Het ontvangstcomité staat er ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:09 schreef chufi het volgende:
Voor allen die nog op een pakje uit China zaten te wachten ... het is in het land
ja dat kwam in de eerste seizoen voorbij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:05 schreef SolidasRock het volgende:
@:prisha @:drakin Hier ff een leuk weetje aangezien dit niet in aan bod komt in BB of BCS: Waarom koos Jimmy de naam Saul Goodman? Waarom niet een heel andere willekeurige naam?
Ik verdenk die Q-Anonners ervan dat ze zélf kinderen ontvoeren en babybloed drinken. En zo de aandacht van zichzelf afleiden. Zo!quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het ontvangstcomité staat er ook.
[ twitter ]
Ik wil het niet proberen. Maar als je het blikje onder water openmaakt is er niks aan de hand. En ik vind die youtubes wel grappigquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoek er geen filmpjes van op want dat zijn allemaal opgeblazen filmpjes over hoe erg het is. stoere jongetjes die niks weten.
Als je 1 keer weet hoe het moet dan is het echt heerlijk
zolang je maar niet eerst aflevering 10 ziet en dan 2 en dan 11 en dan 9 en dan 3, dus niet op shuffle drukkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:01 schreef FANNN het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet... ik weet ook niet waar en welk seizoen ben ik hoor... ik snap die hele TV niet trouwens
En buitenshuis ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil het niet proberen. Maar als je het blikje onder water openmaakt is er niks aan de hand. En ik vind die youtubes wel grappig
Kunnen we zulke malloten niet een spuitje geven?quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het ontvangstcomité staat er ook.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Gelukkig welquote:
Ben jij ook al zo slechte slaper?quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Doe de laatste weken, als luisterboek niet werkt, een app aan met relaxed geluid.
Mijn favo geluid is regen
Het herinnert me aan vroeger toen ik met mijn ouders op de camping stond en ik in de voortent sliep, heerlijk dat geluid![]()
@:Dotteke weer wat beter hoop ik?
Het inslapen is vooral een probleem.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo slechte slaper?
Ja hier gaat het beter als gisteren, maar nog niet goed. Maar komt wel weer. Lief dat je het vraagt
regenquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Doe de laatste weken, als luisterboek niet werkt, een app aan met relaxed geluid.
Mijn favo geluid is regen
Het herinnert me aan vroeger toen ik met mijn ouders op de camping stond en ik in de voortent sliep, heerlijk dat geluid![]()
@:Dotteke weer wat beter hoop ik?
Ik slaap wel goed in, bij mij is het doorslapen weer een probleem.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Het inslapen is vooral een probleem.
Af en toe neem ik een extra pilletje, maar dan slaap ik weer een gat in de dag![]()
Je kent je eigen lichaam het beste Dot, maar niet mee blijven sukkelen hoor, op tijd aan de bel trekken
Yeahhhhhh 9 cm hoger vandaagquote:
Zijn ze daar niet al een paar maanden mee bezig?quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Kunnen we zulke malloten niet een spuitje geven?
9 hele centimetersquote:
that's mequote:Op donderdag 29 juli 2021 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een tactische manier om te zeggen dat je mijn mening niet deelt
quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten
Ook al het er niet ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |