quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten
Ook al het er niet ligt
Meer tact ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(mijn tactiek om te zeggen dat ik je mening deel)
I am Groot!!quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan kan je eindelijk zeggen: "ik ben groot" ?
Past niet op het bordquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Zomerzuurkoolschotel.... prachtig Wordfeudwoord
ik pasquote:
Het mag ook in meerdere beurtenquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te weinig letters op het plankje ook
touchéquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doe je met bier ook steeds, dus had met zuurkool niet anders verwacht
Hier vanavond rauwe witlof, aardappelen en een karbonadequote:
Jij noemt de gevaccineerden de gekkies?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn ze daar niet al een paar maanden mee bezig?
Hier pizzaquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier vanavond rauwe witlof, aardappelen en een karbonade
Je zag de smiley en het vraagteken ook?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij noemt de gevaccineerden de gekkies?
Dat idee had ik al, tenzij je wel heel erg gek op pizza zou zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat had je wellicht al aangenomen
Zuurkool werd altijd al het hele jaar door gegeten, omdat het lang houdbaar is.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten
Ook al het er niet ligt
Ik blijf trouw aan deze traditiequote:Op donderdag 29 juli 2021 12:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zuurkool werd altijd al het hele jaar door gegeten, omdat het lang houdbaar is.
quote:
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat idee had ik al, tenzij je wel heel erg gek op pizza zou zijn
Ik zag vooral dat je kapot misluktequote:Op donderdag 29 juli 2021 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zag de smiley en het vraagteken ook?
Moeten ze wel zelf vangen zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:58 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik heb een zooi lekkere slakken voor ze...500+ of zo
HEMA ookworst?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:16 schreef Soury het volgende:
Morgen zuurkool met HEMA worst en spekjes
Nee die fout maakte mijn moeder wat een ellendequote:
Toevallig werd deze net uitgedeeld op de markt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat voegt toch net wat toe wat het lekker maakt, bestaat er inmiddels ook een bier zonder alcohol die wel smaakt?
maar waarom dan ?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig werd deze net uitgedeeld op de markt.
[ afbeelding ]
Die is wel oké.
Vaak wordt het uitgedeeld maar dan openen ze het blikje voordat ze die aan je geven. Zodat je het wel moet opdrinken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig werd deze net uitgedeeld op de markt.
[ afbeelding ]
Die is wel oké.
Ik koop het wel eens voor visite. En ik drink dan wel eens overgebleven blikjes. Niks mis mee. Maar ik drink dat niet als ik werkquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Blijkbaar vinden de meesten het niet te drinken
Vroeger was het nog niet zo goed begreep ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:12 schreef Soury het volgende:
We hadden ooit 0,0 bier in de automaat waar ik werkte. Niemand kocht die shit. Is ook raar toch?
Vind het niet lekker, maar hou sowieso niet van bier.. probeer wel eens van die aparte biertjesquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop het wel eens voor visite. En ik drink dan wel eens overgebleven blikjes. Niks mis mee. Maar ik drink dat niet als ik werk
Weet ik niet maar ik ga geen bier drinken op mijn werkplek ook al is het 0 procentquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was het nog niet zo goed begreep ik
Hahaha Bucklerquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:19 schreef chufi het volgende:
Dat het vroeger niet verkocht was de schuld van Youp vt Hek
Tegenwoordig werken een hoop mensen thuis ... vraag me af ...quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik ga geen bier drinken op mijn werkplek ook al is het 0 procent
En dan wat?quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig werken een hoop mensen thuis ... vraag me af ...
Ik kreeg een gesloten blikje.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak wordt het uitgedeeld maar dan openen ze het blikje voordat ze die aan je geven. Zodat je het wel moet opdrinken.
Dan neem ik wel waterquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kreeg een gesloten blikje.
Zoals ik zei, het was oké. Maar ik zou het niet kopen.
Waar ik nu woon is het een soort van broedplaats van gasten die je alles aan willen smeren. Ik heb er oog voor en zie ze postten. Kranten, handtekeningen voor homo's komen ze echt agressief op je af rennen. Tief opquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig dit ook gedronken zo een 2 weken terug bij een makker thuis. Inderdaad oke maar zou het zelf ook niet kopen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 0,0 wijn gekocht GADVERDAMMEquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toevallig dit ook gedronken zo een 2 weken terug bij een makker thuis. Inderdaad oke maar zou het zelf ook niet kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |