon bellen of de VPN uitzettenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb geprobeerd een afspraak te maken maar lukte niet krijg dan maar de pleuris dacht ik
Het is ook nog in de experimentele fase, dus ook beter om even te wachten denk ik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als al de hysterie voorbij is ga ik wel een vaccin halen als ik het echt nodig acht
In Amerika is zelfs weer iemand overleden aan de pest.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat de pleuris ook al rond ja?
Wordt wel druk dan met corona en rs en de pleuris
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Amerika is zelfs weer iemand overleden aan de pest.
Ja, las het van de week.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Amerika is zelfs weer iemand overleden aan de pest.
Een twijfelaar over het nut van een vaccin noem ik priktwijfelaar, dat dekt de lading beter dan maar meteen wappie te noemen. Ze geloven niet in babybloed drinken en 5G en andere maffe dingen. Diegenen die dat wel doen noem ik wel wappie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:10 schreef drakin het volgende:
wappies betekent gekkies, maar ik vind niet iedereen zo gek, het is eigenlijk gewoon een bewuste keuze die je maakt.
Of je mag het gewoon niet zoals Fann
Reken er maar op dat er elite groepen zijn die bloed drinkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een twijfelaar over het nut van een vaccin noem ik priktwijfelaar, dat dekt de lading beter dan maar meteen wappie te noemen. Ze geloven niet in babybloed drinken en 5G en andere maffe dingen. Diegenen die dat wel doen noem ik wel wappie.
Er zijn die niet als wappie zijn dat zei ik toch net?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een twijfelaar over het nut van een vaccin noem ik priktwijfelaar, dat dekt de lading beter dan maar meteen wappie te noemen. Ze geloven niet in babybloed drinken en 5G en andere maffe dingen. Diegenen die dat wel doen noem ik wel wappie.
Ik heb ook wel eens bloed gedronkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Reken er maar op dat er elite groepen zijn die bloed drinken
Was geen kritiek op je postquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn die niet als wappie zijn dat zei ik toch net?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was geen kritiek op je post, ik vertel hoe ik ze zelf noem.
zie post boven jequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toch niet van ongeboren babys
Van wat eigenlijk? Bloed eten snap ik nog wel, drupt nog wel wat uit stukken vlees of rosbief maar drinken?quote:
Bloed rituelen en orgiesquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
Wat mij betreft is iedereen die gezellig mee wil doen welkom in de 40+-kroeg. Gevaccineerd of niet
van een bloedsinaasappelquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van wat eigenlijk? Bloed eten snap ik nog wel, drupt nog wel wat uit stukken vlees of rosbief maar drinken?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:24 schreef drakin het volgende:
NepdraakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Drakin is de naam hoorquote:
Dat klopt niet. Zie bijvoorbeeld hier: https://www.nu.nl/nucheck(...)-in-de-testfase.htmlquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:15 schreef drakin het volgende:
Het is ook nog in de experimentele fase, dus ook beter om even te wachten denk ik.
Ook dit klopt niet geheel. Gevaccineerden kunnen de deltavariant wel oplopen en verspreiden, maar het vaccin vermindert de kans hierop nog wel behoorlijk. Een ongevaccineerde is dus gevaarlijker voor een andere ongevaccineerde.quote:Nou ja nu pas weten ze dat je als gevaccineerde makkelijk die nieuwe variant doorgeeft, dus als gevaccineerde ben je juist gevaarlijk voor ongevaccineerden.
spiersapquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:31 schreef drakin het volgende:
Dat van rosbief en biefstuk enzo is niet eens bloed
Ik had het over het geslacht der drakenquote:
ja lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:34 schreef drakin het volgende:
Maar iedereen hier heeft toch wel eens bloed gedronken? Je hoeft je maar flink te snijden en dan is je eerste reactie meestal of een doekje of als je die niet haalt mond erop en zuigen
Daar kan je goed misselijk van wordenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:34 schreef drakin het volgende:
Maar iedereen hier heeft toch wel eens bloed gedronken? Je hoeft je maar flink te snijden en dan is je eerste reactie meestal of een doekje of als je die niet haalt mond erop en zuigen
Dat sowieso pas als ze de ziekte hebben, maar dat is logica.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Zie bijvoorbeeld hier: https://www.nu.nl/nucheck(...)-in-de-testfase.html
[..]
Ook dit klopt niet geheel. Gevaccineerden kunnen de deltavariant wel oplopen en verspreiden, maar het vaccin vermindert de kans hierop nog wel behoorlijk. Een ongevaccineerde is dus gevaarlijker voor een andere ongevaccineerde.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:31 schreef drakin het volgende:
Dat van rosbief en biefstuk enzo is niet eens bloed
https://m.gva.be/cnt/aid1(...)n-gebakken-biefstuk/quote:Vlees bevat nauwelijks nog bloed. In het slachthuis laten ze de dieren grondig uitbloeden. Want bloed bederft snel en kan het vlees besmetten. Wat wel nog in het vlees zit, is water en myoglobine.
Myoglobine is een eiwit dat zuurstof transporteert van de aderen naar de spieren. En dat eiwit bevat een ijzeratoompje dat rood kleurt zodra het met zuurstof in contact komt.
Van zodra je je biefstuk aansnijdt, stroomt het vleesvocht met de myoglobine dus naar buiten en wordt rood. Dat vleesvocht (met de smaakstoffen, suikers, zouten, enz) is als smaakvolle limonade en heeft helemaal niets met bloed te maken.
Dan had je maar aardbeien uit eigen tuin moeten eten, was je bloed nu minder vergiftigd geweestquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je goed misselijk van worden
Draken slachten?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had het over het geslacht der draken
Wie zegt dat ik geen aardbeien uit eigen tuin zou eten?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan had je maar aardbeien uit eigen tuin moeten eten, was je bloed nu minder vergiftigd geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |